Top service en goed product!

Top product ontvangen voor een mooie prijs!

Onjuiste informatie, moeilijkheden met betaling vanuit België

Medewerkers blijven vriendelijk en hun computers zijn goed, voor een redelijke prijs, maar jammer genoeg ging er van alles mis bij onze bestelling: Toen we de bestelde desktop ontvingen, bleek de desktop niet geschikt voor Windows 11, terwijl ik dat expliciet bevestigd had gekregen via de chat en dat ook op de site vermeld stond. Ik mocht de desktop omruilen, maar moest dan extra betalen. Na enig gedoe werd dit bedrag verminderd, waarna gedoe met de betaling zonder BTW, die we als Belgisch bedrijf niet via de betaallink konden voldoen (Ideal bestaat niet in België). Verder bleek de bestelde laptop niet gereserveerd. Er werd een goede andere voorgesteld, maar daardoor duurde de levering langer. Al met al duurt het allemaal lang en heb ik de vervangende desktop nog niet in huis. Met mijn ervaringen zou ik u niet aanraden om als Belgisch bedrijf hier te bestellen. Als Nederlandse particulier zal het beter gaan, maar check wel goed of de info die ze je geven ook juist is!

TOP

SUPER GOED GEHOLPEN

Goede en snelle levering

Ik bestelde een refurbished laptop, hij ziet er heel goed uit en werd snel geleverd. En heel fijn dat er 2 jaar garantie op zit. Betrouwbare service.

Goede kwaliteit computer en tevens snelle levering

Goede laptop geleverd en de service is ook top. Een snelle levering en tevens het tevredenheids onderzoek stel ik ook zeer opprijs.

Snel geleverd en goed geleverd

De bestelde computers werden snel geleverd en werken naar behoren tegen een scherpe prijs.

Alles tot nu toe in orde!

Geen problemen gehad en de (refurbished) laptop werkt nog steeds naar behoren.

Goed spullen voor een goede prijs

2 labtops gekocht en één iPad. Bevalt prima en service is ook goed.

Very satisfied

The laptop is like new and works perfectly. The communication woth the company has been impeccable. Highly recommended.

Goed en snel

een snelle levering met een goede nazorg. Ondanks de scherpe prijzen wordt er uitstekend werkende apparatuur geleverd

Snel en vakkundig.

Prima aanbod met genoeg keus voor specifieke wensen.

Zeer tevreden!

Wij hadden hem de laptop voor school besteld, het is precies dezelfde als ze daar nieuw aanbieden, maar dan veel voordeliger. Super ding, mijn dochter is er erg blij mee.

Via het internet op zoek naar een betaalbare laptop gezocht en kwam zodoende bij dit bedrijf terecht. Keuze gemaakt en de laptop opgehaald bij dit keurig nette filiaal met een geweldige voorraad laptops en desktops. Uiterst vriendelijke en keurige afhandeling met oa. een APK voucher en leuke oranje draagtas. Tot nu toe uitermate tevreden. Hartelijk dank.

Goed produkt voor een goede prijs

Als je opzoek bent naar een product waar de prijs / kwaliteit goed is maar je budget geen nieuw apparaat toelaat is de Computerzaak een goed alternatief. Ruime keuze met goede prijzen. Mijn levering is snel en correct gegaan. Laptop werkt helemaal naar behoren. De status aanduiding van "als nieuw" bleek helaas niet waar en de laptop heeft zware gebruikers sporen.

Top conputer

Snelle levering. Voldoet aan alle verwachtingen, zeker een aanrader!!

Top, zowel in aanbod als in service

Een zaak die te vertrouwen is, goede producten heeft en zo nodig een goede begeleiding

Zééééér tevreden!!!!!!

In zeer korte tijd 3 laptops aangschaft en alle 3 perfect. Goede communicatie. Netjes dat je even wordt gebeld of je na een paar maanden nog steeds tevreden bent. Top bedrijf!

Prima service, uitstekende prijs en lekker snel!

Prima Alles volgens verwachting Snelle levering

Nette laptop, snel bezorgd

Makkelijke website, snel geleverd, ziet er netjes uit. Besteld voor school laptop voor m’n zoon. Als dochter over twee jaar ook naar de middelbare school gaat is de kans groot dat ik hier weer een laptop bestel

Heel tevreden

Computer voor mijn dochter voor haar MBO opleiding. Alles was duidelijk en verliep vlekkeloos, kom zeker een keer terug

Alles top!

Zeer tevreden!

Beste computer zaak ooit

Goeie prijs verhouding, goeie personeel, dik tevreden.

Van A tot Z top service

Uitstekend ga zo door!

Uitstekende Computer

Computer gekocht meerdere alls is compleet werkt uitstekend bespaart veel geld. Aanrader.

Het Haagje 158 7906AE Hoogeveen

085 800 00 30

Over Computerzaak

Klein begonnen, maar snel uitgegroeid tot een professioneel bedrijf dat gespecialiseerd in verkoop, reparatie en inkoop van (jong) gebruikte laptops en computers. Vanuit onze winkels en online verkopen wij betrouwbare refurbished computers en laptops tegen een scherpe prijzen én met garantie. Al onze desktops en laptops worden gecontroleerd en gereinigd, voordat wij deze te koop aanbieden.