Erg blij met de mooie velgen en snelle verzending. Precies wat ik zocht. Hartstikke bedankt!

Vandaag mijn velgen volgens afspraak opgehaald, Voor een normaal tarief ook banden laten plaatsen en balanceren. De eigenaren zijn super professioneel en ook heel vriendelijk. Heren bedankt deze review is dik verdiend

Amazing Service by an Amazing person - Best customer Service

Bought a new set of Rims and Tyres for my AUDI A3 Limo. I first ordered a set of rims which were in gun metal and went to the workshop to mount them and realised that they are not suiting the car color much and even before i express that to him, he imeditly reacted and suggested a glossy black set of rims which will go perfectly with the car but they were not readly availabel and he had to order them for me. few days later i contacted back to visit the workshop but unfortunately the order which he placed for me was lost in the transit :( But the best part is he just ordered it again this time two sets from two different places just to make sure i will have them on time and called me as soon as they arrived for mounting. Over all an amazing service, well spoken, well manared, well behaved person. I will defenetely visit again and i strongly recommend the service. ---------------------------------------------------------------------------------- Nieuwe set velgen en banden gekocht voor mijn AUDI A3 Limo. Ik bestelde eerst een set velgen die van gun metal waren en ging naar de werkplaats om ze te monteren en realiseerde me dat ze niet zo goed bij de autokleur passen en zelfs voordat ik hem dat uitdrukte, reageerde hij onmiddellijk en stelde een glanzend zwarte set voor velgen die perfect bij de auto zullen passen maar ze waren niet gemakkelijk verkrijgbaar en hij moest ze voor mij bestellen. een paar dagen later nam ik contact op om de werkplaats te bezoeken, maar helaas was de bestelling die hij voor mij had geplaatst tijdens het transport verloren gegaan :( Maar het beste is dat hij het gewoon opnieuw heeft besteld, deze keer twee sets van twee verschillende plaatsen om er zeker van te zijn dat ik ze op tijd heb en belde me zodra ze aankwamen om te monteren. Al met al een geweldige service, goed gesproken, goed gemanierd, goed opgevoede persoon. Ik zal zeker weer bezoeken en ik raad de service ten zeerste aan.

Perfect te woord gestaan

Velgen inclusief banden gekocht voor mijn Polo. Gebeld met enkele vragen, snel en duidelijk geholpen. Blij met de nieuwe set!

Hele goede service

Reageert snel en vindt zijn werk ook echt leuk

Makkelijk en snel

Heel makkelijk zoeken en keuze maken goede service, ook telefonisch goede uitleg en beantwoorden van vragen, nooit geen klachten gehad vriendelijk personeel en snel in huis.

Geweldige ervaring, mensen met passie en motivatie die de tijd nemen voor je. De volgende set komt zeker van jouwvelgen.

Professioneel

Zwarte velgen met banden besteld voor de C-klasse. Laten monteren in Tilburg. Snel gedaan en professioneel. Ondanks de drukte daar letten ze echt op de puntjes, naaf van de auto ingesmeerd met speciale vet om oxidatie tegen te gaan en de wielbouten nagetrokken. En lekkere koffie uit de Jura die ze hebben staan, als koffieliefhebber kan ik dat zeker waarderen :-). De volgende set komt zeker weer van jouwvelgen.

Velgen met banden besteld voor onze Clio, binnen 3 dagen in huis met de juiste banden. Alles ziet er erg netjes uit. Top service, bedankt!

Top zaak, en een top ervaring.

Super zaak, aardige mensen reageren snel op vragen via mail ( binnen een paar minuten) zeer scherp geprijsd, en goede kwaliteit velgen. Komen hun afspraken na en graag dat stapje extra. Het zijn duidelijk liefhebbers. Keep up the good work. Echt niks anders dan lof. Rij er graag een stukje voor om.

Snelle service top kwaliteit

Prachtige velgen laten zetten onder me cla , snel en professioneel gedaan, top kwaliteit velgen!

Meer dan tevreden

Heel erg klantgericht en behulpzaam. Gaan voor de beste kwaliteit.

Vriendelijk lekkere koffie goede afspraken en komt ie na Ik ga zo nog een keer

Super !

Via whatsapp werd snel, vriendelijk en goed advies op gegeven. Verzending keurig verlopen.

Snel en kwaliteit!

Perfecte service

Meerdere offertes aangevraagd met verschillende type banden. Deze waren heel snel binnen. Ook telefonisch goed bereikbaar. Heel blij met mijn nieuwe velgen

Top bedrijf vriendelijk en deskundig!

Een setje zwarte velgen met banden uitgekozen voor mijn c220 bluetec , ik mocht mijn velgen op inruilen , ik ben zeer vriendelijk ontvangen door een erg vriendelijke meneer alles netjes gemonteerd . Ik ben helemaal tevreden over ! Echt een aanrader. Hartelijk dank voor de perfecte service en wellicht tot de volgende keer.

Toppie

Leuke set velgen uitgekozen en voor de optie met montage. Set is gemonteerd door een net zo leuke eigenaar onder genot van een bak koffie :-)). Bedankt en zeker tot de volgende x!

Ok

Winterbanden icm zwarte velgen voor onze Mercedes CLA aangeschaft. Netjes ontvangen, sensoren voor bandenspanning werken direct. Bedankt voor de goede service en tot de volgende keer.

Snelle levering, ook bij vragen uitstekend geholpen. Voor herhaling vatbaar! Aanrader.

Goede en snelle service

Goede & snelle service…top

Mooie velgen voor een goede prijs. Certificaten erbij, helemaal top. En een super aardige gozer. Fijne ervaring. Echt een aanrader

Snelle levering, goed contact

Makkelijke site, breed aanbod. Bedankt voor de mooie velgen.

snel, verzorgd

ok