Makkelijker kan het niet!

De PVC tegels zijn zijn super makkelijk te leggen ( een kind kan de was doen!) Ende kwaliteit is goed, we werken hier dagelijks op, en als je iets laat vallen is de kans op schade heel klein, omdat het zachter terecht komt door deze mooie tegels. Ook geeft het je werkplaats een professionele uitstraling.

Gemakkelijk te leggen.

Prima product. Snelle levering. Met een Stanleymes is het lastig werken. Met een decoupeerzaag ging het veel sneller.

Netjes en keurig

Voldoet ruim aan de verwachting. Was voor mijn buurvrouw van 92 voor in de douche.

Prachtige vloer!

Hele mooie vloer, echte Nederlandse kwaliteit! We hebben het niet helemaal gebruikt zoals bedacht is, maar in onze kleine inpandige berging is het de perfecte vloer om de fietsen op te stallen.

Service en tegel erg goed

De kliktegels zijn van goede kwaliteit. Zijn ook geschikt om in een caravan voortent te plaatsen (wel met onder grondzeil wortel/gronddoek). De service en verzending zijn excellent. Met denkt met je mee, zijn vriendelijk en nemen de telefoon op en nemen de tijd voor je. Uniek nog in Nederland. Een echte aanrader dus !

Top product en service echt een aanrader.

Wij hebben een erg fijne vloer gekregen van ca. 300 m2. De hulp van Takens was perfect! Aanrader en de volgende keer zeker weer!

We moeten het nog bestellen en gaan leggen!

Tot op heden prima!

Mooie tegels

De vloer is makkelijk zelf te leggen. Met een scherp stanley mes zijn de tegels op maat te snijden. De tegels zijn 50 x 50 cm en dan is je (keuken) vloer zo gelegd! Ik ben er blij mee.

Top vloertje voor de foodtruck

Er was een leverings probleem maar dit werd keurig en snel opgelost waardoor de vloer op tijd aan kwam voor onze deadline. Super blij ermee, makkelijk schoon te maken en we voldoen aan de haccp regels. En mijn man vond de vloer makkelijk te leggen, wat voor hem ook fijn was whahah.

Snel geleverd, goede kwaliteit

Dit zijn erg hoogwaardige tegels, klik systeem houdt de tegels goed bij elkaar, en het verlijmen gaat eenvoudig.

Fantastisch product, snelle levering.

Ik heb de kliktegels gebruikt als ondervloer voor een kunstgrasmat op een balkon. De tegels zijn op een zachte ondervloer voor bescherming van de bitumenlaag gelegd. Kliktegels monteren is super eenvoudig, voor het op maat zagen van de tegels aan de rand maakte ik gebruik van een kleine cirkelzaag (aanbevolen). Na het leggen heb je een mooie gladde vloer waarmee het gewicht mooi verdeeld wordt, en waarlangs het regenwater eenvoudig kan worden afgevoerd. Levering was razendsnel, en ook terugleveren van teveel bestelde tegels (een mens verrekent zich wel eens) was geen probleem. Vriendelijke helpdesk. Aanrader voor iedereen die op zoek is naar een soortgelijke oplossing.

Top tegels voor een mooie stevige vlakke vloer.

De tegels zijn eenvoudig te leggen. Afsnijden met een mes gaat wat minder makkelijk, maar met een decoupeerzaag is het prima te doen. Ruikt een paar dagen scherp, maar de geur vervliegt ook weer gauw. Al met al een top vloer.

Goed geleukt en makkelijk te legen.

De tegels zijn makkelijk te legen en ook op maat te maken, te zagen of te snijden. Bij mij is vloer goed gelukt, Top.

Mooi resultaat

30 m2 gelegd in de garage. Ziet er mooi uit. Snijden met stanley mes is zeer lastig. Met een multitool was het goed te doen.

Maatvast en makelijk verwerkbaar, mooi eindresultaat

Heerlijk materiaal om te verwerken, snijden vond ik wat zwaar gaan, daarom met de zaagtafel, gaat prima. Erg tevreden ! Één aanmerking, DGO koerier/transport zou wel een 'zet maar op afgesproken plek' optie in haar link mogen zetten. Groet, Nico

Eenvoudig te bestellen

Click tegels gekocht. Blauw/wit: afgewisseld. Bij het leggen op de grond (in de tuin, ongerealiseerde ondergrond). Kom je erachter dat het door de nieuwheid v/d plastic tegels sommige het in elkaar klikken wat moeizaam gaat. Maar het resultaat is schitterend. En vloer is prima. Ook voor op de camping. Heeft nu in de open buitenlucht zware stortbui overleeft.

Mooi product

Wij zijn aan het kijken wat volgend jaar op de vlonders in de voortent van de caravan te plaatsen. Dit product lijkt aantrekkelijk. Enige waar we over twijfelen is of de ondervloer voldoende kan drogen als deze nat zou zijn.

Mooie PVC tegel

Kwaliteit en kleuren zijn goed. Tegels klikken mooi in elkaar zodat er een strakke vloer ontstaat. Hou er rekening mee dat er nog een bepaalde geur vanaf komt. Volgens de leverancier gaat dat na enkele weken weg, vandaar 3 sterren.

Prachtige vloer

Het leggen van de tegels is een leuke klus. Het is gewoon een grote legpuzzel. Totdat je bij de randen komt en moet gaan snijden! Op de website zeggen ze dat je de tegels het beste op maat kunt snijden met een stanleymes. Nou, dat viel mij enorm tegen!! Je moet ongelooflijk veel kracht zetten om ook maar een klein sneetje in de tegel te kunnen krijgen. Dat was echt ploeteren om er doorheen te komen. Maar uiteindelijk is het wel gelukt!

Zeer goed en snelle levering !

Levering goed en snel ontvangen.

Een zeer goed product met antislip en niet van dat dunne spul

je kan het ook weer meenemen bij verhuizing en onverslijtbaar bij normaal gebruik

zeer tevreden over de vloer en de levering van het schoonmaakmiddel

zeer tevreden over de vloer en de levering van het schoonmaakmiddel

Mooi spul

Ligt er zeer patent bij en makkelijk te plaatsen.

Past perfect en makkelijk in gebruik

We zijn erg tevreden.

Perfect!!

Communicatie was heel goed, snel en het advies is top. Doen wat men zegt en de PVC Kliktegel is beter dan wat we verwacht hadden. Onze mancave voorzien van Antraciet grijs!

Dorpsstraat 72 C

7933PB Pesse