Stuk na vallen maar is opgelost door klantenservice.

Na te zijn gevallen is het oplaadpunt stuk gegaan. Ook de batterij moest elke nacht opgeladen worden.heb contact gehad met Lifewatcher en krijg kosteloos het oplaadpunt toegestuurd.

Het toestel is niet gemaakt om te stuiteren, dus er kan wel eens wat kapot gaan als het toestel valt. Als daardoor een oplaadpunt is stukgegaan kunt u kosteloos een nieuwe achterkant van het toestel aanvragen met nieuwe contactpunten. Op die manier is het toestel weer als nieuw. We hebben de gps instellingen van uw toestel nu zo gezet dat deze 3 dagen meegaat.

2e hands artikel en slechte service

Bestel proces & Levering was prima, Bij aankomst van het pakketje lijkt het horloge wel een gebruikt exemplaar, (schroefjes zijn los, stickers verfrommeld op het horloge, en het mechanisme om het bandje vast te houden was al kapot voor het horloge überhaupt is gedragen) Tevens zijn de extra bestelde artikelen niet compatibel met de “luxe (versleten) leren bandjes” Het oplaadstation past NIET op het horloge als de leren bandjes worden gebruikt. Dit staat nergens vermeld maar het kost je wel €35 Hierover een mail gestuurd met klachten en het verzoek op een oplossing, Reactie van het bedrijf: sorry voor het schroefje, het lijkt wel een nieuwe horloge en het leren bandje kunt u retour sturen en op een andere site een nieuw bandje bestellen! Gewoon schandalig hoe je als klant geholpen wordt.

Makkelijk alarm maar gaat wel snel af

De knop is groot dus goed te bedienen. App is handig voor de familie. Alarm gaat wel snel af als er tegen tafel geleund wordt.

goede informatie

Ik heb via de mail een oplossing gezocht voor mijn life-watcher omdat deze offline bleef. Ik kreeg binnen enkele uren een advies en heb dit meteen uitgevoerd, waarna deze weer werkte.

Ik voel me veilig

Ik woon alleen en ik weet als ik iemand nodig heb dat ik gewoon op de knop moet duwen en ik sta in verbinding met een van mijn kinderen. Het enige nadeel vind ik dat mijn uurwerk om de dag moet opgeladen worden

Servicegericht, goed product, klantvriendelijk

Goed product. Toen er onverhoopt toch wat mee was kregen we tot onze verrassing een nieuwe! Zeer klantvriendelijk, ook in hun communicatie.

Goed product en zeer goede servivce!

Goed product en zeer goede servivce!

Prima ding

Prima ding

Betrouwbaar en effectief

Alleen het regelmatig moeten opladen van het horloge vind ik een minpunt.

Prima sleutelkluis

Deze sleutelkluis gekocht voor mijn schoonouders om bij eventuele calamiteiten snel toegang te hebben tot hun woning. De kluis is zeer robuust qua uitvoering en zit na montage stevig verankerd in de buitenmuur. Na de montage meteen uitgeprobeerd of de kluis werkt zoals men beloofd had en zowel mijn schoonouders als wij zijn heel erg content met zowel de kluis als met de uitstekende werking ervan. Kortom een enorme aanwinst voor het zelfstandig wonen en de veiligheid die de sleutelkluis biedt.

Jammer van het abonnement

Op zich is het horloge van LifeWatcher prima, zowel de alarm functie als de GPS werken zoals je zou verwachten. Helaas is er een abonnement vereist om het te kunnen gebruiken. Ja, je kunt dit vooruit betalen en dat noemen ze bij LifeWatcher een pre-paid optie. Helaas is de definitie van pre-paid die LifeWatcher hanteert anders dan gebruikelijk in de telecom namelijk "betalen voor gebruik" i.p.v. letterlijk "vooraf betalen". Daarnaast is het horloge gekoppeld aan de SIM van LifeWatcher en is er geen mogelijkheid om een eigen SIM te plaatsen. Dan nog het punt dat de SIM na slechts twee maand niet gebruiken al verloopt, je moet dan weer een nieuwe SIM aanschaffen wil je het horloge later weer kunnen gebruiken.

Fijn dat het toestel werkt zoals u het verwacht. Jammer dat u een abonnement niet fijn vindt, maar als WDTM (ketenkeurmerk personenalarmering) gecertificeerde aanbieder zijn we verplicht om een correcte werking van het toestel te garanderen en daarvoor is simkaart met met een onbeperkt beltegoed (en onbeperkte data voor het doorgeven van de gps locatie) nu eenmaal noodzakelijk. Dat is ook veiliger voor u (u hoeft er niet meer aan te denken) en het maakt het bovendien mogelijk dat u het toestel en het abonnement bij uw zorgverzekeraar (onder voorwaarden) kunt declareren. Het is overigens niet zo dat de simkaart na 2 maanden niet gebruiken verloopt, het verloopt pas als u kiest voor handmatig opwaarderen (i.p.v. de meest gekozen optie voor automatisch opwaarderen) en als u na vele meldingen van onze kant de bewuste keuze maakt om uw tegoed niet aan te vullen.

