klein probleempje perfect opgelost wat wil je als klant nog meer

De Alambiek kwam supergoed , superverzorgd ingepakt bij mij aan. Ik heb er nog helaas niet mee kunnen werken omdat ik de planten nog moet laten drogen.

Compleet en snel geleverd

Compleet en snel geleverd.

Dik in orde!!

Wist niet goed hoe het werkte, een telefoontje en direct goede uitleg gekregen.

Alles al naar verwachting

Prettige site. Alles duidelijk en de verwerking was prima deluxe.

Goed advies en snelle levering

Goed advies en snelle levering

Prima services klantvriendelijk

Na vraag over andere destilleerketel dan die van hun kreeg ik goede en eerlijke uitleg. Snelle service en levering

prima levering

Product voldoet aan verwachting, op tijd geleverd, bezorger zeer vriendelijk.

Zeer uitgebreide site wat je zoek is eenvoudig te vinden alles in winkelwagen afrekenen en klaar en super snel en zeer goed verpakt thuis bezorgd.

T 500 met koperen hoed en koeling gekocht. Mooi materiaal, werkt uitstekend.

Zeer fijne en duidelijke informatie en snelle levering

Ii belde goor informatie, er werd niet opgenomen maar binne een paar minuten werd er terug gebeld. Fijne duidelijke informatie en snelle levering.

Prima winkel bestelde werd snel geleverd en was uitstekend verpakt.

Schitterend!!!

Na lang zoeken en vergelijken toch bij Drankstoken.nl terecht gekomen. Achteraf bekeken is ie het meest voordelig heeft en snelle levering , dankjewel

Snelle levering, goede afhandeling

Goed advies en service!

Prachtige installatie

Top bedrijf.. top service!

Mijn order voor een distilleer apparaat werd niet alleen snel verwerkt, maar ook binnen een week geleverd in Spanje! Een aanrader!

Zeer tevreden. Mooi product, snelle levering.

Bestellen ging heel soepel. Snelle levering en een prachtige alambiek ontvangen. Werkt goed. Zeer tevreden.

Content

Is precies wat ik wou!

Snel vakkundig en een mooi product

Ik wilde een destillatieketel voor hydrosolen en drank. Prachtig model. Vergt handvaardigheid en ik kan een nieuw gebied als een soort ontdekkingsreiziger gaan exporeren

Duidelijke website en hoge kwaliteit goederen

Een beginners pakket besteld via Drankstoken.nl. Snelle levering, uitstekende kwaliteit materialen.

alles zoals beloofd, mooi materiaal

alles zoals beloofd, mooi materiaal (olie scheider voor essentiële oliën)

Snel e foutloos geleverd.

Fijne website

Snelle en volledige levering distilleerketel

De bestelling ging vlotjes en wat aanvullende vragen werden snel via WhatsApp beantwoord. Kortom geen enkel commentaar, precies zoals je hoopt en eigenlijk mag verwachten, toch?

Goede voorlichting voldoet aan de verwachting.

About Drankstoken.nl

www.alambicdistillers.fr www.distillationsupplies.com