Snelle levering, prima prijs en product

Duidelijke website, prima producten en prima prijs. Wat wil je nog meer?

Product voldoet helemaal aan verwachting

Heel fijne zaak om producten te kopen! Via de webshop kun je alle mogelijkheden en extra's aanklikken. De laptop die wij hebben gekocht voldoet nog steeds aan onze eisen en werkt probleemloos. Een volgende keer gaan wij zeker weer hier kijken!

Professionals

Verstand van zaken en goede service

Goede spullen, goede prijzen!

Paar keer hier een laptop gekocht voor de zaak. Altijd nette spullen voor goede prijzen!

goede service en garantie

ben tevreden. vakkundig personeel. vriendelijk personeel betaalbaar. aanbevolen

Goede prijs/kwaliteit

Positieve ervaring, kwaliteit en prijs zijn goed. Ook bij vragen/opmerkingen volgt een positieve opvolging.

Geweldig bedrijf

Klantvriendelijkheid en service op ongewoon hoog niveau. Daar zouden veel bedrijven een voorbeeld aan kunnen nemen.

Prima service, vlotte verzending en keurige laptop.

Ik ben erg tevreden over de computerzaak.

Uitmuntend

Gewoon top service en leuk/vriendelijk personeel!

Prima kwaliteit

Sinds het begin werkt deze Chrome book prima geen opmerkingen

Erg tevreden

Goede ervaring

Laptop prima, levering prima… alom prima!

Persoonlijke service

Nadat mijn computer was vastgelopen diverse bedrijven gebeld, echter niemand had tijd. Ik kon terecht bij de Computerzaak en zij hebben mijn probleem opgelost.

prima ervaring.

Mijn laptop werd snel geleverd en bevalt prima.

Zeer fijne service

Ik ben nu enkele maanden in bezit van een hele fijne snelle laptop en chromebook, beide werken uitstekend!

netjes geholpen met de aanschaf van mijn labtop

ik heb een nieuwe naar volle tevredenheid aangeschaft.

Simply the best!

Mooie service, alles wat je erbij krijgt is prachtig, werkelijk niet te geloven dat er nog zulke bedrijven bestaan.

Een goede ervaring bij de aankoop van een 2e hands laptop

Goede communicatie bij aanvang, na het testen van de laptop door Computerzaak is de accu nog vervangen omdat deze niet meer goed was. Ook de aflevering was dik in orde.

Snelle levering van prima laptop

Ik ben erg tevreden over Computerzaak. Mijn laptop heb ik snel ontvangen en functioneert prima. Persoonlijke service.

waar voor je geld.

Voor een heel klein prijsje een geweldige lap top met alles er op en eraan. Incl.garantie en onderhoudsbeurt Ook nog muis en muismat gratis.Geweldige service.

Nog geweldiger, niks op aan te merken

Goede, snelle levering

Product is snel geleverd en voldoet aan de verwachtingen.

Top service en goed product!

Top product ontvangen voor een mooie prijs!

Onjuiste informatie, moeilijkheden met betaling vanuit België

Medewerkers blijven vriendelijk en hun computers zijn goed, voor een redelijke prijs, maar jammer genoeg ging er van alles mis bij onze bestelling: Toen we de bestelde desktop ontvingen, bleek de desktop niet geschikt voor Windows 11, terwijl ik dat expliciet bevestigd had gekregen via de chat en dat ook op de site vermeld stond. Ik mocht de desktop omruilen, maar moest dan extra betalen. Na enig gedoe werd dit bedrag verminderd, waarna gedoe met de betaling zonder BTW, die we als Belgisch bedrijf niet via de betaallink konden voldoen (Ideal bestaat niet in België). Verder bleek de bestelde laptop niet gereserveerd. Er werd een goede andere voorgesteld, maar daardoor duurde de levering langer. Al met al duurt het allemaal lang en heb ik de vervangende desktop nog niet in huis. Met mijn ervaringen zou ik u niet aanraden om als Belgisch bedrijf hier te bestellen. Als Nederlandse particulier zal het beter gaan, maar check wel goed of de info die ze je geven ook juist is!

TOP

SUPER GOED GEHOLPEN

Over Computerzaak

Klein begonnen, maar snel uitgegroeid tot een professioneel bedrijf dat gespecialiseerd in verkoop, reparatie en inkoop van (jong) gebruikte laptops en computers. Vanuit onze winkels en online verkopen wij betrouwbare refurbished computers en laptops tegen een scherpe prijzen én met garantie. Al onze desktops en laptops worden gecontroleerd en gereinigd, voordat wij deze te koop aanbieden.