Lees verder

Naar mijn ervaring gaat het allemaal best goed. Als er iets voor je telefoon in andere winkels niet meer is vindt je het vaak nog terug hier.

top lokale winkel!!

Veel keuze, makkelijk bestelproces en kan gelukkig betalen met paypal

Mijn niet goed werkende hoesje conform vervangen!

Netjes na paar dagen mijn hoesje ontvangen. Alleen helaas werkte de magnet vanop het hoesje niet het bleef namelijk niet dicht. Ik heb een ticketje gemaakt op de site en er werd die zelfde dag nog een berichtje naar mij gestuurd dat er een nieuwe wordt gestuurd. Hele fijne dienstverlening ! Als er dan toch iets fout gaat is het goed wanneer dat snel opgepakt wordt !

nog nooit ontvangen

ik heb diverse mails gestuurd, zou verstuurd zijn, nooit iets ontvangen

Altijd snel en op tijd geleverd. Het is een prima groot assortiment dus je vindt wat je nodig hebt.

Mooi ik ben tevreden over de dienst

Vlotte en snelle afhandeling van de bestellingen, regelmatig veel acties zoals een korting die je krijgt bij het afrekenen. Heel blij dat het altijd wat goedkoper kan.

Degelijke winkel

Heb best veel dingen besteld inmiddels en voor het grootste gedeelte gaat alles goed en volgens levertijd. Keertje probleem met een leverancier gehad en dan duurde het wel ff langer. Voor de rest zijn de producten in orde.

Toujours bon

Entreprise fantastique! Toujours livrer rapidement et a un bon service.

Alles weer in orde!

Fijne winkel met kordate klantendienst en goede afspraken. De enige keer dat er een probleem was, was het zeer snel en correct afgehandeld.

A+

Superservice

Helaas teleurgesteld...

Op 9/09 een telefoonhoesje besteld en die is vandaag pas aangekomen... Heel jammer van de trage service... Heb inmiddels al een andere dus ga nog moeten terugsturen ook.

fantastische kwaliteit

de prijs kwaliteit verhouding is uitstekend een aanrader dus om hier te bestellen

correct volgens verwachting

levering aan de trage kant maar dat was verwacht

Recommend!!

Nice website, good price and quality, fast delivery...so definitely recommended!!

Superfijn bedrijf!

Wat mij betreft kan het bedrijf niet echt beter. Je kan actheraf betalen, kan kiezen voor geen verzendkosten als je geen track informatie hoeft. De producten zijn heel goed, alles wordt op tijd afgeleverd en bij vragen wordt je vriendelijk geholpen. Wat kan er nog beter?

heel erg langzaam...

heb alles vandaag pas ontvangen na bijna een maand!!! ontevreden!!

helaas kapot maar ze lossen het op

het hoesje was na een paar dagen al stuk... toch een nieuwe gekregen.

Het product voldoet aan de verwachting.Uiterst snelle en correcte orderafhandeling. Prima!

Komen de afspraken na

Alles werd binnen de gestelde termijn geleverd. Als je iets bestelt duurt het meestal wel 5 werkdagen of meer omdat ze het van de leverancier leveren. Je vindt er van alles terug en aan een schappelijke prijs.

Snel

Snelle goede service

X

Product goed, levering snel, prijs meevaller wat moet er nog meer zijn

Levering volgende dag

Heel snel binnen Belgie! Top service!

Garantie verleend

In juli een Powerbank besteld en daar was eerst niks mis mee. Na een paar maanden viel de knop opeens erin! Erg geschrokken ervan en hoopte dat er nog garantie op zou zijn. Ik werd helemaal gerustgesteld door de klantenservice want ze stuurden meteen een vervanging die ik op een weekje ofzo ontving.

Ik ben wel te vreden

Wat een reacties hier allemaal :P

Einfach nur billiger Schrott

Die Powerbank hat nie im Leben 80000 mAh mit ach und Krach eine Handy Ladung auf Nachfrage wird erklärt man soll den Akku 20 Mal laden.... Einfach nur billig nicht wie versprochen!!

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein