Zwarte RS3 velgen gekocht en laten monteren. Vriendelijk ontvangst. Service was goed. Prijs idem.

Super service! Een bericht verzonden omdat ik al een tijdje opzoek was naar wat grotere zwarte velgen voor mijn Audi A3. Omdat mijn band lek was, was het voor mij niet mogelijk om naar Tilburg te komen. Met dank aan 'Jouwvelgen' kon ik binnen een week weer de weg op met mijn auto. De velgen zijn prachtig en waren binnen een kwartier gemonteerd bij mij op de oprit.

Professioneel.

Na een foute aankoop via marktplaats uitgekomen bij jouwvelgen.nl, een man die weet waar die over spreekt en verstand van zaken heeft. Kortom: super service!

Prima service, Ik had 1kromme velg geleverd gekregen en die wilde de fa.Borbet niet vervangen. Jouw velgen.nl heeft de schade evengoed op zich genomen en heeft een nieuwe velg geleverd zonder extra kosten. Prima bedrijf.

TOP bedrijf!

Echt een super bedrijf vandaag geholpen door 2 mannen voor een set onder mijn audi Q3 S line en er zijn prachtige sport remklauwen gemonteerd. Zeker een aanrader dit bedrijf

Topklasse!

Uitmuntend werk geleverd op mijn Audi A3 E-tron, ervaringsdeskundig! Meneer heeft van zijn hobby zijn werk gemaakt en dat is te zien. Oog voor detail, neemt zijn tijd en werkt alles netjes af. Jammer dat we er niet zo eentje in Rotterdam hebben...

Goede service scherpe prijs

Ik ben hier erg goed geholpen. De communicatie via de app verliep snel en duidelijk. De zaak wordt gerund door een vriendelijke en behulpzame ondernemer. Bij afhalen kreeg ik ook nog een set moerbouten en dopjes voor op de velgen. Al met al top!

Wintersetje voor Caddy op de zaak aangeschaft. Prima kwaliteit, prima prijs.

TOPPERS

Voor mijn CLA een set 20 inch aangeschaft inclusief banden. Nu had ik heel eerlijk mijn twijfels over de aangeraden 'huismerk' banden (Imperial), omdat het toch een AMG is met nogal wat vermogen. Maar na zeker 5 duizend kilometer kan ik met een gerust hart zeggen, dit zijn toppers. Doen praktisch niet onder aan de Pirelli's waar ik doorgaans mee rijdt. Deze mensen roepen geen dingen uit het boekje, maar weten echt wat wel en niet mogelijk is. Altijd mooi om mensen met echte passie aan het werk te zien. Mijn volgende set komt zeker weer van jouwvelgen.nl!

Goed, snel en niet duur

Ik vind t een fijn bedrijf, Snelle makkelijke service (app en bellen) Mooie overzichtelijke zaak en met vriendelijk personeel. 1 min puntje, velg die geleverd is, was niet van het merk wat wel beloofd was.

Dag Luuc, bedankt voor je beoordeling! Het is ons echter niet helemaal duidelijk wat je bedoelt met het merk dat beloofd was. Ik kan namelijk niet uitmaken uit onze correspondentie dat we een bepaald merk hadden beloofd. Mocht dit anders zijn, vernemen we dat natuurlijk graag van je!

Goede producten met top service

Vandaag mijn nieuwe velgen opgehaald. Ze zien er prachtig uit en de betreffende medewerker was erg sympathiek. Ik kom hier zeker nog een keer terug en zal jouwvelgen.nl aan iedereen aanbevelen!

Top en goed advies

Zeer sympathieke eigenaar . Behulpzaam en werkt zeer netjes. Super tevreden

Sympathiek en flexibel

Door miscommunicatie in 1e instantie verkeerde banden mqat besteld, echter soepel opgelost. Goede service!

Prachtig

Eerlijke mensen ook als er iets is onmiddellijk opgelost. Heb een set wintervelgen en banden besteld op een week geleverd in België. Bij het monteren had ik 2 bouten met een verschil zaterdag bericht gestuurd via WhatsApp en vandaag al nieuwe bouten ontvangen top

Nieuwe banden

Ben super snel geholpen. Belde de zaak om 15:50. Kon er gelijk terecht om 16:00. Nieuwe velgen plus banden voor een lage prijs van top kwaliteit. Kom hier zeker weer terug.

Goede service en kwaliteit!

Tijdens het aankoopproces heb ik heel goed advies gekregen. De communicatie was helder en ook de prijs was goed. Op locatie de nieuwe velgen incl. banden laten plaatsen. kon er ook heel snel terecht. Onwijs goede service en je wordt er hartelijk ontvangen. Super blij mee!

5 sterren, zeker!

Op aanraden van een kennis nu voor de 2e keer besteld, dus een review waard. Pluspunten: + Goed contact via Whatsapp en mail, vragen worden snel beantwoord + Persoonlijke benadering + Snelle levering + Komen afspraken na + Goede alternatieven, denken echt met de klant mee Minpunten: - Wellicht meerdere merken banden op site plaatsen, ik zocht een model van Continental maar was er niet. Verder echte topservice, ik laat niet vaak een review achter maar jouwvelgen was het zeker waard. Tot de volgende keer!

super vriendelijk, super snelle levering!

Toppers

Voor het eerst besteld bij dit bedrijf. Kan het iedereen van harte aanbevelen. De prijzen zijn in verhouding met België uitstekend en erg snel geleverd. Jullie hebben er een tevreden vaste klant bij!

Snelle levering en goed normaal en snel contact qua reacties

Snel en goed ondanks de track en trace ontschoten is naar mijn mail adres met 1 simpel mailtje alles goed gekomen en nu genieten van de velgen onder de auto..

Volgens planning en prima

Set besteld inc banden, levering naar België. Goed ontvangen, snel geleverd. Enkel ging er iets niet helemaal goed met ontvangen van de trackingcode maar is verder prima opgelost!

Goede snelle service

Goed geholpen, snel levering en goede nazorg.

Nice and fast

Very fast service, nice guys. My Peugeot looks beautiful with 18 inch black rims!

Verrassend goed

Bestel voor onze autobedrijf vaak velgen. Voor het eerst via jouwvelgen.nl besteld. Nog nooit een set zo snel mogen ontvangen. Vragen worden snel beantwoord via de Whatsapp. Uitstekend.

Na een appje gestuurd te hebben, snel en duidelijk antwoord gekregen. Velgen binnen een paar dagen gemonteerd. Gezellige en vriendelijke eigenaar. Al bij al top!!