Makkelijk en fijn

Snelle bezorging!

Precies wat ik wilde. Super blij!

Wat een mooi artikel!

Echt geweldig. Snelle verzending. Mooi verpakt en wat een mooi houten artikel die eigenlijk niet te vinden is in de rest van Nederland.

eerste bestelling hier, alles prima, duidelijke site en snelle levering

Fijne ervaring

Kwaliteit is erg mooi. Levering vlot en goed verpakt. Goed op de hoogte gehouden via de mail.

Prachtige producten

Mijn bestelling werd supersnel geleverd, mooi verpakt en het artikel was precies zoals het op hun site stond.

Leuke producten en snelle levering

Ik ben zeer tevreden met de gekochte setjes.

Betrouwbaarheid: zit helemaal goed. Bestelling keurig op tijd ontvangen en netjes verpakt.

Leuke diertjes ..Boris is er erg blij mee

Ik vindt het diertje "de das" erg tegen vallen, op de site leuker en kleiner dan in het echt! De andere diertjes te schattig voor woorden, erg blij mee! Vriendelijke groet, Ans Oma van Boris

Beste Ans, Bedankt voor je feedback, dit is altijd heel waardevol voor ons. De door jouw gekochte houten das is van het merk Holztiger, een mooi en duurzaam merk uit Duitsland. Of de das op de foto leuker is kunnen wij niet beoordelen want dat is persoonlijk, wel doen wij ons best om de juiste afmetingen duidelijk op de site te vermelden. Wij meten zelfs alle figuren na of het wel klopt met de opgave van de fabrikant. Bij deze das stond ook de afmeting vermeld, als je die vergelijkt met de andere dieren van Holztiger dan klopt het dat de das in verhouding wat groter is. Mede op basis van jouw review zullen we hier aandacht aan geven in een van onze volgende blog artikelen. We zullen dan ook ingaan op de verschillen tussen de verschillende merken houten dieren figuren die wij verkopen, (Ostheimer / Holztiger / Bumbu en Trauffer) Heel veel speelplezier met de diertjes!

Prachtig houten speelgoed

Een heel toegankelijke website met een overzichtelijk bestelproces. De bestelde groeimeter werd keurig op de aangegeven dag en tijd bezorgd.

Leuke knuffel!

Snelle afhandeling.

Snelle levering!

Leuke producten en snelle levering!

Snelle service, mooie zachte beer

Snel en netjes verstuurd.

Het is precies wat we zochten heel blij mee.

Goede service, er was iets kapot en kreeg direct mail en het is opgelost zonder problemen. Dat noem ik nou TOP service!!!!!

Prima, leuk, snelle L evering

Een leuk speeltje, die aan mijn volwachtingen voldeed. Prima en snelle levering.

Snel geleverd en netjes verpakt, een blije kleindochter

Snelle levering, mooi product

Bestelling geplaatst, werd heel snel afgeleverd. Mooi product

Dure verzendenkosten voor brievenbus post

Het kwam door de brievenbus maar was 6 euro verzendkosten erg duur dus

Beste Esther, Bedankt voor jouw feedback, dit is altijd erg waardevol voor ons en wij nemen de opmerkingen ook mee om onze dienstverlening verder te kunnen verbeteren waar mogelijk. Jammer dat je aangeeft ons niet aan te bevelen doordat je de verzendkosten hoog vind. Een kleine toelichting op de verzending: Wij versturen pakketten (óók brievenbus) alleen met track&trace mogelijkheid. Dit doen we speciaal zodat jij het pakketje kunt volgen via de code die in de mail wordt verstuurd maar ook via ons eigen verzendportal waar je de bestelling kunt volgen. Wij versturen geen artikelen in een envelop, om velerlei redenen: geen track&trace mogelijkheid, de zending is niet verzekerd. In jouw geval hebben we de afweging gemaakt omdat het kleine houten diertje wat jij besteld hebt gemakkelijk in een brievenbuspakketje past je daarvoor niet thuis hoeft te zijn en je het ook niet ergens af hoeft te halen mocht de bezorger je gemist hebben. De verzendkosten die wij daarvoor rekenen staan duidelijk vermeld op onze site en voordat je betaald wordt nog aangegeven voor hoeveel je eventueel nog moet bestellen om voor gratis verzending in aanmerking te komen. We hopen ondanks deze ervaring dat je jouw volgende bestelling weer bij ons gaat doen en wensen je veel plezier met jouw aankoop! Namens het Team van HoutenDierShop, Charles

Precies als op de foto. En goed verpakt.

alles prima en goed verlopen

Alles prima en netjes ontvangen en zeer op tijd weet dat ik in de toekomst vaker van jullie gebruik maaak

Mooi speelgoed, snel geleverd,

Ook heel fijn dat jullie geen vervuilende verpakking gebruiken

Piekfijn verzorgd!!

Op vrijdagmiddag besteld en betaald. De dag erna, op zaterdag, om half 2 werd de bestelling bezorgd. Netjes verpakt. Piekfijn verzorgd. Dikke pluim.

Top, netjes en snel

Helemaal volgens aangegeven en beloofd op de website. Zonder problemen gearriveerd op de opgegeven plaats van bestemming.

Over HOUTENDIERSHOP

HoutenDierShop is de specialist in het leukste duurzame speelgoed en de mooiste knuffels. Duurzaam houten speelgoed, knuffels en kraamcadeaus Houtendiershop heeft naast het grote assortiment houten speelgoed, de volledige Ostheimer & Holztiger houten dierenfiguren een hele reeks knuffeldieren van sigikid, Jellycat, Lilliputiens, Steiff, Living Nature en Hermann Teddy. De knuffels van deze merken hebben allemaal hele zachte pluche. Zowel jong als oud zullen hier van genieten. Wist je trouwens dat wij ook de leukste kraamcadeaus kunnen samenstellen en voorzien van een gepersonaliseerde tekst? Bekijk alles in de winkel Het is toch veel leuker om alle producten zelf te kunnen bekijken en vast te kunnen houden? Wij hebben sinds begin 2020 een eigen winkel in Harderwijk. Hier vind je de gehele collectie duurzaam houten speelgoed, de zachtste knuffels, de meest realistische knuffels en nog veel meer. Kom maar eens een kijkje nemen. Maatschappelijk verantwoord ondernemen Het assortiment kiezen wij heel bewust uit, niet de producten die je overal kunt kopen maar juist die leveranciers met hun unieke producten. Alle producten die wij verkopen zijn 100% kindvriendelijk, veilig en bevatten geen schadelijke stoffen. Lees ook ons verhaal hoe wij met het milieu bezig zijn. Levering ook aan bedrijven en instellingen Wij leveren de artikelen niet alleen aan consumenten maar ook aan scholen, gastouders, kinderopvang, kinderdagverblijven en andere bedrijven zoals winkels die onze realistische knuffel gebruiken voor decoratie. Verjaardagscadeaus, kraamcadeaus of een klein speelgoedcadeautje, door het gevarieerde aanbod is er voor iedereen iets te vinden. Vele artikelen kunnen door onszelf gepersonaliseerd worden met een naam en geboortedatum.