prima trap

• Hoe beoordeel je de inmeetinstructies? Ik heb hier geen gebruik van gemaakt
  • Hoe beoordeel je de montagehandleidingen? Ik heb hier geen gebruik van gemaakt

super!

Ik had een bouwpakket besteld, alles paste perfect! Was echt een leuke klus om de trap in elkaar te zetten en te monteren.

• Hoe beoordeel je de montagehandleidingen? Voldoende

Super! Goed om te horen. Bedankt voor het delen van je ervaringen en veel plezier met de trap!

Top bedrijf

Top geregeld

• Hoe beoordeel je de inmeetinstructies? Ik heb hier geen gebruik van gemaakt

Hartstikke bedankt voor het delen van je ervaringen. Fijn dat we je zo goed hebben kunnen helpen! Heel veel plezier nog van de trap.

De Vries heeft ons een prachtige trap geleverd.

Wij zijn zeer tevreden met de door De Vries geleverde trap en de door hen verleende service.

heel goed

prima service, wordt actief meegedacht. Wordt goed overlegd. Product voldoet aan verwachting. prima begeleiding.

• Hoe beoordeel je de montagehandleidingen? Goed

FIjn dat we aan de verwachtingen hebben kunnen voldoen. Bedankt voor het delen van je ervaring. Wellicht tot een volgende keer!

Netjes in behandeling genomen en netjes overlegd. Erg tevreden. En levering keurig op tijd

• Hoe beoordeel je de inmeetinstructies? Ik heb hier geen gebruik van gemaakt

Goed om te horen dat je tevreden bent over je bestelling! We wensen je nog veel plezier van de trap!

stevige trap, keurig op maat geleverd

Ik had een wat aparte trap, maar ik werd teruggebeld en kreeg goed advies. De trap kwam zoals afgeleverd. Het zelf in elkaar zetten was eenvoudig en we hebben nu een mooie, stevige trap.

• Hoe beoordeel je de montagehandleidingen? Goed

Fijn om te horen! Heel veel plezier gewenst van deze stevige trap!

Goede service, erg snelle levering

Goede service, erg snelle levering

• Hoe beoordeel je de montagehandleidingen? Voldoende

Bedankt voor het delen van je ervaringen, dat stellen we erg op prijs! Veel plezier nog van de trap!

Prima trap, volgens afspraak geleverd.

x

• Hoe beoordeel je de montagehandleidingen? Uitstekend

Fijn dat alles naar wens is verlopen! Bedankt voor het delen van je ervaringen en veel plezier van de trap.

Vanwege een noodsituatie hadden we snel een trap nodig. Alle medewerkers van De Vries trappen hebben uitstekend werk geleverd, gevoel voor service getoond en zich flexibel opgesteld. Het hele proces ging aangenaam en soepel.

• Hoe beoordeel je de montagehandleidingen? Goed

Je hebt deze review al een paar maanden geleden geplaatst, maar desondanks willen we je graag hier nog voor bedanken. Fijn om te horen dat je zo blij was met bestelling en dat het proces zo soepel is verlopen!

Ben dik tevreden

Besteld een dichte vuren trap met twee kwarten. Trap is zoals verwacht en zoals je zou mogen verwachten. Het vurenhout is prima in orde (netjes) en evenzo de schotjes. Maatvoering exact volgens werktekening. Vooraf aan bestelling werktekening gevraagd en was geen probleem. Levering was vlot en conform afspraak.

Mooie trap, goede service en een goede prijs

Mooie trap, goede service en een goede prijs

• Hoe beoordeel je de inmeetinstructies? Goed
  • Hoe beoordeel je de montagehandleidingen? Goed, Ik heb hier geen gebruik van gemaakt

Super verlopen bij trappenmaat er word goed mee gedacht met jou situatie tav de te leveren trap dmv tel en/of whatsapp ze dragen zelfs diverse mogelijkheden aan om het e.e.a. te verbeteren en voorzien je van goede tips kotom helemaal super.

• Hoe beoordeel je de montagehandleidingen? Uitstekend

Je hebt deze review al een paar maanden geleden geplaatst, maar desondanks willen we je alsnog bedanken voor het delen van je ervaringen. Goed om te horen dat alles naar wens was!

Goed en deskundig geholpen

Tijdens het bestellen en het vervolg goed geholpen door Reitze. Het contact was goed en voor vragen kon ik altijd bellen.

• Hoe beoordeel je de montagehandleidingen? Goed

mooie trap goede prijs / kwaliteit

een degelijke trap die precies volgens de opgeven maten wordt geleverd een goede prijs kwaliteit .

• Hoe beoordeel je de inmeetinstructies? Uitstekend

Netjes maar de installatie instructie kan veel beter

Heb de hele dag gewekt met twee man aan de installatie klus. Ben echt een handige klusser maar ik vond de beschrijving niet zo handig en goed. Tussen horizontaal en verticaal installeren zaten ook foute foto's. Hier moeten jullie iets aan doen. Maak gewoon een video die de koper krijgt als betaald is.

• Hoe beoordeel je de inmeetinstructies? Goed, Voldoende
  • Hoe beoordeel je de montagehandleidingen? Onvoldoende

Je hebt deze review al een paar maanden geleden geplaatst, maar desondanks willen we je alsnog bedanken voor het delen van je ervaringen. Inmiddels hebben we de montagehandleiding aangepast.

Even goede communicatie gehad op en neer.

Even goede communicatie gehad op en neer.

• Hoe beoordeel je de montagehandleidingen? Goed

Je hebt deze review al een paar maanden geleden geplaatst, maar desondanks willen we je alsnog bedanken voor het delen van je ervaringen. Veel plezier gewenst van de trap!

Tinweg 4 8445PD Heerenveen

Over Trappenmaat

Met Trappenmaat is het voor iedereen mogelijk een trap op maat te bestellen. De trappenconfigurator bestaat uit acht stappen waarin je de specificaties van je trap kunt invoeren. Wij zijn gevestigd in Heerenveen en leveren onze trappen als bouwpakket door heel Nederland. Daarnaast bieden wij traprenovatie onderdelen aan om een bestaande trap een nieuwe uitstraling te geven en houten maatwerk traptreden toepasbaar in bijvoorbeeld een stalen constructie.