Eind goed al goed

Eerste keer niets geleverd toen gemeld en werd het goed opgelost

Ik heb het product nooit ontvagen.

Ik heb het product nooit ontvagen.

Levering zou 4 weken duren stonden ze binnen een week voor me deur toppers

Dacht eerst dat het even ging duren maar stonden ineens snel voor de deur voor de levering van de vloer netjes alles zoals omschreven en vloertje zo neergelegd

Nog niet erg blij, maar nu inmiddels zeker we

Heb 9 mei een bestelling gedaan. Kreeg po een bericht dat verzending was klaargemaakt. Dinsdag 17 mei contact op genomen. Bestelling niet ontvangen. Zou direct worden opgestuurd, wacht nu op aflevering. Hopelijk lukt het nu wel. Is inmiddels keurig op gelost en ik kreeg zelfs het aanbod om het betaalde bedrag terug te ontvangen. Wat voor mij niet hoefde. Ik heb besteld, ik heb ontvangen dus wilde ik ook betalen. Maar bedankt voor de goede afhandeling en het aanbod.

Snelle levering, mooie tegels van goede kwaliteit

De tegels werden snel geleverd en voldoen prima.

vlot

goed telefonisch contact gehad met advies en snelle levering, alleen de afspraak over de levering was matig met het gevolg dat de vracht 2× aan de deur was bij niet thuis,met de vervoerder was geen afspraak te maken dus moest ik het op een depot ophalen (jammer)

Helemaal super

De 7mm tegels zijn lekker dik en leggen gemakkelijk weg. Een kind kan de was doen.

Makkelijk te leggen alleen snijden heb ik met decoupeerzaag gedaan ipv stanleymes is 7mm best wel dik

Goede service en hulp

Goede service, reageren snel en vriendelijk ondanks kleine afname tegels (7m2). Uitleg, handleiding super, de vloer is mooi geworden.

Bedrijf onderscheidt zich door een uitstekende service

Een bedrijf dat erg goed communiceert en zich zeer klantvriendelijk opstelt, ook als het de klant is die zich vergist heeft. Het produkt (PVC Kliktegel) is stevig en voldoet aan de verwachtingen.

Snelle levering en goed product

Snelle levering van het monster en het bestelde product

Vriendelijk en keurig op tijd geleverd

Telefonisch goed te woord gestaan, vervolgens de opdracht geplaatst en volgens afspraak keurig op tijd geleverd.

Lijkt mooi maar is niets wasrd

Krast aan alle kanten wat ze niet aangeven. Waardeloos materiaal.

Proefpakket was er zeer snel. En men staat steeds klaar met raad en daad.

Na een aangegeven langere levertijd had ik mijn tegels toch zeer snel in huis, eenvoudig te leggen en ziet er top uit! Erg blij mee!

Snel geleverd, makkelijk leggen en ziet er perfect uit.

Snel geleverd, makkelijk leggen en ziet er perfect uit.

schnelle und problemlose Lieferung

Ich habe den Fußboden noch nicht verlegt.

Tegels zijn perfect...

Goed product

Mooi

Super mooi spul

Snel geleverd makkelijk te leggen. Voor B.v. berging, schuur of garage.

tegels zien er goed uit

ik heb alleen nog een proef pakket besteld, dit leg ik in de garage om het een paar mnd. te testen. kwaliteit ziet er goed uit, nu even afwachten voor ik €1000,- uitgeef voor mijn garage

Wij vinden het een beetje industrieachtig overkomen.

Wij hebben deze (waterdichte) tegels in de serre gelegd en vinden het eigenlijk een beetje bedrijfsvloerachtig overkomen. Jammer, dat er geen leuk voegje inzit. Het leggen is zeer aangenaam.

Slechte levering en service.

Eerste levering werd door DHL weer mee terug genomen ivm beschadigingen (helft van de pallet was verdwenen en de tegel waren eraf gegleden) Vervolgens werd de levering twee weken later bij een wild vreemde in een compleet andere straat met andere postcode ​achter in de tuin gedropt zonder het iemand te melden. Ik heb er uiteindelijk na enig speurwerk zelf achter moeten komen waar de pallet stond, (DHL kon het zelf niet achterhalen waar ze het hadden afgeleverd) Zowel DHL als pvckliktegel hebben niets aan deze situatie gedaan! Daar ik alles al had betaald, was ik gedwongen de pallet met loeizware tegels zelf naar huis te laten vervoeren. Reactie DHL; geen dus, ik wacht (na weken) nog steeds op het resultaat van hun spoedonderzoek waar ze het zouden hebben afgeleverd. Reactie pvckliktegel.nl; geen enkele tegemoetkoming, geen interesse of het uiteindelijk bij me terecht is gekomen en hoe, alleen per mail een schraal excuus. Wat een service!

goed net bedrijf