Uitstekende service,

100% tevreden over de wijze waarop er gereageerd wordt. Ook een van de weinigen die ‘n klant vraagt hoe alles verlopen en bevallen is. Compliment daarvoor. Alle vragen worden op een prettige wijze beantwoord en daar kan ik alleen maar heel blij mee wezen.

Super goed horloge voor senioren en mantelzorger

We hebben dit horloge aangeschaft zodat onze alleen wonende moeder altijd via de alarmknop contact met ons op kon nemen mocht zij vallen. Ook heeft zij beginnende dementie en daardoor last met klokkijken. Dit horloge biedt de mogelijkheid om de tijd in 12 tallen te zetten en we kunnen een alarm instellen waardoor zij een seintje krijgt als ze moet vertrekken voor een afspraak. We hebben het horloge nu een half jaar en zijn erg tevreden. Ondertussen hebben anderen op mijn advies ook dit horloge aangeschaft voor hun ouder en ook van hen hoor ik goede feedback. Mooi is dat je als mantelzorger heel veel kunt via de app functie op de telefoon maar dat het horloge voor de ouder heel eenvoudig is.

Weinig gebruikt door omstandigheden.

Helaas niet meer te gebruiken als horloge. Duur grapje dat dit niet mogelijk is Met betrekking tot service tevreden.

Beste H, ter toelichting voor de lezer geef ik nog even weer wat we hebben besproken. U heeft destijds een LifeWatcher alarmhorloge aangeschaft. Na enige tijd kwam u tot de conclusie dat u eigenlijk helemaal geen alarm of toestel wilt hebben, maar een gewoon horloge, zonder alarm/gpsfunctie en zonder simkaart. Dan is een normaal horloge natuurlijk een veel betere oplossing voor u. We hebben u daarom aangeboden om uw gebruikte toestel terug te sturen voor een vergoeding voor een normaal horloge, zodat u toch de fijne oplossing heeft die u wilt. Met vriendelijke groeten, Marcel

Kitty Hoofddorp, Nadat wij de stappenteller uit hebben gezet gaat de batterij veel langer mee. Wil je weten hoeveel je moeder/vader heeft gelopen? Denk het niet. Succes.

Batterij te vlug leeg.

Service is goed. Alleen de batterij van het apparaat gaat niet eens 24 uur mee. Erg jammer

Beste Kitty, de batterij ging gelukkig wel langer mee dan een dag, anders zou het toestel defect zijn. Het was ongeveer 1.5-2 dagen en dat kwam omdat je de instelling van gps tracking op 1 x per minuut had gezet. Deze instelling is bedoeld voor dragers in een verkeersgevaarlijke situaties. Dan moeten begeleiders of mantelzorgers snel handelen als iemand een veilige zone verlaat. Ik zie dat je deze instelling al hebt aangepast naar de standaard (1 x per 10 minuten) en dat de batterijduur nu heel goed is. Je laadt het toestel nu elke 2 dagen op en dan staat de batterij nog op ongeveer 50%.

Ik kan met een goed gevoel mijn mama goedenavond zeggen.

Geruststellend

Vertrouwde geruststelling

Waar mijn vader ook is, hij kan altijd worden getrackt en hij kan altijd zelf bellen als er iets niet goed is! Dank hiervoor

Ik heb het alarm nog niet hoeven gebruiken gelukkig

Mijn ervaring is beperkt tot het gebruik en dragen van het horloge. Gebruiksvriendelijk doordat het eenvoudig op te laden is met de magneet en een prettig bandje met kliksluiting. Ik vind het ook prettig dat er een stappenteller op zit, daardoor heb ik enig idee hoeveel ik beweeg op een dag.

Het geeft een veilig gevoel en is eenvoudig in gebruik

Wij gebruiken het horloge voor mijn vader die alleen woont. Het geeft een veilig gevoel dat hij op elk moment binnen of buitens huis direct met mij in verbinding kan zijn. Dit geeft hem veiligheid om zo ook langer zelfstandig te kunnen wonen. Het horloge is eenvoudig in gebruik, heeft een goed bereik. Ook de app is eenvoudig in gebruik.

Werkt prima

Gemakkelijk in gebruik

Zodra er wat is net mijn noemer zie ik dat en kan ze mij met haar horloge bereiken ! Fijne service

Gelukkig nog weinig nodig gehad.

Prima oplossing

Horloge met noodknop werkt goed.

Goede producten, goede service!

Zeer handige producten, makkelijk in gebruik en ideaal wanneer er wel zorg nodig is, maar een professionele service (die vaak een hoog maandelijks abonnement nodig hebben) nog wat overdreven is.

Geeft mij een veilig gevoel !

Ik ben een alleenwonende weduwe van 89. En ik ben heel blij met mijn Life Watcher om mijn pols. Het misstaat helemaal niet en ik voel me er veilig mee. Elke avond op dezelfde tijd laadt ik hem op terwijl ik er zelf rustig bij zit te lezen of puzzelen. Je kunt er mee douchen maar dat doe ik liever niet. Ik leg hem dan grijpklaar op een stoel vlak naast de douche. Wel ben ik altijd panisch als ik er 's nachts per ongeluk half op lig, als ik er heftig tegen aan stoot of de achterkant schoon maak. Zo bang dat ik dan nodeloos om hulp vraag! Verder zou ik hem niet meer willen missen.

Prima horloge

Service is ook prima. Het oplaadkabeltje deed het niet meer. De andere dag was er al een nieuwe binnen.

Perfect product voor ons als mantelzorgers

Wij, als mantelzorgers, hebben veel baat bij de lifewatcher. Wij worden ondersteund door de lifewatcher zodat wij onze dementerende vader langer zelfstandig thuis kunnen laten wonen. Met de lifewatcher kunnen we op afstand toch eenboogje in het zeil houden

Werkt perfect. Geeft vertrouwen.

Geeft duidelijk aan waar iemand zich bevindt.

Het werkt uitstekend

Heel tevreden over de Lifewatcher, het is eenvoudig om het op de telefoon te zetten. Dit is erg fijn en als je er niet uitkomt dan word je via de telefoon geholpen. Ik ben zeer tevreden, Diana

Geeft rust

Op verzoek van mijn kinderen draag ik de life watcher. Ik merk dat het mij een zekere rust geeft, hoewel ik hem nog niet in de praktijk heb hoeven gebruiken.

Vind het apparaat geweldig Alleen dat je nu met 15€ op moet waarderen vind ik minder

Puik apparaat

Horloge samen met de app werkt super. Nooit meer een onveilig gevoel

Nu werkt het gelukkig goed de melding dat batterij bijna leeg is, dit is een tijdje niet gegaan, maar gelukkig nu weervpruma

Uitstekend bereikbaar en traceerbaar met lifewatcher Senior

Met mijn sportieve partner verblijven wij vaker en voor langere tijd in Spanje. Fietsen in de bergen is daar een fantastische ervaring, maar gezien zijn leeftijd ook wel iets om zorgen om te maken. Met de lifewatcher Senior kan ik hem volgen en traceren waar hij zich ook bevindt. Een onmisbaar juweeltje om elkaar niet kwijt te raken. De service van Lifewatcher is top. Een telefoontje, mailtje, chatbericht, je wordt meteen en snel geholpen bij vragen en/of problemen. Een echte aanrader juist ook in het “vreemde” buitenland.