Prima tegel makkelijk te leggen

Prima tegel, makkellijk te leggen.

Prachtig prodult

Makelijk te plaatsen Tot kwaliteit. . Echter voor onze garagevloer een te kostbaar produkt.

bewerkelijke tegel uiteindelijk fraaie vloer

In een eenvoudige recht-toe-recht-aan schuur mooie vloer gelegd. Omdat de tegels niet allemaal even groot waren ( tussen 502 mm en 498 mm lang resp breed )wel veel strijd geleverd met behulp van rubber hamer en de decoupeerzaag. Vereist dus veel meer handigheid dan verwacht.

goede vriendelijke ontvangst, uitleg en direct uit voorraad leverbaar

Ik was al een aantal jaar aan het kijken hoe ik de vloer van mijn hobbyruimte zou afwerken. Was nog steeds beton. Ik had wel eens puzzeltegels gezien op internet maar nu zag ik deze magazijntegel bij PVCKLIKREGEL op de site. Gevraagd waar we ze konden zien en dat kon bij hen aan de zaak in Pesse. Fijne ontvangst en onder het genot van een kop koffie de tegels bekeken. We waren er snel uit en hebben de tegels gelijk mee genomen naar huis en inmiddels licht er een mooie dempende vloer in mijn hobbyruimte. gemakkelijk schoon te houden door vegen, stofzuigen of vochtige doek.

Prima product.

Prima product. Goed te leggen en te zagen. De levering liet te wensen over. Levering duurde 1,5 week en moest twee maal nabellen.

Mooie vloer en makkelijk zelf te leggen

Eerst een proefpakket besteld en toen waren we overstag. De tegels werden keurig op tijd geleverd en waren vrij makkelijk te leggen. Ook was het fijn dat niet de hele garage leeg hoefde. We hebben eerst een stuk gelegd en daarna de kasten verplaatst. De vloer ligt er mooi strak in. We zijn er heel blij mee.

Past naadloos

Hallo, De pvctegel gekregen 3 monster tegels. Na overleg en een leginstructie sluiten de tegels naadloos op elkaar aan. prima product en de kwaliteit van de kunststof (PVC) geeft een jarenlange ligkwaliteit. Groet Rolf de Boer

Prima, levering op afgesproken dag

Na een verkeerde bestelling van mijn kant was het omleveren geen probleem. In eerste instantie lastig contact te krijgen daarna probleemloos geregeld. Dank

Prima product en service

De PVC kliktegels laten zich goed verwerken en leveren een mooi strakke vloer op. Bij het leggen opletten dat de eerste rijen goed haaks liggen zodat alle tegels goed blijven passen en makkelijk aan elkaar klikken (zie ook de instructievideo). Passtukken zagen met de decoupeerzaag.

Echt geweldig materiaal en top service

PVC kliktegels voor in de garage besteld en werd snel en netjes geleverd. Fijn om mee te werken en een prachtig resultaat. Ben er blij mee!

12m2 balkon in 1,5 uur tijd van superlelijk naar heel mooi!

Fantastisch materiaal en super gemakkelijk zelf te leggen!

Het bestellen, de informatie en de levering was naar volle tevredenheid.

Prima geregeld

Correcte snelle levering, top product

Proefpakket besteld, nare levering ook gelijk over gegaan tot bestelling voor de hele oppervlakte. Product laat zich zeer makkelijk leggen. Super tevreden mee.

Super snel makkelijk en mooi

Bestellen ging gemakkelijk met twee dagen in huis, het neerleggen ging eenvoudig. Voor het op maat zagen wel even goede zaag hebben. Resultaat is een mooie vloer die toch ademend is en waar eventueel vocht van de betonnen vloer toch kan verdampen. Super blij!

Correct, alles verlopen zoals beloofd.

Tevreden klant , kom zeker terug

Vloer voldoet ruimschoots aan verwachting.

De levering en kwaliteit van de vloer voldoen ruimschoots aan verwachting.

Perfecte pasvorm , het kan eigenlijk bijna niet fout gaan . Handzaag , decoupeerzaag , rubber hamer , Stanleymes, schuurpapier en wat meet gereedschap da’s eigenlijk alles wat je nodig hebt . Als je eenmaal begint kun je bijna niet stoppen zo leuk om te doen . Je kunt de meest kleine hoekjes maken echter deze wel verlijmen. Let op ! de vloer zet bij warmte flink uit en krimpt bij koude zeker 5 mm (in mijn schuur ) Houdt hier rekening mee .

Kliktegels voor de nieuwe schuur besteld. Op tijd geleverd. Vloer is eenvoudig te leggen en het resultaat is heel mooi.

geweldig product, makkelijk te leggen.

Snel geleverd, leggen gaat super eenvoudig. En het ziet er prachtig uit. Het een decoupeerzaag gebruikt voor het afkorten.

Top product en geweldige service!

Het bestaat nog! Deskundig advies, geweldige service en bovendien een product dat aan alle verwachtingen voldoet. Bedankt!!

Snelle levering, top kwaliteit

Zeer snelle levering, zowel het proefpakket als de vloer zelf, beide binnen 2 werkdagen. De vloer leggen is eenvoudig, het snijden met een stanleymes ging moeizaam maar was te doen, kleine tip, schijnt de zon een beetje, leg dan de te snijden tegels in de zon, dat snijdt een stuk makkelijker. De vloer gelegd in onze veranda, is een plaatje geworden, zeer tevreden, zeker een aanrader

Nu goed

Super snel opgelost,na het niet ontvangen. Dank jullie wel

Fijne vloer

Bezorging goed verlopen.verder vloertegels goed te verwerken. Het zit er mooi uit

Snel en vriendelijk

Indien nodig zeker weee bij pvcklktegel

Prima tegel, transport en ontvangst was matig.

Transport was matig door een onzorgvuldige verpakking op een matig in elkaar gezette halve pallet, waardoor de transporteur via de de pallet steekwagen niet zorgvuldig kon lossen. De pallet viel uit elkaar. Gelukkig geen schade aan tegels. Gelukkig konden we het samen met verenigde krachten oplossen. Ook het proef pakket kwam niet optimaal aan. Wat meteen een bepaalde indruk geeft. Aanbevelen: ten aanzien van verpakking, transport en ontvangst: nee ten aanzien van tegel en leggen: ja

Dorpsstraat 72 C

7933PD Pesse