Goede, snelle levering

Goede kwaliteit en snelle levering voor een prima prijs!

Mooi pakketje snel bezorgd!

Dank voor de snelle levering van de sledehonden! Genieten!

Aangename ervaring. Snelle service. Heel mooi materiaal.

Top eShop

Goods presented in stock, are in stock ! Quick sending, well received. eShop at the TOP!

Goed geïnformeerd

Jammer dat product er niet was. Wel verschillende keren geprobeerd mij te bereiken.

Beste Wolmoed, Bedankt dat je de tijd genomen hebt om een reactie te plaatsen. Helaas functioneert de bal die jij besteld hebt niet zoals het zou moeten. Omdat het de laatste is kunnen we je geen andere sturen. Ondertussen is de order geannuleerd en is het geld teruggestort op je rekening. Jammer dat je ons één ster geeft voor een argument wat niet klopt. Jij geeft aan dat je niets van ons gehoord hebt, dat is echter niet waar want wij hebben je twee keer een mail gestuurd, we hebben je ook nog gebeld. Telefonisch krijgen we je niet te pakken en op onze mail komt geen reactie.

Leuk zacht knuffeltje

Bedankt voor je mooie review!

Goede snelle nette service hadden de bestelling snel in huis.

Bedankt voor de mooie review!

Quick shipping an delivery, quality product!

Quick shipping an delivery, quality product!

super

top

Prima service en correcte afhandeling.

De bestelling is vlot geleverd. Alles was in orde. Ook zijn ze telefonisch goed bereikbaar bij vragen. Prettig te woord gestaan.

Supersnel

Mijn bestelling werd heel snel geleverd ondanks wij in een ander land wonen.

Erg service gericht

Dit is een webshop met de leuke sortering artikelen. Als je belt dan krijgt je snel iemand aan de lijn die mee denkt en bereid is iets extra's te doen. Echt een aanrader!

Prima webshop, netjes verpakt

Het verzenden zou iets sneller kunnen, maar was geen ramp. Verder heel verzorgd en netjes geregeld. Aanrader!

Nadat mijn hond de regenboogbrug was overgestoken zag ik een natuurgetrouwe Berner Sennen bij Houtendiershop. Hij draagt de halsband en penning van mijn hond en geeft enorm veel troost. Goed verpakt aangekomen binnen 24 uur!

Fijne knuffel voor dochter…

Dochter was enorm in haar sas toen ze knuffel thuisgestuurd kreeg! Dag na bestelling al in huis.

Duidelijke site en op de dag geleverd zoals vermeld. Dat is bij andere winkels wel anders.

De knuffeltjes werden snel geleverd en waren het ideaal afscheidscadeau voor de kindjes van het kinderdagverblijf.

Mooi assortiment en snelle verzending

Ik kocht hier een paar houten dieren. Ze werden snel verzonden en waren goed ingepakt en van hoge kwaliteit! Ik was er erg blij mee!

Voldoet aan verwachting, vlotte levering Keurig verpakt

Mijn bestelling werd zeer snel en degelijk verpakt geleverd. Ook kon ik de reis van mijn pakketje nauwkeurig volgen. Dus in één woord geweldig!

Fijne winkel

De knuffelhond is heel mooi er hij kwam met een mooie kaart! Alles zag er verzorgd uit.

Prima levering

Mijn bestelling werd binnen de aangegeven tijd geleverd. Het was keurig verpakt zonder overbodig milieubelastend materiaal. De mooie, persoonlijke kaart die was toegevoegd, was een heel vriendelijke geste. Een tevreden klant dus.

Bedankt voor je mooie review!

Nul sterren

Ik koop iets en dan is het er niet!

Beste Erwin, Bedankt voor jouw review. We moeten echter wel op jouw opmerking reageren. Want wat jij vertelt klopt niet. We hebben een e-mail gestuurd dat het artikel (Maileg poppenhuis) beschadigd was en wij het dus niet konden opsturen. Aangezien het de laatste was hebben we de order moeten annuleren. Tijdens het verzendklaar maken van een order doen wij nog een laatste controle of het artikel compleet/goed is. Wij kwamen er dus achter dat het niet geval was. Wij hebben je hierover direct geinformeerd zodat je nog een alternatief kunt gaan zoeken. Natuurlijk is dit vervelend voor jou maar ook voor ons is dit niet fijn. Wij gaan er van uit dat je de review naar alle eerlijkheid gaat aanpassen. We hopen je ondanks deze mindere eerste ervaring toch weer te zien in onze webshop of in onze winkel in Harderwijk.

Het Spaarne 1 8253PE Dronten

Over HOUTENDIERSHOP

HoutenDierShop is de specialist in het leukste, meest duurzame speelgoed en de mooiste knuffels. Houtendiershop heeft naast het grote assortiment houten speelgoed, de volledige Ostheimer & Holztiger houten dierenfiguren een hele reeks knuffeldieren van sigikid, Jellycat, Lilliputiens, Steiff, Living Nature, WWF en Hermann Teddy. De knuffels van deze merken hebben allemaal hele zachte pluche. Zowel jong als oud zullen hier van genieten. Wist je trouwens dat wij ook de leukste kraamcadeaus kunnen samenstellen en voorzien van een gepersonaliseerde tekst? Bekijk alles in de winkel Het is toch veel leuker om alle producten zelf te kunnen bekijken en vast te kunnen houden? Wij hebben sinds begin 2020 een eigen winkel in Harderwijk. Hier vind je de gehele collectie duurzaam houten speelgoed, de zachtste knuffels, de meest realistische knuffels en nog veel meer. Kom maar eens een kijkje nemen. Maatschappelijk verantwoord ondernemen Het assortiment kiezen wij heel bewust uit, niet de producten die je overal kunt kopen maar juist die leveranciers met hun unieke producten. Alle producten die wij verkopen zijn 100% kindvriendelijk, veilig en bevatten geen schadelijke stoffen. Lees ook ons verhaal hoe wij met het milieu bezig zijn. Levering ook aan bedrijven en instellingen Wij leveren de artikelen niet alleen aan consumenten maar ook aan scholen, gastouders, kinderopvang, kinderdagverblijven en andere bedrijven zoals winkels die onze realistische knuffel gebruiken voor decoratie. Verjaardagscadeaus, kraamcadeaus of een klein speelgoedcadeautje, door het gevarieerde aanbod is er voor iedereen iets te vinden. Vele artikelen kunnen door onszelf gepersonaliseerd worden met een naam en geboortedatum.