Top Service

Helaas was er iets mis gegaan met de levering van de tegels. Dit is zeer netjes en zeer correct opgelost. Daarbij bleef er helder gecommuniceerd worden! Foutjes kunnen gebeuren, maar dit is zo adequaat opgelost dat een "9" terecht verdiend is.

Prima tegels.

Ik heb een hele goede ervaring met dit bedrijf,Takens. Heb contact gehad, goed rustig gesprek waarbij werd uitgelegd, wat je het best kon gebruiken. De ene dag besteld en 2 dagen later lag er een prachtige pvckliktegelvloer op het balkon. Super service.

Nette omgang met mijn wensen hoe ik het wou hebben. Zeer tevreden over het eindresultaat.

Heel goed supertegels!

Heel positief

Top service, top kwaliteit

Goed bedrijf, doen wat ze zeggen, fijne medewerkers

Goede en betrouwbare leverancier

Na een aantal jaren nu weer nieuwe vloer laten leggen Onze vorige heeft ongeveer 10jaar denk ik gelegen En bevoel gewoon heel goed We kozen voor vloer verwarming En daarom Is de oude vervangen Netjes gewerkt mooi werk geleverd Ik denk ook voor een keurige prijs Incl af kitten en mooie opstaande Plinten Om alles water dicht te hebben

Goed product, snelle levering en goed advies

Vakmensen, komen afspraken na en het resultaat is uitstekend.

Super snel geleverd !

Tegel snel geleverd , en zeer makkelijk zelf te leveren

Mooie producten, snelle levering, Kwaliteit !!

Goed advies en een snelle levering! Top product om te verwerken!

positief over alles aan dit bedrijf

Zeer vakkundig, flexibel en vriendelijk.

Al meteen vanaf het eerste contact kreeg ik het idee dat deze mannen weten waarover ze praten en dat alles in het teken van de klant (mij dus) stond. Ze dachten direct mee en maakte een voorstel op maat en namen daar ons wensenpakket in mee. Hierbij gaven ze ook eerlijk aan wat beter / anders kon met de juiste onderbouwing en zeker niet om er zelf beter van te worden. Uiteindelijk keurig alles volgens de afspraak en wensen van ons verlopen. Ze hebben echt vakwerk geleverd en wij zijn echt er echt super blij mee. Het product zelf is echt kwaliteitsspul en ook de aftersales is prima voor elkaar. Aanrader!

Snel en eenvoudig een strakke vloer krijgen

Op zoek naar een goedkoop alternatief om een vloer te vervangen ipv alle vloertegels eruit te halen. Gevonden op internet. Snelle levering, eenvoudig om zelf te leggen. Strakke vloer In een mum van tijd

Top product

Onderhoudsvrij en kwaliteit blijft perfect

Diego

Prima oplossing voor balkon. Goede kwalitaat kliktegels!

uitgevoerd zoals afgesproken

prettige communicatie, weet waar hij het over heeft. ook de medewerkers, makkelijk en vriendelijk. even een kleine aanpassing ? geen probleem. zeer tevreden.

Vakkundig bedrijf met vriendelijk personeel

Duidelijk advies en deskundig gelegd. Echt een fijne horeca vloer

Geweldig systeen om mee te werken. Takens bedrijfs vloeren altijd snel geleverd

Top bedrijf. Mooi afgewerkte vloer

Kantine en koelcel in korte tijd voorzien van nieuwe pvc vloer. Vloeistof dicht, gemakkelijk schoon te houden, slijtvast en moderne look. Top

Strak gelegd. Deskundig advies en volgens planning gewerkt

Erg mooie tegels laten leggen door Takens bedrijfsvloeren. Het team heeft binnen 1,5 dag 130 m2 gelegd en ben erg tevreden met resultaat. Mark

Super kwaliteit voor een goede prijs

Ideale tegels. Goede kwaliteit voor een goede prijs. Gelegd door een top bedrijf... helemaal blij mee.

Fijne vloer en makkelijk om te leggen

Zeer praktisch, mooi en makkelijk gelegd

Praktisch en duurzaam product tegen een aantrekkelijke prijs.

In een woord: super!!

Zeer tevreden over pvckliktegel.nl

200 m2 kliktegels besteld en laten leggen. Erg blij met het resultaat en de dienstverlening van dit bedrijf. Komen afspraken na.