Snelle levering en mooi produkt

Prettig en betrouwbaar.

Vriendelijk

Alles prettig!

Prima levering, op tijd, mooi product.

Snelle levering van een prima product.

Mooie producten, snelle levering!

Snel en vriendelijk

Hele fijne ervaring met de webshop. Vlot geleverd, vriendelijke klantenservice en mooi ingepakt. Top.

Mooi materiaal

Correct geleverd en kwalitatief erg mooi

Heel snel

Snel geleverd, mooi product

Goede service!

Online besteld. Snelle verzending.

Ruime keus in wat ik zocht en de ene dag besteld en de volgende dag geleverd. Ondanks deze drukke tijden.

Goed verlopen transactie

Snelle levering, goede communicatie. Product naar verwachting en netjes ingepakt

Snelle verzending

Heel snel in huis . Ben zeer tevreden

Excellent service

Ordered a range of Ostheimer crib products and this was the only shop I found in which all were available and great value shipping to Ireland. Staff were courteous and helpful when I emailed and products arrived carefully packaged. Will be using this shop again and would highly recommend it to others.

Snelle levering en goed verpakt

Zeer tevreden over deze winkel.

Super snelle service

Heel snel bezorgd en leuke dingen op de site

Prima geregeld

Top service. Hartelijk dank

Keurig op tijd geleverd

Snelle levering, mooi produkt

De levering van de Labrador knuffel was erg snel. De knuffel is erg mooi en was goed verpakt. Ben er erg blij mee.

Aardige groet

Een aanrader om in het vervolg een aardige groet aan het pakket toe te voegen. Dat doet zoveel meer. De snelle bezorging( zoals werd aangegeven)liet op zich wachten.

Beste Anna, Bedankt voor je feedback en voor het delen van je ervaring met ons. Het spijt ons ten zeerste dat de snelle bezorging langer op zich heeft laten wachten dan aangegeven. We begrijpen hoe belangrijk een tijdige levering is en bieden onze oprechte excuses aan voor dit ongemak. Bedenk wel dat jij in de drukste tijd voor de vervoerders hebt besteld. Helaas lukt het dan niet altijd om de volgende dag te kunnen leveren. Wat betreft je suggestie om een aardige groet aan het pakket toe te voegen, dat is een fantastisch idee! We waarderen deze suggestie enorm en zullen zeker kijken naar manieren om een persoonlijke noot toe te voegen aan onze zendingen. Jouw feedback is waardevol en helpt ons om onze service te verbeteren. In dit specifieke geval, jij had 1 Ostheimer figuurtje besteld, die versturen wij met brievenbuspost (minder volume dus een mindere milieubelasting en mocht je hoeft er niet speciaal voor thuis te blijven), het is echter niet altijd mogelijk om er nog een (handgemaakt) kaartje bij in te stoppen omdat het simpelweg niet past. Nogmaals, onze oprechte excuses voor de vertraging bij de bezorging. We streven er voortdurend naar om onze service te verbeteren en hopen je in de toekomst een betere ervaring te bieden.

Mooie producten, snelle levering, goede service

De producten (figuren van ostheimer), zijn duidelijk afgebeeld, correct beschreven (informatie over materialen en afmetingen) , ze werden snel geleverd; goede telefonische bereikbaarheid, retourzending van een van de figuren verliep probleemloos.

Top speelgoedwinkel

Ruim assortiment, snelle levering. Ik heb een WWF knuffeldier gekocht en ik ben heel tevreden met mijn aankoop.

Zeer positief

Snelle verzending, goede verpakking. Product zoals omschrijving. Zowel Telefonisch als via email vriendelijke mensen.

Wonderful

It has been very easy to contact them, the website is nice and the sales and shipping service has been fast and efficient. I was very satisfied. It is nice to find shops with this quality and service. A new Aladdin's Cave...!

Goede, snelle levering

Goede kwaliteit en snelle levering voor een prima prijs!

Mooi pakketje snel bezorgd!

Dank voor de snelle levering van de sledehonden! Genieten!

Aangename ervaring. Snelle service. Heel mooi materiaal.

Over HOUTENDIERSHOP

HoutenDierShop is de specialist in het leukste, meest duurzame speelgoed en de mooiste knuffels. Houtendiershop heeft naast het grote assortiment houten speelgoed, de volledige Ostheimer & Holztiger houten dierenfiguren een hele reeks knuffeldieren van sigikid, Jellycat, Lilliputiens, Steiff, Living Nature, WWF en Hermann Teddy. De knuffels van deze merken hebben allemaal hele zachte pluche. Zowel jong als oud zullen hier van genieten. Wist je trouwens dat wij ook de leukste kraamcadeaus kunnen samenstellen en voorzien van een gepersonaliseerde tekst? Bekijk alles in de winkel Het is toch veel leuker om alle producten zelf te kunnen bekijken en vast te kunnen houden? Wij hebben sinds begin 2020 een eigen winkel in Harderwijk. Hier vind je de gehele collectie duurzaam houten speelgoed, de zachtste knuffels, de meest realistische knuffels en nog veel meer. Kom maar eens een kijkje nemen. Maatschappelijk verantwoord ondernemen Het assortiment kiezen wij heel bewust uit, niet de producten die je overal kunt kopen maar juist die leveranciers met hun unieke producten. Alle producten die wij verkopen zijn 100% kindvriendelijk, veilig en bevatten geen schadelijke stoffen. Lees ook ons verhaal hoe wij met het milieu bezig zijn. Levering ook aan bedrijven en instellingen Wij leveren de artikelen niet alleen aan consumenten maar ook aan scholen, gastouders, kinderopvang, kinderdagverblijven en andere bedrijven zoals winkels die onze realistische knuffel gebruiken voor decoratie. Verjaardagscadeaus, kraamcadeaus of een klein speelgoedcadeautje, door het gevarieerde aanbod is er voor iedereen iets te vinden. Vele artikelen kunnen door onszelf gepersonaliseerd worden met een naam en geboortedatum.