Makkelijk, snel en goede prijs/kwaliteit

Alles goed geregeld en snel maar er stond bij dat er nog een cadeautje bij zou zitten wanneer je iets bestelde en dat was een balpen dat vond ik wel erg goedkoop als je een computer koopt geef dan een muis ofzo maar verder dik tevreden.

goede advies en snelle service in de winkel

Via de website in de winkel Hoogeveen terechtgekomen. Ben goed geadviseerd en de gemaakte afspraak snel en goed uitgevoerd. Ben ook zeer vriendelijk te woord gestaan zowel in de winkel als telefonisch

goed geadviseerd, voor een redelijk bedrag een mooie computer!

na wat problemen met een oude laptop, goede tips gekregen , de oude ingeruild en nu een computer die doet wat ik wil.

Alles op tijd geleverd en zoals beloofd.

Zeer goede afhandeling van mijn bestelling (snel afgeleverd)

De Bestelling was heel goed verpakt dus geen klachten.

Heel positief en professioneel

Hele fijne, snelle en professionele, ongecompliceerde service

Ben heel tevreden met mijn aankoop, geweldige service en goede uitleg

Ben heel tevreden met mijn aankoop, geweldige service en goede uitleg

goede en snelle levering

goede snelle levering netjes verpakt

Zeer positief

Laptop ziet er keurig uit. Voor het geld is het een koopje. Het Enige is dat het een Duits model is. De toetsenbord is anders. Opgelost door de plakkers over een aantal toetsen te plakken en via instellingen Nederlandse toetsen aan te geven.

Goede en vriendelijke service

Eerlijk advies, goede prijs voor teruggebrachte product en snelle service!

Eerste aankoop bevalt goed, bestel zeker nog weer. Vriendelijke jongeman aan de telefoon.

Makkelijk in gebruik

De computer start snel op en werkt zowel met toetsenbord als met touchscreen makkelijk af te nemen. Alle instellingen zijn makkelijk bij te stellen, het beeld is mooi scherp en het geluid is goed duidelijk. De accu gaat lang mee en laad snel weer op.

zeer goed en deskundig geholpen

fijn en zeer vriendelijk en zeer prettig geholpen, ook na de aankoop

Perfect geholpen.

Vriendelijk, met verstand van zaken. Zo kan service dus ook !

Goed!

Ik ben heel tevreden met de Service van een medewerker Michiel, hij is vriendelijk en geduldig, weet precies wat hij doet met zijn werk! Ik ben tevreden met mijn Laptop die ik gekocht, tot nu toe? Werkt het zo goed! DANKJEWEL! Met Vriendelijke groet Mevrouw Bella Acosta Morales

Prima geholpen

Prima en snel geholpen zelfs de bestanden overgezet. Hele mooie service.

Flexibel en betrouwbaar bedrijf

Erg behulpzaam met het vinden van een oplossing, ook oplossingen waar ze niets aan verdienen worden besproken. Dus een aanrader voor wie een computerreparatie nodig heeft!

Vriendelijk, duidelijk en snel

Ik had vragen over installatie toetsenbord en muis,deze werden deskundig en duidelijk uitgelegd. Vriendelijke mensen

Teleurgesteld

Ben er niets mee opgeschoten. En toen ik mijn laptop opende zag ik dat er allemaal rommel op lag. Terwijl ik er heel zuinig mee ben , kreeg ik de laptop met rommel op het toetsenbord terug. Zwaar teleurgesteld En dat voor 20 euro

Fijne computer snel geleverd

Gevoelsmatig spreekt het concept mij aan. Toen ik een "nieuwe" computer nodig had ben ik op jullie site terecht gekomen. Er was veel keus en heb er een avondje "op" gezeten. De computer die ik besteld hen werd snel en goed verpakt geleverd. De computer loopt soepel en doet wat ik wil. Ik ben er erg blij mee De meegeleverde pen en de snoepjes toverden een glimlach op mijn gezicht!

uitstekend

Ik werd uitstekend geholpen door uw medewerker, die vriendelijk, geduldig en een uitstekend kennis van zaken had. Zeer zelden tegenwoordig !!

Buitengewoon prettige samenwerking.

Ik ben erg goed geholpen om mijn eigen opname studio voor muziek thuis te realiseren. Bij elk probleem wat ik tegen kwam kon ik mijn hulpvraag bij jullie neer leggen en werd het meteen opgelost. Ik ben dan ook zeer tevreden over de service. Waarom een gloednieuw apparaat kopen, als het ook op deze (veel voordeligere) refurbished manier kan. Ik raad dit iedereen aan. ( en een mooie bijkomstigheid is dat de oude computers/laptops etc worden opgeknapt door mensen die middels een vorm van dagbesteding een vak wordt geleerd om zo weer aan de maatschappij deel te kunnen nemen.) Ik zeg win-win situatie!

Top top top

Als student heb ik een goede laptop nodig voor een kleine prijs. Computercenter had de oplossing! Dell latitude 5414 rugged gekocht (omdat ik ook onhandig ben) voor een studentikoze prijs! Alles top aan de laptop! Als nieuw!

Prima service.

Niets te klagen! ;-) Refurbished laptop gekocht. Er ontstond bij mij wat onduidelijkheid over het aantal GB SSD Omdat op de website meer GB stond dan in de factuur. Daarom had ik even gebeld zij hadden een fout gemaakt bleek in de omschrijving van de webshop maar werd in mijn voordeel netjes opgelost. Verder ziet de laptop er heel goed uit en ben ik er erg blij mee. Snelle verzending en goede service dus.

Prima service klant vriendelijk !

Goede tekst en uitleg en snelle reparatie en update

Over Computercenter

Klein begonnen, maar snel uitgegroeid tot een professioneel bedrijf dat gespecialiseerd in verkoop, reparatie en inkoop van (jong) gebruikte laptops en computers. Vanuit onze winkels en online verkopen wij betrouwbare refurbished computers en laptops tegen een scherpe prijzen én met garantie. Al onze desktops en laptops worden gecontroleerd en gereinigd, voordat wij deze te koop aanbieden.