Goede kwaliteit tegels tegen scherpe prijs

Na bestellen van proefpakket voor keuze van de kleur heb ik 50 tegels besteld van het type dat waterdicht gelegd kan worden. Wegens bedrijf sluiting tussen kerst en oud en nieuw duurde het helaas een stuk langer dan ik had verwacht voor ik de tegels binnen had. Alles bij elkaar ben ik erg blij met resultaat

Mooi product

Mooi product, makkelijk te verwerken, snelle levering.

zondag bestelt woensdag geleverd

mooie duidelijke site en makkelijk om het juiste aantal te berekenen. stevige en solide tegel ,kan ze echter pas in januari gaan leggen ivm uitharden vloer

Zou met dit bedrijf zeker weer in zee gaan

Ervaring , zeer goed , had alleen de verkeerde koudlas besteld , moest de A de vloeibare met naald , maar heb de C besteld , is mijn fout.

Snelle levering, kwaliteit OK en eenvoudig te leggen.

We hadden - na een positieve ervaring (PVC-tegels in de garage gelegd) - ook voor onze kelder gekozen voor dezelfde tegels. De levering was sneller dan verwacht, de kwaliteit van het product is prima en het leggen is kinderspel. Top product en top service.

Helaas slecht geleverd

Bij aflevering diverse tegels beschadigd, oorzaak ook door slecht verpakking.

Goede product

Goed geholpen en het product voldoet aan de verwachtingen.

Vriendelijk personeel. Denken mee. Top bedrijf

Een aanrader!

Mooie tegels,goed produkt.

Makkelijk te leggen,super blij mee.

Prettig bedrijf, komen afspraken na. Mooi product.

Mooie vloer. Goed zelf te leggen.

Goede service, goeie kwaliteit, vriendelijke personeel (Top Team)

Takens Bedrijfsvloeren kort geleden nog bij ons in de garage pvc kliktegels gelegd. Binnen enkel uur was het klaar. Het was snel, netjes en betaalbaar. Ik wil Gerbrand Takens en zijn hele team hartelijke bedanken voor de goeie service.

Mooie tegels en eenvoudig te leggen

Reeds mijn pakket ontvangen en kan niet anders dat het een flinke upgrade voor mijn balkon is. Super eenvoudig te leggen!

Erg vriendelijk en oplossingsgericht.

Toppers, nemen alle tijd voor je en goed advies.

Snel in huis en gemakkelijk te leggen! Heel mooi resultaat, zonder gedoe! Perfect!

Makkelijk gelegd!

Makkelijk en snel gelegd. Prima vloer! Aanrader

Top Service

Helaas was er iets mis gegaan met de levering van de tegels. Dit is zeer netjes en zeer correct opgelost. Daarbij bleef er helder gecommuniceerd worden! Foutjes kunnen gebeuren, maar dit is zo adequaat opgelost dat een "9" terecht verdiend is.

Prima tegels.

Ik heb een hele goede ervaring met dit bedrijf,Takens. Heb contact gehad, goed rustig gesprek waarbij werd uitgelegd, wat je het best kon gebruiken. De ene dag besteld en 2 dagen later lag er een prachtige pvckliktegelvloer op het balkon. Super service.

Nette omgang met mijn wensen hoe ik het wou hebben. Zeer tevreden over het eindresultaat.

Heel goed supertegels!

Heel positief

Top service, top kwaliteit

Goed bedrijf, doen wat ze zeggen, fijne medewerkers

Goede en betrouwbare leverancier

Na een aantal jaren nu weer nieuwe vloer laten leggen Onze vorige heeft ongeveer 10jaar denk ik gelegen En bevoel gewoon heel goed We kozen voor vloer verwarming En daarom Is de oude vervangen Netjes gewerkt mooi werk geleverd Ik denk ook voor een keurige prijs Incl af kitten en mooie opstaande Plinten Om alles water dicht te hebben

Goed product, snelle levering en goed advies

Vakmensen, komen afspraken na en het resultaat is uitstekend.

Super snel geleverd !

Tegel snel geleverd , en zeer makkelijk zelf te leveren

Mooie producten, snelle levering, Kwaliteit !!

Goed advies en een snelle levering! Top product om te verwerken!