On line bestelling

Zocht nieuw setje voor onder mijn sirocco tijdens het zoeken op internet kwam ik hier terecht en moet zeggen echt top mensen heel vriendelijk met raad en daad zelfd na plaatsen bestelling nog kunnen veranderen naar groter maatje geen enkel probleem voor dit bedrijf zo gefixt en de levering is helemaal top super snel en goed verpakt en de velgen zijn shitterend meteen met bijpassend logo van je merk en prijs helemaal top ik denk zelfs als mijn banden aan vervanging toe zijn ik gewoon hier terug bestel voor mij geen enkel minpuntje dit is top service

Besteld voor 3e maal inmiddels, consistent goed. Ondanks mijn vele vragen altijd goed contact en een prima levering.

Velgen besteld online voor de eerste maal, Super.....

Velgen besteld voor Audi A3. Heb ook 2 maal de verkoper gecontacteerd met vragen. Zeer professioneel geholpen en zeer vriendelijk. Had mij belooft dat de velgen binnen de week geleverd werden en die waren op tijd geleverd. Professioneel ingepakt en géén enkele velg beschadigd. Nog een extraatje meegekregen in een doosje super bedankt daar voor. De volgende velgen bestel ik zeker terug bij jouwvelgen.nl Een echte aanrader.

Uitstekend!

Meer dan de moeite waard om een loftrompet-recencie te plaatsen! Goed contact op voorhand en in de werkplaats gekeken naar de mogelijkheden, hierin ben ik goed en enthousiast geadviseerd, zelfs extra foto's gezien om een goed beeld te vormen wat ècht een goede combinatie voor de auto is. Je merkt wel dat er sprake is van echte interesse, dus hobby is werk geworden. Later bleek dat de set niet eenvoudig te verkrijgen was, maar is wel gelukt en niet moeilijk gedaan over het verschil. Monteren meer dan prima en gelijk een kijkje onder de auto kunnen nemen,. Mijn oude velgen zelfs netjes ingepakt, sticker met de posities geplakt.. Super! En dan de klap op de vuurpijl; zelfs een bericht nagekregen over de Tpms sensoren en gebruikte bouten. Er was een lichte twijfel en hiervan is zelfs op zijn vrije Dag nog naar gekeken. Absoluut een aanrader, ga zeker zo (enthousiast) door en hartelijk dank voor de goede service! Groeten, Raymond

Zeer goede service en klantvriendelijk

Goed geholpen met een mooie ruime keuze aan velgen. Je word niet opgedrongen en voor een nette prijs staat er een setje dikke wielen onder je auto

Mooie velgen, vriendelijk en servicegerichte onderneming.

Vakkundig!

Na een miskoop op marktplaats, ben ik vakkundig en snel geholpen door jouwvelgen.nl door de juiste kennis ben ik weer veilig op weg met mooiere nieuwe velgen!

Zwarte RS3 velgen gekocht en laten monteren. Vriendelijk ontvangst. Service was goed. Prijs idem.

Super service! Een bericht verzonden omdat ik al een tijdje opzoek was naar wat grotere zwarte velgen voor mijn Audi A3. Omdat mijn band lek was, was het voor mij niet mogelijk om naar Tilburg te komen. Met dank aan 'Jouwvelgen' kon ik binnen een week weer de weg op met mijn auto. De velgen zijn prachtig en waren binnen een kwartier gemonteerd bij mij op de oprit.

Professioneel.

Na een foute aankoop via marktplaats uitgekomen bij jouwvelgen.nl, een man die weet waar die over spreekt en verstand van zaken heeft. Kortom: super service!

Prima service, Ik had 1kromme velg geleverd gekregen en die wilde de fa.Borbet niet vervangen. Jouw velgen.nl heeft de schade evengoed op zich genomen en heeft een nieuwe velg geleverd zonder extra kosten. Prima bedrijf.

TOP bedrijf!

Echt een super bedrijf vandaag geholpen door 2 mannen voor een set onder mijn audi Q3 S line en er zijn prachtige sport remklauwen gemonteerd. Zeker een aanrader dit bedrijf

Topklasse!

