Velgen met banden besteld voor onze Clio, binnen 3 dagen in huis met de juiste banden. Alles ziet er erg netjes uit. Top service, bedankt!

Top zaak, en een top ervaring.

Super zaak, aardige mensen reageren snel op vragen via mail ( binnen een paar minuten) zeer scherp geprijsd, en goede kwaliteit velgen. Komen hun afspraken na en graag dat stapje extra. Het zijn duidelijk liefhebbers. Keep up the good work. Echt niks anders dan lof. Rij er graag een stukje voor om.

Snelle service top kwaliteit

Prachtige velgen laten zetten onder me cla , snel en professioneel gedaan, top kwaliteit velgen!

Meer dan tevreden

Heel erg klantgericht en behulpzaam. Gaan voor de beste kwaliteit.

Vriendelijk lekkere koffie goede afspraken en komt ie na Ik ga zo nog een keer

Super !

Via whatsapp werd snel, vriendelijk en goed advies op gegeven. Verzending keurig verlopen.

Snel en kwaliteit!

Perfecte service

Meerdere offertes aangevraagd met verschillende type banden. Deze waren heel snel binnen. Ook telefonisch goed bereikbaar. Heel blij met mijn nieuwe velgen

Top bedrijf vriendelijk en deskundig!

Een setje zwarte velgen met banden uitgekozen voor mijn c220 bluetec , ik mocht mijn velgen op inruilen , ik ben zeer vriendelijk ontvangen door een erg vriendelijke meneer alles netjes gemonteerd . Ik ben helemaal tevreden over ! Echt een aanrader. Hartelijk dank voor de perfecte service en wellicht tot de volgende keer.

Toppie

Leuke set velgen uitgekozen en voor de optie met montage. Set is gemonteerd door een net zo leuke eigenaar onder genot van een bak koffie :-)). Bedankt en zeker tot de volgende x!

Ok

Winterbanden icm zwarte velgen voor onze Mercedes CLA aangeschaft. Netjes ontvangen, sensoren voor bandenspanning werken direct. Bedankt voor de goede service en tot de volgende keer.

Snelle levering, ook bij vragen uitstekend geholpen. Voor herhaling vatbaar! Aanrader.

Goede en snelle service

Goede & snelle service…top

Mooie velgen voor een goede prijs. Certificaten erbij, helemaal top. En een super aardige gozer. Fijne ervaring. Echt een aanrader

Snelle levering, goed contact

Makkelijke site, breed aanbod. Bedankt voor de mooie velgen.

snel, verzorgd

ok

Zeer goed.

Snel geleverd!!!

Professioneel, klantgericht en snel

Zoektocht middels Google uitgekomen bij jouwvelgen.nl. Al vaker gezien op Instagram. Erg professionele service en bijzonder sociale/leuke eigenaar! 100% tevreden en zeker tot de volgende keer.

Ben echt blij met de service die ik hier heb gekregen! Vier nieuwe banden met ontzettend mooie velgen. Kan het iedereen aanraden

super goed geholpen

zocht velgen voor mijn mercedes binen 1 dag alles geregeld top theo

Fantastische service

Goed contact met verkoper, makkelijke communicatie via Whatsapp. Velgen keurig volgens afspraak geleverd, zelfs nog bonusje erbij gehad om het geheel af te maken. Ik ben erg tevreden!

Vakman die van zijn passie werk heeft gemaakt.

Top gozer met een super nette zaak. Alles netjes geordend en opgeruimd. Weet heel veel af van allerlei soorten velgen en adviseert daarin ook heel goed. Bedankt voor de mooie Mille Miglia set!

Erg prettig geholpen, vriendelijk, goeie service, goeie prijs toch redelijk snel in drukke periode.

Ik was opzoek naar bepaalde soort zwarte velg voor een goede prijs. Beide gevonden hier, werd al warm onthaald met een broodje, daarnaast een vriendelijke en amicale eigenaar/monteur. Ik had een weekje moeten wachten op me velgen+banden maar ik ben meer dan tevreden.

On line bestelling

Zocht nieuw setje voor onder mijn sirocco tijdens het zoeken op internet kwam ik hier terecht en moet zeggen echt top mensen heel vriendelijk met raad en daad zelfd na plaatsen bestelling nog kunnen veranderen naar groter maatje geen enkel probleem voor dit bedrijf zo gefixt en de levering is helemaal top super snel en goed verpakt en de velgen zijn shitterend meteen met bijpassend logo van je merk en prijs helemaal top ik denk zelfs als mijn banden aan vervanging toe zijn ik gewoon hier terug bestel voor mij geen enkel minpuntje dit is top service

Besteld voor 3e maal inmiddels, consistent goed. Ondanks mijn vele vragen altijd goed contact en een prima levering.