Correcte en adequate rechtzetting

Werd snel geleverd, echter bleek dat deze beschadigd was door de post... Na via berichtje contact op te nemen kreeg ik (na een foto opsturen) meteen een vervanging toe. Goed rechtgezet.

Goed glaasje

Glaasje past perfect en is van goede kwaliteit.

Service aanrader

Al meerdere malen besteld en alles snel en goed ontvangen. Kreeg één keer het verkeerde maar dat werd gecorrigeerd en ik kon het zelfs houden

Goedkoop en snel

Toffe ervaring

Matig

Matig...

savonds besteld de volgende dag al in huis.

topservice

Wel betaald. Niet geleverd.

Bestelling geplaatst voor een WiFi adapter. Betaald met Ideal. Op maandag bericht ontvangen dat de adapter verzonden zou zijn. Op donderdag nog niets ontvangen. Mail gestuurd en klantenservice komt niet verder dan de mededeling dat ze binnen 3 dagen zullen reageren. Geld uit de zak van de klant kloppen gaat snel. Maar iets oplossen als er iets mis gaat is kennelijk een ander verhaal. De klant als wandelende pin-automaat.

Als ik het nodig heb zie je mij weer!

Nog niet eerder meegemaakt dat een internetbedrijf zo snel werkt, chapeau! Na nog niet eens 24 uur heb ik de bestelling ontvangen in goede staat. Het pakketje ziet er degelijk uit en het product is nog beter! Kortom; zou ik zeker nog eens terugkomen!

Totaal geen response op email foute levering

1. Email, op 8 maart zou de bestelling verzonden zijn. 2. Geen track en Trace ontvangen. 3. Levertijd veel langer dan aangegeven op de website zonder enig bericht van dit bedrijf. dus op 12 april gevraagd wanneer er wordt geleverd. Men geeft aan dat de zending in NL is en binnen 4 tot 12 werkdagen wordt geleverd. 4. Uiteindelijk heel ander product ontvangen dan besteld en betaald en dus email gezonden. 5. Telefonisch niet te bereiken en reageert niet op email. CONCLUSIE: NOOIT DAAR KOPEN

snelle correcte levering van de bestelde artikelen

Tof

Toffe site.. snelle levering.

Aanrader

Er waren wat issues met de levering maar de klantenservice heeft dit meer dan goedgemaakt. Kan ik aanraden!

Bravo

Heel mooi hoesje bedankt voor de snelle service

Probleem rechtgezet

Tevreden over mijn drie aankopen tot zover

Tot nu toe driemaal besteld, elke aankoop liep gesmeerd. Nu heb ik twee glaasjes en een hoesje voor mijn telefoon waar ik tevreden over ben.

Bestelling na 2 dagen al gekregen!

Bestelde scherm voor iPhone 5C functioneert net als het origineel, misschien zelfs beter. Heb het origineel lang niet in nieuwe glorie gezien. ;)

goed bestelling

Zelf doen komt altijd goedkoper uit!

Smartphone schermpje is snel geleverd en van goede kwaliteit.

?

Degelijke speaker maar wanneer ontvang ik mijn hoesje?

Zeer attent en oplettend!

Super service. Nadat ik een fout maakte in het adres werd met mij contact opgenomen meteen na de bestelling. Ze vroegen om een correctie en die gaf ik ook door, de bestelling kreeg ik op een weekje.

Mindere service, geen bedenktijd

Problemen gehad met het product en ik was buiten de bedenktijd dus ik kan niet meer terugsturen... Mindere service ik had wel een temoetkoming verwacht

wat ik ervan verwachtte

zeker een aanrader

Snelle oplossing voor mijn probleem

Problemen gehad met een bestelling, uiteindelijk snel geholpen

Overzichtelijk website

Goed makkelijk bestellen