Prima levering

Mijn bestelling werd binnen de aangegeven tijd geleverd. Het was keurig verpakt zonder overbodig milieubelastend materiaal. De mooie, persoonlijke kaart die was toegevoegd, was een heel vriendelijke geste. Een tevreden klant dus.

Bedankt voor je mooie review!

Nul sterren

Ik koop iets en dan is het er niet!

Beste Erwin, Bedankt voor jouw review. We moeten echter wel op jouw opmerking reageren. Want wat jij vertelt klopt niet. We hebben een e-mail gestuurd dat het artikel (Maileg poppenhuis) beschadigd was en wij het dus niet konden opsturen. Aangezien het de laatste was hebben we de order moeten annuleren. Tijdens het verzendklaar maken van een order doen wij nog een laatste controle of het artikel compleet/goed is. Wij kwamen er dus achter dat het niet geval was. Wij hebben je hierover direct geinformeerd zodat je nog een alternatief kunt gaan zoeken. Natuurlijk is dit vervelend voor jou maar ook voor ons is dit niet fijn. Wij gaan er van uit dat je de review naar alle eerlijkheid gaat aanpassen. We hopen je ondanks deze mindere eerste ervaring toch weer te zien in onze webshop of in onze winkel in Harderwijk.

Een winkel met een uitgebreide sortering en zeer behulpzaam en vriendelijk personeel.

Via de website 'Houtendiershop" de collectie Ostheimer houten figuren bekeken. In de winkel in Harderwijk een aankoop gedaan en een bestelling op gegeven dat snel en keurig per pakketpost is verstuurd. Via de mail op de hoogte gehouden van de afwikkeling van de bestelling. Zeer tevreden over de zowel het winkelbezoek als de online bestelling. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Een aanrader om de winkel te bezoeken of een online bestelling te doen.

Bedankt voor de mooie review en het bezoek in de winkel!

uitstekend

alles goed weer gegeven voor het opvolgen van het pakket, geleverd zoals jullie het hadden gezegd, toppy

Heel goede snelle levering

Is precies zo als op de foto. Ziet er mooi uit.

fantastisch

fantastisch gister besteld vandaag binnen nog nooit meegemaakt zeker verdient die 5 sterren als het kon kreeg je er 10.

Snel levering en mooie producten.

Fantastisch!

Prachtige producten en topservice.

Prettig contact en snelle levering

Het is fijn dat er een bericht gestuurd kan worden. Ik heb dat gedaan en kreeg binnen no time antwoord. Fijn meedenken en goed advies. Zeer vriendelijk. Vervolgens besteld en snel geleverd. Top!

Alles prima

Alles prima, fijne winkel met bijzondere merken speelgoed.

Erg fijn en snel

Ik kreeg eerst een mail dat ze het bij post nl druk hadden en het de dag er op pas geleverd zou worden. Nou is niet erg. Maar vervolgens kreeg ik een mail met dat hij toch zou komen maar dan later die avond. Is inpreciepen normaal geen probleem maar op dit moment was niemand thuis. Maar dit ligt niet aan jullie maar aan post nl denk ik

Bedankt voor je reactie Vera! Het is momenteel weer wat drukker dan normaal bij de vervoerders, dit heeft o.a. te maken met de vakantieperiode. Je kunt natuurlijk altijd de bestelling naar een afhaalpunt sturen zodat je daar niet speciaal voor thuis hoeft te blijven. Mocht je in de gelegenheid/buurt van Harderwijk zijn dan ben je natuurlijk altijd welkom in de winkel waar je alle producten "live" kunt bekijken en wij ook klaar staan voor eventuele vragen.