Uitmuntend werk geleverd op mijn Audi A3 E-tron, ervaringsdeskundig! Meneer heeft van zijn hobby zijn werk gemaakt en dat is te zien. Oog voor detail, neemt zijn tijd en werkt alles netjes af. Jammer dat we er niet zo eentje in Rotterdam hebben...

Goede service scherpe prijs

Ik ben hier erg goed geholpen. De communicatie via de app verliep snel en duidelijk. De zaak wordt gerund door een vriendelijke en behulpzame ondernemer. Bij afhalen kreeg ik ook nog een set moerbouten en dopjes voor op de velgen. Al met al top!

Wintersetje voor Caddy op de zaak aangeschaft. Prima kwaliteit, prima prijs.

TOPPERS

Voor mijn CLA een set 20 inch aangeschaft inclusief banden. Nu had ik heel eerlijk mijn twijfels over de aangeraden 'huismerk' banden (Imperial), omdat het toch een AMG is met nogal wat vermogen. Maar na zeker 5 duizend kilometer kan ik met een gerust hart zeggen, dit zijn toppers. Doen praktisch niet onder aan de Pirelli's waar ik doorgaans mee rijdt. Deze mensen roepen geen dingen uit het boekje, maar weten echt wat wel en niet mogelijk is. Altijd mooi om mensen met echte passie aan het werk te zien. Mijn volgende set komt zeker weer van jouwvelgen.nl!

Goed, snel en niet duur

Ik vind t een fijn bedrijf, Snelle makkelijke service (app en bellen) Mooie overzichtelijke zaak en met vriendelijk personeel. 1 min puntje, velg die geleverd is, was niet van het merk wat wel beloofd was.

Dag Luuc, bedankt voor je beoordeling! Het is ons echter niet helemaal duidelijk wat je bedoelt met het merk dat beloofd was. Ik kan namelijk niet uitmaken uit onze correspondentie dat we een bepaald merk hadden beloofd. Mocht dit anders zijn, vernemen we dat natuurlijk graag van je!

Goede producten met top service

Vandaag mijn nieuwe velgen opgehaald. Ze zien er prachtig uit en de betreffende medewerker was erg sympathiek. Ik kom hier zeker nog een keer terug en zal jouwvelgen.nl aan iedereen aanbevelen!

Top en goed advies

Zeer sympathieke eigenaar . Behulpzaam en werkt zeer netjes. Super tevreden

Sympathiek en flexibel

Door miscommunicatie in 1e instantie verkeerde banden mqat besteld, echter soepel opgelost. Goede service!

Prachtig

Eerlijke mensen ook als er iets is onmiddellijk opgelost. Heb een set wintervelgen en banden besteld op een week geleverd in België. Bij het monteren had ik 2 bouten met een verschil zaterdag bericht gestuurd via WhatsApp en vandaag al nieuwe bouten ontvangen top

Nieuwe banden

Ben super snel geholpen. Belde de zaak om 15:50. Kon er gelijk terecht om 16:00. Nieuwe velgen plus banden voor een lage prijs van top kwaliteit. Kom hier zeker weer terug.

Goede service en kwaliteit!

Tijdens het aankoopproces heb ik heel goed advies gekregen. De communicatie was helder en ook de prijs was goed. Op locatie de nieuwe velgen incl. banden laten plaatsen. kon er ook heel snel terecht. Onwijs goede service en je wordt er hartelijk ontvangen. Super blij mee!

5 sterren, zeker!

Op aanraden van een kennis nu voor de 2e keer besteld, dus een review waard. Pluspunten: + Goed contact via Whatsapp en mail, vragen worden snel beantwoord + Persoonlijke benadering + Snelle levering + Komen afspraken na + Goede alternatieven, denken echt met de klant mee Minpunten: - Wellicht meerdere merken banden op site plaatsen, ik zocht een model van Continental maar was er niet. Verder echte topservice, ik laat niet vaak een review achter maar jouwvelgen was het zeker waard. Tot de volgende keer!

super vriendelijk, super snelle levering!

Kaapkoloniestraat 39 A

5025BT Tilburg