top

snelle correcte uitvoering van de bestelling, de realiteit overtreft de voorstelling op de website. Topkwaliteit op elk niveau.

teleurstelling starters pakket

heb een starterspakket gekocht . de destillatiekolom is heel goed . doch de bijgeleverde temperatuurmeter lijkt me niet goed , gaf bij omgevingstemperatuur van 11 graden 20 weer . niet betrouwbaar om juiste metingen te doen lijkt me . ik heb dan een elektronische degelijke temperatuurschakelaar gebruikt en op 82 graden ingesteld. doch de tijd tussen aan en uitschakelen van de kookplaat was vrij groot met ook de traagheid van opwarmen en afkoelen kreeg ik een schommeling tussen 79 en 85 graden . Beter kreeg ik het niet ,vind dit niet ok als je goede alcohol wil maken . ik heb nu een butaan kookplaatje waarbij ik de vlam perfect kan regelen om op die manier ook een constante temperatuur te verkrijgen. ik heb dan ook een gesloten koelsysteem gemaakt zodat er niet onnodig grote hoeveelheden water wordt verkwist . misschien zijn dit toch wel zaken om aandacht aan te schenken . Aangaande telefonische hulp wel tevreden . groetjes.

Response from the business owner

Beste Jozef, Wij betreuren het te lezen dat u over een deel van het starterspakket niet tevreden bent. Wij hebben bij andere klanten niet eerder de melding gehad over een niet goed fuctionerende thermometer. Wanneer u contact met ons opgenomen had over een defect of niet goed werkend onderdeel, hadden wij in overleg dit kunnen vervangen. Fijn dat u wel tevreden bent met de kolom destilleerketel. Met vriendelijke groet, Drankstoken.nl

klein probleempje perfect opgelost wat wil je als klant nog meer

De Alambiek kwam supergoed , superverzorgd ingepakt bij mij aan. Ik heb er nog helaas niet mee kunnen werken omdat ik de planten nog moet laten drogen.

Compleet en snel geleverd

Compleet en snel geleverd.

Dik in orde!!

Wist niet goed hoe het werkte, een telefoontje en direct goede uitleg gekregen.

Alles al naar verwachting

Prettige site. Alles duidelijk en de verwerking was prima deluxe.

Goed advies en snelle levering

Goed advies en snelle levering

Prima services klantvriendelijk

Na vraag over andere destilleerketel dan die van hun kreeg ik goede en eerlijke uitleg. Snelle service en levering

prima levering

Product voldoet aan verwachting, op tijd geleverd, bezorger zeer vriendelijk.

Zeer uitgebreide site wat je zoek is eenvoudig te vinden alles in winkelwagen afrekenen en klaar en super snel en zeer goed verpakt thuis bezorgd.

T 500 met koperen hoed en koeling gekocht. Mooi materiaal, werkt uitstekend.

Zeer fijne en duidelijke informatie en snelle levering

Ii belde goor informatie, er werd niet opgenomen maar binne een paar minuten werd er terug gebeld. Fijne duidelijke informatie en snelle levering.

Prima winkel bestelde werd snel geleverd en was uitstekend verpakt.

Schitterend!!!

Na lang zoeken en vergelijken toch bij Drankstoken.nl terecht gekomen. Achteraf bekeken is ie het meest voordelig heeft en snelle levering , dankjewel

Snelle levering, goede afhandeling

Goed advies en service!

Prachtige installatie

Top bedrijf.. top service!

Mijn order voor een distilleer apparaat werd niet alleen snel verwerkt, maar ook binnen een week geleverd in Spanje! Een aanrader!

Zeer tevreden. Mooi product, snelle levering.

Bestellen ging heel soepel. Snelle levering en een prachtige alambiek ontvangen. Werkt goed. Zeer tevreden.

Content

Is precies wat ik wou!

Snel vakkundig en een mooi product

Ik wilde een destillatieketel voor hydrosolen en drank. Prachtig model. Vergt handvaardigheid en ik kan een nieuw gebied als een soort ontdekkingsreiziger gaan exporeren

Duidelijke website en hoge kwaliteit goederen

Een beginners pakket besteld via Drankstoken.nl. Snelle levering, uitstekende kwaliteit materialen.

alles zoals beloofd, mooi materiaal

alles zoals beloofd, mooi materiaal (olie scheider voor essentiële oliën)

Snel e foutloos geleverd.

Fijne website

About Drankstoken.nl