goede ervaring

geweldig bedrijf met zeer goede service en dat meedenkt!

Met De jong disposables werken we al meer dan 25 jaar. Ze denken met je mee. hebben een goede service. prettig personeel. niet voor niets werken we al 25 jaar samen!

Voldoende

Bij het bezorgen worden de spullen buiten neergezet, zonder dat we een melding krijgen dat de spullen geleverd zijn.

geweldig

goed bedrijf goede service nooit geen klachten

Gewoon goed

Gewoon een fijn bedrijf nooit geen problemen

Naar gesprek op beurs nooit meer wat gehoord

Nu ook geen belangstelling meer

Waarschijnlijk is er iets afgesproken met een medewerker die niet meer werkzaam is bij De Jong Disposables. Uiteraard kunt U altijd contact met ons opnemen.

Altijd een snelle levering.

Wanneer op voorraad, en dat is bijna altijd, wordt er snel geleverd. Personeel is altijd vriendelijk.

Aardige mensen

Klein min puntje is da je tegenover andere verpakking bedrijven langer op je levering moet wachten . Daar moet je dan wel rekening mee houden voor te bestellen .

prima dienstverlening

prima dienstverlening

Helemaal top

Prima, precies wat je ervan mag verwachten

Goede prijs snelle levering

Overzichtelijke site en alles makkelijk te bestellen.

Makkelijk en goed

Makkelijk te bestellen en goed materiaal en service

top bedrijf

scherpe prijzen , en mooie funnybox cadeau

Correcte afhandeling van de bestey

Prima en snelle service

De bestelling wordt op afspraak geleverd en voldoet altijd aan mijn verwachtingen

Vooral bij speciale acties kun je ooit mooi voordeling een voorraadje inkopen van spullen die je later nodig gaat hebben

Goed service

prima gozer die gerard

Altijd goed bereikbaar

Al 6 jaar klant

Altijd goed!

top

Zeer fijne, deskundige en snelle service

Fijn bedrijf, denkt mee en is flexibel

Onze disposables worden al bijna 30 jaar door "de Jong" aan ons geleverd tot volle tevredenheid.

Overzichtelijk

Keurig voor elkaar

Netjes bezorgd en op tijd

Tevreden en ga zo door

Fijn contact en snelle levering!

Telefonisch bestel ik en altijd snel en gezellig geholpen. Bestelling staat snel voor mij klaar om opgehaald te worden!

zeer goed en snel

makkelijke site snel te bestellen en de leveringen ook op tijd

Prettige online winkel en een goede prijs kwaliteit verhouding

Altijd netjes op tijd geleverd volgens afspraak en een goede klanten service

Handelsweg 2

9482WE Tynaarlo

Over De Jong Disposables

Disposables is ons vak. Al meer dan vijfendertig jaar staan wij voor kwaliteit, betrouwbaarheid en innovatie. Dankzij ons grote assortiment kunnen wij iedere relatie een productpakket op maat aanbieden. De eenheid in vormgeving draagt bij aan de professionele uitstraling van uw bedrijf. U vindt onze producten in uiteenlopende bedrijfstakken als catering, overheid, fastfood en scholen. Ook de recreatiesector – evenementen, bioscopen, attractieparken, stadions – maakt veel gebruik van onze disposables. Onze producten voelen prettig aan, zijn stevig en met de nieuwste inzichten en technieken in duurzaamheid gemaakt. Dit maakt ons tot een toonaangevende leverancier in disposables.