Geeft mijn vader een veilig gevoel

Mijn ervaringen met life watcher zijn goed

Eenvoudig te bedienen ,meldingen komen goed door,overzichtelijk en als er problemen zijn met life wacht een goede helpdesk.

Voldoet en geeft mij meer zekerheid

Voldoet perfect

Is prima

Een fantastisch artikel

Zeer handig toestel en makelijk om mee om te gaan.

Te duur

Is te duur de sim kaart

Onduidelijke instructies

De handleiding is erg onduidelijk. Product werkt wel naar behoren maar het feit dat er 10 euro per maand betaald moet worden is belachelijk. Ook hierover mochten zij wat duidelijker zijn in plaats van het indruk te geven dat het net zoals gewone pre paid wel langer mee zou gaan.

Dank voor uw input en fijn om te horen dat het zo goed werkt! Onze kosten van 9,95 staan op onze website en op alle plekken waar er uitleg wordt gegeven over de simkaart. Deze kosten dekken alle kosten van de simkaart voor onbeperkt bellen, alarmeren, internet gebruik (voor doorgeven van gps locaties) en de kosten van de app en support voor een onbeperkt aantal gebruikers. (Alleen) op deze manier kunnen we onze toestellen (WDTM) certificeren, wat een voorwaarde is voor alle zorgverzekeraars bij uw declaratie. Die kosten zijn toch echt niet belachelijk. Sterker nog, als u ergens een dergelijk WDTM gecertificeerd toestel kunt krijgen voor een lager bedrag, dan krijgt u van ons het verschil terug.

Gaat goed!

Horloge werkt goed en trackt goed. Mijn man heeft er vertrouwen in..

Werkt uitstekend

Gelukkig geen ervaringen behalve melding lege batterij

Zeer klantvriendelijk

We hadden een vraag over het horloge van Live Watcher. Heel fijn geholpen door de klantenservice en hele fijne service. Het horloge is zeker aan te bevelen. Mijn moeder van 88 jaar draagt het met plezier. Niet zwaar in het dragen, het is juist een mooi compact horloge. Verder is alles heel overzichtelijk te regelen via de app van Live Watcher, dat regelen wij zelf dus daar heeft ze verder geen omkijken naar. Heel blij mee.

knudde

knudde

Kunt u contact opnemen om aan te geven wat u hiermee bedoelt. Wij helpen u graag verder.

Helemaal goed

Alles top Behalve mijn ma vindt het lastig dat je niet kan zien hoeveel procent batterij nog aanwezig is! En dat hij voor een Vrouwenpolsje nog vrij groot is

Goed horloge, duidelijk in hebruik

Doet wat hij moet doen

goede service en support

Ons horloge wordt door een soort Hulk gedragen, hij maakt hem steeds stuk dankzij de life watch service wordt dit steeds verholpen

Fijn horloge opladen gaat snel plezierig om te dragen

Fijn horloge prettig om te dragen Opladen redelijk snel

Het toestel doet perfect waarvoor het bedoeld is!

Ik ben zeer tevreden over de service van lifewatcher. Het toestel bleef hangen bij het bellen naar een vast nummer. Lifewatcher heeft tijd nog moeite gespaard om dit op te lossen. Later bleek dat het probleem in de cloud software van onze vaste telefonie zat. Nu werkt het perfect! Lifewatcher team bedankt!

Hij doet precies wat die belooft.

Ik moest een keer gebruik maken van de Watcher, en hij werkte perfect. Geweldig!!!

Simpel

De knop moet niet te laag omgehangen worden, om onnodige meldingen te voorkomen.

Fijn horloge

Veel verschillende opties en goede app

Aanrader

Uitgeprobeerd , werkt prima

Bij vragen altijd een geduldige uitleg.!

Wij waren zeer geholpen bij een snelle actie toen de lifewatcher weigerde. Heeeel tevreden!

Lifewatcher doet niet wat de app zou moeten doen!

Geschiedenis werkt heel vaak niet. Geen exacte locatie.

Fijn dat alles inmiddels weer goed werkt en de locatie weer goed is.

Veel gedoe en verwarring met Wifi netwerken

Zolang het horloge niet in aanraking komt met Wifi netwerken, werkt het goed. Ik gebruik het horloge niet meer omdat ik mijn vader telkens op de GPS aantrof in Friesland terwijl hij altijd in Twente was. De verklaring van Lifewatcher was dat dit door een Wifi netwerk van de buren kwam. Ondanks de tip om regelmatig in de buurt te verversen bleeft het probleem. Horloge ligt ongebruikt in de kast. Een tweede nadeel van het horloge is dat het een hele lange oplaadtijd heeft. Meerdere uren.

Dank voor uw reactie. De locatie van het toestel kunt u weer goed krijgen door even met ons support team contact op te nemen. We garanderen u dat dit binnen 5 minuten is opgelost. Het ligt inderdaad aan een wifi router die verplaatst is, maar dat is eenvoudig te corrigeren in een gesprek met onze support afdeling. De batterij van de toestellen is altijd binnen 2 uur op te laden. We adviseren overigens om de batterij niet helemaal leeg te laten lopen, maar het elke dag op een vast moment op te laden als een vaste routine, dan is een klein uurtje voldoende. En dan krijgt u ook geen onnodige melding over een batterij die bijna op is. Als u het toestel echt niet wilt gebruiken kunt u het terugsturen. Een toestel dat ongebruikt in de kast ligt is voor niemand een goede oplossing.

werkt zoals wordt aangegeven

Werkt zoals wordt aangegeven. Installatie is eenvoudig.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.