Mijn ervaring was niet goed

Ik had een tuin set besteld, en in de gieter zaten 2 deuken, had meteen een melding van gemaakt. Eerst dachten ze dat het door de bezorger kwam, maar in de doos zaten geen deuken. En ze zeiden me dat ze het gietertje hadden nagekeken voordat ze het op stuurde!!!! Dus ik heb het gevoel dat ik de schuld krijg, dat ik hem heb laten vallen op zo. Ik hoef geen geld terug of een nieuwe gieter want door het spelen komen er wel meer deuken in;) alleen een excuus was genoeg geweest;)

Beste Sandra, Bedankt voor jouw feedback! Heel vervelend dat je het allemaal zo ervaren hebt. Een korte toelichting over onze werkwijze/procedure: Alle artikelen worden door ons bij binnenkomst gecontroleerd, daarnaast wordt er voor het verzenden ook nog een controle gedaan of het artikel/omdoos volledig en goed is. Dit hebben wij ook met jouw bestelling zo gedaan. Navraag bij mijn collega die de verzending heeft klaargemaakt leverde op dat de kinder tuinsetje zelfs nog uit de stoffen verpakking is gehaald om te kijken of het volledig was. Er zaten toen geen deuken in. Op het moment dat jij, of elke andere klant een melding maakt van schade dan vragen wij altijd om een foto van het artikel maar ook van de buitenverpakking/omdoos. Wij hebben dit nodig om een claim in te kunnen dienen bij de vervoerder. In dit specifieke geval was de omdoos nog volledig goed en het artikel zat vol met grote deuken. Maar daar maken wij geen probleem van en je had het kosteloos kunnen retourneren, mogelijk heb je een mailtje van ons over het hoofd gezien waarin wij aangegeven hebben dat je het artikel kosteloos kon retourneren. Hier heb je geen gebruik van gemaakt, dus wij gingen er van uit dat het opgelost was. Ondanks de negatieve ervaring en het niet aanbevelen hopen we je graag terug te zien in onze webshop of in onze winkel.

Very Quick and good delivery

Very Quick and good delivery

Gemakkelijk bestellen Snelle levering Kapstokje nog mooier in het echt!!

Viel wat Tegan.

Had een steviger kwaliteit verwacht. Was nogal dun kart on.

Beste Noortje, Bedankt voor jouw feedback! De door jouw bestelde puzzel is een contour puzzel van Scratch. Deze puzzel is gemaakt van stevig karton. Het karton van deze puzzel is vergelijkbaar qua stevigheid en dikte met het merendeel van dit soort puzzels die van karton zijn gemaakt. Wij hebben ook puzzels in ons assortiment die robuuster zijn. Een tip voor de volgende keer is om eerst contact met ons op te nemen, dat kan via mail / WhatsApp of telefoon. Wij kunnen je dan uitvoerig adviseren over de puzzel die je op het oog hebt. Je bent natuurlijk ook altijd van harte welkom in onze winkel waar je de puzzel "live" kunt aanschouwen. Jammer dat je op basis van een product review ons als webshop niet aanbeveelt. Graag zouden wij dan ook van jou willen weten waarom je dit zo aangeeft. Je hebt de puzzel besteld op 30-8 en de volgende dag is de puzzel geleverd. We hebben je hiervoor nog gebeld maar helaas werd de telefoon niet opgenomen. Tot de volgende keer! Klantenservice HoutenDierShop

Geweldige winkel met prachtig, degelijk en duurzaam speelgoed

Snel geleverd.

Helemaal tevreden super leuk

Ik ben zeer tevreden ..goede service alles zoals ik t wilde. en heel erg leuke en originele spaarpotten. Echt super leuk.... Nu al 2 x in laten bedrukken en cadeau gedaan....en van de week de 3e al hihi....echt tegek. Mvg Martine Leenders

Geweldige winkel!

Wat een fijne winkel. De eigenaren nemen alle tijd voor hulp en advies. De winkel heeft zoveel moois, een echte aanwinst voor Harderwijk.

Bedankt voor je mooie feedback! We hopen je natuurlijk ook op onze nieuwe locatie weer te ontmoeten. Daar zullen de Holztiger/Ostheimer/BumbuToys en Trauffer dieren nog meer plaats krijgen!

mooi produkt

Snelle levering en mooi produkt!

prima, snel geleverd en netjes verpakt

Prima, snel geleverd en netjes verpakt

prima produkt maar niet helemaal wat wij ons er van hebben voorgesteld

correcte levering keurig verpakt

Beste Hans, Bedankt voor je review! Jammer dat het artikel niet aan je verwachting voldeed, wellicht kun je nog een toelichting geven waarom het niet voldeed, Was het de producttest of de afbeelding? Wij kunnen dit dan zo mogelijk aanpassen.

Mooi product, snel en netjes geleverd!

