Makkelijk

Overzichtelijke site, snel geleverd

• Bezorging PostNL

Product zoals omschreven, snelle levering!

Product zoals omschreven, snelle levering!

goede en snelle service

mijn ervaring is top

Goed goedkoop en snel!

Prima cartridges en fotopapier voor een zeer scherpe prijs. Ik gebruik de cartridges al vele jaren zonder problemen en met mooi resultaat. Snelle levering!

goede service

Snelle en correcte levering

Goede ervaring

Helaas kwam de bestelling een dag te laat, maar dat was geen probleem. Artikelen voldoen volledig aan de verwachtingen

• Bezorging PostNL

Beste Jasper Bedankt voor je beoordeling. Wat betreft de levertijd van je bestelling, deze is hier op 19-10 verzonden. Helaas is deze door Postnl pas op 21-10 bij je bezorgt. We vinden dit als bedrijf heel vervelend, echter zoals bekend heeft Postnl het op dit moment zo druk dat het niet altijd lukt om bestellingen binnen 24 uur te bezorgen. Met vriendelijk groet, 112inktcartridgrs.nl

Zoals gewoonlijk, uitstekend.

Stipt en volledig.

Alles goed

Op orde

Uitstekend!

Uitstekende ervaring. Makkelijk besteld en snel verzonden. Prijs ook heel goed.

• Bezorging PostNL

Steeds perfect en op tijd geleverd aan de minimum prijs

Sedert vele jaren ben ik tevreden over de leveringen van de verschillende printers die ik had of nog heb. Iedereen kan daar gerust bestellen en de volgende werkdag staat de leverancier voor de deur met uw bestelling. Profiteer ook van het eigen product.

heel positief

goedkoop en snelle levering

printer van slag

De cartridges passen goed, maar na het plaatsen geeft mijn printer een fout melding die ik niet kan achterhalen.

• Bezorging PostNL

Beste Esther Bedankt voor je review. We vinden het echter jammer dat je niet eerst even contact met ons hebt opgenomen, dan hadden we kunnen kijken wat het probleem was. Met vriendelijke groet, Klantenservice 112inktcartridges.nl