Snelle levering, heldere communicatie en prachtig product

Wij hebben houten snijplanken voorzien van ons logo besteld. De communicatie was vlot en helder en werd door 1 contactpersoon verzorgd. De levering was snel. De planken zijn prachtig en onverwachts nog los verpakt in mooie zwarte doosjes ook. Echt een mooi relatiegeschenk voor een goede prijs.

Fijne samenwerking

Goede site en veel uitleg. Dat is fijn voor een klant. Hopelijk ga ik in toekomst vaker hier mee samenwerken.

Prima service!

Dankjewel Job! Je hebt goed geluisterd naar wat ik graag wil en ging hier direct mee aan de slag! En ik ben heel blij met het eindresultaat. Dankjewel!

Fijn en snel contact

Snelle reacties, duidelijke adviezen mbt tot de bestelling. Kwaliteit van de bestelling is ook top!

Correct en snel !

Snelle communicatie, snelle levering, product geleverd zoals afgesproken.

TOP!

Een super vlotte en uiterst gemakkelijke manier om aan relatiegeschenken te geraken, met nog een hele fijne en vriendelijke service er bovenop!

correct

Geweldige ervaring

Wij hebben pennen besteld met het logo van de firma. Samen hebben wij de juiste pen gevonden en een mooi logo ontworpen. De juiste prijs voor de kwaliteit van de pennen. Het eindresultaat is geweldig, met dank voor de geweldige hulp!

Alles wat je verwacht van een goede klantenservice!

Goede communicatie en levering sneller dan verwacht!

De klant is koning!

Prettige samenwerking en een snelle service.

Zeer content over mijn bestelling

De communicatie verliep soms wat moeilijk, wel altijd vriendelijk respons. Snelle bestelling, snelle verloop van verzenden etc

Snelle en goede service

Het contact wat ik had met Job was erg professioneel en de service is uitstekend. Ook goed bereikbaar en ik kreeg ook direct een antwoord. Top en super snel afgeleverd! Erg blij met het resultaat.

Top dik tevreden mooi resultaat

super goede ervaring met Premiumwereld

Via de chat op website goed geholpen. Daarna afspraken gemaakt die exact nagekomen zijn qua levertijd. Aanrader voor volgende aankopen!

Een zeer vlotte communicatie, vlotte bestelling, vlotte wijziging van kleuren, zeer vlotte levering en erg mooie kwaliteit. De maten zijn wel erg ruim, maar liever te groot dan te klein :-) We zijn zeer tevreden en zullen in de toekomst zeker nog bestellen!

soms wat traag qua communicatie maar over het algemeen helder en proffesioneel

Top product, helemaal naar tevredenheid bedrukt en geleverd

Mooi product, de juiste bedrukking, degelijk en naar tevredenheid.

Goede service en snelle levering

Goed advies ontvangen, er wordt meegedacht. Kortom prettig contact.

zeer tevreden

Snelle en vriendelijke service !! 1 kleine opmerkingsk:, voor voortverkoper graag niet inpakken met jullie tapes maar blanco gebruiken aub. Geen ramp, heb dozen hier zelf even opnieuwe voorzien van tape.

TOP service

Echte aanrader! Goede service en stipte levering!

Snelle reactie, service en levering

Betaalbaar, snelle levering en ook goede communicatie rondom de deal.

Goede website, prima communicatie met de klant, bestelling geleverd binnen vooropgestelde termijn en de artikelen voldoen helemaal. Top!

Fantastische eerste ervaring! Zeker voor herhaling vatbaar

Van A tot Z prima geregeld, goede kwaliteit producten, prettig contact en snelle levering.

Snelle, zeer vriendelijke en correcte dienstverlening!

Vlotte behandeling en opvolging van prijsvraag over opsturen samples, aanpassen ontwerpen tot definitieve bestelling. Geen vraag was teveel voor Premiumwereld. Zeer correct verloop over de hele lijn met zeer mooie resultaten van drukwerk bij levering. Mooi promomateriaal ontvangen voor ons bedrijf.

Goed product en goede communicatie

Helemaal top geregeld. Ze denken goed mee en waren snel met leveren.

Over Premiumwereld

Makkelijk online relatiegeschenken bedrukken. Dat is het doel van Premiumwereld. Wij bieden u een uitgebreid assortiment dat u online makkelijk kunt bestellen. Ook scherpe prijzen, een gebruiksvriendelijke website, gratis digitale drukvoorbeelden en een hoge kwaliteit service zijn voor ons vanzelfsprekend. Naast relatiegeschenken is het ook mogelijk om werkkleding en kerstpakketten makkelijke online te bestellen.