In een woord geweldig

Ik ben man van 78 jaar, niet bedreven met computers. Maar iedere keer als ik een vraag had kon ik terecht bij lifewatcher. Op al mijn vragen via contact kreeg ik op zeer korte termijn hulp. Kon niet beter.

Zeer goed systeem en een zeer goede service

Vraag gesteld aan de mensen van Lifewatcher, direct alle nodige info. Dan ook direct besteld op vrijdag na 19u, dinsdag al in huis. Installatie duurde nog geen 30 minuten, wel een probleem tegengekomen, terug Marcel gecontacteerd via whatsapp, per direct antwoord en probleem opgelost. Wat een service, kortom mensen: niet twijfelen!

Goede bereikbaarheid

Na eerst bedenkingen te hebben over ervaringen zijn we in ieder geval keurig geholpen om eventuele gps problemen op te lossen. Onbedoeld alarm is nog even afwachten maar hopelijk gebeurt dat nu minder. Verder geeft het in ieder geval een zeker gevoel dat het goed gaat met mijn moeder.

Mooie producten met een prima kwaliteit-prijs verhouding

Eerder deze week een lifewatcher 'active' besteld. Een mooi product met een prima kwaliteit-prijs verhouding. In de bijbehorende gratis app veel instelmogelijkheden. Gebruiksaanwijzing via download; overzichtelijk en duidelijk. GPS werkt goed en is nauwkeurig. Enkele verbetersuggesties: 1. de huidige maximale instelbare grens ophogen naar 10 of 15 km; 2. meerdere keuzes toevoegen voor melodie (bellen) 3. Een doorschakeling naar een 2e en eventueel derde SOS nummer (indien de eerste niet binnen 2 minuten reageert)

Helpdesk reageert nog even buiten de werktijden.

Vandaag horloge ontvangen. Was prima geïnstalleerd en klaar voor gebruik. Ik had nog wat specifieke vragen maar het was door 5 mei en wat interne zaken, druk op de helpdesk. Ik werd 's avonds om 18.30 teruggebeld en mijn vragen zijn correct beantwoord.

Goed produkt zonder abonnement

Mijn vader gebruikt het horloge omdat hij af en toe niet weet waar hij is en dat mijn moeder onrustig maakt. Hij wandelt nu zelfstandig in de buurt en mijn moeder kan volgen waar hij is. We waren net optijd met aanschaffen want het is belangrijk dat degene die dementeerd nog leert hoe hij het alarm moet bedienen. De thuislokatie was in eerste instantie niet nauwkeurig, maar dat is nu perfect. Dit horloge is ideaal voor mensen die geen abonnement willen, maar wel een betrouwbaar produkt nodig hebben.

Klacht werk soepel opgelost

Wij hadden gekozen voor een Lifewatcher Senior en in principe voldoet deze aan 90% van onze verwachtingen alleen was door de beschrijving in de handleiding één item dat niet werkte zoals de handleiding suggereert. Lifewatcher heeft ons na melding hiervan onverwijld een Active versie opgestuurd die deze functie ook heeft - TOP service.

Prettig horloge in gebruik, goede service

Het LifeWatcher senior horloge aangeschaft voor mijn vader. Horloge is simpel en goed in het gebruik. Vragen die ik vooraf had werden uitstekend beantwoordt ďoor LifeWatcher. De app is, na instalatie, overzichtelijk in gebruik. Op verzoek van mijn vader gekeken naar het installeren van de app op zijn gsm. Zoals ik het nu bekeken heb, is er voor diegene die het horloge gebruikt, geen 'uitgeklede' versie van de app. Als ik dus de app zou installeren op de gsm van mijn vader, kan hij alle instellingen aanpassen. Dat is het enige wat ik onhandig vind, dus installeer ik de app niet.

Uitstekent met een klein verbeterpuntje

Gekocht voor mijn partner. Werkt ok. Goed afgeschermde simkaart tegen ongewenste bellers. Bereikbaarheid erg goed en nauwkeurige gps. Accuduur ok. Lage maandelijkse kosten. Fijne horloge bandjes. Wel zou ik graag een iets grotere en opvallende alarmknop willen zien voor mijn partner. Ook goede service. Al met al nog geen spijt van de aankoop.Laat je niet verleiden door goedkopere Chinese merken/aanbieders. Krijg je onmiddelijk spijt van weet ik jammer genoeg uit ervaring.

Tevreden over horloge kosten

Gekocht voor mijn echtgenoot met dementie. Geeft een veilig gevoel dat ik hem kan volgen. Goede en vriendelijke service.

