Top kwaliteit!

Super kwaliteit papier en druk. Enorm zorgvuldig ingepakt ook. Top!

Zoals altijd goede kwaliteit.

Meerdere keren al reproducties laten maken voor mijn klanten. Resultaten zijn zoals het hoort. Klein minpuntje zijn de verzendkosten. Die zijn aan de hoge kant.

Helemaal top

Mooie kwaliteit prints, goeie service en top dat de prints individueel verpakt worden in plastic zakjes!

Mee denkend, professioneel, initiatief nemend en perfekte resultaten

Fijne mensen die met je mee denken en voor uitstekende resultaten zorgen. In 1 woord geweldig!

top

goede service

Topproduct. Precies wat ik voor ogen had!

Snelle service, grote keuze uit papiersoorten voor hoowaardige reproducties.

Good service and quality

This was my first print and I am very happy with the quality and service. Arjan helped me a lot with the process and he provided feedback and options about the print. Many thanks to Arjan.

goede print en maatwerk

print is goed, snelle, vriendelijke service en vooral mogelijkheid tot maatwerk letterlijk en figuurlijk.

Super kwaliteit!

Zo blij met mijn eerste art prints ever. Heb verder geen vergelijkingsmateriaal, maar ik vind ze prachtig.

Kwaliteit: super, snelheid: super, en netjes ingepakt

Kwaliteit en service

Prints zien er super uit, worden goed verpakt en iemand van het bedrijf kwam mijn (kleine) bestelling langsbrengen in verband met het corona virus. Heel fijn.

Niks op aan te merken

Goed geprint, kwam snel aan, goed verpakt!

mooie prints van top kwaliteit en een goede prijs

Alleen de verpakking (buitenkant) kan verbeterd worden. Er zat wel erg veel plakband en het was superlastig om het pakket open te maken. Er bestaan echter betere en professioneler verpakkingsoplossingen. De producten aan de binnenkant waren helemaal goed, dus top.

Uitstekende service, veel aandacht voor het ingestuurde werk en voor het versturen (heel goed ingepakt).

Ik ben heel tevreden met de kwaliteit van mijn prints en de professionele service en verpakking.

Uitstekende kwaliteit en hele goede service.

Ik heb de afgelopen maanden veelvuldig gebruik gemaakt van de diensten van FineArt Printing en ben enorm tevreden over de kwaliteit dat geleverd wordt. Daarnaast merk je heel duidelijk dat de heren van FineArt Printing sterk achter hun producten staan daar ze zelf hoge kwaliteitseisen stellen. Ik had prints laten maken en één van de prints had een minimaal mankement. Zonder het te hoeven vragen werd deze print ertussenuit gehaald en opnieuw geproduceerd. Dit is iets waar ik veel waardering voor heb!

Altijd fijn geholpen en de prints zijn prachtig

Ik heb voor mijn fotografie examen al mijn werk hier laten drukken. Toen ik een cadeau voor mijn moeder wilde laten drukken was dit natuurlijk een logische keuze. Pracht werk!

Heel blij mee!

Hele goede kwaliteit (papier en kleuren) en snel geleverd!

Prachtig resultaat.Geweldige prijs.

Deskundig en persoonlijk advies op maat, heel fijn!

Ik heb een print online besteld en heb deze opgehaald op locatie in Naarden. Ik kreeg hier ook antwoorden op al mijn vragen en kreeg ook gepast advies over toekomstige bestellingen die ik zou willen doen, passend bij het type werk dat ik maak (portretfotografie). Ook fijn om alles papier- en inlijstopties te kunnen zien + voelen in de showroom.

Prachtige afdrukken op speciaal papier

Ik ben erg onder de indruk van de afdrukken! Prachtige kleuren, zeer scherp en mooi papier.

Snelle verwerking van opdracht

Ik had een fout gemaakt in de bestelling. Hierover heb ik gemaild. Ze hebben dit voor opgelost, alleen ze reageerde niet op mijn mail of dit was goed gekomen en of ze überhaupt mijn mail hadden gelezen. Hier kwam ik achter nadat ik er achteraan heb gebeld. Dus mail contact kan beter. Verder super mooi product

Meedenkend en profesioneel

Hele fijne en persoonlijke service. Goed luisterend naar wensen en daar goede voorstellen voor geven. En het resultaat van de prints is verbluffend. Echt met 3 d in de foto, fantastisch!

Zeer tevreden!

Aardige en behulpzame mensen, mooie producten en top service.

Top, mooie prints en uitstekend verpakt voor verzending

Top, mooie prints en uitstekend verpakt voor verzending