Snel geleverd, complete set

Complete set velgen met banden in 4 dagen geleverd, ziet er erg strak uit en de Mazda is weer voorzien voor de zomer.

Snel geleverd, geweldige service!

Zeer tevreden over m'n online bestelling! Alles was goed en milieuvriendelijk met papier/karton ingepakt, en de bestelling is snel geleverd.

Klantvriendelijk en persoonlijke benadering. Denken goed met je mee. Goed geholpen voor een nette prijs!

Waar blijft mijn bestelling?! - !!Update!!

!!!UPDATE!!! Deze webshop heeft mij een een groot deel terug gestort, en meteen de dopjes de dag na deze review geschreven, ontvangen. Hun fout goedgemaakt! Chapeau! Neen ik overdrijf niet, en neen. Zal geen leugens vertellen over mijn ervaring met jouwvelgen.nl. Op 3 Sep (tijdens hun jaarlijkse verlofperiode) had ik een bestelling geplaatst op deze onlineshop. Toen hun verlofperiode ten einde liep verwachtte ik automatisch een bericht van verzending of enige updates… tot op de dag van vandaag 20 Sep, heb ik nog altijd niks ontvangen van bestelling/bestellingsinfo. Dit wanneer ik 3 dagen geleden, zelf een herinneringsmail heb verstuurd. Ik wacht nog altijd op iets van info… Op dit moment wel zwaar teleurgesteld in klantenservice, hopelijk doen jullie hier ASAP iets aan… Mvg Dorian

Toppers

Alles compleet en snel in huis.

Goeie

Goed en netjes geleverd, alles in orde.

Twee keer eerder hier zomersets besteld, Hankook met MAMRS3 in 2021 en Vredesteins met Borbet afgelopen jaar. Beide perfect!

Top bedrijf met super service

Velgen met banden besteld, snel geleverd. Waren netjes gemonteerd en gebalanceerd. Met het thuis monteren ontbrak er 1 naafkapje. Gebeld, moest ordernr doorgeven via app of mail. Gelijk verstuurd. Top. Zeker een aanrader.

Snel en correct

Had snel nieuwe banden en velgen nodig voor de Hyundai En dat is perfect gelukt. Het juiste type en juiste merk precies op tijd geleverd, en met een prima aanbeveling van jouwvelgen.nl

Denken goed mee, snel geregeld.

Mooie velgen, slechte service

Via de website met de kentekentool had ik bijpassende velgen gevonden en besteld! Bij binnenkomst natuurlijk mooie velgen.. gelijk naar een lokaal bedrijf en daar de banden laten monteren, maar eenmaal bij het monteren van de velgen bleken deze niet te passen door verkeerde ET waardes.. Geprobeerd te bellen / mailen voor een oplossing maar geen reactie gehad. Pas na anderhalve week reactie gehad dat de velgen geretouneerd konden worden als deze niet gemonteerd zijn geweest ( uiteraard geen optie meer nadat banden erop geweest zijn :/ Uiteindelijk zelf spacers moeten kopen twv van €250

Goedemiddag, Allereerst bedankt voor uw review! Spijtig te horen dat de velgen niet naar wens zijn geweest. Ik heb de bestelling voor u nagekeken. Ik zie dat uw bestelling dateert van 19-03-2023 en om velgen gaat van een Mercedes C-klasse W205. De fabriekswaarden die bij uw voertuig horen, komen overeen met de bestelde velgen, namelijk 5x112, ET48 in 17 inch. Nu komt het natuurlijk (incidenteel) voor dat er soms bepaalde aanpassingen zijn verricht aan de auto, of dat er simpelweg bredere remklauwen fabrieksaf zijn gemonteerd waardoor de fabriekswaarden niet meer passen. Hierin zijn we natuurlijk, zoals reeds gecommuniceerd, bereid velgen om te ruilen voor een passende ET om u tegemoet te komen. Spijtig genoeg heeft u pas contact met ons opgezocht nadat u zelf voor een oplossing heeft gekozen, namelijk het aanschaffen van spacers/spoorverbreders elders. Hierdoor hebben we helaas niet de kans gekregen van u om de problemen op een correcte manier op te lossen. Dit had met spacers vanuit ons, of simpelweg met nieuwe velgen gekund. Niettemin bedankt voor deze feedback. Dit helpt ons enorm met het verbeteren van onze servicewensen. We wensen u nog veel rijplezier met uw velgen. Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben, vernemen we dat uiteraard graag. Gegroet, Team jouwvelgen.nl

Top team!

