Geruststellend

De Lifewatcher senior werkt naar behoren. Alhoewel de GPS bepaling niet echt nauwkeurig is. Er zit een structurele kleine afwijking in. Ook de accu dient veelvuldig te worden geladen ondanks alle toepassing tips voor zuinig gebruik. Desondanks zijn wij blij met dit hulpmiddel.

Klein min puntje dat je alleen in de app kunt zien hoe vol de batterij nog is

Beste A. Knollema, het concrete percentage kunt u inderdaad alleen in de app zien. Wel ziet u op alle toestellen met display een batterijtje in het scherm. Daar kunt u zien of het b.v. nog voldoende opgeladen, halfvol of bijna leeg is. Daar wordt geen percentage aangegeven. Een uitzondering is de SOS Button Pro, dat toestel heeft geen display en kunt u dus ook geen batterijtje op het toestel zelf zien. Wel krijgt u in de app een melding als het percentage van de batterij bij 20% is aangekomen en het toestel dus weer opgeladen zou moeten worden. Als u verder nog vragen heeft dan neem graag contact met ons op! Met vriendelijke groet, LifeWatcher Klantenservice

Moeilijke oplaadbaarheid opgelost.

Er moet een nieuw achter deksel op dat wordt geleverd.

Heeft z'n diensten al bewezen in de praktijk. Geeft gerust gevoel.

Zou nog hoger scoren met iets langere batterijduur.

Ik ben tevreden.

Dit horloge geeft me een veilig gevoel. Vooral is ik buiten de deur ben.

Prima product - top service

heb het horloge voor mijn dementerende vader. geeft enorm veel rust dat a: er een waarschuwing komt als hij aan de wandel gaat en b: te vinden is. Onlangs een probleem met laden van het horloge. Gelijk goed en heel netjes opgelost. Prima service.

Onprofessioneel

Na 3 niet correct werkende horloges krijg ik te horen dat de horloges dan wellicht niet bij mij passen.....subtiele hint dat het dus aan mij zou liggen. Bijzonder....Daarnaast moet ik bij 1 retour zelf achter mijn geld aan ..oeps.....klopt...vergeten.

U heeft van het eerste toestel aangegeven dat u het geluid van het toestel niet hard genoeg vond. Daarop hebben we nog 2 keer een (ander) toestel opgestuurd die bij onze test prima werkten maar waarvan u het geluid toch niet voldoende vond. We hebben de toestellen altijd al ingesteld op het maximale geluid, dus beter kunnen we het niet maken. Daarop hebben we inderdaad geconcludeerd dat wij voor u geen passend toestel hebben.

Fijne service bij Lifewatcher, horloge werkt prima

Horloge doet het goed. Batterij gaat zeker 2 tot 3 dagen mee. Soms zit er een vertraging op de gps.

Doet wat hij moet doen en eenvoudig te bedienen

Ik kon mijn vrouw precies volgen als zij in de stad onderweg is.

Fijn om mee te werken

Het werkt goed en het is makkelijk aan te brengen

geeft een veilig gevoel

ga nu met een geruster hart de deur uit. Verbinding is ook uitstekend en dus goed verstaanbaar.

Handig in gebruik

Hij doet wat ik ervan vetwacht

Werkt prima

Het horloge doet wat het belooft. De afmeting is kleiner dan andere alarm horloges maar blijft aan de grote kant voor dunne polsen. En de batterijduur mag langer.

LifeWatcher redding in nood!

Vrijdag 25-08 ongelukkig ten val gekomen.Getackeld door een rollatorbandje en keihard met mijn linkerschouder tegen de muur geknald, waarna ik niet meer kon opstaan. gelukkig had ik mijn alarm om en zo werden via via de hulpdiensten ingeschakeld.de ambulance bracht mij naar het Reinier de raaf, waar door de SEH-arts een "subcapitale humerusfractuur" werd geconstateerd, waarvan ik nu nog aan het herstellen ben in een verzorgingshuis. DUS: houd altijd (jo)uw LifeWatcher bij de hand, want een ongeluk zit in een klein hoekje!

Niet tevreden over aankoop

Geeft meerdere malen per week aan dat mijn dementerende moeder huis huis heeft verlaten maar als ik haar ter controle bel is ze gewoon thuis en dit is ontzettend frustrerend.

Handig

Heb gelukkig nog niet nodig gehad plaatsbepaling goed en ook onderling contact

Voldoet aan de verwachtingen. Maar een uitgebreidere handeling zou nuttigvzijn.

Was even zoeken hoe de diverse functies werken.

Prima bruikbaar, gelukkig nog niet hoeven te gebruiken als alarm.

Geeft zekerheid in nood.

Idioot dat ik gedwongen word om een abonnement op de telefoon te nemen!

Belachelijk dat ik een abonnement op de telefoon moet nemen! Dat gebruiken we niet!

Het toestel is aan u uitgeleverd met een prepaid kaart en u kon kiezen om door te gaan met prepaid of abonnement. Er is geen verschil in kosten. U heeft voor de optie met een abonnement gekozen. U heeft daarmee een simkaart die nooit verloopt, waarmee u onbeperkt kunt alarmeren en 24/7 de gps locatie van uw toestel wordt doorgegeven. Ook kunt u een onbeperkt aantal hulpverleners toevoegen in de app. Prima keuze!

Nvt

Nvt

Ik vertrouw er volkomen op

En ga gerust slapen

Voel me veilig met mijn lifewatcher

Ga vaak op pad met mijn scootmobiel en vind het fijn dat mijn kinderen zien waar ik ben.

Makkelijk, handzaam

Enige dat jammer is is dat gps moet juiste adres weergeeft. Hus ummer dat dat niet klopt in appartement complex dat is te begrijpen maar plaatsnaam die niet klopt das minder. Voor de rest zeer tevreden. Ook de valdetectie werkt super

Dank u wel. Inmiddels is de plaatsnaam ook aangepast.

Sinds de laatste update is de gps niet meer accuraat

Altijd een heel fijn gevoel gehad met dit horloge zodat we rust hadden bij mijn partner. Sinds een tijdje (volgens mij sinds die nieuwe app) geeft de gps niet de juiste positie aan. Dit geeft bij ons een naar gevoel omdat we dan niet zeker weten waar mijn partner (Alzheimer) is als ze niet in het verzorgingshuis is.

U heeft inmiddels van onze service afdeling het verzoek gehad om deze terug te sturen, want de gps van uw toestel lijkt inderdaad niet goed te werken. Excuses daarvoor. We zullen het snel oplossen.

na een minder goede start thans geheel tevreden

Na aanschaf van de eerste life watcher bleek al na enkele dagen dat het toestel niet meer op te laden was. De klacht werd door het bedrijf direct in behandeling genomen. Al spoedig bleek dat dit apparaat niet te repareren was en werd overgegaan tot de levering van een nieuw toestel. Na een paar dagen bleek dat dit apparaat feilloos werkt en ben ik de leverancier Life Watcher dan ook erkentelijk voor de vlotte afwerking van de klacht.

Pletterij 25

2211 JT Noordwijkerhout