Past perfect en makkelijk in gebruik

We zijn erg tevreden.

Perfect!!

Communicatie was heel goed, snel en het advies is top. Doen wat men zegt en de PVC Kliktegel is beter dan wat we verwacht hadden. Onze mancave voorzien van Antraciet grijs!

Perfecte levering binnen 5 werkdagen

Top kwaliteit vloer, ligt mooi id garage.

Na het niet vooradig zijn van het product netjes bericht gehad en alternatief aangeboden gekregen Prima service

Zeer positieve ervaring met online kopen

De bestelling bestond uit slechts 4 Tegels dus : minimale bestelling maar : Geen verzendkosten èn op tijd bezorgd! Heel uitstekende service !!

Post Nl

Keurig optijd. Alleen Post Nl zet de dozen in de gang. Wijn wonen in een appartement maar brengt ze niet bij de voordeur. Wij zijn 78 jaar.

Top, goede service snelle levering

Voldeed volledig aan de verwachtingen

Nog niet ontvangen

Nog niet ontvangen

Super tevreden

Goede prijs Prettig geholpen Duidelijke instructie Superproduct

vakmannen

erg prettig in de omgang, verstand van zaken

Mooie vloer !

In slechts een handomdraai een oude betonvloer omgetoverd tot een prachtige vloer !

Prima Vloer.

De PVC vloer is wat we zochten. Prima vloer. Lekker makkelijk. Het op maat snijden koste wel wat moeite. Het lukte niet met een gamma Stanley mes. Met een decoupeerzaag met een fijn zaagblad ging het uitstekend. TOP.

Netjes geleverd in stevige doos en de kliktegels liggen prima buiten

Ik heb de kliktegels besteld voor een looppad en het werkt prima. Ze zijn goed in elkaar te klikken (wel even zoveel mogelijk ondergrond egaliseren en zorgen dat het geen natte modderbende is als je ze legt). Ik ben er blij mee.

Mooi product

Gemakkelijk te leggen. En op maat te maken. Top product

Mooie , tegels voor balkon

Ik heb 2 tegels als monster besteld. De tegels zijn mooi en functioneel. De totale bestelling volgt nog.

Snel geleverd, mooie kwalteit.

Snel geleverd, mooi materiaal en goede kwaliteit. Super blij mee.

Aan te bevelen!

Snelle levering Makkelijk te leggen

Mooie vloer

Oude garagevloer weer als nieuw

Alles volgens afspraak

Voldoet volledig aan verwachting

Snel geleverd en goed materiaal

Geen vloer maar aanrecht blad,fijn materiaal om te leggen.dit KIIKT dus echt.

Super vloer

Gewoon goed, fijne mensen die doen wat ze beloven

Zeer goede ervaring met pvckliktegel

De bestelling verliep goed. Toen ik toch nog wat extra tegels nodig bleek te hebben en per ongeluk de verkeerde kleur bestelde, nam het bedrijf gelijk contact op met mij en werd alles zeer snel en naar tevredenheid afgehandeld

PVC kliktegel vloer laten leggen in de garage/hobby ruimte. Is zeer vakkundig gedaan en personeel was heel aardig en behulpzaam met verplaatsen van zaken die in de weg stonden. Vloer ziet er netjes uit en is een aanwinst voor de ruimte. Ook contact voor en na de aankoop is zeer goed...

Heel fijn bedrijf

Erg fijn hoe dit bedrijf met je meedenkt. De klantenservice is behulpzaam, reageert snel en komt gemaakte afspraken na. Het was wel bijna 2 maanden wachten tot het nieuwe model tegel op voorraad was, maar dit was het wachten meer dan waard.

Slechte coordinatie

Als ik een proefpakket bestel met de kleuren zwart, antraciet en grijs, wens ik geen rode te ontvangen. U heeft van tevoren geen melding gedaan over een minimaal te besteden bedrag om de korting van het proefpakket in mindering te kunnen brengen. Ik heb daarom meer besteld dan ik nodig heb. Conclusie is dat u onjuiste informatie geeft, waardoor pas achteraf de consequenties duidelijk zijn. Ik stel dit niet op prijs.