Goede service, snelle bezorging.

Mooi ingepakt.

Mooie spullen en snelle levering.

Prima shop, de Houtendiershop!

Snel en goed geholpen

Helemaal goed

Juist en op tijd Prachtig product !!

Supergoed!

Hele snelle levering, netjes verpakt. Super!

Mooie knuffel

Mooie knuffel. Volgens beschrijving 30 cm maar dat was de knuffel met de staart erbij misschien. Maar was n stuk kleiner Snelle levering

Beste R, Bedankt voor de tijd die je genomen hebt om een beoordeling te schrijven. Wij hebben de knuffel nagemeten en begrijpen jouw opmerking niet dat die een stuk kleiner was. Er is altijd een klein verschil (hooguit enkele cm's) mogelijk. De opgegeven maat komt van de leverancier/fabrikant en dat is de maat van hoofd/kop tot staart. Wij meten de knuffels vaak nog na en vermelden dan ook nog een hoogte of lengte. Wij wensen je veel plezier met de knuffel!

Goede service en mooie producten met groot assortiment. Snelle levering.

Vijf puzzels besteld, snel geleverd en mooie kwaliteit

Bedankt voor je mooie review. Veel puzzelplezier!

Snel en goed ingepakt verzonden

Snel gevonden, gekocht en snel in huis

Bedankt Mark, voor je positieve review.

Fijne website en snelle verzending

Contact gehad over een product wat erg prettig en snel verliep. Netjes verzonden.

Bedankt voor je positieve review!

redelijk

+ snel en op tijd geleverd - kleur van knuffeldier wijkt sterk af van verkoop foto's

Beste Piet, Bedankt voor de tijd die je genomen hebt om een review te geven. Wij hebben eea nagekeken en zien verbaast over de opmerking dat de kleur afwijkt van de foto. Zoals wij het op het beeldscherm zijn is de kleur identiek. Mogelijk dat de kleurinstelling niet helemaal goed staat op jouw beeldscherm? Wellicht een tip voor de volgende keer is om naar onze winkel te komen waar wij meer dan 1000 knuffels hebben liggen zodat je ze "live" kunt bekijken.

Mooi en lekker moeilijk als je dat wilt

Het is mooi en betaalbaar. Er staat vaak bij hoe moeilijk het is en de moeilijkste is echt moeilijk :)

Snelle bezorging, prachtige kwaliteit

Volgende dag al bezorgd, pluchen konijn is prachtig en van mooie kwaliteit!

Ik woon in Belgiƫ en had de andere dag de zeekoe al in huis. Precies zoals omschreven en niet te duur.

Snelle goed verpakte verzending

Mijn ostheimer paaskuiken en haas had ik heel snel en netjes verpakt in huis

Super fijne webshop

Online een bestelling gedaan en dat was helemaal goed! Snelle levering, alle producten zaten er in en zelfs nog mooi ingepakt. Alles is in goede staat aangekomen dus kan niet beter!

Snel

Snel, duidelijk en netjes

Knuffel conform afbeelding en vlot geleverd

Het knuffeldier is zeer mooi en was goed verpakt in een kartonnen doos van passend formaat (in plaats van veel te grote doos).

Bedankt voor de tijd die je genomen hebt om deze mooie review te schrijven. Fijn dat je ook opmerkt dat de doos een passend formaat heeft. Wij besteden namelijk veel tijd/aandacht aan het verpakken van onze producten op de juiste manier.

Iele eend

Foto is anders dan het produkt. Daardoor duur.

Bedankt voor de tijd die je genomen hebt om een review te schrijven. We begrijpen echter niet wat je bedoelt met: foto is anders..daardoor duur. Je koopt een product (de prijs staat erbij) in jouw geval een Jellycat Bashful Duckling, dit is een echt unieke knuffel en kwaliteitsproduct. De door ons gebruikte foto komt van Jellycat zelf en is gelijk aan het product (de eend) dat we aan je hebben opgestuurd. Op het moment van bestellen is heel inzichtelijk wat het totale bedrag wordt wat je moet betalen voor het product en de eventuele verzendkosten. (we laten ook nog zien hoeveel je eventueel zou moeten bijbestellen om voor gratis verzending in aanmerking te komen). We hebben jouw bestelling ontvangen op 23 februari in de middag, volgens de track&trace is het pakketje de volgende dag al bezorgd bij je. Precies zoals wij ook op de website vermelden (voor 15.00 uur besteld, de volgende dag geleverd). We begrijpen dus niet wat je bedoelt met de opmerking, wellicht wil je dit nog persoonlijk toelichten? Ondanks dat je ons niet aanbeveelt hopen we je graag weer online of in onze fysieke winkel te zien.

Prima winkel!

De bestelling is zeer snel en correct geleverd. De items zijn van goede kwaliteit en ze hebben een erg leuk assortiment.

Bedankt voor je positieve reactie!

bestellen ging gemakkelijk en levering was snel

Op de website was het makkelijk vinden wat we wilden hebben. Het bestellen ging ook heel makkelijk en het bestelde was heel snel in huis.

Mooie kwaliteit

Snelle levering. Ziet er vrij realistisch uit en mooie kwaliteit. Dochtertje heeft de knuffel gehad omdat haar cavia overleed en de knuffel helpt goed bij de verwerking.

Toppers!

Nooit geweten dat de fysieke winkel en de online winkel twee losse onderdelen waren. Maar toen ik de online bon in de fysieke winkel in wilde leveren, kon dit niet. Wel werd er goed meegedacht en hebben we het kunnen oplossen. Verder staan er altijd vriendelijke en behulpzame mensen in de winkel die graag meedenken.

prima product dat snel geleverd werd

Het Spaarne 1 8253PE Dronten

Over HOUTENDIERSHOP

HoutenDierShop is de specialist in het leukste, meest duurzame speelgoed en de mooiste knuffels. Houtendiershop heeft naast het grote assortiment houten speelgoed, de volledige Ostheimer & Holztiger houten dierenfiguren een hele reeks knuffeldieren van sigikid, Jellycat, Lilliputiens, Steiff, Living Nature, WWF en Hermann Teddy. De knuffels van deze merken hebben allemaal hele zachte pluche. Zowel jong als oud zullen hier van genieten. Wist je trouwens dat wij ook de leukste kraamcadeaus kunnen samenstellen en voorzien van een gepersonaliseerde tekst? Bekijk alles in de winkel Het is toch veel leuker om alle producten zelf te kunnen bekijken en vast te kunnen houden? Wij hebben sinds begin 2020 een eigen winkel in Harderwijk. Hier vind je de gehele collectie duurzaam houten speelgoed, de zachtste knuffels, de meest realistische knuffels en nog veel meer. Kom maar eens een kijkje nemen. Maatschappelijk verantwoord ondernemen Het assortiment kiezen wij heel bewust uit, niet de producten die je overal kunt kopen maar juist die leveranciers met hun unieke producten. Alle producten die wij verkopen zijn 100% kindvriendelijk, veilig en bevatten geen schadelijke stoffen. Lees ook ons verhaal hoe wij met het milieu bezig zijn. Levering ook aan bedrijven en instellingen Wij leveren de artikelen niet alleen aan consumenten maar ook aan scholen, gastouders, kinderopvang, kinderdagverblijven en andere bedrijven zoals winkels die onze realistische knuffel gebruiken voor decoratie. Verjaardagscadeaus, kraamcadeaus of een klein speelgoedcadeautje, door het gevarieerde aanbod is er voor iedereen iets te vinden. Vele artikelen kunnen door onszelf gepersonaliseerd worden met een naam en geboortedatum.