werkt zoals wordt aangegeven

Werkt zoals wordt aangegeven. Installatie is eenvoudig.

Goed advies ,correcte levering en after sales .

Snelle en fijne telefonische reacties op mijn vragen ,snelle levering. Hier kunnen heel veel bedrijven nog veel van leren !

goed toestel

Het geeft n veilig gevoel

Safety first

Batterij te snel leeg

Moet om de twee dagen aan de oplader dat vind ik te snel Verder het bandje is te zweterig ben benieuwd hoe dat in de zomer gaat zijn

Nog nietnodig gehad.

Heb wel reclame gemaakt, waarvan een persoon reeds gekocht heeft, een tweede is nog aan het nadenken!

Werkt bijna zoals beloofd

Doet z’n werk echter bleef wekker nog elke morgen afspelen nadat die opdracht er via de app uit was gehaald. Na toestel opnieuw opstarten was dat probleem verholpen.

heel matig, je moet erom denken dat je de knop niet perongeluk indrukt

ik heb 2x de knop ongemerkt ingedrukt, toen moest ik gauw weer indrukken om het ongedaan te maken. Na die tijd ga ik er niet meer zo prettig mee om. Je weet maar nooit of dat weer gebeurt.

Dank voor uw reactie. De knop is zo gemaakt zodat u deze makkelijk kunt indrukken als u een SOS melding wilt doen. Dat is belangrijk, want als u het nodig heeft wilt u niet lang zoeken. De knop zit aan de zijkant van een horloge, het gebeurt daarom maar weinig dat iemand dat per ongeluk indrukt. Als u dat dan toch een keer per ongeluk doet kunt u gewoon nog een keer op de knop drukken om dat ongedaan te maken.

Handig, eenvoudig in gebruik

Apparaat is eenvoudig in gebruik. Een gesprek is duidelijk verstaanbaar. Het geeft een rustig gevoel als de patiënt alleen gelaten wordt.

Ik ben tevreden

De aanschaf en ingebruikneming is met enige hulp naar tevredenheid verlopen. Het is fijn om een waarschuwing te krijgen als de lifewatcher weer opgeladen moet worden.

Nog niet gebruikt, maar geruststellende aanwezigheid

Nog niet gebruikt, maar geruststellende aanwezigheid

Werkt zeker goed

HeDe lifewatcher is handig te installleren en in gebruik. Prettig om zo je geliefde te kunnen volgen en of bereiken.

kostbaar abonnement noodzakelijk

Dit product aan mijn vader cadeau gedaan omdat deze soms wat in de war is. Nu blijkt dat er een verplicht abonnement nodig is om het product te gebruiken. Er is ook een monopoly op dit abonnement dus je ontkomt er niet aan. Verplicht elke maand 10 euro betalen aan data welke helemaal niet gebruikt wordt en dus elke maand weg gegooid wordt. Verder valt de kwaliteit van het horloge ook tegen, de sluiting is voor iemand met een licht beperkte fijne motorriek eigenlijk niet zelf aan en af te doen. Verder is de verbinding tussen het klokje en het bandje niet al te stevig. Ook heeft mijn vader al diverse keren per ongeluk de SOS melding gebruikt, dit zou veel beter beschermd moeten zijn tegen onbedoeld gebruik. Lang verhaal kort : waardeloos product wat ook nog eens veel meer kost als dat er in eerste instantie duidelijk wordt gemaakt.

Dank u voor uw bericht. Dit geeft mij aanleiding om nog een keer uit te leggen dat alle gecertificeerde toestellen (zoals die van ons) zijn uitgerust met een simkaart met onbeperkte data en belminuten. Dat heeft een goede reden, want dan kan het niet voorkomen dat de drager in nood is en het tegoed onverhoopt op is. Als gecertificeerde leverancier zijn wij verantwoordelijk voor een werkende simkaart, en kunnen we dat niet laten afhangen van de discipline van mensen die om wat voor reden dan ook dat vergeten of niet weten (omdat ze onze website of de handleiding niet goed hebben gelezen). Om die reden eisen alle ziektekostenverzekering de certificering. De kosten van een dergelijke simkaart zijn bij ons 9,95 per maand, daarmee hebben we de laagste prijs van alle leveranciers van gecertificeerde toestellen).