We zijn echt geweldig goed geholpen ! We hebben 2 nieuwe auto's velgen laten monteren en alles goed geregeld met afspraken! De eigenaar (Halil) en zijn collega's zijn echt een top team!

Fijne service

Fijne service Ik had per ongeluk een verkeerde inch maat besteld welke niet zouden passen omdat ik dan kleinere banden heb. Super opgelost en omgezet naar juiste maten. Fijne service en vriendelijk!

Oprecht een 10 waard

Voor mijn Mercedes velgen met winterbanden die ik wilde hebben. 68db voor winterbanden is even zoeken. Prima gemonteerd, goede service, perfecte tekst en uitleg, niks is hem te veel. Gratis bout sierkappen. Jonge eigenaar die weet wat hij doet en er niet zit om je iets te verkopen. Veiligheid staat voorop.

Oprecht een 10 waard

Super service en vriendelijke medewerkers.

Na mijn bestelling te hebben geplaatst bleek er een probleem met een velg. Na contact met de heer Bahadir van jouwvelgen.nl te hebben opgenomen werd mijn bestelling aangepast en vlot geleverd. Al met al een super service en een prettig contact. Een absolute aanrader in de wereld van aanbieders van autobanden en velgen.

Erg blij met de mooie velgen en snelle verzending. Precies wat ik zocht. Hartstikke bedankt!

Vandaag mijn velgen volgens afspraak opgehaald, Voor een normaal tarief ook banden laten plaatsen en balanceren. De eigenaren zijn super professioneel en ook heel vriendelijk. Heren bedankt deze review is dik verdiend

Amazing Service by an Amazing person - Best customer Service

Bought a new set of Rims and Tyres for my AUDI A3 Limo. I first ordered a set of rims which were in gun metal and went to the workshop to mount them and realised that they are not suiting the car color much and even before i express that to him, he imeditly reacted and suggested a glossy black set of rims which will go perfectly with the car but they were not readly availabel and he had to order them for me. few days later i contacted back to visit the workshop but unfortunately the order which he placed for me was lost in the transit :( But the best part is he just ordered it again this time two sets from two different places just to make sure i will have them on time and called me as soon as they arrived for mounting. Over all an amazing service, well spoken, well manared, well behaved person. I will defenetely visit again and i strongly recommend the service. ---------------------------------------------------------------------------------- Nieuwe set velgen en banden gekocht voor mijn AUDI A3 Limo. Ik bestelde eerst een set velgen die van gun metal waren en ging naar de werkplaats om ze te monteren en realiseerde me dat ze niet zo goed bij de autokleur passen en zelfs voordat ik hem dat uitdrukte, reageerde hij onmiddellijk en stelde een glanzend zwarte set voor velgen die perfect bij de auto zullen passen maar ze waren niet gemakkelijk verkrijgbaar en hij moest ze voor mij bestellen. een paar dagen later nam ik contact op om de werkplaats te bezoeken, maar helaas was de bestelling die hij voor mij had geplaatst tijdens het transport verloren gegaan :( Maar het beste is dat hij het gewoon opnieuw heeft besteld, deze keer twee sets van twee verschillende plaatsen om er zeker van te zijn dat ik ze op tijd heb en belde me zodra ze aankwamen om te monteren. Al met al een geweldige service, goed gesproken, goed gemanierd, goed opgevoede persoon. Ik zal zeker weer bezoeken en ik raad de service ten zeerste aan.

Perfect te woord gestaan

Velgen inclusief banden gekocht voor mijn Polo. Gebeld met enkele vragen, snel en duidelijk geholpen. Blij met de nieuwe set!

Hele goede service

Reageert snel en vindt zijn werk ook echt leuk

Makkelijk en snel

Heel makkelijk zoeken en keuze maken goede service, ook telefonisch goede uitleg en beantwoorden van vragen, nooit geen klachten gehad vriendelijk personeel en snel in huis.

Geweldige ervaring, mensen met passie en motivatie die de tijd nemen voor je. De volgende set komt zeker van jouwvelgen.

Professioneel

Zwarte velgen met banden besteld voor de C-klasse. Laten monteren in Tilburg. Snel gedaan en professioneel. Ondanks de drukte daar letten ze echt op de puntjes, naaf van de auto ingesmeerd met speciale vet om oxidatie tegen te gaan en de wielbouten nagetrokken. En lekkere koffie uit de Jura die ze hebben staan, als koffieliefhebber kan ik dat zeker waarderen :-). De volgende set komt zeker weer van jouwvelgen.