Nu ik alleen ben geeft het een veilig gevoel.

Was even wennen aan het knipperen van de voeding,om te laten opladen.

Het veilige gevoel!

Ziet er uit als een gewone horloge en 1) ik kan op de alarmknop drukken, wanneer dat nodig is, 2) ik kan gebeld worden door mijn naasten, zodat zij zich niet druk hoeven te maken wanneer ik mijn mobieltje niet bij me heb!

Horloge biedt een hele zorg minder

Een horloge is veel subtieler dan een alarmknop om de hals. Mag nog wat minder dik. Het apparaat biedt een hele zorg minder door altijd eenvoudige bereikbaarheid waar elke minuut telt. Dit kan naar ons idee echt levens redden! Prijs van het horloge is gunstig, levering is snel met degelijke verpakking. Goede service door snel en correcte reactie op vragen. De app werkt handig en alle relevante functies zitten er in, maar kan wel een update gebruiken: alarmnummers invoeren is wat ouderwets en foutgevoelig. Locatie-tracking is voor ons minder relevant maar werkt af en toe met vertraging. Krachtige functie is wel dat bij alarm de voicemail herkend wordt en naar een volgend alarmnummer wordt gebeld. Alles meegenomen absoluut aan te bevelen.

Hij werkt goed zoals verwacht

voldoet Intercom functie werkt goed en is erg handig

Apparaat doet wat het moet doen, echter bij GPS modus op 1 min red de onze het niet een volle dag meer. Dat is vooral met transport van en naar Dagbesteding ongemakkelijk. ook kan de GPS er zomaar een huis of 4 naast zitten. Intercom functie werkt goed en is erg handig omdat de "patient" niet hoeft op te nemen. Verder vind ik het glas weinig krasbestendig. Ben echter toch tevreden daar een telefoon met gps voor ons niet werkt.

Blij mee

Al vaak gebruikt

voor hem handig te bedienen

handig te bedienen

Goed alarmhorloge

Alarmknop werkt goed, makelijk contact met gealarmeerde. Werkt in heel Europa.

Goed product en correcte snelle levering

Wel jammer dat er geen Nederlandstalige handleiding bijgevoegd was, gelukkig was deze wel online te vinden.Dit ging vooral om het instellen van de cijferige.

Goed product ik ben er blij mee

Na een slechte ervaring met een ander klokje, voel ik mij weer veilig met het klokje van lifewatcher.

Ben zeer tevreden

Goede simpele alarmhorloge met uitstekende service

De LifeWatcher Senior 4G is een goede simpele alarmhorloge. Het koppelen en instellen gaat vrij gemakkelijk in de app. Deze app krijgt een ruime voldoende omdat deze goed functioneert. Bij deze app is het bijvoorbeeld niet super duidelijk wat de knoppen op het hoofdscherm betekenen. Als je problemen ervaart met een horloge kun je van LifeWatcher goede service verwachten. Je hebt snel antwoord, en ze bieden oplossingen.

Voel me nu erg veilig

Zowel de firmware van de LifeWatcher SOS Button PRO als de Android applicatie zijn van matige kwalit

