Goede ervaring communicatie kan beter!

We zouden de CBox 3 maanden voor de deur hebben staan i.v.m. verbouwing van ons huis. Heel die 3 jaar super tevreden! Alleen met ophalen ging de communicatie niet lekker eerst zou die de 23e april opgehaald worden telefonisch afgesproken maar de 23e kreeg ik 2 emails 1 dat ze de container de 23e op zouden halen 1.5 uur later dat ze m de 26e zouden ophalen. Ik gebeld wat nu de bedoeling was want er stond verder niet in de mail dat de 23e geannuleerd was. Ik kreeg iemand aan de telefoon en die zou een terug bel verzoek doen ik niemand gehoord. Volgende dag weer gebeld ze zou weer een terugbellen verzoek doen weer niemand gehoord. Die dag heb ik eind van de middag weer gebeld en uiteindelijk kreeg ik iemand aan de telefoon! Maar voor de rest zeer tevreden. De meubels en andere spullen zagen er naar 3 jaar in de container te hebben gestaan super goed uit! We hadden echt een horror verbouwing maar de CBox heeft het einde van onze verbouwing toch een fijn gevoel gegeven!

Top service.

Bestellen ging makkelijk en bezorgen was snel. Op de dag zelf kreeg ik een link waarmee ik de chauffeur kon volgen. Plaatsing van container ging makkelijk en precies.

Wat een super service!!

Toen wij aangaven dat wij met spoed een container nodig hadden kregen wij deze ook met spoed. Een uur later stond hij er en met een lach van de vrachtwagenchauffeur. Nogmaals wat een super service!! #superblij

Onovertroffen

Goede info via online booking. Tel contact was verhelderend. Snelle actie. Prima levering. Op tijd en tijdens transport te volgen. Chauffeur met ervaring en prima kerel. Aansprekende kleur auto en box. Binnen 20 minuten naar binnen en geplaatst. En veel goedkoper dan de concurrentie. Om aan te bevelen en dat ga ik ook doen.

Nette container super vriendelijke chauffeurs

Nette schone (binnen en buiten) containers. Netjes in de tuin over de heg geplaatst. Helemaal top. Facturen waren niet helemaal helder (werd vooruit gefactureerd) maar dat is ook opgelost.

Snelle levering en goeder servivce

Deze week besteld en deze week ook nog geleverd. Vriendelijke chauffeur die de container netjes op zijn plek zet.

SNEL GELEVERD EN PRIMA CONTAINER

Ivo jullie chauffeur is een prima meedenkende vent Ben zeer tevreden over alles

Zeer vriendelijke chauffeur, doet zijn werk met plezier. Netjes vooraf gebeld dat hij kwam en was via een link tot op de meter te volgen waar hij was. Dacht mee met het plaatsen van de container. Dus top.

Super service en mooie container

Chauffeur was zeer vriendelijk en professioneel, Container was snel en correct geleverd, dankjewel.

Kort maar krachtig, CBOX, PERFECT GEREGELD!!!

CBOX heeft ons vandaag 2 stuks nieuwe 40ft HC containers in de kleur RAL9005 geleverd en met de kraanwagen direct perfect op hun definitieve positie geplaatst. Alles was echt tot in de puntjes geregeld, keurig op het afgesproken tijdstip kwamen de door CBOX ingeschakelde transporteurs aan. De chauffeurs verdienen overigens ook een pluim, vaklui met oog voor detail, nogmaals dankjewel mannen! CBOX, jullie verdienen een sterke aanbeveling. Groet Mark.

Goede communicatie duidelijk

Prima geregeld

Goed geregrld

Netjes en professioneel

Goede service. Nette mail wanneer er geleverd wordt. Professionele plaatsing en ophalen.

Snel geleverd, precies geplaatst

Perfect en duidelijk verhaal.

Netjes op tijd volgens afspraak en keurig geplaatst. De chauffeur was erg behulpzaam.

Eenvoudig besteld, direct bevestiggd. Alles ingepland en geleverd volgens afspraak. Keurige containers.

zeer goede communicatie , snelle levering , vakkundig

Hoi Maikel heeft de container keurig op zijn plaats gezet , hij kan heel goed rijden met de lange combinatie We zijn er blij mee Groetjes van Maart uit Ouddorp

Een bedrijf dat doet wat t beloofd!

Een zeecontainer kopen doe ik niet iedere dag, maar bij Cbox gaat t makkelijker dan bij menig ander online bedrijf. Duidelijke website, goede uitleg en ook de klantenservice is vriendelijk en bekwaam. Over het transport wordt ook goed gecommuniceerd en de chauffeur was heel behulpzaam. De container is perfect geplaatst op de juiste locatie. Ik zal Cbox bij iedereen aanprijzen!

prompt and carefully

Thks for support. was to our full satisfaction.

Super service, perfect geplaatst, schone container!

Geweldig proces, de chauffeur was keurig op tijd, vriendelijk en behulpzaam. Geweldig materiaal! Container netjes geplaatst en uitgelegd. Al met al een ontspannen ervaring, aanbevolen!

Planning volgens afspraak.

Keurig tijdig geleverd, volgens planning. Mooie container, schoon gemaakt, ziet er top uit.

Nette levering zoals besproken

Budget container ziet er prima uit en de plaatsing is perfect

heerlijk meedenken , keurig geleverd

een totaal met je meedenkend bedrijf

plaatsing in de tuin, over een hek van 2 meter hoog, op een afstand van 8 meter van de straat. op dag van levering paar uur van tevoren geïnformeerd over moment van aankomst door een zeer correcte en plezierige chauffeur. gijn bedrijf

geweldig

Prima op tijd geleverd en op de aangegeven plek geplaatst. Enige probleem dat ik met de box heb is dat de chauffeur vergeten is om het slot achter te laten. Graag Uw melding of het slot nog na geleverd wordt.

Beste Paul, Onze chauffeurs geven de sloten altijd af als deze besteld zijn tijdens het plaatsen van uw order :) Zoals telefonisch met u besproken, had u geen slot besteld waardoor deze dus ook niet afgegeven is. Vriendelijke groet, Team CBOX Containers

Over CBOX Containers Netherlands B.V.

CBOX Containers verhuurt en verkoopt een breed assortiment aan nieuwe en gebruikte containers. De containers zijn onder andere geschikt voor opslag, transport en als accommodatie. Vrijwel elk type container is uit voorraad leverbaar: - Zee- en opslagcontainers - Offshore DNV containers - Koelcontainers - Cabincontainers - Milieucontainers Bij CBOX Containers kan je rekenen op kwaliteit. Je hebt bij ons keuze uit een breed assortiment aan containers welke ook nog vanuit onze grote voorraad kunnen worden geleverd. Na het plaatsen van een order kunnen wij de containers met eigen kraanwagens binnen 48 uur leveren.