Fijn bedrijf qua communicatie, prijs en levering

Snelle levering, fijne communicatie met zowel de medewerkers van Cbox als de chauffeur.

tevreden van begin tot het einde

tevreden van begin tot het einde heel gemakkelijk online te bestellen en terug af te melden goede levering en een goede ophaling zeer vriendelijke chauffeur en zeer stipt

Perfecte organisatie en personeel is TOP

Vanaf het eerste telefoontje tot het ophalen 3 maande later geen enkel foutje Gewoon een prima organisatie met zeer vriendelijk personeel Mijn complimenten daarvoor !!!

Top bedrijf

Net contact en goede afspraken

Topervaring

Eerste keer dat we een opslag container nodig hebben. Geregeld via Cbox. Eenvoudig via de website. Later nog telefonisch contact gehad omdat er nog wat vragen van mijn kant waren en ook dat verliep erg prettig. De container werd op tijd geleverd en ook dat was probleemloos, nadat de chauffeur wat extra handelingen had verricht omdat de draai achteruit niet te maken was. Goede gast, dacht mee en zorgde dat ie perfect op de oprit stond. Aanrader!

Alles prima geregeld , altijd direct contact bij vragen.

Alles heel goed geregeld, als er iets niet duidelijk was en je beld krijg altijd snel iemand aan de telefoon met duidelijk antwoord. Mijn ervaring met cbox was zeer goed.

snelle service en vakkundige bezorging

snel geregeld, en zo ook de bezorging. Chauffeur was vakkundig en begreep gelijk wat de bedoeling was, zodoende snel geregeld allemaal. Volgende keer weer.

zeecontainer goed afgeleverd

CBOX levert goede service. Heel goed van tevoren af kunnen stemmen met kantoor of het mogelijk was de 20 Ft container op het erf geplaatst te krijgen. Weeklevering liep gesmeerd volgens afspraak. Fijne deskundige chauffeur. Helemaal bij met mijn "nieuwe" schuur.

fijne samenwerking met leuke mensen

De chauffeurs van CBOX zijn erg netjes en denken met je mee, altijd fijn om met ze te werken en ze te ontvangen!

Zoals elke x bijzonder tevreden

Elk jaar huur ik voor ons festival Dijkpop diverse containers. Het reserverings traject gaat altijd in goed overleg. Ze denken met mij mij. Sinds enige jaren ook het transport via Cbox, ook dat verloopt enorm soepel.

niet verwacht, toch gekomen

De eerste datum in de bevestigingsmail werd niet gehaald ivm een kapotte vrachtwagen. ik heb zelf moeten bellen om naar de status te vragen. Daarna geen bericht meer gehad wanneer er wel geleverd zou worden. net op het moment dat ik weer wilde bellen kreeg ik een linkje om de chauffeur live te volgen. Een uurtje later was hij er opeens. Ivo is een geweldige chauffeur. Hij reed met een dubbele oplegger in een keer in z'n achteruit de straat in, vlak langs een auto zonder blikken of blozen. Geweldig om te zien hoe zoiets groots en lomps zo precies kan zijn.

Zeer professioneel, op tijd, kundige en erg aardige chauffeur!

Met een speels gemak werd vandaag bij ons de door ons bestelde container op de oprit geplaatst. De chauffeur zet met precisie en geduld de container met behulp van een mega-kraan netjes neer. Klus binnen een kwartiertje geklaard en dus zijn we erg tevreden!

TOP CHAUFFEUR!

Flexibel en een heel goede ambassadeur voor CBOX!!

goede communicatie

Erg duidelijke communicatie mbt leveringen

Top chauffeur Top service

Ze zeggen wat ze doen en ze doen wat ze zeggen No nonsens bedrijf

alles mooi volgens afspraak

container gaat gebruikt worden voor tijdelijke opslag van meubels. De container staat perfect op de gewenste plaats en is heel netjes onderhouden met een goede houten vloer en hangslot om af te sluiten.

Prima geregeld

Van bestelling tot levering: alles is prima geregeld en je wordt goed op de hoogte gehouden

Vakkundig geleverd

Cntr netjes op de gewenste plaats geleverd. De track & trace was ook erg fijn.

Leuk contact, prima levering en hele mooie kantoorcontainer

Bestelproces ging vlot, leuk contact. Levering liet door omstandigheden wat langer op zich wachten dan beloofd maar wij hadden geen haast. Levering en plaatsing door chauffeur Ruud ging helemaal prima. Leuke, gezellige en vaardige chauffeur. Kantoorunit met dubbele deuren ziet er heel fraai uit. Kleur van de unit komt overeen met de kleur van ons gebouw dus vormt het een mooi geheel.

Fijn bedrijf om mee te communiceren, zowel de meneer die ik aan de telefoon had, en de chauffeur die het container kwam brengen echt een topper, meedenkend en behulpzaam kom je niet vaak meer tegen de laatste tijd helaas.

Super geregeld!!

Ben telefonisch goed geholpen door Gizem Polat. toen ik nog wat verdere info wilde werd ik door Sander van der Wildt geholpen aan de telefoon en dat gesprek verliep soepel en duidelijk. dank jullie wel hiervoor. gr. Rene Rudolphie Tokos tegels en sanitair Heemskerk

Minpunt is de tijdsafspraak. Tussen 10 en 14 uur is geen 7.00 uur

Prima levering en service

Chauffeur bracht de container perfect voor de deur en zette hem precies neer zoals we wilden. Korte uitleg en we konden aan de slag

Alsof je al jaren een grote klant bent !!!

Perfect ... na gekeken te hebben in de webshop gebeld omdat ik de 20 ft container over de schutting in de tuin geleverd wilde hebben ; en niet "gewoon naast de wagen"... Na een prettig gesprek met Sander van der Wildt waar alle tijd voor werd genomen om alles te verduidelijken heb ik de bestelling geplaatst en betaald. Vervolgens werd ik van elke stap/ wijziging via mail op dr hoogte gehouden. Vandaag was het dan zover en kreeg eerst per mail het tijdslot en vervolgens van de chauffeur een bericht dat hij er met een half uurtje zou zijn. Het lossen was zo gebeurd voor Ruud die met zn gigantische kraan de container op de cm neer kan zetten ..., geweldig . Dus nu gaat de verbouwing beginnen en gaat alles in de mooi schone container. Top bedrijf met medewerkers die weten waar ze het overhebben.

Netjes op z'n plek gezet. Keurige chauffeur

Elbaweg 11

1044AK Amsterdam

(0)85 013 7208 / (0)6 1183 4202

Over CBOX Containers Netherlands B.V.

CBOX Containers verhuurt en verkoopt een breed assortiment aan nieuwe en gebruikte containers. De containers zijn onder andere geschikt voor opslag, transport en als accommodatie. Vrijwel elk type container is uit voorraad leverbaar: - Zee- en opslagcontainers - Offshore DNV containers - Koelcontainers - Cabincontainers - Milieucontainers Bij CBOX Containers kan je rekenen op kwaliteit. Je hebt bij ons keuze uit een breed assortiment aan containers welke ook nog vanuit onze grote voorraad kunnen worden geleverd. Na het plaatsen van een order kunnen wij de containers met eigen kraanwagens binnen 48 uur leveren.