Gepassioneerd en behulpzaam, aanrader!

Betrouwbaar, behulpzaam, goede kennis

4offroad is meedenkend en erg behulpzaam, ze hebben kennis van zaken en weten waar ze het over hebben. Ik ben erg blij met de “samenwerking” bij 4offroad.

Nette snelle levering.

Goede communicatie

Direct contact gehad via de telefoon en app, daar ook snel antwoord op mogen ontvangen. Ook na aankoop nog een vraag over het object en daar antwoord op gekregen. 2 minpuntjes was dat ophalen niet mogelijk was en dat de webshop wat ouderwets aandoet. Assortiment is ruim, objecten die ik niet eens ergens anders kon vinden in Nederland.

Goede adviezen, meedenken en prima prijzen

Geholpen met het liften van mijn Wrangler, bumper replacement, lier etc. Prima adviezen over welke parts het beste te gebruiken in mijn geval. Vertrouwd adres en eerlijke prijzen

zeer tevreden

Goeie communicatie houd je op de hoogte omtrent dingen die later zullen zijn en dan nog zeer vriendelijk, staat ook op veel evenementen altijd makkelijk om dingen te kunnen vragen

Echt een super goed bedrijf met de gewenste service

Snelle levering van producten en de goede service vallen in 1 zin te noemen. Veel Jeep parts van de juiste kwaliteit en de laatste nieuwe uit de USA.

Altijd vriendelijk met een lach handelen Stipt en correct!

De beste offroadshop

Perfecte kennis van en uitleg over de onderdelen die je wil Heel veel hulp bij vragen over stukken die je wil monteren Snelle levering van de goederen Gewoon perfect

4thebestoffroad

Duidelijk, snel, eerlijk en Brabants gezellig

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Klantvriendelijk,prijzen zijn top en goede service!!

perfect, definitely recommended

Positive

Snelle leveringen, prima prijs kwaliteit en altijd goede service. Voor mij meestal de eerste stop als ik dingen nodig heb

perfect, definitely recommended

Positive

Perfect advies gekregen. En een zeer passende betaalbare oplossing voor de problemen. Naar mijn idee de beste en goedkoopste 4x4 specialist.

Over 4offroad

De 4x4 onderdelen & jeep parts leverancier voor particulier en groothandel. 4offroad kan een groot assortiment aftermarket accessoires leveren van enkele van de bekendste namen in de industrie De beste kwaliteit vervangende onderdelen aanbieden van toonaangevende fabrikanten van 4x4 onderdelen. Zoals Omix ada Crown Maxxis CST Dana spicer Warn etc. Voor het leveren en aanpassen om de prestaties van uw 4x4 te verbeteren. 4offroad is 1 van de grootste webshops van europa voor de 4x4 met meer als 23000 parts in de webwinkel. Door een snelle aanvoerlijnen en betrouwbare toeleveranciers en 3 grote distributiecentra in europa hebben we korte levertijden. Maar ook heeft 4offroad een uitgebreide netwerk van contacten in de Verenigde Staten. www.4offroad.nl facebook.4offroad 4offroad Mierloseweg 273 5707AJ Helmond Nederland. Tel +31(0)492 771425 Mob +31(0)625201301 BISN 17142071. TAX NL001887494B43