Op 2024-06-10 bestel ik voor €169.95 een LifeWatcher SOS Button PRO. Daarbij moet ik €12.95 per maand aan servicekosten betalen. De LifeWatcher SOS Button (zonder ‘PRO’) kost slechts €9.95 per maand. LifeWatcher is desgevraagd niet in staat me te vertellen wat er voor die extra €3 per maand geleverd wordt. De LifeWatcher SOS Button PRO is nu bijna 2 maanden in gebruik door mijn rolstoel gebonden dementerende moeder, die in een verzorgingstehuis verblijft. Het voornaamste doel van de SOS Button is het doorsturen van een alarm wanneer mijn moeder het tehuis verlaat. Verder gebruik ik de Button soms om met haar te communiceren, zeker wanneer ze niet in staat is haar telefoon te gebruiken. Ik heb de LifeWatcher App geïnstalleerd op mijn Motorola G5+ telefoon, die Android versie 8.1.0 draait. Dit zijn mijn bevindingen over de SOS Button PRO na 12 weken gebruik. • Ik moet in de applicatie op mijn telefoon in kunnen stellen of de GPS meting eens per minuut, 10 minuten of eens per uur gedaan wordt. Dit blijkt niet te werken, zodat de default van 10 minuten gebruikt wordt. En da’s veel te weinig! Bij een wandeling buiten het tehuis kreeg ik de eerste GPS positie buiten het tehuis toen we een half uur later ruim 1 kilometer verder in een park waren. Ik heb iemand met een iPhone de positiemetingen laten verzetten van eens per 10 minuten naar eens per 1 minuut. De applicatie biedt voor gebruikers van een andere telefoon/versie ook andere gebruiksmogelijkheden. LifeWatcher heeft me beloofd deze fout te repareren, maar het is niet duidelijk wanneer dat zal gebeuren. De GPS metingen zijn tamelijk onnauwkeurig. Mijn moeder is al enige malen op méér dan 1 kilometer gesignaleerd, terwijl ze daar helemaal niet geweest is. Verder wordt niet de GPS / Navstar L5 band gebruikt, noch het Europese Galileo systeem, die beide nauwkeuriger zijn dan de standaard door GPS geleverde posities. • Verscheidene keren blijkt de SOS Button Pro in Camping Zoomland in Bergen op Zoom te zijn. Het lijkt er

Geeft zekerheid

Gisteren vroeg iemand bij de slager om wat voor horloge ik om had. Ik heb doorgegeven dat het van Life Watcher was en de voor en tegens van het dragen van zo'n horloge. Men luisterde goed. Ook heeft een vriendin op mijn aanraden zo'n horloge aangeschaft. Als je een vraag stelt krijg je snel antwoord. Zet er wel bij dat het horloge spat vrij is en niet water dicht.

Na wat aanloop problemen met een 2e hands polshorloge is het nu helemaal oké. Het overzetten van het abonnement naar een nieuwe simkaart is 100% goed verlopen. Super service.

Voor een dementerende duurt het lang om het zijknopje te bedienen

Werkt perfect

Helaas al een paar gebruik moeten maken van de lifeWatcher gelukkig konden ze precies zien waar ik op de grond lag (was buiten met honden uitlaten) en is er meteen gehandeld. Ik voel me een stuk veiliger nu.

Vlotte Helpdesk

oude was kapot, na ruim 2 jaar, nieuwe besteld, overgang Beltegoed en aanpassen account soepel geregeld door de Helpdesk

Snelle levering horloge Max. Installeren app zonder probleem. Handleidingen (3 stuks) zijn duidelijk. Batterij duur meer dan drie dagen bij normaal gebruik waar het horloge voor is bestemd. Klein minpunt is het op willekeurige momenten oplichten van de digitale wijzerplaat, ook als het horloge geheel in rust is en op een tafel ligt. ‘s Nachts is het oplichten zeer fel in de slaapkamer (misschien ter verbetering in de toekomst?) Horloge is nu een maand in mijn bezit en werkt naar tevredenheid. Zowel positie weergave als gebruik van telefoonboek en alarmering systeem.

Vaak aan oplader

Het is jammer dat het horloge zonaal aan oplader moet . Dat is het enige nadeel

Uitstekende werking

Een aanrader overzichtelijk goed werkend.

Horloge werkt goed

Op zich ben ik heel blij met het horloge, vind het alleen vervelend dat als ik hem snacht,s aan het dockingstation heb liggen, hij vaak flikkert. heb ook al een paar keer gehad dat het lichtje helemaal niet uit ging en ik er maar wat over heen gelegd hebt omdat anders de hele slaapkamer verlicht wordt. Ook was het eerste dockingstation al binnen een maand stuk, maar dit is keurig opgelost! Kreeg gelijk een nieuwe toe gestuurt.

Oude toestel na jaren defect, nieuwe gekocht en een goede deal kunnen sluiten. Top service.

Pletterij 25

2211 JT Noordwijkerhout