Volgens planning en prima

Set besteld inc banden, levering naar België. Goed ontvangen, snel geleverd. Enkel ging er iets niet helemaal goed met ontvangen van de trackingcode maar is verder prima opgelost!

Goede snelle service

Goed geholpen, snel levering en goede nazorg.

Nice and fast

Very fast service, nice guys. My Peugeot looks beautiful with 18 inch black rims!

Verrassend goed

Bestel voor onze autobedrijf vaak velgen. Voor het eerst via jouwvelgen.nl besteld. Nog nooit een set zo snel mogen ontvangen. Vragen worden snel beantwoord via de Whatsapp. Uitstekend.

Na een appje gestuurd te hebben, snel en duidelijk antwoord gekregen. Velgen binnen een paar dagen gemonteerd. Gezellige en vriendelijke eigenaar. Al bij al top!!

Een man met passie vóór zijn vak. Na het versturen van een appje, via de website, kreeg ik meteen reactie en had ik vrij snel een afspraak. Een zeer gastvrij gezellig bedrijfje. Kreeg meteen wat te drinken aangeboden. Lekker een praatje en daarna fantastisch mooie velgen op mijn auto geplaatst. Een aanrader voor iedereen.

Goede ervaring, snelle levering. Zelfs een cadeau bij de bestelling gekregen.

Snelle en vlotte service

voor het eerst een setje velgen + banden besteld En zijn zelfs binnen de termijn van 5 werkdagen geleverd. Gewoon een top service ook als je met vragen zit krijg je snel antwoord op de APP.

Perfect!

Zeer snelle levering, goede kwaliteit. Meerdere keren besteld altijd goed geholpen!

Top, behulpzaam, meedenkend en goede service!

Wist eerst niet precies wat voor een velgen en welke maat ik wilde. Toevallig had hij net twee setjes liggen van 18 en 19 inch die hij snel even onder m’n auto had gemonteerd om te kijken hoe het eruit zag. Toen daarna de velgen via de site besteld. Hij reageert altijd netjes op de berichten en is super behulpzaam. Ik zou zo weer nieuwe velgen halen bij jouwvelgen als ik de huidige weer beu ben.

Super service, goede kwaliteit

Super service, precies volgens afspraak. Goede kwaliteit velgen. Zeker aan te raden als je op zoek bent naar mooi wielen

Goed en goed

Velgen voor de Polo besteld via de webshop. Snel ontvangen en perfecte service. Aanrader zal er zeker vaker bestellen!

Perfecte service en kwaliteit

Professioneel personeel, ze weten waar ze het over hebben. Al mijn vragen zijn steeds netjes en vakkundig beantwoord. Zeker een aanrader!

Velgen en banden

Ik heb een mooi servies hier gehad en ben ik blij met mijn nieuwe vliegtuig!

Gewoon goed een echte aanrader

Duidelijke website, goed en makkelijk contact via whatsapp. Zelfs in de avond uren word je nog te woord gestaan. Na bestellen binnen een paar dagen velgen eronder liggen. Velgen en montage van hoge kwaliteit. Bedankt voor de goede service en een top product !

Goede service, professioneel geholpen

Snelle levering van banden en velgen als complete set. Inclusief montage, zeer goede service.

Uitmuntend

Top ervaring met jouw velgen.nl Goede service en na-service. Ga zo door.

Goeie ervaring met jouwvelgen.nl Set besteld voor Vito en direct ook maar laten monteren. Nieuwe wielbouten erbij en ook op moment aangehaald. Doen er maar weinig weet ik uit ervaring. Goeie gast, goeie service.

Velgen met banden besteld via jouwvelgen.nl en laten monteren bij ze. Lekkere koffie en prima service, zoals het hoort.

Eindelijk mijn droomvelgen gevonden!

Lang gezocht naar Borbet 19 inch voor de juiste prijs. Levering was zeer snel. Service is uitstekend!

Zeer klantvriendelijk !!

Set velgen voor mijn Audi besteld met banden. Snel geleverd en een velgenreiniger cadeau gekregen! Prima bedrijf.

Vakkundig en vriendelijk geholpen

Goede kwaliteit velgen en banden, vakkundig gemonteerd en erg vriendelijk te woord gestaan. Kortom, aanrader!