Nette behandeling, prijzen

Paar keer gekocht bij deze webshop. Goede informatie over de producten en best goed geprijsd. Maar je moet er wel op kunnen wachten want het duurt best lang (2 weken of meer) tot je het hebt ontvangen.

Zeer slecht

Ondanks diverse contactpogingen via de website (ticket systeem), WhatsApp en via e-mail, geen enkele antwoord op mijn vraag ontvangen. Pakje was pas na 6 weken binnen en voldeed niet aan de op de website gestelde specificaties. Probeer het pakket te retourneren en heb eerder de koop ontbonden. Ben benieuwd of en welkek reactie er komt (of uitblijft) Jammer, de website en getoonde producten zijn mooi het product en de service.....

Client régulier

Toujours super content de leur service et livraison généralement très rapide

De klantendienst en producten zijn fantastisch

Ik werd heel goed opgevangen door de klantenservice met al mijn vraagjes over de bestelling en wanneer het zou komen. Ik had het al snel nodig dus misschien heb ik wat te veel berichtjes gestuurd. ;x Sorry daarvoor dus, maar jullie hebben lles goed gedaan!

Zeer slecht

Levering duurde maanden, de powerbank die tot 10 x je smartphone op zou kunnen laden en € 49,95 kosten redt het niet eens 1 x. Gewoon een dure kat in de zak dus. Koop hier niets.

W a a r d e l o o s !!+

Het bestelde product nooit ontvangen! Göoi je geld beter in een put met bodum dan heb je er nog iets aan, het geluid van weggegooid geld! BESTEL NIKS HIER

Glenn Verfaille

Altijd goed, optijd en groot assortiment

Heel gemakkelijk

Goed product en het wordt afgeleverd in je brievenbus ben de hele dag weggeweest en daarna vind ik een pakje! Gemakkelijk.

weer besteld alles snel binnen gekregen...

geen comentaar

Relatief blij over de winkel maar er zijn zeker dingen die minder goed zijn

In het algemeen scherp geprijsd, en zeer goed met ondersteuning van klanten bij problemen. Natuurlijk weet ik enkel dat ze hier goed mee zijn omdat er problemen zijn geweest. Eerst met de levering die vertraagd was en daarna omdat mijn product kapot was. Heb dan een nieuwe ontvangen en die was gelukkig niet vertraagd...

Fantastisch!

Ich bin SEHR ZUFRIEDEN mit "Stuff"! Übersichtliche Website, schnelle Lieferung, gute Kommunikation.

Zaken worden goed opgelost

Fijne manier van handelen. Vrij snelle reacties bij vraagjes.

super!

toppie

Comme écrit

Une question un peu difficile, est résolue super conviviale! Super site où je peux trouver beaucoup de ce dont j'ai besoin.

Proficiat jullie doen het goed!

Soms staan er dingen die niet geleverd kunnen worden dat kan erg vervelend zijn. Je krijgt wel een voorstel om iets anders te kiezen en daarbovenop een prijsje dus het wordt correct aangepakt . Uiteindelijk best tevreden over stuff. En bijna altijd goedkoper dan elders.

4/5

Leveringen normaal gesproken op tijd. Af en toe niet maar kan gebeuren. Goeie prijzen.

Mooi

Verrassend snelle levering. Zou meerdere weken duren en ik heb het al na nog geen week. Kan niet klagen. :}

Dankje!

Geweldig geholpen door David via whatsap. Zelf heb ik helaas geen verstand van reparaties maar dan toch geprobeerd omdat het blijkbaar best te doen is.Heb een filmpje gevolgd maar uiteindelijk toch een paar moeilijkheden gehad. Na advies van David is het allemaal gelukt. Super!

Goed gedaan.

Verschillende dingen van het bedrijf besteld en dat ging altijd heel gemakkelijk. Kan gewoon via paypal direct betalen en voila de volgende week is het binnen.

complimenten!

helaas pech gehad met de tv box, maar goed geholpen en binnen een paar dagen een nieuw apparaat.

Tevreden over de koop!

Super bedrijf. Was aangetrokken door de prijs en gratis verzending, dan moet je wat onderzoek doen. Dat was grotendeels goed met hier en daar wat minder. Kan je nog klarna gebruiken wat de hele zaak een stuk aangenamer maakt.

Ik vind het een rare site maar het gin wel goed

Op tijd mijn hoesje binnen en het is een goed hoesje

Leverbelofte niet nagekomen...

Heel jammer het heeft een week langer geduurd voor ik het pakje aankreeg.

Directe oplossing ideal voor de klant

Graag wil ik via deze weg aangeven dat jullie een super dienst hebben. Eerst defect ddingetje ontvangen, kan gebeuren. Na het melden kreeg ik gewoon direct een nieuwe ze zeggen niks van terugsturen ofzo het is gewoon direct opgelost. Kortom, klangerichtheid echt top!

tof

tof