Snelle en goede service

Het contact wat ik had met Job was erg professioneel en de service is uitstekend. Ook goed bereikbaar en ik kreeg ook direct een antwoord. Top en super snel afgeleverd! Erg blij met het resultaat.

Top dik tevreden mooi resultaat

super goede ervaring met Premiumwereld

Via de chat op website goed geholpen. Daarna afspraken gemaakt die exact nagekomen zijn qua levertijd. Aanrader voor volgende aankopen!

Een zeer vlotte communicatie, vlotte bestelling, vlotte wijziging van kleuren, zeer vlotte levering en erg mooie kwaliteit. De maten zijn wel erg ruim, maar liever te groot dan te klein :-) We zijn zeer tevreden en zullen in de toekomst zeker nog bestellen!

soms wat traag qua communicatie maar over het algemeen helder en proffesioneel

Top product, helemaal naar tevredenheid bedrukt en geleverd

Mooi product, de juiste bedrukking, degelijk en naar tevredenheid.

Goede service en snelle levering

Goed advies ontvangen, er wordt meegedacht. Kortom prettig contact.

zeer tevreden

Snelle en vriendelijke service !! 1 kleine opmerkingsk:, voor voortverkoper graag niet inpakken met jullie tapes maar blanco gebruiken aub. Geen ramp, heb dozen hier zelf even opnieuwe voorzien van tape.

TOP service

Echte aanrader! Goede service en stipte levering!

Snelle reactie, service en levering

Betaalbaar, snelle levering en ook goede communicatie rondom de deal.

Goede website, prima communicatie met de klant, bestelling geleverd binnen vooropgestelde termijn en de artikelen voldoen helemaal. Top!

Fantastische eerste ervaring! Zeker voor herhaling vatbaar

Van A tot Z prima geregeld, goede kwaliteit producten, prettig contact en snelle levering.

Snelle, zeer vriendelijke en correcte dienstverlening!

Vlotte behandeling en opvolging van prijsvraag over opsturen samples, aanpassen ontwerpen tot definitieve bestelling. Geen vraag was teveel voor Premiumwereld. Zeer correct verloop over de hele lijn met zeer mooie resultaten van drukwerk bij levering. Mooi promomateriaal ontvangen voor ons bedrijf.

Goed product en goede communicatie

Helemaal top geregeld. Ze denken goed mee en waren snel met leveren.

Prima product, goede communicatie en best snelle levering voor maatwerk.

Prima product, goede communicatie en best snelle levering voor maatwerk.

Makkelijk contact & kwalitatief goede producten.

Inmiddels een paar bestellingen met het bedrijf gedaan bij Premiumwereld. Contact met Job is best snel en eenvoudig. Qua prijs zitten zijn ze niet de goedkoopste op de markt, maar zoals aangegeven is de kwaliteit van de producten wel dik in orde. Daarnaast wordt er vlot gereageerd op vragen en denken ze mee met het ontwerp van het bestelde product.

Goede service en klantvriendelijkheid!

Mijn ontwerp steeds weer opnieuw keurig aangepast tot deze naar wens was.

Duidelijk advies en snelle service

Zeer goed advies, duidelijk en producten snel geleverd

Goede communicatie en tevreden over de levering

Snelle goede communicatie is belangrijk om te weten waar je aan toe bent. De producten met de bedrukking moeten volgens verwachting zijn qua resultaat/kwaliteit/prijs. Bovendien behoort de levering binnen de gestelde levertijd plaatsvinden. Als dat allemaal van toepassing is kunnen we alleen maar tevreden zijn.

Goed advies en duidelijke website

Erg goed advies gekregen van Job, tot de volgende keer!

Snelle en correcte service

Snelle en correcte service

Prettig contact en snel geleverd

Snelle reactie en product netjes bedrukt en geleverd voor eeen scherpe prijs

Super!!!

We hadden 50 st. waterflessen besteld, met onze dank voor de persoonlijke begeleiding. De flessen zien er super uit!!

top service en snelle levering!

top service en snelle levering!

binnen een week mijn bestelling van 300 bidonnen ze zien er geweldig uit!!!

binnen een week mijn bestelling van 300 bidonnen ze zien er geweldig uit!!!

Over Premiumwereld

Makkelijk online relatiegeschenken en werkkleding bestellen. Dat is het doel van PremiumWereld. Wij bieden u een uitgebreid assortiment dat u online makkelijk kunt bestellen. Ook scherpe prijzen, een gebruiksvriendelijke website, gratis digitale drukvoorbeelden en een hoge kwaliteit service zijn voor ons vanzelfsprekend.