Zeer vlotte communicatie, service en levering

Een zeer krappe deadline vormt voor PremiumWereld geen probleem. Dankzij een zeer promte en vlotte communicatie én een uitstekende service, werd het project uiteindelijk 5 dagen voor de deadline reeds opgeleverd. Excellent, en wij uiterst tevreden natuurlijk!

Vlugge reactie en levering

Contact verliep soepel, met vragen een vlugge reactie terug. Levering ook snel in een drukke tijd! Keurig product.

Altijd een snelle reactie. Producten snel geleverd en zoals verwacht.

Altijd een snelle reactie. Producten snel geleverd en zoals verwacht.

alles verliep goed

niets op aan te merken

Top service !

Antwoorden zeer snel, prijs-kwaliteit zeer goed !

Goede service, denken mee en vlot geleverd

Eerste keer besteld. Heb gebeld hoe ik de bestanden moest aanleveren. zeer behulpzaam en had zelf een fout in de bestelling gemaakt. Hebben ze voor mij gecorrigeerd. Volgende bestelling weer hier.

snelle en uitstekende service

snelle en goede afhandeling van persoonlijke aanvragen

Heel blij met onze mooie bidons!

Prettige en efficiënte communicatie, meedenken bij proces, scherpe prijs, snelle service

Top service en eerlijke communicatie

Vlotte en eerlijke communicatie. Zeer vriendelijke klantendienst die mails beantwoorden met de ‘glimlach’. Een aanrader!

Personeel denkt mee in oplossingen (ook voor resellers). Levering en kwaliteit zoals afgesproken.

Fijne en snelle samenwerking

Ik heb deze samenwerking als zeer snel professioneel en fijn ervaren.

Vlotte communicatie en snelle levering

4 sterren voor de vlotte communicatie, ruim aanbod en snelle levereing.

Snelle levering, heldere communicatie en prachtig product

Wij hebben houten snijplanken voorzien van ons logo besteld. De communicatie was vlot en helder en werd door 1 contactpersoon verzorgd. De levering was snel. De planken zijn prachtig en onverwachts nog los verpakt in mooie zwarte doosjes ook. Echt een mooi relatiegeschenk voor een goede prijs.

Fijne samenwerking

Goede site en veel uitleg. Dat is fijn voor een klant. Hopelijk ga ik in toekomst vaker hier mee samenwerken.

Prima service!

Dankjewel Job! Je hebt goed geluisterd naar wat ik graag wil en ging hier direct mee aan de slag! En ik ben heel blij met het eindresultaat. Dankjewel!

Fijn en snel contact

Snelle reacties, duidelijke adviezen mbt tot de bestelling. Kwaliteit van de bestelling is ook top!

Correct en snel !

Snelle communicatie, snelle levering, product geleverd zoals afgesproken.

TOP!

Een super vlotte en uiterst gemakkelijke manier om aan relatiegeschenken te geraken, met nog een hele fijne en vriendelijke service er bovenop!

correct

Geweldige ervaring

Wij hebben pennen besteld met het logo van de firma. Samen hebben wij de juiste pen gevonden en een mooi logo ontworpen. De juiste prijs voor de kwaliteit van de pennen. Het eindresultaat is geweldig, met dank voor de geweldige hulp!

Alles wat je verwacht van een goede klantenservice!

Goede communicatie en levering sneller dan verwacht!

De klant is koning!

Prettige samenwerking en een snelle service.

Zeer content over mijn bestelling

De communicatie verliep soms wat moeilijk, wel altijd vriendelijk respons. Snelle bestelling, snelle verloop van verzenden etc

Snelle en goede service

Het contact wat ik had met Job was erg professioneel en de service is uitstekend. Ook goed bereikbaar en ik kreeg ook direct een antwoord. Top en super snel afgeleverd! Erg blij met het resultaat.

Top dik tevreden mooi resultaat

Over Premiumwereld

Makkelijk online relatiegeschenken bedrukken. Dat is het doel van Premiumwereld. Wij bieden u een uitgebreid assortiment dat u online makkelijk kunt bestellen. Ook scherpe prijzen, een gebruiksvriendelijke website, gratis digitale drukvoorbeelden en een hoge kwaliteit service zijn voor ons vanzelfsprekend. Naast relatiegeschenken is het ook mogelijk om werkkleding en kerstpakketten makkelijke online te bestellen.