Prima service en bereikbaarheid.

Telefonisch en via website prima bereikbaar.

hele goede service en mooi product

de knuffel die ik had besteld was snel bij mij thuis bezorgd en de kwaliteit was perfect! ik heb hem cadeau gegeven en ze was er erg blij mee :)

De fijnste speelgoedwinkel!

Goeie service en hele mooie spullen!

Goede ervaring

Ze kwamen na wat er op de site stond.

Bedankt Greta voor je feedback! Wat moeten wij er aan doen om van de 8 een 10 te maken? Wij gaan namelijk voor het allerbeste resultaat! Groeten, HoutenDierShop

Nette en snelle levering!

Nette en snelle levering! Leuke en mooie spullen!

Bedankt M. voor je feedback! Wat moeten wij eraan doen om een 10 te ontvangen? Graag horen/lezen we jouw tips om een nog betere service te kunnen bieden. Groeten, HoutenDierShop

Geweldige service!

Super service! Mooi ingepakt, vriendelijk en een zelfgemaakte en handgeschreven verjaardagskaart erbij! Al met al een erg goede ervaring en wij komen zeker terug!

Aan te bevelen!

Ik ben heel tevreden en ik vond het kadootje ook al heel mooi ingepakt !!

Bedankt Mieke voor je feedback! Wat moeten wij er aan doen om van de 7 een 10 te maken? Wij gaan namelijk alleen voor het allerbeste resultaat. Groeten, HoutenDierShop

Snelle service en goede kwaliteit

Namentrein besteld, met inpakservice! Alles was helemaal top. Het cadeau was snel geleverd en leuk ingepakt. Zeker aanrader om hier te bestellen veel leuke dingen boor kinderen:-)

goed geregeld

De service was goed geregeld.

Top winkel met prima service!!!

Super leuk speelgoed. Kleinkinderen zijn helemaal weg van de woody puzzels.

Top Winkel met zo veel leuk speelgoed

Ik was op zoek naar een cadeau voor een kinderverjaardag. Via een vriendin kwam ik op deze site, wat een leuke site enorme keus, en zijn heel snel met reageren. Een product was onverwacht toch niet op voorraad met het ophalen kon ik iets wat ik had besteld zonder problemen ruilen zodat ik iets anders kon kopen wat binnen het budget paste. Ze zijn hele vriendelijke behulpzame winkeliers. kort om Een aanrader.

Zéér tevreden

Super snel geleverd: online besteld en volgende dag in huis, top!

Heel vlot

Heel positief

Leuke spullen voor goede prijs, supersnelle verzending en prima service!

Goede service, goede kwaliteit speelgoed.

Vriendelijk behandeld in de winkel, uitgebreide webshop.

Duidelijk, prima op tijd, attent kaartje erbij

Duidelijk in de communicatie via de mail, snel geleverd, goed ingepakt, prima verzorgd allemaal.

Zeer snelle goede levering

Positief! Zeer snel en goed verzorgd, plus nog een mooie persoonlijke kaart! Top!

Prima levering met oog voor detail

Zelfs tijdens de drukste periode van het jaar werd ons item tijdig geleverd en kregen we er een lieve, mooie attentie bovenop! Top service!

Ik ben tevreden over de levering ; product en snelle levering

Dat was de eerste bestelling

Ik ben netjes en op tijd geholpen

Zie bovenstaande

Goede communicatie

Snelle levering! Leuke producten

Voor een last minute verjaardagskado werd het nog even spannend of wat ik (waar dan ook) zou bestellen wel op tijd zou komen. Gelukkig was de levering super snel.

Prima, 10/10 would do again.

10/10

Super snel en mooi

Heeeeeel attent, met aardig kaartje. En enorm snel! Dank

Over HOUTENDIERSHOP

HoutenDierShop is de specialist in het leukste duurzame speelgoed en de mooiste knuffels. Houtendiershop heeft naast het grote assortiment houten speelgoed, de volledige Ostheimer & Holztiger houten dierenfiguren een hele reeks knuffeldieren van sigikid, Jellycat, Lilliputiens, Steiff, Living Nature, WWF en Hermann Teddy. De knuffels van deze merken hebben allemaal hele zachte pluche. Zowel jong als oud zullen hier van genieten. Wist je trouwens dat wij ook de leukste kraamcadeaus kunnen samenstellen en voorzien van een gepersonaliseerde tekst? Bekijk alles in de winkel Het is toch veel leuker om alle producten zelf te kunnen bekijken en vast te kunnen houden? Wij hebben sinds begin 2020 een eigen winkel in Harderwijk. Hier vind je de gehele collectie duurzaam houten speelgoed, de zachtste knuffels, de meest realistische knuffels en nog veel meer. Kom maar eens een kijkje nemen. Maatschappelijk verantwoord ondernemen Het assortiment kiezen wij heel bewust uit, niet de producten die je overal kunt kopen maar juist die leveranciers met hun unieke producten. Alle producten die wij verkopen zijn 100% kindvriendelijk, veilig en bevatten geen schadelijke stoffen. Lees ook ons verhaal hoe wij met het milieu bezig zijn. Levering ook aan bedrijven en instellingen Wij leveren de artikelen niet alleen aan consumenten maar ook aan scholen, gastouders, kinderopvang, kinderdagverblijven en andere bedrijven zoals winkels die onze realistische knuffel gebruiken voor decoratie. Verjaardagscadeaus, kraamcadeaus of een klein speelgoedcadeautje, door het gevarieerde aanbod is er voor iedereen iets te vinden. Vele artikelen kunnen door onszelf gepersonaliseerd worden met een naam en geboortedatum.