Geweldig!!

De LifeWatcher Max is vriendelijk in gebruik, mocht er nog vragen, issues zijn, de Helpdesk is heel klantvriendelijk, geduldig, met veel expertise om u verder te helpen. Echt een aanrader, zeker voor senioren. Tip: wacht niet te lang, later kan misschien te laat zijn voor uw brein om iets nieuws te leren. Wat u nu leert blijft in uw brein en is moeilijker later te wissen; denk bijvoorbeeld aan 'slechte gewoontes'.

Korte levensduur batterij

Na 2 jaar is de batterij al zo slecht dat deze geen hele dag meer mee kan zonder opgeladen te worden Ligt de hele nacht op de oplader en is dan om 19 uur al leeg. Batterij vervangen kan niet volgens de klantenservice, omdat deze is ingebouwd. Moeten we na 2 jaar al een nieuwe button kopen van 169 euro. Slecht product door korte levensduur.

Geeft mijn vader een veilig gevoel

Mijn ervaringen met life watcher zijn goed

Eenvoudig te bedienen ,meldingen komen goed door,overzichtelijk en als er problemen zijn met life wacht een goede helpdesk.

Voldoet en geeft mij meer zekerheid

Voldoet perfect

Is prima

Een fantastisch artikel

Zeer handig toestel en makelijk om mee om te gaan.

Te duur

Is te duur de sim kaart

Beste Kees, de kosten voor de simkaart van uw horloge, de Senior 4G, bedragen € 9,95 per maand. Dat zijn inderdaad vaste kosten en dat staat ook op onze website zo aangegeven, als u ons belt dan vertellen wij het ook zoals het is. De kosten zijn incl. alle alarmeringen, het kunnen bellen naar het horloge door anderen en met elkaar praten, het kunnen volgen van de locatie 24/7 in de app, het instellen van veilige zones etc. Vroeger werkten wij met kosten per alarmering, per locatie doorgeven, per gesprek. Alleen vonden mensen het toen lastig dat ze niet wisten waar ze op het einde van de maand op uit kwamen qua kosten. Daarom hebben wij een vast bedrag ervan gemaakt, onafhankelijk van de intensiteit van het gebruik. Vervelend dat u de kosten te hoog vindt en u bent natuurlijk vrij om het abonnement bij ons op te zeggen. Dat kan zonder opzegtermijn per direct.

Onduidelijke instructies

De handleiding is erg onduidelijk. Product werkt wel naar behoren maar het feit dat er 10 euro per maand betaald moet worden is belachelijk. Ook hierover mochten zij wat duidelijker zijn in plaats van het indruk te geven dat het net zoals gewone pre paid wel langer mee zou gaan.

Dank voor uw input en fijn om te horen dat het zo goed werkt! Onze kosten van 9,95 staan op onze website en op alle plekken waar er uitleg wordt gegeven over de simkaart. Deze kosten dekken alle kosten van de simkaart voor onbeperkt bellen, alarmeren, internet gebruik (voor doorgeven van gps locaties) en de kosten van de app en support voor een onbeperkt aantal gebruikers. (Alleen) op deze manier kunnen we onze toestellen (WDTM) certificeren, wat een voorwaarde is voor alle zorgverzekeraars bij uw declaratie. Die kosten zijn toch echt niet belachelijk. Sterker nog, als u ergens een dergelijk WDTM gecertificeerd toestel kunt krijgen voor een lager bedrag, dan krijgt u van ons het verschil terug.

Gaat goed!

Horloge werkt goed en trackt goed. Mijn man heeft er vertrouwen in..

Werkt uitstekend

Gelukkig geen ervaringen behalve melding lege batterij

Zeer klantvriendelijk

We hadden een vraag over het horloge van Live Watcher. Heel fijn geholpen door de klantenservice en hele fijne service. Het horloge is zeker aan te bevelen. Mijn moeder van 88 jaar draagt het met plezier. Niet zwaar in het dragen, het is juist een mooi compact horloge. Verder is alles heel overzichtelijk te regelen via de app van Live Watcher, dat regelen wij zelf dus daar heeft ze verder geen omkijken naar. Heel blij mee.

knudde

knudde

Kunt u contact opnemen om aan te geven wat u hiermee bedoelt. Wij helpen u graag verder.

Helemaal goed

Alles top Behalve mijn ma vindt het lastig dat je niet kan zien hoeveel procent batterij nog aanwezig is! En dat hij voor een Vrouwenpolsje nog vrij groot is

Goed horloge, duidelijk in hebruik

Doet wat hij moet doen

goede service en support

Ons horloge wordt door een soort Hulk gedragen, hij maakt hem steeds stuk dankzij de life watch service wordt dit steeds verholpen

Fijn horloge opladen gaat snel plezierig om te dragen

Fijn horloge prettig om te dragen Opladen redelijk snel

Het toestel doet perfect waarvoor het bedoeld is!

Ik ben zeer tevreden over de service van lifewatcher. Het toestel bleef hangen bij het bellen naar een vast nummer. Lifewatcher heeft tijd nog moeite gespaard om dit op te lossen. Later bleek dat het probleem in de cloud software van onze vaste telefonie zat. Nu werkt het perfect! Lifewatcher team bedankt!

Hij doet precies wat die belooft.

Ik moest een keer gebruik maken van de Watcher, en hij werkte perfect. Geweldig!!!

Simpel

De knop moet niet te laag omgehangen worden, om onnodige meldingen te voorkomen.

Fijn horloge

Veel verschillende opties en goede app

Aanrader

Uitgeprobeerd , werkt prima

Bij vragen altijd een geduldige uitleg.!

Wij waren zeer geholpen bij een snelle actie toen de lifewatcher weigerde. Heeeel tevreden!

Lifewatcher doet niet wat de app zou moeten doen!

Geschiedenis werkt heel vaak niet. Geen exacte locatie.

Fijn dat alles inmiddels weer goed werkt en de locatie weer goed is.