afspraken niet nagekomen en geen contact

Ik heb een powerbank besteld als verjaardagskado. Volgens de website 1-2 weken levertijd. na 3 weken mail gestuurd of ze weten wat er aan de hand is, of ze kunnen aangeven wat de status is. Geen reactie, ook niet na reminder. Nu maar hopen dat het product (nadat de verjaardag al is geweest) nog aankomt..

Wederom goed!

Zoals vorige keer werd ik door de mensen van de winkel keurig bediend. - Levering vond plaats na iets meer dan een week - Het product is mooi en kwalitatief - De prijs was klantvriendelijk Betrouwbare en makkelijke ervaring.

Oplichters.

Iets bestekd, die zelfde dag laten annuleren want vond het ergens anders goedkoper. Kon niet annuleren want het was “ al verzonden “. 2 maand later pas ontvangen, ongeopend geretourd, en nu moet ik alsnog betalen, omdat hun het niet geloven, omdat het pakketje nooit is terug gekomen zeggen ze. Maar ze willen geen onderzoek laten uitvoeren door DPD ookal heeft DPD dit voorgesteld . Dus ipv dat iets 52€ kost, moet ik al 100€ betalen dankzij incassobureau kosten, en niet enkel dat, ik moet iets betalen Dat ik 100% heb geretourneerd, ongeopend en alles. Enige nadeel: DPD post bij ons, geeft zelden een ticket dus dit kan ik niet aantonen.

Stevig glaasje. Snelle en perfecte levering. Geen opmerkingen.

Eerste keer al goed!

Tot nu toe geen enkel probleem gehad bij mijn eerste aankoop. Simpel te bedienen tv box kan ermee zien wat ik wil wanneer ik wil. Volgens de levertijd (8 dagen om precies te zijn) werd het geleverd en in een goede staat. Raad het iedereen aan!

netjes

prima site en bij problemen vriendelijke klantafwikkeling

Ben er altijd blij van

Meestal snel geleverd met kwaliteit. Ik heb amper negatieve ervaringen en als er een keer iets is wordt het supersnel en goed opgelost. Enkel punt is opletten met de prijs, ze zijn niet altijd het voordeligst

BEstel er al enkele keren maar de laatste keer was de levering heel erg vertraagd

Moeten jullie beter naar kijken

Perfecte iPhone onderdelen

Je vindt er bijna alles voor telefoon reparatie. Zie dat ze ook heel wat anders hebben maar koop hier eigenlijk enkel schermpjes en batterijen. Leveren gebeurt altijd snel en prima aangepakt met levermogelijkheden zoals je normaal hebt met BPOST. Netjes verpakt en kan bij bringme ook geleverd worden. Zal hier blijven bestellen tot ik iets beter vind!

goedkoop

duidelijke website snelle levering

Blij van product maar de verpakking is ondermaats

Product prima maar de verpakking laat te wensen over. Koptelefoon werd bij mij geleverd in een plastic zakje en er was geen officiele doos bij. Leveren gebeurt niet even rap als bij andere winkels.

Positief

Alleen positieve ervaringen bij stuff enough Beste prijzen

Niet zonder moeilijkheden

Qua productaanbod en service in een woord top. Als je een bericht stuurt krijg je gauw en welwillend antwoord op al je vragen. Aanbod is heel ruim waar je makkelijk al je benodigdheden kan vinden. Qua levertijd zijn er blijkelijk nog wat drempels om over te raken: mijn bestelling heeft bijna een maand geduurd voor aankomst. Nog een verbeterpunt: artikelen die niet meer voorradig zijn graag van de website halen.

:D

topproduct. goede levering. ik ben fan!

Goede oplossing

Je krijgt wat je mag verwachten, besteld zonder enig gedoe bij de betaling of dergelijke. De gereedschapsset ontbrak een stukje maar dat is netjes nageleverd.

Geweldig !

Over het algemeen heel goed. Tot nu toe op een uitzondering na snelle en correcte afwikkeling. De producten worden duidelijk beschreven en tentoongesteld. Ook van service is het goed. We hebben recent een beschadigde levering ontvangen die was kapot gegaan in transport. Dan hebben ze netjes een nieuwe meteen opgestuurd. Geweldige service !

goed geregeld

makklelijk bestellen, veel betaalmogelijkheden betrouwbaar en netjes

Niet zo snel en weinig informatie maar het komt wel.

Dan toch alles gekregen.

Gewoon doorgaan

Zeer prettig. Hoesjes sinds vandaag ontvangen en we zijn er hier allemaal heel tevreden mee. De bestelling was voorbij de termijn nog niet geleverd dus heb ik even gevraagd waar die bleef. Zodra bekend was dat de levering wat langer duurde dan verwacht, werd ik heel deftig en voortdurend netjes op de hoogte gehouden van het verloop. Verder geen minpunten.

Grand choix, prix attractifs

Je suis satisfait

Fijn bedrijf!

Top service! Ruime sortering van producten en het is makkelijk te betalen. De levering was sneller dan verwacht. Bovendien erg aardige klantenservice als je vragen hebt kan het via een appje.

Heldere informatie op de site

Ik vind alle nodige info snel terug

Sehr unzuverlässige , nicht nachvollziehbar verzögerte Lieferung

Trotz 2 maliger Lieferzusage und erfolgter Bezahlung mit PayPal ist Produkt ( Power Bank) immer noch nicht eingetroffen

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Een welverdiende 8.

Service is uitstekend - vragen worden snel beantwoord. Vaak goedkoper dan elders. Levering - kan sneller maar de termijnen worden gerespecteerd. Tot dusver altijd prima service gehad. Verdient van mij een 8.

Klassiek goede service

Bevalt t je niet? Je stuurt terug zonder problemen. Perfect!