Wat service aangaat perfect.

Service n.a.v. 2 foutjes aan het horloge is perfect. De oorzaak van de foutjes ben ik niet zo tevreden over. Hoop dat het hierbij blijft en niet weer mankementen tevoorschijn komen. Pluim voor de service!!!

Prachtig horloge

Horloge speciaal gekocht voor onze moeder van 80 zodat ze op de noodknop kan drukken als ze in nood is, tevens kunnen wij zien waar ze zich op dat moment bevindt. Dat het werkt heb ik al een paar keer gemerkt, ze drukte er per ongeluk op, ze kan er goed mee praten en ze is duidelijk hoorbaar , erg fijn, geeft ons een vertrouwd gevoel.

Heel tevreden.

Vind hem heel mooi.

Betrouwbaar systeem!

Heel blij dat mijn schoonvader dit systeem/ horloge heeft! Wel gaat hij relatief makkelijk af, en ik zou graag een beltoon erbij willen selecteren nu doet hij alleen maar een app melding zonder geluid. Verder is het een fijne oplossing zonder hoge kosten!

Tevreden over zowel het horloge als de kosten en service!

Voor mijn moeder geswitcht van een ander horloge naar de Life Watcher Senior. Waar ik eerder veel vragen van haar kreeg was na het goed instellen van dit horloge alles snel duidelijk voor haar. Ze voelt zich veilig, kosten zijn beperkt en de servicedesk beantwoorde snel onze vraag die we stelde tot volle tevredenheid. Dus juist de simpelheid maakt dit horloge voor mijn moeder die zelfstandig is, maar wel achtervang wil hebben voor als haar iets overkomt, erg geschikt.

fijn horloge die ons veel zekerheid geeft

ik heb een senior horloge gekocht voor mijn man die een vorm van dementie heeft. Mijn telefoon is gekoppeld aan dit horloge. En we zijn heel blij met het horloge. Ik kan altijd zien waar mijn man is, en mijn man, als hij even de weg kwijt is, drukt op de SOS knop en dan kan ik een goed overleg met hem voeren. We kunnen goed communiceren via het horloge. Daarnaast een heel plezierig en helpend overleg over een extra oplaadsnoertje. Kortom: een aanrader!

Horloge geeft mijn moeder en ons een veilig gevoel

Wij, en vooral mijn moeder, is erg blij met dit horloge. Doet wat het moet doen. Het creëert een veilig gevoel als mijn moeder in huis is of gaat wandelen. Zo kan zij optimaal blijven genieten van haar zelfstandige leven, maar weet ze ook dat een van haar kinderen altijd op te roepen is bij een noodsituatie.

Heb hem nog niet zo lang maar tevreden.

Uitstekend product!

Lifewatcher voor mijn moeder gekocht bandje met klitten band vindt ze heel makkelijk en de positie heel goed ook als ze binnen is.

Nog te kort in gebruik

Afgelopen weekend 30 augustus het horloge aan mijn vader gegeven. De eerste 2 dagen bleek goed te verlopen. Hij was er wel blij mee een de bediening was eenvoudig. Helaas kreeg ik van morgen een sos melding dus contact gezocht. Loos alarm maar wel een bedenking. Gisteravond kon hij het horloge niet opladen omdat het snoer geen verbinding maakte. Oorzaak waarschijnlijk zweet door het werk in de zon van de betreffende dag. Dit hebben we in het verleden al eerder gehad bij een ander merk. we zien even aan of dit nog meer voorkomt.

Geachte heer Kalle, Fijn dat uw vader het horloge snel en eenvoudig in gebruik heeft kunnen nemen. Voor het opladen hebben we u inmiddels wat tips gestuurd. Mocht het toch nog een keer voorkomen, neem dan gerust contact op met service@lifewatcher.nl ! Met vriendelijke groeten van het LifeWatcher team

Geen abonnement wat een verbetering

Hiervoor betaalde ik 19,95 per maand, Nu koop ik gewoon te goed en dat betaal ik via Ideal in de app super makkelijk. Veel goedkoper en het werkt ook nog beter. Ik ben blij

De batterij gaat heel lang mee

Sinds kort de LifeWatcher gekocht voor mijn man. Het bandje met klittenband die er gratis bij zit is super. De batterij gaat wel 5 dagen mee zonder op te laden.

Prima horloge voor m'n vader!

Locatie precies goed. Veel beter dan wat ik tot nu heb gezien!