super heel tof

supertoffe scooter gekregen maar wel te laat

bestelling van begin tot einde goed

raar genoeg kreeg ik wel mailtjes dat de bestelling nog niet betaald is terwijl ik zelfs al heb ontvangen (en het is betaald). het kwam uit dat ik eigenlijk 2 bestellingen had gemaakt maar dat is opgelost. goede dienstverlening en probleem behandeling. de verzending is snel gegaan en heel stevig verpakt. het toestel werkte meteen bij de installatie.

Vandaag alles in goede orde ontvangen!

Heel fijn dat jullie ook in het weekend langskomen!!

Een aantal bestellingen verder - tevreden!

Er zijn veel artikelen te vinden op de site en op een gemakkelijke manier. Kan op prijs zoeken en als je meer stuks koopt korting. Over het algemeen snelle levering uitgesloten een paar gevallen. Fijn bedrijf, ben erg te spreken.

80.000mah powerbank

Prima dingetje en op tijd geleverd

(0)(0)

Nooit problemen met Stuff Enough. De service is goed, kreg altijd snel antwoord. Voor de prijzen moet je sowieso uitkijken maar dat is overal zo. Langs de andere kant vind je er ook makkelijk korting van.

prima serves

toppie

Żenada

Czekam od miesiąca na przesyłkę. Zamówienie złożone 25.08- do dnia dzisiejszego nic nie ma.

• Poleciłbyś nas? No

Reparatiesetje vandaag ontvangen

Heel tof als je iets vergeet te bestellen kan het nog snel toegevoegd worden

Weitgehend zuverlässig

Zu sehen ist eine große Auswahl in verschiedenen Preisklassen , mit Rabatt und Nachzahlungsoption. Hatte ungefähr 5 Bestellungen , die normalerweise korrekt waren und bis auf eine pünktlich geliefert wurden. Ich habe dort fast 2 Monate gewartet und war überhaupt nicht glücklich. Aber zum Glück ist es nicht wieder passiert.

100% tevreden

- Levering op tijd - Producten voor een prijsje - Vriendelijke medewerkers - Veel mogelijke betalingen

Parfait !

Pratique rapide bien ! Chaque fois que j'ai eu un problème le service client a toujours parfaitement répondu.

Goede klantendienst en oplossingen

bij klachten of problemen tot nu toe altijd een degelijke oplossing geboden. als het dan eens fout gaat is het beter dat er iets aan gedaan word hé.

ideaal

echt superblij met onze nieuwe batterij tip top x

Over het algemeen ben ik tevreden

Plusplunt : De site is goed en makkelijk in gebruik en de prijsjes zijn er zeker . Levering is altijd goed spullen zijn goed verpakt en levering is stipt . Minpunt : Mijn winkelwagen was wel een keer leeg gegaan tijdens het shoppen ik had het bijna opgegeven heel frustrerend . Verder wel oké zeker geen afrader .

Een tevreden klant

Betrouwbare webshop qua bediening en prijs. Leveren kan soms wel serieus uitlopen, is bij mij een keer gebeurd en lees het hier ook. Mij hebben ze goed geholpen daarmee gelukkig.

Onbetrouwbaar!

Eerste keer hier een horloge besteld. Belofte 1a2 weken. Extra betaald voor express verzending met track&trace code. Klantenservice alleen per mail of via een ticket bereikbaar. Geen enkele communicatie over vertraging tenzij je er zelf achteraan gaat. Ook track&trace code niet ontvangen. Meerdere keren een ticket verstuurd. Reactie hierop duurde ook heel lang en blijkt een standaard antwoord te zijn. ik vind dit echt schandalig. Uiteindelijk na 6 weken horloge ontvangen en dat is ook nog eens niet het horloge wat ik heb besteld. Ik durf het niet terug te sturen want dan ben ik en mijn geld kwijt en het horloge want ik lees in andere reviews dat het retourneerproces ook helemaal fout gaat. Bedrijven zoals deze zouden niet mogen blijven bestaan!! Waarschuwing: hier geen zaken mee doen!!!!

Niet bestellen!!

Deze site is zeer misleidend. Overal staat bij de producten vermeld op voorraad en binnen 24 uur wereldwijd verzonden. Echter in de kleine lettertjes staat dat de levertijd 1 tot 2 weken kan duren (als je geluk hebt). Zeer misleidend, gewoon Alibaba meuk. Typische dropshipping site.

Enorm gewaardeerd

Ik kwam er niet zo goed uit en wilde wat advies vragen. Ik sprak met David en vond het een heel vriendelijke medewerker. Had me volledig beantwoord over alles in detail. Vind ik zeker een goede webshop.

bestelling kwam kapot aan, maar...

geweldig dat jullie zo snel voor een nieuwe zorgen

Het toetsenbordje is supergoed bevallen

Een laser toetsenbordje gekocht om eens te zien hoe goed dat zou werken. Dat is goed bevallen. De levering werd aangegeven tot 3 weken maar het heeft amper een week geduurd. Sneller dan wij hadden verwacht. Keurig ingepakt en met meegeleverde kabels en alles wat nodig is voor het langdurig gebruik. Bij een klein vraagje over de activatie van het toestel ben ik na 1 dag beantwoord. Ik begrijp alleen niet waarom de korting niet werkte.

Slecht

Heb meer dan een maand gewacht op mij bestelling,en nu zeg ze is verloren.ik vroeg mij geld terug,ze zeg opnieuw wordt het bestel,zonder track en tracé number.heb vaak gebeld en gemail,kright ik geen gehoor.

Reparateur-vriendelijk!

Weer een goede bestelling en reparatie. Krijg altijd snel antwoord van deze jongens en als ik eens een onderdeel niets vind of als het niet werkt dan kan ik het retourneren zonder gedoe. Aangeraden voor alle reparateurs!

TV-Box gekauft

Es gibt kein besseres Unternehmen wenn es um Reklamationen geht. Ich habe schon Artikel zurück gegeben. Ohne jedes Problem.

het hoesje heb ik vandaag in de brievenbus gevonden, dankje voor de snelle opvolging

zie boven