Aanrader, makkelijk en goede service

Meestal goede leveringen en service. Bij mijn laatste bestelling was het artikel niet meer leverbaar. Wel mooi gepast alternatief gekregen dat beter was dan het origineel, perfecte oplossing! Als bedrijven meer zo meedenken zou echt fijn zijn!

steeds correct

alles netjes op tijd . verpakking netjes . service netjes .

Betrouwbare site met ruim aanod

Lekker gemakkelijk achteraf betalen gaat allemaal heel vlot

Goede levering en producten, werk aan de service.

Alles wat ik ooit besteld heb kwam keurig op tijd en zoals bij de producten gemeld staat. Duidelijke website met een uitgebreid aanbod en genoeg optie qua betaling en levering. Support dienst is weleens traag met antwoorden langer dan 2 dagen die ze aangeven en soms geen opvolgend contact. Dat kan sowieso beter...

Ben teer tevreden.

enkele malen besteld en meestal goed. Af en toe kan het een week langer duren is soms wel vervelend. Qua kwaliteit en prijs super wel.

Jeuh

Goede prijs

Over algemeen zeer tevreden

Prima assortiment, snelle levering, een goed retourbeleid en achteraf betalen

prima service en toffe mensen proficiat

het is zeker een bedrijf die te vertrouwen is, laatste bestelling een hoesje snel geleverd maar ik had de verkeerde besteld is geen probleem voor de mensen om de juiste na te sturen goede ervaring met de klantenservice zijn gewoon vriendelijke mensen die goed helpen bij de aftersales dikke pluim

Fijne winkel met groot aamnbod

Uitstekend - geen tegenvallers, zou het aanbevelen.

Helemaal top

Dik tevreden ! Garantie wordt nageleefd, moet maar een foto sturen van me kapot product en een nieuwe komt al naar me toe . Verder probleemloze bestelling zeer punctueel !

Bon magasin

Toujours très satisfait du service Livraison moins contente

Eerste koop..

Bestelling naar tevredenheid... Nog geen tegenvallers,..

Goede duidelijke site komt afspraken na en nog nooit iets terug hoeven sturen!

Zeer degelijke winkel.

Er is heel wat te vinden wat je nergens anders vind en voor een redelijke prijs. Ook altijd nette levering. Minpunten. Levertijden zijn aan de lange kant. Om de bestelling te volgen dat kan niet altijd via de site moet je een bericht voor sturen zou beter automatisch zijn...

goede dienst

komt afspraken na , snel de producten in huis veiendelijke mensen.

Super service na aanmelding voor reparatie direct een nieuwe gekregen

Betrouwbare service maar langzaam

Enkele keren hier gekocht en meestal wel goed. Soms moet je er wel op kunnen wachten. De pakjes zijn goed ingepakt en komen wel altijd correct aan. Retourpolicy is goed gedaan en kan allemaal snel.

zoals het moet

goede keuze en snelle levering

parfait

large gamme, rapport qualité-prix, livraison ponctuelle

Dik voor elkaar !

Snelle levering en goede kw aliteit van producten, meet moet dat niet zijn !

Super service ik had een kapot artikel gekregen maar moest niks terugsturen en krijg direct een nieuw stuk verzonden heel gemakkelijk allemaal.

niets mis mee

er is een ruim assortiment met een duidelijke indicatie van de verwachte levertijd

Camera klokje met wifi

Installatie en verbinding is snel gelukt tof dat het allemaal via wifi gaat. Qua service vond ik het jammer dat bezorgen zo lang duurt, paar weken is een stuk meer dan andere winkels. Voor de rest kan je wel achteraf betalen en krijg je goede updates. Ik vind het een 8 waard,

Makkelijke bestelling

Snelle levering en goede kwaliteit van producten, ook veel te vinden voor de telefoon gemakkelijk dat het zo samen staat.

Aanrader!

Veel keuze, goedkoop en prima dienst na verkoop!