i received my order

no problems so far

Supergoede service!!

Heel goede service als er iets misgaat. Mijn powerbank was helaas kapot aangekomen (vermoedelijk kapot in transport) en toen ik hiermee naar de klantendienst ging hebben ze meteen voor een vervanging gezorgd. Bij sommige bedrijven verlopen die dingen omslachtig met retourneren en formulieren en van dat gedoe. Hier krijg je gewoon meteen een nieuwe, echt fijn!!

Mooi hoesje

Mooi en leuk hoesje past wel bij mij Snel antwoord en levering volgens de afspraak Top service

Traag maar goedkoop

Prima product voor die prijs, levering wel traag

perfect op tijd geleverd en hele goede site

fijne service voor de prijs

goed makkelijk betalen

Juist en volgens de afspraak

De verkoop gaat heel vlot en makkelijk De levering verloopt prima snel Goedkoop en ook als je iets terugstuurt is correct afgehandeld

Tevreden ervan

Veel keuze goede service en klachten afhandeling is heel vriendelijk en zorgt snel voor een oplossing.

Zeker het geld waard.

Goede producten

Top goed verpakt

Hele fijne site voor alle benodigdheden voor je telefoon. Alles is vlekkeloos gedaan.

Doet wat het belooft. Prettige site om je aankopen te doen op mobiel en je kan makkelijk dingen vergelijken het zijn goede prijzen. Ik wacht nog op de levering die zou morgen aankomen. Volgens Bpost is dat correct dus ik heb er zeker vertrouwen in! :)

Kreeg het toe als brievenbuspakketje waar ik niet thuis voor moest zijn.

Heel gemakkelijk

Bedankt

Goede kwaliteit laders en snelle levering.

Duidelijkheid, snelheid en aandacht

Alles werd heel duidelijk gemaakt op de website. De bezorging verloopt volgens plan, ookal krijg je soms een bericht van de bezorgdienst dat er vertraging kan zijn. We waren een beetje sceptisch over het hoesje dat we besteld hebben want er was een slechte review maar ik ben er wel blij mee. Op basis van deze ervaring vind ik het een goede webshop!

bestelling vanmorgen in de brievenbus

ik heb alles gekregen dankje voor de service

Telefoonhoesje besteld

Ik had mijn bestelling niet op tijd gekregen. Zeer snelle reactie van de klantenservice super vriendelijk, kreeg twee dagen later de bestelling.

Warning of stuff enough. Rating 6 -

Warnung vor Stuff Enough. Bewertung 6-!!! Firma wirbt, dass Ware sofort versendet wird. Jedoch erfolgt Lieferung erst nach 3 Monaten. Dann wird falsche Ware geliefert und der Kunde soll die Ware auf eigene Kosten zurück ins Ausland schicken. Auch Paypal war hier keine Hilfe. Nun bleibe ich auf den Kosten sitzen mit der falschen Ware. Kauft besser über Amazon oder Otto. Dort gibt es noch Kundenservice. Warning of stuff enough. Rating 6 - !!! Company advertises that goods will be shipped immediately. However, delivery takes place only after 3 months. Then the wrong goods are delivered and the customer should send the goods back abroad at his own expense. Paypal was no help here either. Now I am left with the wrong goods. Better buy through Amazon or Otto. There is still customer service there.

Heel slechte ervaring

Heb deze accu besteld voor de camera's op de paardenwei te voorzien van 4G. Heb deze op 2 juli 2021 besteld en extra 8€ betaald voor de 24u levering met verzekering we zijn nu al 9 juli en heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen ondanks ik een mail heb gekregen met de melding dat het verzonden was. Een track and trace code heb ik ook nog steeds niet ontvangen. Ik had al slechte reviews gelezen over deze site maar wou ze de voordeel van de twijfel geven en daar heb ik al lang spijt van. Al goed dat ik met klara betaald heb want anders zou ik mijn geld ook nooit terug gekregen hebben denk ik. Mails blijven ook onbeantwoord. Een goede raad bestel hier nooit iets!!!

BIG REGRET

It's ridiculous to wait 3 weeks for 1 phone case that will come from belgium. When I order from amazon, if I order before 4 pm. I receive it the next day, even for the order I made from aliexpress and I don't wait 3 weeks for the order from China. Big regret, I will not shop from this site again, I don't recommend it to anyone. I bought a cover to prevent my phone from being scratched. It hasn't come for a week and my phone was scratched.. THIS WEBSITE IS GREAT REGRET...

• Would you recommend us? No

DIK TEVREDEN

ALES GING PERFECT

Een betrouwbaar bedrijf die alle toezeggingen nakomt.

Algemeen goed

Heel tevreden in het algemeen. De bestelling wordt snel bij je afgeleverd en als er zich problemen voordien kan je altijd mailen en dan helpen ze je verder

kwam snel binnen

Schnell und korrekt

Artikel sind gut beschrieben der Preis ist gut

Over het algemeen goed

Uitgebreid assortiment en concurrerende prijzen