Snelle en volledige levering distilleerketel

De bestelling ging vlotjes en wat aanvullende vragen werden snel via WhatsApp beantwoord. Kortom geen enkel commentaar, precies zoals je hoopt en eigenlijk mag verwachten, toch?

Goede voorlichting voldoet aan de verwachting.

uiterst korrekte behandeling & verzending van mijn order.

website OK aangekoppeld forum VERY NICE Assortiment mag uitgebreider. Let wel ik ben een nieuwe klant met een prettige eerste ervaring.

super

ik ben erg tevreden alles ging perfect

super

levering was heeel snel en perfect ingepakt.

Snelle Levering en goede prijs/kwaliteit verhouding

Erg blij met het geleverde 10ltr vat en voldoet aan mijn verwachting.

goed en professioneel

zeer goed product en snelle levering. veel toelichting en uitleg over gebruik.

aanrader

Snelle levering en prima kwaliteit

vlotte service

vandaag besteld morgen in huis

Na telefonisch contact over kapot onderdeel ( gratis retour) en binnen 2 dagen weer nieuw onderdeel in huis!! Super!!!

Zeer tevreden met mijn nieuwe distilleerder. Ik maak hydrosol en etherische olie en deze distilleerder is daar perfect voor. Ik had graag een grotere gekocht, maar ik heb niet genoeg plantmateriaal. Het is ook een prachtig apparaat om naar te kijken.

Doen wat ze beloven

Je krijgt precies wat ze je beloven

Mooi apparaat!

Het apparaat ziet er prima uit. De levering verliep goed. Jammer dat er geen gebruiksaanwijzing zat omtrent het gebruik. Bijv. Schoonmaak, eerste ingebruikname.

Interessante site, snel geleverd en prima service.

Keurige overzichtelijke webwinkel. Levering was snel en de producten zijn zoals ze op de site worden getoond. Je krijgt wat je koopt. Daarna meerdere keren telefonisch advies gevraagd. Wordt snel, duidelijk en accuraat afgehandeld. Aanbevolen!

Snel geleverd, goed verpakt, excellente nazorg

na het plaatsen van m'n onderstaande review met de info dat het kookplaatje het vrijwel direct liet afweten heeft Drankstoken.nl meteen actie ondernomen en een nieuw plaatje opgestuurd. Binnen 24 uur geleverd. Kortom, hierbij een excellente service!

Top geregeld

Netjes afgeleverd zonder enige stress. Mooi en netjes ingepakt. Keurig bedrijf

Geweldige service

Toen ik erachter kwam dat de bestelde alcoholmeter niet voor wijn geschikt was kon ik deze na een telefoontje terugsturen en kreeg ik m’n geld retour.

Heel fijn. Goeie service, snel antwoord. Verzorgde en snelle levering. Heel blij met mijn destillatietoestel. Dank je wel

zoals het moet

geen negatieve ervaring ondervonden , alles is perfect en zoals het hoort verlopen . Een dikke duim .

geweldig aparaat

duidelijke website, snelle bezorging

Alles was in orde en de goederen waren snel geleverd.

Supersnel leveren en goed spul (beetje gespecialiseerd, je koopt hier geen dr oetker :)

Prima.

En 1 mot formidable.

Je me demande pourquoi la note est 9,5 alors qu'elle devrait être 10. Commande traitée très rapidement avec suivi sur l'évolution de la livraison. Un seul petit problème dû je pense au transport avec légère bosse sur la chaudière. Je l'ai signalé le dimanche soir, le lundi matin à 9h15 une solution m'était proposée entre une indemnisation ou un échange. J'ai opté pour l'indemnisation en fin de matinée, en début d'après midi je recevais un mail me demandant mon RIB pour effectuer un virement. A l'aide d'un marteau en caoutchouc j'ai réparé pour ne plus rien voir. Délai de livraison : 5 jours.

En 1 mot formidable.

super positief

zeer tevreden van de service van drankestoken.nl. zowel van hun dienstverlening, de klantendienst als van het aangekochte product zelf.

Over Drankstoken.nl

www.alambicdistillers.fr www.distillationsupplies.com