correcte service, snelle afhandeling

snelle, deskundige mensen. Snelle levering.

Altijd goed en vriendelijk geholpen

Ik ben al jaren klant bij de jong het bevalt mij prima

Prima bedrijf goede service.

Ben al jaren klant van De Jong prima service. Altijd vriendelijk en behulpzaam door de telefoon.

Prima prijs / kwaliteit verhouding.

De kwaliteit is goed het zijn stevige bakjes en bij een druppel olie gaat het niet direct door het bakje heen. De suikerriet houdt de producten ook goed warm. Qua prijzen zijn ze zeker concurrent.

Goede spullen en snelle levering

1e keer besteld en ben erg tevreden over de goede spullen en snelle levering

Goede ervaring met De Jong Disposable Vandaag besteld staat de zelfde dag al klaar om op te halen. Je wordt altijd correct en snel geholpen door de medewerkers van het magazijn. Een dikke 10 is hier op zijn plaats.

Bestellen en binnen 2 minuten bevestigd met track en trace

Goed product - snel geleverd - goed te volgen via track&trace

Top ervaring *****

Dat was mijn eerste bestelling (omdat ik niet meer vond wat ik nodig had bij mijn vorige leverancier), maar het is zeker niet de laatste !!! Kwaliteit, prijzen, levering, jullie zie me zeker nog terug.

Snelle levering en goed verpakt

Plastic bekers besteld, snelle levering en netjes verpakt.

Snel en betrouwbaar

Goede kwaliteit bakjes. Die anel worden geleverd en voor een goede prijs. Erg blij dat ik sinds kort mijn bakjes hoer bestel.

Prima!!

Altijd op voorraad wat ik nodig heb en snelle levering!

20% verhoging is ook 20% minder op mijn evaluatie

Zeer tevreden klant maar jammer dat we de prijzen met 20% hebben verhoogd. Belasting is niet hetzelfde in Nederland en een prijsstijging van 20% heeft een grote impact op ons. We hadden 10/10 kunnen zetten omdat alle service en de kwaliteit van de producten onberispelijk zijn.

Alles duidelijk, goed en snel!

Altijd super

Altijd perfecte service

Professioneel en snel

Bij De Jong Disposables denken ze graag met je mee, dat is mijn ervaring. De medewerkers zijn klantvriendelijk en hulpvaardig en weten waar ze het over hebben. De online bestelomgeving werkt prima en levering van de bestelde produkten gaat altijd supersnel.

Goede prijs/kwaliteit verhouding!

Snelle levering, prijzen zeer concurrerend, aan te raden dus.

Perfect!

Bestel er al meerdere jaren. doen wat ze beloven en denken mee! ga zo door!

Tof mooi kwaliteit prijs

Prijs kwaliteit goed

De bestelling is in goede orde ontvangen

Prima service en vriendelijke medewerkers.

Fijne service

Erg blij met de mensen van De Jong Disposables, ze staan graag voor je klaar. Daarnaast een ruim assortiment tegen prima prijzen!

Alles was compleet

De bezorging laat zich te wensen over, duidelijk aangegeven dat na 12:00 bezorgd moet worden, stonden ze voor 10:00 op de stoep.

Vriendelijk, prijs-kwaliteitverhouding erg goed!

goed producten ,behulpzaam geholpen

Goede Kwaliteit

We bestellen al jaren bij de Jong Disposables. Je hebt gegarandeerd goede producten . Bestellen gaat gemakkelijk op de site en het is snel geleverd.

Over De Jong Disposables

Disposables is ons vak. Al meer dan vijfendertig jaar staan wij voor kwaliteit, betrouwbaarheid en innovatie. Dankzij ons grote assortiment kunnen wij iedere relatie een productpakket op maat aanbieden. De eenheid in vormgeving draagt bij aan de professionele uitstraling van uw bedrijf. U vindt onze producten in uiteenlopende bedrijfstakken als catering, overheid, fastfood en scholen. Ook de recreatiesector – evenementen, bioscopen, attractieparken, stadions – maakt veel gebruik van onze disposables. Onze producten voelen prettig aan, zijn stevig en met de nieuwste inzichten en technieken in duurzaamheid gemaakt. Dit maakt ons tot een toonaangevende leverancier in disposables.