Zeer tegen vallend

Een sos button pro gekocht voor 180 euro in 2022. Binnen garantie termijn accu al stuk wordt niet vergoed. Denk bij lifewatcher aan de bijkomende kosten voor de sim kaart. Eigenlijk vaak niet nodig. Ik raad de sos button ten strengste af! Hier voor zijn betere goedkopere oplossingen!

Moet nog wennen

Door mijn herseninfarct is het soms moeilijk te onthouden wat ik moet doen

Bereik is niet altijd goed.

Toen ik op zoek was naar de persoon die hem om had, was de cirkel heel groot waar hij kon zijn.

Batterij kan veel beter

Batterij life-watcher senior 5G is binnen 9 uur leeg. Dit is het zwakste onderdeel van het apparaat.

Betaalbaar en betrouwbaar!!!

Lifewatch horloges zijn betaalbaar en doen watze moeten doen. Mocht er zich een probleem voordoen, dan is er een uitstekende service!!!

weer wat vrijheid en vertrouwen terug

Doordat ik tremors heb kan ik geen telefoon bedienen. Nu kan ik in nood toch contact maken en tevens kan het thuisfront zien waar ik me bevind.

Werkt prima, moet wel dagelijks opladen

Op zich werkt het systeem goed, de verbinding wordt snel gemaakt en je kunt luid en duidelijk met elkaar praten. Ook de app werkt prima. Het zou goed zijn als het aparaat wat langer mee zou gaan, want we moeten nu dagelijks opladen, terwijl de gebruiker het huis niet eens verlaat. Als er een optie zou zijn om GPS (tijdelijk) uit te schakelen dan zou dat veel stroom schelen. Misschien een idee voor een toekomstige update.

Veiligheid

Goed te volgen

Werkt goed.

Doet wat hij moet doen.

Werkt perfect en goede feest back

Voldoende

Geen gebruiksaanwijzing op papier bij

Het is te ingewikkeld voor opa en de batterij is te slecht

1 zin

Alarmknop functie werkt prima

Als enige verbeterpunt kan ik de batterij noemen. Die is na 2-3 dagen leeg, terwijl de SOS functie niet werd gebruikt. Voor een apparaat dat je in principe 24/7 wilt dragen, moet er vaak opgeladen worden.

Redelijk tevreden

Op zich een fijne horloge. Duidelijk. Eenvoudig in gebruik. Jammer dat de uitvoering zo grof is. Buiten dat gaat de batterij snel leeg en moet het horloge minimaal elke 2 dagen worden opgeladen. Contactpersonen krijgen een melding als de batterij bijna leeg is.

We hebben de life-watcher gelukkig alleen nog uitgeprobeerd en dus niet nodig gehad en dit beviel zeer goed ! Heel eenvoudig in de bediening , 1 knop, en meteen telefonisch verbonden met het eerste nummer wat erin gezet is . We konden duidelijk met elkaar praten . Erg blij mee !

batterij te snel op. Je kunt slechts zien hoe laat t is als het horloge aanzet

wel goed draagbaar Bij de keuze vraag : Twijfel of ik dit horloge zal aanbevelen .

Duurt erg lang voor een oplossing !

Wij krijgen de kluis niet ingesteld!! Wel contact met life watcher,maar het duurt erg lang voor een oplossing !!

Uitstekend! Ze zouden het eigenlijk in het ziekenfonds pakket moet doen.

Ik ben er erg blij mee! Mijn moeder heeft dementie en zo kan ik altijd zien waar ze is! Ik had eerst overal AirTags van Apple in gedaan maar dat werkte niet. Toen hoorde ik van het horloge die heb ik gelijk gekocht.

Ik ben zeer tevreden

Weinig of geen storing autmatisch betaling en dus...zeer. betrouwbaar

Veel te duur abonnement

In vergelijking met exact hetzelfde horloge voor kinderen, vind ik het abonnement absurd duur. Ik raad aan de kinder versie te kopen, aangezien deze exact hetzelfde is, maar dan pre paid. Gebruik je alleen een beetje data, dan is het significant goedkoper dan de versie voor ouderen. Eigenlijk zeer asociaal, vandaar een slechte beoordeling

Dank voor uw eerlijk mening en fijn dat u uiteindelijk toch voor de senioren versie heeft gekozen voor uw ouders, met als reden dat het 'horloge voor kinderen' waar u op doelt: - veel functies heeft die voor senioren als ongewenst of te moeilijk worden ervaren - niet kan worden aangesloten op een zorgcentrale - minder nauwkeurigere instelling heeft voor de veilige zone (dwaaldetectie) - niet voldoet aan de eisen van het ketenkeurmerk voor personen alarmering (WDTM) en daarom niet vergoed wordt door de zorgverzekeraars Dat zijn ook de redenen dat toestellen voor kinderen niet meer aan senioren wordt aangeboden en er speciaal een senioren versie (de LifeWatcher) is gemaakt: voor kinderen tussen 6 en 12 is er een toestel voor kinderen en voor senioren zijn er met de LifeWatcher (horloges plus SOS Buttons) toestellen die speciaal daarvoor gemaakt zijn en waarvoor we een service desk hebben die ingesteld is op de vragen van senioren. Overigens heeft het onbeperkte abonnement voor een LifeWatcher Senior 4G horloge net als het onbeperkte abonnement voor een toestel van kinderen exact dezelfde abonnementsprijs van 9,95 per maand. Daar is niets asociaals aan vinden wij.

nog geen ervaring mee

heb hem net pas van het weekend gehad hoop dat ik hem nooit nodig hoef te hebben

Meestal bereik en dan werkt het perfect!

Online vindt het perfect de locatie

Toestel goed maar het bandje niet

Het toestel is prima maar het bandje is lastig omdat het materiaal stroef is.

Betrouwbare bescherming!!

Ik heb het Lifewatcher horloge al een jaar of zes dag en nacht om, zodat ik, mocht ik tijdens het gouchen vallen of ‘s nachts bij het naar de wc- gaan vallen, altijd hulp kan inroepen. Voel me zeer veilig rrmee.

Pletterij 25

2211 JT Noordwijkerhout