betrouwbare site

prachtige naverkoop dienst

Top bedrijf en producten met snelle service.

Er zijn extreem veel spullen beschikbaar op deze site aan schappelijke prijzen. Soms wat hoger soms wat lager maar alles vind je terug. Als er wat is altijd een snelle, correcte en vriendelijke service. Mij zie je nog terug!;)

Hier besteld

Fijne service, optijd bezorgt en goede producten. De prijzen zijn ook goed.

veell keuze

veel keuze en snelle service

Je krijgt waar voor je geld

Tot nu toe zijn wij zeer tevreden. Nog geen negatieve ervaringen gehad. Levering altijd op tijd!

Keurig netjes geholpen door de mensen!

De bestellingen altijd netjes optijd binnen en als er wat niet goed is word je keurig geholpen door de klantendienst en niet door een robot! Verder ruim assortiment en veel leuke en goede dingen te koop.

Zeer blij van onze bestellingen!

Topmensen, mooie prijzen, nette levering, al meermaals besteld en nog nooit problemen gehad!

Goede producten tegen goede prijzen

• Would you recommend us? No

Zeer slecht

Er is een verkeerd artikel geleverd. Het lijkt niet op het artikel op de foto op de website. Het wordt rechtreeks op aliexpress besteld. Je wordt dus opgelicht. En er komt geen enkele reactie op de mail die ik gestuurd heb. Koop hier niks

Erg goede kwaliteit en de prijs is erg goed. Komen afspraken na, en wanneer iets misloopt ontvang je daarvan bericht met een bepaalde oplossing. De flexibiliteit in de keuze van betaling is een groot voordeel!

Tip top in orde :)

Alles naar verwachting :)

Hele fijne webshop!

Leveringen altijd mooi op tijd gekregen!

Het is goed gegaan

Tot nu toe heb ik geen problemen gehad met mijn bestellingen. Opmerkelijk dat de standaard tijd om te leveren hoger is dan andere winkels. Maar het is ook goedkoper.

toppie

snel, goeie service

Uitstekende service, weinig op of aan te merken

Het is goede klanten service

Over het algemeen prima in orde. Keertje een probleem gehad en dat werd zo goed mogelijk aangepakt door de klantenservice.

Snelle levering van een goed product

Netjes

best goede online winkel

ruime bestel keuze ze hebben zo goed als alles en aan goede prijs. alleen lastig dat leveren bijna altijd meer dan een week duurt. support dienst is goed als je die nodig hebt.

Duidelijke site en snel

Zoals verwacht. Altijd probleemloos mijn bestellingen ontvangen.

Beste winkel voor gsm reparateurs

Goedkope oplossing vor heel wat onderdelen heel makkelijk als reparateur. Producten komen op tijd aan met hier en daar een uitzondering dat is begrijpelijk. Verder duidelijke informatie.

meer moet het niet zijn

duidelijk en snel leverbaar

Goed##

####

Eerlijk bedrijf

Bestelling geplaatst betaald en ontvangen maar vreemd genoeg kreeg ik nog steeds elke dag betaalherinnering. Mailtje gestuurd bleek dat ik iets dubbel had besteld en eentje niet betaald. Mooi rechtgezet en geannuleerd van de verkeerde.

Toppie!

Erg prettige service!

Geweldig spul, service goed

Online bestellen is vlot en makkelijk om achteraf te betalen. Soms is de verzending later dan beloofd een beetje teleurstellend. Verder geen problemen te melden.

Hoornzeelstraat 55 1

3080 Tervuren