Knuffel conform afbeelding en vlot geleverd

Het knuffeldier is zeer mooi en was goed verpakt in een kartonnen doos van passend formaat (in plaats van veel te grote doos).

Iele eend

Foto is anders dan het produkt. Daardoor duur.

Prima winkel!

De bestelling is zeer snel en correct geleverd. De items zijn van goede kwaliteit en ze hebben een erg leuk assortiment.

bestellen ging gemakkelijk en levering was snel

Op de website was het makkelijk vinden wat we wilden hebben. Het bestellen ging ook heel makkelijk en het bestelde was heel snel in huis.

Mooie kwaliteit

Snelle levering. Ziet er vrij realistisch uit en mooie kwaliteit. Dochtertje heeft de knuffel gehad omdat haar cavia overleed en de knuffel helpt goed bij de verwerking.

Toppers!

Nooit geweten dat de fysieke winkel en de online winkel twee losse onderdelen waren. Maar toen ik de online bon in de fysieke winkel in wilde leveren, kon dit niet. Wel werd er goed meegedacht en hebben we het kunnen oplossen. Verder staan er altijd vriendelijke en behulpzame mensen in de winkel die graag meedenken.

prima product dat snel geleverd werd

Prima service.

Mooie spullen gekocht en keurig en snel ontvangen.

Prachtige winkel

Super veel keus, snelle reaktie ,fijn geholpen!

Leuk product, snel geleverd

Ik zocht iets anders maar vond iets leukers!

Snelle levering en mooi produkt

Prettig en betrouwbaar.

Vriendelijk

Alles prettig!

Prima levering, op tijd, mooi product.

Snelle levering van een prima product.

Mooie producten, snelle levering!

Snel en vriendelijk

Hele fijne ervaring met de webshop. Vlot geleverd, vriendelijke klantenservice en mooi ingepakt. Top.

Mooi materiaal

Correct geleverd en kwalitatief erg mooi

Heel snel

Snel geleverd, mooi product

Goede service!

Online besteld. Snelle verzending.

Ruime keus in wat ik zocht en de ene dag besteld en de volgende dag geleverd. Ondanks deze drukke tijden.

Goed verlopen transactie

Snelle levering, goede communicatie. Product naar verwachting en netjes ingepakt

Snelle verzending

Heel snel in huis . Ben zeer tevreden

Excellent service

Ordered a range of Ostheimer crib products and this was the only shop I found in which all were available and great value shipping to Ireland. Staff were courteous and helpful when I emailed and products arrived carefully packaged. Will be using this shop again and would highly recommend it to others.

Snelle levering en goed verpakt

Zeer tevreden over deze winkel.

Super snelle service

Heel snel bezorgd en leuke dingen op de site

Prima geregeld

Top service. Hartelijk dank

Over HOUTENDIERSHOP

HoutenDierShop is de specialist in het leukste duurzame speelgoed en de mooiste knuffels. Houtendiershop heeft naast het grote assortiment houten speelgoed, de volledige Ostheimer & Holztiger houten dierenfiguren een hele reeks knuffeldieren van sigikid, Jellycat, Lilliputiens, Steiff, Living Nature, WWF en Hermann Teddy. De knuffels van deze merken hebben allemaal hele zachte pluche. Zowel jong als oud zullen hier van genieten. Wist je trouwens dat wij ook de leukste kraamcadeaus kunnen samenstellen en voorzien van een gepersonaliseerde tekst? Bekijk alles in de winkel Het is toch veel leuker om alle producten zelf te kunnen bekijken en vast te kunnen houden? Wij hebben sinds begin 2020 een eigen winkel in Harderwijk. Hier vind je de gehele collectie duurzaam houten speelgoed, de zachtste knuffels, de meest realistische knuffels en nog veel meer. Kom maar eens een kijkje nemen. Maatschappelijk verantwoord ondernemen Het assortiment kiezen wij heel bewust uit, niet de producten die je overal kunt kopen maar juist die leveranciers met hun unieke producten. Alle producten die wij verkopen zijn 100% kindvriendelijk, veilig en bevatten geen schadelijke stoffen. Lees ook ons verhaal hoe wij met het milieu bezig zijn. Levering ook aan bedrijven en instellingen Wij leveren de artikelen niet alleen aan consumenten maar ook aan scholen, gastouders, kinderopvang, kinderdagverblijven en andere bedrijven zoals winkels die onze realistische knuffel gebruiken voor decoratie. Verjaardagscadeaus, kraamcadeaus of een klein speelgoedcadeautje, door het gevarieerde aanbod is er voor iedereen iets te vinden. Vele artikelen kunnen door onszelf gepersonaliseerd worden met een naam en geboortedatum.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.