Beste computer zaak ooit

Goeie prijs verhouding, goeie personeel, dik tevreden.

Van A tot Z top service

Uitstekend ga zo door!

Uitstekende Computer

Computer gekocht meerdere alls is compleet werkt uitstekend bespaart veel geld. Aanrader.

De pc werkt perfect. De hulp is geweldig

Prima laptop

Voor een redelijke prijs een prima werkende laptop gekocht. Snelle levering en prima service. Ik werd achteraf gebeld of alles naar wens was: zeker!!

Kundige service, snelle verzending

Duidelijke website, snelle en veilige levering, fijne nazorg. Aanrader.

Eigenlijk is alles goed gegaan van bestellen to levering

Ook is the laptop zelf prima. Heb er nog geen issues me gehad dus kan niets zeggen over de service van de computerzaak.

Goede laptop voor mooie prijs

Alles ging prima. Ik heb nu een goede laptop voor minder geld. Prima voor administratie.

Zeer tevreden site is overzichtelijk. Goed op de hoogste gehouden van bestelling. Goed verpakt en verzonden.

prima computer voor weinig geld

de labtop heeft alles wat een nieuwe zou hebben voor veel minder geld. De geleverde labtop zag er netjes uit. Schoon en bijna als nieuw. Tot onze verassing was het ook nog uitgerust met een touch-screen.:)

Geweldig bedrijf

Geweldig bedrijf en goede service en medewerkers die je goed en vakkundig advies geven

Fijne mensen, erg behulpzaam

Fijne mensen, erg behulpzaam. Fijn bedrijf om binnen te lopen.

Goede, fijne ervaring.

Uitstekende service en producten

Een tweetal laptops en een groot scherm aangeschaft (alle refurbished): werken alle prima (doen niet onder voor nieuw). Klein probleempje ook adequaat opgelost.

tevreden

een laptop gekocht vorige jaar. de laptop werkt goed.

Niet nakomen afspraak

Bestelling gedaan op woensdag 1 november 2023 rond 10:00 uur, is een verjaardag cadeau voor een kleinkind, zelfs op 3 november niet binnen, bedrijf gebeld en bieden hun excuses aan maar kunnen niet beloven dat het op 4 november wordt geleverd. Dit is niet correct, wat je schriftelijk vermeld moet je nakomen anders is dat misleiding van je klanten.

Fantastisch deskundig bedrijf

Geweldige mensen met veel verstand van zaken en prima prijzen en service.

Laptop is zoals beloofd

Laptop met extra geheugen besteld. Snel geleverd en voldoet aan de verwachting. Enige probleem is dat ik reeds twee maal verzocht heb om de licentie van de windows te mogen ontvangen maar deze nog steeds niet heb

Goede service snelle levering

Duidelijke website en snel in huis

alles prima

goede service

Poor delivery service

As mentioned above i ordered a laptop 4days ago and yet haven't received it, i've got the only answer from their clients support service that the delivery will be tomorrow or the day after tomorrow, then another tomorrow and so on. Who know what's the delay reason, perhaps they start refurbishing their laptop only after somebody purchase one and completely pay for it. Furthermore i'll add my opinion about the laptop itself if it suddenly arrive one day.

Goede prijzen en computers aardige team

zeer tevreden

Kocht een tweede hands laptop. Geen spijt van, werkt goed. Zeer tevreden.

Snel correct en adequaat

Wat gevraagd is wordt vervolg aan gegeven met een snelle service

Goede communicatie, service en producten

Heldere communicatie, een fijne laptop gekocht die goed werkt en keurig is afgeleverd.

Het Haagje 158 A

7906AE Hoogeveen

085 800 00 30

Over Computerzaak

Klein begonnen, maar snel uitgegroeid tot een professioneel bedrijf dat gespecialiseerd in verkoop, reparatie en inkoop van (jong) gebruikte laptops en computers. Vanuit onze winkels en online verkopen wij betrouwbare refurbished computers en laptops tegen een scherpe prijzen én met garantie. Al onze desktops en laptops worden gecontroleerd en gereinigd, voordat wij deze te koop aanbieden.