ik ben fan.

eerlijke prijs/kwaliteit, makkelijk, kan alleen zeggen ga zo door.

Top zaak!!

Zoals altijd gemakkelijk te vinden wat ik zocht en super achteraf betalen gewoon snelle ervaring zonder gedoe!! Ok goede klantenservcice!!

Toppie!

Snelle levering en prima service. Top!

Vriendelijke service en gangbare prijzen

Handige website voor online aankopen. Klantenservice is uitstekend, vriendelijk wordt goed geholpen, Heel wat te vinden en een zorgvuldige levering per BPOST. Helder en eerlijk.

Goed hou de kwaliteit hoog

Goede kwaliteit/prijs/service ben tevreden

goede webwinkel

snel en betrouwbaar vlotte manier van werken!

Livré très rapidement.

Toujours livré rapidement et parfaitement à votre domicile. Excellent service également pour les réparations sous garantie. Expérience agréable.

perfect.

nog geen problemen gehad met leveringen. aantrekkelijke prijzen. zou het bedrijf aanbevelen.

Opgelicht door deze site

Echt een waardeloze site Meerdere keren gemaild om te vragen waar onze bestelling blijft. Elke keer een reactie gekregen maar nog steeds geen product. In januari een bestelling gedaan, wacht nu nog steeds Ik bestel hier nooit meer iets

is aanraader

aantrekkelijke prijzen, harstikke goed

heel tevreden

mijn bestelling is op tijd gekomen en keurig verpakt

Correcte klachten afhandeling en goede garantie.

Snel en correct. Goede klachten afhandeling. Garantie is eenvoudig, vervanging heb je direct binnen. Bestellingen worden nogal rap op een ophaalpunt geleverd maar de winkel geeft aan hier niet veel aan te kunnen doen.

Groot, uitgebreid aanbod,v riendelijke service

Over het algemeen tevreden

Goede

Goede prijs/kwaliteit. Komen gemaakte afspraken na. Fijne overzichtelijke website. Goed geïnformeerd. In het kort zou er zeker nog eens kopen!

Vertraagde levering

Tja meestal goed soms een keer wachten...

Gewoon goed

Fijne overzichtelijke site/app. Vertrouwde kwaliteit en prijs. Ook garantie afwikkeling is dik in orde krijg gewoon direct een vervanging als iets niet goed is heb ik reeds ondervonden.

Handige site

Soms wat te duur maar meestal goede service

Geen gedoe.

Heel duidelijke info. Soepel verloop. Komt afspraken na.

zo moet het

levertijd is goed genoeg en prijs vaak de goedkoopste

Altijd goede service

Fantastische service als er iets misgaat, breed assortiment aan goede prijzen, Alleen kan de verpakking soms beter de dinosaurus die ik had besteld was de staart van kapot en moest het vervangen worden dan verpak je het toch beter goed om zoiets te vermijden.

Soepel snel

Fijn bedrijf alles ging soepel

Das Produkt funktioniert nicht

Habe die Hülle gekauft aber sie funktioniert nicht. Habe hier den Verkäufer angeschrieben und keine Antwort erhalten. Bekomme keinen Ersatz oder Geld zurück. Niemand hat sich auf meine Beschwerde gemeldet. Achtung ⚠ nichts bestellen du bekommst nur kaputte Ware.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Het geld waard

Meestal tevreden het zijn goede leveringen en alles gebeurt netjes. Het is soms lastig om in contact te komen met het bedrijf maar na paar dagen heb je altijd een antwoord via de email of whatsapp. Goed assortiment en veel kortingen.

Goede en snelle service

grote fan!

goede acties je vind er vanalle kortingen voor terug en door het achteraf betalen weet je dat het goed zal zijn ook duidelijke communicatie over de leveringen etc. het zijn vriendelijke personen retours heb ik nog niet meegemaakt tot volgende keer!

Kiyoh Bewertungen