Meedenkend, objectief en informatief

Door deze kernwoorden kon ik juiste keuze maken. Je kunt video’s van het plaatsen en gebruiken van de vloer in onze fietsenwerkplaats zien. Volg Leo Steijn op sociale platformen.

Top kwaliteit en service!

Goede kwaliteit product, makkelijk te installeren en top service mbt levering

Perfecte oplossing voor mijn berging

Deze kwalitatief goede kliktegels zijn gemakkelijk te leggen en zorgen voor een goede egale ondergrond.

Super geregeld

Goed zaken doen met deze firma

Tot nu toe goede ervaring.

Om een keuze te kunnen maken m.b.t. de kleur van de tegels had ik een proefpakket besteld. Dit werd binnen een paar dagen geleverd zodat ik een bestelling kon plaatsen, waarop ik nog op moet wachten.

Mooie, eenvoudig te leggen tegels

Snelle, keurige bezorging. De vloer (27m2) waterdicht in een middag kunnen leggen. De calculator op de website gebruikt, precies één tegel over!

Mooie vloer

Goed product stevig vloertje betaal.je wel voor maar dan heb je ook wat

Nog niks ontvangen

Tegenwoordig schering en inslag, korte levertijd bieden en niet binnen de aangegeven dagen leveren. Dus we wachten af... Na bellen wel ineens een melding ontvangen van DHL dat het nu is aangemeld? Maar excuses of korting nog niet gekregen...

Eind goed al goed

Eerste keer niets geleverd toen gemeld en werd het goed opgelost

Ik heb het product nooit ontvagen.

Ik heb het product nooit ontvagen.

Levering zou 4 weken duren stonden ze binnen een week voor me deur toppers

Dacht eerst dat het even ging duren maar stonden ineens snel voor de deur voor de levering van de vloer netjes alles zoals omschreven en vloertje zo neergelegd

Nog niet erg blij, maar nu inmiddels zeker we

Heb 9 mei een bestelling gedaan. Kreeg po een bericht dat verzending was klaargemaakt. Dinsdag 17 mei contact op genomen. Bestelling niet ontvangen. Zou direct worden opgestuurd, wacht nu op aflevering. Hopelijk lukt het nu wel. Is inmiddels keurig op gelost en ik kreeg zelfs het aanbod om het betaalde bedrag terug te ontvangen. Wat voor mij niet hoefde. Ik heb besteld, ik heb ontvangen dus wilde ik ook betalen. Maar bedankt voor de goede afhandeling en het aanbod.

Snelle levering, mooie tegels van goede kwaliteit

De tegels werden snel geleverd en voldoen prima.

vlot

goed telefonisch contact gehad met advies en snelle levering, alleen de afspraak over de levering was matig met het gevolg dat de vracht 2× aan de deur was bij niet thuis,met de vervoerder was geen afspraak te maken dus moest ik het op een depot ophalen (jammer)

Helemaal super

De 7mm tegels zijn lekker dik en leggen gemakkelijk weg. Een kind kan de was doen.

Makkelijk te leggen alleen snijden heb ik met decoupeerzaag gedaan ipv stanleymes is 7mm best wel dik

Goede service en hulp

Goede service, reageren snel en vriendelijk ondanks kleine afname tegels (7m2). Uitleg, handleiding super, de vloer is mooi geworden.

Bedrijf onderscheidt zich door een uitstekende service

Een bedrijf dat erg goed communiceert en zich zeer klantvriendelijk opstelt, ook als het de klant is die zich vergist heeft. Het produkt (PVC Kliktegel) is stevig en voldoet aan de verwachtingen.

Snelle levering en goed product

Snelle levering van het monster en het bestelde product

Vriendelijk en keurig op tijd geleverd

Telefonisch goed te woord gestaan, vervolgens de opdracht geplaatst en volgens afspraak keurig op tijd geleverd.

Lijkt mooi maar is niets wasrd

Krast aan alle kanten wat ze niet aangeven. Waardeloos materiaal.

Proefpakket was er zeer snel. En men staat steeds klaar met raad en daad.

Na een aangegeven langere levertijd had ik mijn tegels toch zeer snel in huis, eenvoudig te leggen en ziet er top uit! Erg blij mee!

Snel geleverd, makkelijk leggen en ziet er perfect uit.

Snel geleverd, makkelijk leggen en ziet er perfect uit.