Bizar veel vals alarm...

De gebruikersinterface deugt niet: om de tijd te zien moet je het knopje induwen.... en voor het alarm óók, het knopje induwen, alleen iets langer. Dat snapt mijn moeder niet goed. Oplossing: de tijd tonen als je naar het klokje kijkt of het scherm aantikt. Het knopje uitsluitend als alarm maken ( en in rood uitvoeren)

Dank u voor uw suggestie voor verbetering. Als uw moeder niet goed met het horloge kan omgaan, kunt u deze omruilen voor de SOS Button pro die eenvoudiger is voor haar.

Mooi product

Meschien iets precieser kwa locatie.

Uitstekende aankoop van mijn horloge.

Bij nader inzien van een pro toch gekozen voor een horloge die ook prima voldoet van LifeWatcher.

Heel goed werkt uitstekend

werkt heel goed heb er plezier van

Afgeeft me vertrouwen

Ik ben nu alleen gerustgesteld dat ik een betere kans heb om geholpen te worden als het nodig is. Ik heb al twee keer gehad dat het loos alarm was. Ik moet wel wennen aan die knop

soms onmogelijke plaatsaanduidingen.

af en toe duiken meldingen op die honderd kilometer verder liggen. batterijduur is met vier dagen kort.

Top-apparaatje!

Allereerst een compliment voor de klantenservice. Ze hebben met engelengeduld al mijn vragen beantwoord en alles duidelijk uitgelegd. De LifeWatcher is ideaal apparaatje. Lekker klein (zo groot als een lucifersdoosje, met de dikte van een mobiele telefoon). Alles werkte al bij aflevering, dus geen gehannes met simkaartjes etc. App is verder heel makkelijk in te stellen. Alles werkt zoals het moet.

Werkt gewoon zo als het hoort

Makkelijk in gebruik. Is alleen soms niet erg nauwkeurig in de plaatsbepaling

Goed product, app en service.

Prima product, de app en service zijn ook prima.

Verrassend goede service

Mooi product dat ons een veel geruster gevoel geeft. De klantenservice was steeds enorm snel en correct. Ook voor ik de horloge aantocht. De horloge werkt ook erg goed. Ziet er goed uit en is toch simpel te bedienen voor de drager. Het enige minpuntje tot hiertoe is dat niet elke simkaart erop werkt. Enkel de meegeleverde. Maar dit is ook zo aangegeven.

very useful, works as promised

overall happy with the product. battery life is about 2 days, which is as promised, but in practice feels too short (we need to remind my mother in law to recharge couple of times a week, which is a regular hassle)

Functionaliteit goed locatie nauwkeurigheid onvoldoende

locatie bepaling zit er vaak ver naast. We zijn gewoon al uren thuis en opeens krijg ik een melding dat mijn partner de cirkel van een paar honderd meter heeft verlaten. In deze cirkel lopen een stuk of 8 straten. Daardoor is het voor mij onduidelijk wanneer ik de zeer goede intercom functie moet gebruiken, want de locatie weergave is onbetrouwbaar. De functionaliteit is echter goed, vooral de intercom en de bel functie zijn goed

Geruststellend

De Lifewatcher senior werkt naar behoren. Alhoewel de GPS bepaling niet echt nauwkeurig is. Er zit een structurele kleine afwijking in. Ook de accu dient veelvuldig te worden geladen ondanks alle toepassing tips voor zuinig gebruik. Desondanks zijn wij blij met dit hulpmiddel.

Klein min puntje dat je alleen in de app kunt zien hoe vol de batterij nog is

Beste A. Knollema, het concrete percentage kunt u inderdaad alleen in de app zien. Wel ziet u op alle toestellen met display een batterijtje in het scherm. Daar kunt u zien of het b.v. nog voldoende opgeladen, halfvol of bijna leeg is. Daar wordt geen percentage aangegeven. Een uitzondering is de SOS Button Pro, dat toestel heeft geen display en kunt u dus ook geen batterijtje op het toestel zelf zien. Wel krijgt u in de app een melding als het percentage van de batterij bij 20% is aangekomen en het toestel dus weer opgeladen zou moeten worden. Als u verder nog vragen heeft dan neem graag contact met ons op! Met vriendelijke groet, LifeWatcher Klantenservice

Pletterij 25 2211 JT Noordwijkerhout