Ik kon mijn bestelling gemakkelijk doen en kon het pakje volgen. Het kwam netjes verpakt en op tijd aan!

omschrijving incorrect-kosten zelf betalen

Ik was op zoek naar een volledig houten alfabet en dacht dat gevonden te hebben. De foto liet een volledig alfabet zien, geen individuele letters. Ik bestelde dit 4 keer en kreeg slechts 4 letters. Ik heb hierover een klacht ingediend en werd beschuldigd dat ik zelf alleen de letter N besteld had. Ik heb echter geen letter aangevinkt, ik heb alleen het aantal 4 ingevuld. In de beschrijving stond niet dat ik slechts 1 letter zou ontvangen en de de prijs PER LETTER was. Volgens het bedrijf was het helemaal mijn eigen fout en moest ik zelf opdraaien voor de retourkosten. Geen excuus, helemaal niets. Ik ben dus 10 euro armer (verzendkosten heen én terug) en heb geen enkel produkt. Oftewel: ik raad aan om met een grote bocht om dit bedrijf heen te lopen. De informatie op de website is misleidend en de klantenservice is ronduit slecht.

Beste Diane, Bedankt voor jouw feedback! Jammer dat je ons niet aanbeveelt, ons beschuldigd van misleiding en dat je een slechte ervaring hebt met de klantenservice. We hebben jouw telefonisch gesproken, daarbij hebben wij getracht e.e.a. uit te leggen. Helaas kon onze klantenservice het gesprek niet afronden omdat jij de verbinding hebt verbroken. Er is nog een aantal keren teruggebeld, er werd echter niet meer opgenomen. Bij de desbetreffende letters staat o.a. de volgende tekst: Je kunt de juiste letter(s) kiezen op het moment dat je de letter in het winkelmandje doet. We begrijpen dus niet waarom jij het misleiding noemt. Jij hebt namelijk zelf gekozen om 4x de letter N te bestellen. De foto laat geen volledig alfabet zien, mogelijk ben je in de war met een ander product van een andere webshop? Het is bovendien niet waar dat je niets ontvangen hebt want je hebt naast deze letters ook nog een stickerset van Djeco ontvangen. Wij hopen je ondanks jouw eerste negatieve ervaring graag weer in onze webshop terug te zien.

Prima.

Snelle levering, prima in orde

Niets op de service aan te merken. Goed verpakt. Verzendsnelheid goed. Extra kaartje erbij. Attent.

Snelle en correcte service

Een prima ervaring!

Great service, very fast and reliable

Great service, very fast and reliable even to foreign countries. Friendly greeting card attached

levering stemde volledig overeen met de foto en mijn verwachtingen

super tevreden met de aankoop voor mijn achterkleinzoontje.

Snelle reaktie, aardige mensen en mooie spullen

Snelle reaktie, aardige mensen en mooi spullen

Goed en mooi

Mooie artikels, snel geleverd en goed verpakt!

prettige service

prima voorlichting, prima kwaliteit

snelle service

zeer tevreden over wat ik besteld heb.

Ik heb wat met houten speelgoed.

Mooie spaarpotten.

Goede prijs-kwaliteit verhouding

Goede kwaliteit

Leuk assortiment

Leuke spullen op de site, voor alle leeftijden. Mooie producten!

Over HOUTENDIERSHOP

HoutenDierShop is de specialist in het leukste duurzame speelgoed en de mooiste knuffels. Duurzaam houten speelgoed, knuffels en kraamcadeaus Houtendiershop heeft naast het grote assortiment houten speelgoed, de volledige Ostheimer & Holztiger houten dierenfiguren een hele reeks knuffeldieren van sigikid, Jellycat, Lilliputiens, Steiff, Living Nature en Hermann Teddy. De knuffels van deze merken hebben allemaal hele zachte pluche. Zowel jong als oud zullen hier van genieten. Wist je trouwens dat wij ook de leukste kraamcadeaus kunnen samenstellen en voorzien van een gepersonaliseerde tekst? Bekijk alles in de winkel Het is toch veel leuker om alle producten zelf te kunnen bekijken en vast te kunnen houden? Wij hebben sinds begin 2020 een eigen winkel in Harderwijk. Hier vind je de gehele collectie duurzaam houten speelgoed, de zachtste knuffels, de meest realistische knuffels en nog veel meer. Kom maar eens een kijkje nemen. Maatschappelijk verantwoord ondernemen Het assortiment kiezen wij heel bewust uit, niet de producten die je overal kunt kopen maar juist die leveranciers met hun unieke producten. Alle producten die wij verkopen zijn 100% kindvriendelijk, veilig en bevatten geen schadelijke stoffen. Lees ook ons verhaal hoe wij met het milieu bezig zijn. Levering ook aan bedrijven en instellingen Wij leveren de artikelen niet alleen aan consumenten maar ook aan scholen, gastouders, kinderopvang, kinderdagverblijven en andere bedrijven zoals winkels die onze realistische knuffel gebruiken voor decoratie. Verjaardagscadeaus, kraamcadeaus of een klein speelgoedcadeautje, door het gevarieerde aanbod is er voor iedereen iets te vinden. Vele artikelen kunnen door onszelf gepersonaliseerd worden met een naam en geboortedatum.