Steeds probleem mee.

Nu weer de hele achterkant er af gebroken

Dat klopt helemaal. We weten niet wat de reden is geweest om de achterkant open te maken, maar als u dat doet, moet u gewoon de schroeven losdraaien (die zitten achter de zwarte dopjes), en niet het toestel openbreken.

werkt goed als het ingesteld is

even moeite met instellen maar nu werkt het goed

Batterij is wel héél snel leeg. Elke 3 dagen moet hij worden opgeladen.

Bevalt goed, is mooi duidelijke wijzerplaat. Het alarm heb ik gelukkig nog niet nodig gehad.

De batterij moet inderdaad elke 3 dagen worden opgeladen, dat is precies zoals dat op onze website is aangegeven. 3 dagen is eigenlijk best wel veel, daar zijn we trots op!

het is erg goed dat je via de intercom mee kan luisteren of het goed gaat

perfect

Tevreden.

Tot nu toe geen klachten, zou het wel fijn vinden om kort voor de verlenging/ betaling bericht te krijgen, zodat je niet te laat bent met betalen. Ik heb ondervonden, dat mijn patiënt van de blauwe in de rode cirkel gaat, en heb dan geen contact. Dit gebeurt in het gebouw van de opvang en de voetbal kantine. Hoe kan dat

U krijgt van ons altijd een maand van te voren bericht, zodat u ruim te de tijd heeft om het tegoed op te waarderen.

Stuk na vallen maar is opgelost door klantenservice.

Na te zijn gevallen is het oplaadpunt stuk gegaan. Ook de batterij moest elke nacht opgeladen worden.heb contact gehad met Lifewatcher en krijg kosteloos het oplaadpunt toegestuurd.

Het toestel is niet gemaakt om te stuiteren, dus er kan wel eens wat kapot gaan als het toestel valt. Als daardoor een oplaadpunt is stukgegaan kunt u kosteloos een nieuwe achterkant van het toestel aanvragen met nieuwe contactpunten. Op die manier is het toestel weer als nieuw. We hebben de gps instellingen van uw toestel nu zo gezet dat deze 3 dagen meegaat.

2e hands artikel en slechte service

Bestel proces & Levering was prima, Bij aankomst van het pakketje lijkt het horloge wel een gebruikt exemplaar, (schroefjes zijn los, stickers verfrommeld op het horloge, en het mechanisme om het bandje vast te houden was al kapot voor het horloge überhaupt is gedragen) Tevens zijn de extra bestelde artikelen niet compatibel met de “luxe (versleten) leren bandjes” Het oplaadstation past NIET op het horloge als de leren bandjes worden gebruikt. Dit staat nergens vermeld maar het kost je wel €35 Hierover een mail gestuurd met klachten en het verzoek op een oplossing, Reactie van het bedrijf: sorry voor het schroefje, het lijkt wel een nieuwe horloge en het leren bandje kunt u retour sturen en op een andere site een nieuw bandje bestellen! Gewoon schandalig hoe je als klant geholpen wordt.

Makkelijk alarm maar gaat wel snel af

De knop is groot dus goed te bedienen. App is handig voor de familie. Alarm gaat wel snel af als er tegen tafel geleund wordt.

goede informatie

Ik heb via de mail een oplossing gezocht voor mijn life-watcher omdat deze offline bleef. Ik kreeg binnen enkele uren een advies en heb dit meteen uitgevoerd, waarna deze weer werkte.

Ik voel me veilig

Ik woon alleen en ik weet als ik iemand nodig heb dat ik gewoon op de knop moet duwen en ik sta in verbinding met een van mijn kinderen. Het enige nadeel vind ik dat mijn uurwerk om de dag moet opgeladen worden

Servicegericht, goed product, klantvriendelijk

Goed product. Toen er onverhoopt toch wat mee was kregen we tot onze verrassing een nieuwe! Zeer klantvriendelijk, ook in hun communicatie.

Goed product en zeer goede servivce!

Goed product en zeer goede servivce!