Geweldige service

Mijn man kon het horloge niet goed bedienen en de life watcher button is voor hem meer passend. Fijn dat er zo wordt meegedacht en rekening gehouden wordt met de leeftijd van de klanten. Fijn zulk menselijk/persoonlijk contact!!!!

Na wat opstartproblemen voelt mijn moeder zich nu toch veiliger

Het duurde even voordat mijn moeder van 92 de werking van het horloge begreep. Omdat ze alleen een zwart schermpje op het horloge zag dacht ze steeds dat hij het niet deed. Dan drukte ze onnodig op de alarmbel en dan voelde ze zich weer bezwaard dat ze onnodig had gedrukt. Ook het opladen ging niet goed in het begin. Uiteindelijk na veel uitleg heeft ze de werking van het horloge toch begrepen en draagt het horloge nu altijd. Voorheen legde ze hem op tafel en als ik dan kwam zei ze steeds: hij doet het weer niet. Dan bleek dat ze hem niet had opgeladen. Toch is mijn moeder geen digibeet, want ze kan redelijk met een i-pad en smart-phone omgaan. Het is meer een kwestie van vertrouwen krijgen. Ik heb in het begin verscheidene malen contact gehad met de leverancier als we iets niet begrepen. Deze was altijd heel snel en volledig in het beantwoorden van mijn vragen. Dat is een absoluut pluspunt. Nu mijn moeder er eindelijk goed mee omgaat is het voor iedereen een geruststelling (moeder en kinderen).

Makkelijk contact en goede service

Eind november een LifeWatcher button aangeschaft voor mijn vader die dementie heeft. Makkelijk in gebruik en werkt goed. Helaas bleek er eind vorige maand een defect in te zitten. Na contact met een medewerker heb ik hem retour gestuurd en na nog geen week al een nieuwe button mogen ontvangen! Super fijne service!

Altijd overal zichtbaar en bereikbaar

geweldig systeem

aangeschaft voor mijn moeder op leeftijd, geeft haar een veilig gevoel, doet wat het moet doen.

Erg goed

Een goed gevoel om hierover te beschikken

gewoon handig om te hebben

heb de lifewatcher aangeschaft voor onze moeder. hoewel ze hem nog wel eens vergeet , kunnen we haar nu een beetje meer in de gaten houden ;)

werkt prima

waarschuwingen omtrent opladen komen keurig op tijd

Gewoon heel goed

de lifewatcher werkt uitstekend. Aanvankelijk had ik wat opstart-problemen. Ik ben 78 en geen techneut. Een mailtje met daarin mijn vraag werd gelijk beantwoord met de oplossing zelfs s,avonds nog. Wat wil je nog meer.

Werkt uitstekend ook in het buitengebied in NL goed bereik

Juist dat het zonder een meldkamer werk is voor ons een groot voordeel. Nooit de vraag ik je wel erg genoeg , en misschien nog belangrijker , contact krijgen met een door jou gekozen persoon.

Goed gevoel dat ik de Lifewatcher terug kan vinden als patiënt gaat dwalen.

Goed... werkt prima. Geeft me meer rust dat ik de patiënt weer terg kan vinden.

Prima voor het doel waarvoor het horloge wordt gebruikt.

Het horloge wordt door mijn man gedragen en wordt vooral gebruikt ter controle bij zijn wandelingen zodat ik als zijn mantelzorger kan zien waar hij is als hij bv. te lang onderweg is .Dat functioneert prima. Mochten er onderweg problemen zijn dan kan hij mij met het horloge bellen en ook onze kinderen ontvangen een signaal. Tot heden is dit nog niet nodig geweest. Verdere uitbreidingen zijn voor ons niet nodig. Het contact met het bedrijf is erg prettig en men is zeer behulpzaam zowel telefonisch als met de chat.

het horloge voldoet aan de verwachtingen

als vrouw van een man, die veel op ongebaande paden wandelt vind ik het geruststellend dat ik hem kan vinden bij een noodsituatie. De GPS-functie is dus voor ons het belangrijkst. Alle andere mogelijkheden van dit horloge hebben we nog niet onderzocht, want we zijn niet heel vaardig met digitale zaken. Toen er ergens iets haperde heb ik telefonisch hulp gevraagd en gekregen, dus tot nu toe tevreden over de service.

Dit apparaat geeft een veilig gevoel

Het dragen is een gewoonte geworden. Het geeft een veilig gevoel, dat ik in geval van nood contact met de centrale en met de familie kan krijgen. Toen ik hem keer met een boogje op het bed gooide en daardoor de knop geactiveerd werd, werd er meteen gevraagd of alles ok was. Voor het slapen gaat hij pas af. Geen negatieve ervaringen, erg blij hiermee.

De LifeWatcher biedt naast veiligheid ook communicatie met de drager.

Licht, nauwelijks merkbaar, draagbaar alarmsysteem dat ook de mogelijkheid van gewoon bellen biedt. Prettig voor mensen die moeilijk ter been zijn. Ze hoeven niet naar de telefoon te lopen. Een druk op de knop brengt een duidelijke verbinding tot stand. Een welkome toevoeging zou kunnen zijn in de vorm van een functionaliteit waarmee de drager zelf naar bv. 2 voor te programmeren nummers kan uitbellen.

prima apparaat

Werkt sinds de aankoop feilloos, de enige opmerking die ik heb dat het prettig zou zijn de ledjes te kunnen dimmen/uitschakelen. Dit is storend als hij ' snachts naast je ligt...

Ha meneer Dul, fijn dat u zo tevreden bent! Zoals vanmiddag besproken: de lichtjes kunnen gelukkig eenvoudig uitgezet worden door 3 seconden op de linker en rechterknop van het laadstation te drukken. Voor een nog betere nachtrust :-)

Uitstekend.

Systeem werkt perfect.

Het ophalen van mijn vrouw.

Mijn vrouw loopt graag een rondje in de wijk. Niet altijd kan ze de weg terugvinden. Na een bepaalde tijd, die we hebben afgesproken, haal ik haar dan op!

Alarm functie is ideaal

Alarm functie is ideaal bediening voor oudere is soms lastig. Met name of je op het scherm of het knopje moet drukken

Ik ben er zeer blij mee.

Enige minpunt is dat de accu snel leeg is.

Zeeeeer blij mee.

De beste koop van het afgelopen jaar vooral omdat ik mijn man Henk Smit die Alzheimer heeft nu overal terug kan vinden. Perfect. Ben zeeer tevreden. En heel blij ermee. Groetjes Joke Smit uit Heiloo.

Het gevoel van veiligheid top

Was even wennen maar veiligheid boven alles

Werkt zoals het hoort. Gps kan nauwkeuriger. Afgeschermd nr. zou fijn zijn.

Direct hulp ik kunnen roepen

Ik heb een veilig gevoel door dt horloge dag en nacht te dragen