Goed advies en duidelijke website

Erg goed advies gekregen van Job, tot de volgende keer!

Snelle en correcte service

Snelle en correcte service

Prettig contact en snel geleverd

Snelle reactie en product netjes bedrukt en geleverd voor eeen scherpe prijs

Super!!!

We hadden 50 st. waterflessen besteld, met onze dank voor de persoonlijke begeleiding. De flessen zien er super uit!!

top service en snelle levering!

top service en snelle levering!

binnen een week mijn bestelling van 300 bidonnen ze zien er geweldig uit!!!

binnen een week mijn bestelling van 300 bidonnen ze zien er geweldig uit!!!

snelle en goede service

Fijn geholpen en snelle service

Prima service!

Duidelijk, zakelijk en klantvriendelijk.

Super goeie service En je wordt goed op de hoogte gehouden Van je bestelling Kleuren van t logo klopt precies Heel netjes en professioneel gedaan Allemaal

Super service en snel geregeld

Uitstekende kwaliteit en service

Heel tevreden over de manier van meedenken en de fijneloze contact!

Uitstekend telefonisch contact en via de mail. Op locatie goed geholpen wat betreft de producten. Producten en prijzen zijn duidelijk vermeld op de website!

Helemaal goed.

Goeie en snelle service. Chat berichten ook snel beantwoord. Goede ervaring en echt aan te bevelen.

Prijs kwaliteit uitstekend!

Zeer vriendelijke en duidelijke communicatie. Strakke druk en goeie kwaliteit. De levering was ook zeer vlot.

Snel geleverd en goed opgevolgd. Zeer goede service

Vlotte communicatie, snelle service en scherpe prijzen! We zijn heel tevreden met onze gepersonaliseerde drinkflessen.

Snel geregeld

Voor de traktatie van mijn dochter op het laatste moment badeendjes besteld. Deze waren netjes op tijd geleverd. Vriendelijke medewerkers en de badeendjes zijn van goede kwaliteit. Echt een aanrader!

Snel en efficiënt

Zeer vriendelijke en correcte klantenservice, snelle respons, correcte en snelle levering

Super goed geregeld, makkelijk contact en vragen werden snel beantwoord!

Heel snelle service, makkelijke communicatie. Mooi product! De kinderen waren erg blij met de bidon!!

geweldig

geweldige service

fijne communicatie, goede service en goede producten

Een chaos

Eerst kreeg ik een lege facature waardoor ik een weekend moest wachten om het te kunnen bestellen. Toen kreeg ik tweemaal de verkeerde drukproef en het resultaat is niet waar ik om had gevraagd. Ik had het in de chat met iemand er over gehad dat ik twee afbeeldingen tegenover elkaar wilde drukken. De medewerker gaf aan om dit in 1 bestand te sturen dus dat heb ik gedaan. Ook bij de bestelling heb ik nog eens aangegeven dat ik de afbeeldingen tegenover elkaar wilde. Helaas hebben ze hier niet naar geluisterd en hebben ze de afbeeldingen gewoon naast elkaar gedaan. Het enige pluspunten is dat de bidons er verder goed uitzien.

Beste klant, Wij vinden het erg vervelend wat er is gebeurd. Ondanks dat de digitale proef door u is goedgekeurd wilden wij de bidons voor u opnieuw maken. Helaas waren de bidons al uitgedeeld en was dit dus geen optie meer. Omdat wij klanttevredenheid hoog in het vaandel hebben staan zullen wij 10% van de factuur voor u crediteren. Hopelijk lossen wij het zo naar tevredenheid op. Met vriendelijke groet, Team PremiumWereld

topservice!

ondanks dat het pakket de eerste keer verloren geraakte bij de bezorger toch nog geleverd!

Top service!

Zeer vlotte communicatie en uiterst snelle service! Heel tevreden over het afgeleverde product.

Mooi

Mooi werk, maar ze hielden zich ook netjes aan hun gemaakte beloftes.

Over Premiumwereld

Makkelijk online relatiegeschenken bedrukken. Dat is het doel van Premiumwereld. Wij bieden u een uitgebreid assortiment dat u online makkelijk kunt bestellen. Ook scherpe prijzen, een gebruiksvriendelijke website, gratis digitale drukvoorbeelden en een hoge kwaliteit service zijn voor ons vanzelfsprekend. Naast relatiegeschenken is het ook mogelijk om werkkleding en kerstpakketten makkelijke online te bestellen.