Zéér goede service!

Nogmaals bedankt voor het telefoontje en de uitstekende service

Top kwaliteit en netjes verzonden

Ik heb een 30L moonshine ketel besteld. Deze werd heel stevig in een sterke doos verstuurd. Ketel ziet er netjes uit, alles past en glimt mooi. Thermometer zit degelijk in de helm gemonteerd. Ondertussen 1x gestookt en alles ging zoals verwacht, geen lekkage of andere problemen.

zoals beloofd

zoals beloofd

behulpzaam

heel behulpzaam en correct

Prima geholpen!!

Prima bedrijf!goede nazorg wanneer nodig!!

Perfecte levering van mijn goederen .

Beste , bij deze wens ik U te danken voor de perfecte snelle levering van mijn aangekochte goederen . Ik kijk al uit naar een volgende bestelling te plaatsen en levering hiervan . Mvg johan

duidelijke site, snelle afhandeling en levering

duidelijke site, snelle afhandeling en levering

Perfect aangekomen, mooie spul

Eerste keer besteld, producten in perfecte staat ontvangen. Top service!! En nu stoken..

Juist en snelle levering

Helemaal super

Prijs/kwaliteit verhouding is goed, snelle levering en goede service!

Complimenten dat jullie persoonlijk contact over de klacht hebben opgenomen.

Een paar uur na mijn review werd ik gebeld dat ze het heel vervelend vonden dat mijn pakketje nog niet was geleverd. Zei hadden het nog de zelfde dag bij post NL afgeven, toen ze mij belde hadden ze al navraag gedaan en bij post NL zeiden ze dat het nu onderweg was. Ze hebben mij de verzendkosten al terug gestort top, terwijl post NL er wel voor betaald word maar zijn afspraken niet nakomt. En het pakketje past nota bene in de brievenbus. Nogmaals complimenten aan Drankstoken. I

Product was defect maar zeer adequaat verholpen!

Mijn koperen ketel lekte na het tweede gebruik. Mailtje gestuurd en snel antwoord gekregen dat ik hem kon retourneren en dat hij gerepareerd zou worden. De retourkosten werden vergoed en ik kreeg snel m'n gerepareerde ketel terug, samen met wat extra artikelen voor het ongemak. Top service!

Service prima, maar het product...

De ketel zelf is wel erg mooi, maar alle verbindingen tussen de ketel en de condensator zijn niet echt kwalitatief hoogwaardig afgewerkt of slecht sluitend. Erg jammer, maar valt zelf wel op te lossen. Zou alleen niet moeten voor dat geld

Wij vermoeden dat het hier om een productieafwijking gaat. Indien u na ontvangst van het product niet tevreden bent, kunt u het product altijd retourneren, dan krijgt u het volledige aankoopbedrag terug gestort. Met vriendelijke groet, Drankstoken.nl

Top service !

Ik bestelde een likeurvatje op maandag en had eerst voorafgaand contact via Whatsapp. Direct antwoord. Het probleem was dat ik het vatje ten laatste op vrijdag in België geleverd moest hebben. Vatje werd reeds op woensdag geleverd aan mijn deur! Het vatje zelf (10L versie) is ook top. Kortom, top service!

Uitstekend, vooral de aftersales

Na levering constateerden wij dat er transportschade was ontstaan. Hier kunnen ze zelf niets aan doen, maar het is voortreffelijk opgelost, dikke pluim. Dat is nog eens aftersales!!

Een levensdoel en hobby rijker

In deze moeilijke en spannende tijden is het lastig om optimistisch te blijven en elkaar niet te verliezen. Met deze aanschaf ben ik een hobby rijker en zijn mijn bestaande vriendschappen tot diepgeworteld kameraadschap uitgediept. Ik kan dit eenieder aanraden

Goede verkoopsservice

Besteld als cadeau, en werd speciaal verpakt zodat het pakket niks zou verraden :)

The product was not on stock but the company managed to give me a better option

The product I ordered has not been in stock , so Drankstoken.nl managed to give me another product for which I am very happy . Thank you !

Omdat de producten handgemaakt zijn kan er soms een probleempje zijn. Dit is heel goed opgelost en snelle reactie, zowel via telefoon als de Whatsapp.

Prima snelle levering. Conform verwachting

Prima snelle levering. Conform verwachting

Gewoon goed. Ik heb gekregen wat ik besteld heb. Ik had van tevoren nog wat vragen gesteld, keurig antwoord op gekregen.

Top keteltje

Heb al een keertje met water gestookt, toen liep het water niet in een keer door maar in stukken omdat het pijpje naar boven afliep. Nu heb ik hem een beetje gebogen en ga ik het zondag opnieuw proberen. Verder goed ingepakt en top bezorging binnen 3 werkdagen.

mooie start voor een nieuwe hobby

fantastisch product, goede service, duidelijke handleiding, warm aanbevolen

Er wordt voldoende en goede informatie gegeven over het stoken. Snelle levering en de apparatuur is mooi.

goede website. duidelijke info, snel. bestelling snel verstuurd.

Helaas door post.nl bestelling nog niet ontvangen. Foutje v post.nl. misschien een tip om opties qua bezorgen te geven.

Over Drankstoken.nl

www.alambicdistillers.fr www.distillationsupplies.com