It looked on the picture of the website totally different

It looked on the picture of the website totally different

• Would you recommend us? No

Beste Gaultier, Bedankt voor de tijd die je genomen hebt om een review te schrijven. Wij hebben je ook al telefonisch gesproken en je gaf aan weinig tijd te hebben, daarom hier een korte reactie van ons. Het artikel wat jij besteld hebt (poppenkleertjes voor Monchhichi) is een product wat per stuk en willekeurig geleverd wordt. Wij hebben dit ook duidelijk op onze website zowel in het Nederlands als Engels vermeld bij de korte productomschrijving van het artikel. Deze tekst is direct zichtbaar. Wij hebben daar ook bij vermeld dat wanneer je een bepaalde voorkeur hebt je dit aan kunt geven bij de opmerkingen. Wij proberen hier dan rekening mee te houden, mocht dat niet lukken dan nemen we altijd contact met je op. Jammer dat je ons een 1 ster geeft en ons ook niet aanbeveelt. Desondanks zien we je graag terug in onze webshop en hopen dat je dan een betere ervaring hebt.

Snelle levering, blije ontvanger

Binnen 1 dag bezorgd zoals beloofd op de site. Netjes verpakt. Blije ontvanger

Zag er heel netjes uit.

Zeer mooie platen en goed verpakt. Zag er goed uit.

Wat een geweldige winkel.

Een prachtige winkel! Zulke vriendelijke mensen! Denken mee en dragen goede ideeën aan! Echt kwaliteit speelgoed. Ik kom zeker terug! Bedankt voor de goede service!

Snel geleverd, fijne service

De knuffel werd snel geleverd, de service was vriendelijk en professioneel.

Snel en betrouwbaar!

Snel geleverd! Toppers!

Vlotte serviceverlening

Na internetbestelling op dinsdagavond kon ik mijn pakje volgens afleveringsbericht donderdag al ophalen en ik heb dit vrijdag gedaan bij de primera. Ik heb onderhand de ervaring dat je een pakje beter naar een afleverpunt kunt sturen dan thuis laten bezorgen want dit laatste gaat vaak mis!

Good quality and super fast delivery

Very good quality of the items and super fast delivery the dog looks just like a real one amazing! Customer Service is also very nice.

Excellent

La prise en compte de la commande est rapide. Même remarque pour les délais d’expédition. Les prix pratiqués sont compétitifs. Je recommande vivement cette boutique.

Super tevreden

S avonds besteld ,s morgens al geleverd en mooi verpakt echt top

Snelle en vriendelijke service en prachtige ostheimer figuren!

Erg snel en prachtig

Prachtig hout werk, mooi snel afgeleverd

Prima levering

Mooie ijsbeer van WWF..

Het Spaarne 1

8253PE Dronten

Over HOUTENDIERSHOP

HoutenDierShop is de specialist in het leukste, meest duurzame speelgoed en de mooiste knuffels. Houtendiershop heeft naast het grote assortiment houten speelgoed, de volledige Ostheimer & Holztiger houten dierenfiguren een hele reeks knuffeldieren van sigikid, Jellycat, Lilliputiens, Steiff, Living Nature, WWF en Hermann Teddy. De knuffels van deze merken hebben allemaal hele zachte pluche. Zowel jong als oud zullen hier van genieten. Wist je trouwens dat wij ook de leukste kraamcadeaus kunnen samenstellen en voorzien van een gepersonaliseerde tekst? Bekijk alles in de winkel Het is toch veel leuker om alle producten zelf te kunnen bekijken en vast te kunnen houden? Wij hebben sinds begin 2020 een eigen winkel in Harderwijk. Hier vind je de gehele collectie duurzaam houten speelgoed, de zachtste knuffels, de meest realistische knuffels en nog veel meer. Kom maar eens een kijkje nemen. Maatschappelijk verantwoord ondernemen Het assortiment kiezen wij heel bewust uit, niet de producten die je overal kunt kopen maar juist die leveranciers met hun unieke producten. Alle producten die wij verkopen zijn 100% kindvriendelijk, veilig en bevatten geen schadelijke stoffen. Lees ook ons verhaal hoe wij met het milieu bezig zijn. Levering ook aan bedrijven en instellingen Wij leveren de artikelen niet alleen aan consumenten maar ook aan scholen, gastouders, kinderopvang, kinderdagverblijven en andere bedrijven zoals winkels die onze realistische knuffel gebruiken voor decoratie. Verjaardagscadeaus, kraamcadeaus of een klein speelgoedcadeautje, door het gevarieerde aanbod is er voor iedereen iets te vinden. Vele artikelen kunnen door onszelf gepersonaliseerd worden met een naam en geboortedatum.