Horloge geeft mijn moeder en ons een veilig gevoel

Wij, en vooral mijn moeder, is erg blij met dit horloge. Doet wat het moet doen. Het creëert een veilig gevoel als mijn moeder in huis is of gaat wandelen. Zo kan zij optimaal blijven genieten van haar zelfstandige leven, maar weet ze ook dat een van haar kinderen altijd op te roepen is bij een noodsituatie.

Heb hem nog niet zo lang maar tevreden.

Uitstekend product!

Lifewatcher voor mijn moeder gekocht bandje met klitten band vindt ze heel makkelijk en de positie heel goed ook als ze binnen is.

Nog te kort in gebruik

Afgelopen weekend 30 augustus het horloge aan mijn vader gegeven. De eerste 2 dagen bleek goed te verlopen. Hij was er wel blij mee een de bediening was eenvoudig. Helaas kreeg ik van morgen een sos melding dus contact gezocht. Loos alarm maar wel een bedenking. Gisteravond kon hij het horloge niet opladen omdat het snoer geen verbinding maakte. Oorzaak waarschijnlijk zweet door het werk in de zon van de betreffende dag. Dit hebben we in het verleden al eerder gehad bij een ander merk. we zien even aan of dit nog meer voorkomt.

Geachte heer Kalle, Fijn dat uw vader het horloge snel en eenvoudig in gebruik heeft kunnen nemen. Voor het opladen hebben we u inmiddels wat tips gestuurd. Mocht het toch nog een keer voorkomen, neem dan gerust contact op met service@lifewatcher.nl ! Met vriendelijke groeten van het LifeWatcher team

Geen abonnement wat een verbetering

Hiervoor betaalde ik 19,95 per maand, Nu koop ik gewoon te goed en dat betaal ik via Ideal in de app super makkelijk. Veel goedkoper en het werkt ook nog beter. Ik ben blij

De batterij gaat heel lang mee

Sinds kort de LifeWatcher gekocht voor mijn man. Het bandje met klittenband die er gratis bij zit is super. De batterij gaat wel 5 dagen mee zonder op te laden.

Prima horloge voor m'n vader!

Locatie precies goed. Veel beter dan wat ik tot nu heb gezien!