Bryan is een held!

Super service door Bryan. Hij heeft ons steeds op de hoogte gehouden en afgestemd over de tijd van aankomst, erg fijn en heel erg vriendelijk. Container keurig geplaatst op de door gewenste plaats.

• Ben je tevreden met de verleende service door jouw contactpersoon bij CBOX? Zeer

Betrouwbaar en goede kwaliteit geleverd door supervriendelijke chauffeurs!

Bestellen via de website gaat zeer eenvoudig. Wij kiezen altijd voor de refurbish, zitten goed in de verf en scharnieren perfect! De chauffeurs van CBOX zijn echt vriendelijk en zeer klantvriendelijk. Zetten de container exact op de door jou gewenst plek en zijn echt vakkundig. Wij hebben er nu meerdere besteld maar we bestellen er beslist nog meer wanneer nodig!

Prima prijs/kwaliteit verhouding

Werd goed geholpen bij de keuze van de container. Plaatsing was conform afspraak en door een zeer vriendelijke en meedenkende chauffeur. Het slot dat je erbij kan kopen komt gevoelsmatig wel uit de cadeauwinkel…

snel, netjes en vriendelijke service van al het personeel.

Mijn ervaring met CBOX is goed. Communicatie, service, afspraken, en levering gaat altijd top. de 20ft koeltainer ziet er netjes uit en werkte naar behoren. Geen minpunten van onze kant dus.

Soepel en snel geleverd

Ervaring is erg goed. Vriendelijke chauffeur die voorbereid was op de situatie waar geleverd moest worden. Top!

Zowel container als service top

Prima service, bij een vraag hele snelle reactie. Extra belletje als er iets is geregeld. Chauffeur ook vriendelijk en goed in zijn vak. Container netjes, al onze spullen hebben er maanden in gestaan en zijn er goed en droog weer uitgekomen.

Per toeval terecht gekomen bij CBOX. In eerste instantie ben ik telefonisch perfect geholpen door Lars en zojuist is de container door Bryan geplaatst. Het was geen appeltje eitje maar door de rust en professionaliteit van de chauffeur staat hij waar hij moet staan. Complimenten!

Prima service; afspraken worden nagekomen.

Zie hierboven

Snelle levering en alles volgens afspraak.

Goed contact via de chat & de box is geleverd en opgehaald op de afgesproken dagen.

top service van Brian

De levering was top, zeer vriendelijke Nederlandse chauffeur, zeer behulpzame jongen, Brian ws zijn naam. Goede humor, niets was teveel!

Prima service. Behulpzame chauffeur die de container netjes heeft neergezet en mee dacht. Top!

de beste oplossing

Heel tevreden over ! gebeld en 2 dagen later stond de container er. Het is voor ons een fijne oplossing geweest gedurende 10 maanden. Nadien gebeld en 2 dagen later waren ze er om hem op te laten. Hele vriendelijke mensen, zowel de chauffeurs als de heer Lander Luyckx. van hem kreeg ik zelfs in het weekend een antwoord. Bedankt voor jullie hulp !

Jammer dat afspreken niet worden nagekomen

20ft box container besteld bij CBOX Belgie en uitdrukkelijk gevraagd om deze te leveren met een bakwagen met kraan ipv de standaard trekker met 40ft chassis. Bevestigd via telefoon en email... Bij levering verschijnt een trekker met 40ft chassis die niet op ons terrein geraakt. Gevolg, container op straat afgezet. Factuur van CBOX was te betalen voor transport planning! Extra kosten om onze container met een autolaadkraan met spoed van de straat te krijgen en 50m verder op zijn definitieve plaats te zetten dragen we tot hiertoe volledig zelf. (Laatste bericht van CBOX was dat het ging om een spijtig intern communicatie probleem en dat er zal worden bekeken in hoeverre ze kunnen tussen komen in de extra kosten. Maar intussen is het al een aantal weken stil....)

Prettig en zorgeloos

We hebben prima afspraken kunnen maken welke ook nagekomen werden. De container was keurig netjes. Snel en accuraat contact bij vragen of aanpassingen. Klantvriendelijk voor ons als particulier. Betrouwbare service.

correcte afspraken en vriendelijke medewerkers! Top

Top medewerkers en geleverd zoals het hoort, netjes! Bedankt !

Gemakkelijk tijdelijk opslag bij huis

Gemakkelijk een 20ft zeecontainer besteld voor tijdelijke opslag van inboedel bij huis. bestellen. Snelle levering. Schone zo goed als nieuw container. Goede service tegen een aantrekkelijke prijs. Aanrader

Super vlotte service!

Iedereen is enorm vriendelijk ook alle communicatie verliep zeer vlotjes. Zeker een aanrader als je een container wilt huren.

Goede service tegen een goed tarief

CBOX hanteert goede tarieven en geeft een goede service en advies. Absoluut een aanrader.

Klantvriendelijke firma waarop je kan vertrouwen

Van in het begin goed en vriendelijk geholpen bij het maken van mijn keuze, ik maakte me zorgen ivm de plaatsing omdat de containers op een moeilijke plaats moesten komen maar dat was nergens voor nodig, jullie hebben me op voorhand gerustgesteld en de levering en plaatsing verliep perfect door een vriendelijke chauffeur. Ik ben dan ook zeer tevreden met mijn nieuwe containers!

Zeer goede brandschone container

Gehele traject zeer goed verlopen - correcte levering - mooi materieel - vriendelijk personeel - top

Uitstekende service en kwaliteit

De containers van Cbox zijn erg netjes en schoon met daarbij ook een uitstekende transport service waar de chauffeurs meedenken!! Groet Joost Knol hoofd uitvoering Thunnissen

Een zeer vlotte en correcte afhandeling van een premium container.

Na een snelle correcte offerte te hebben ontvangen. Volgde een aangenaam contact met CBox. Onze premium container werd volledig naar wens in onze bedrijfskleur overspoten. Daarop volgde een vlotte afhandeling en levering. Kortom zeer tevreden over de communicatie en levering. Tot de volgende keer!

CBOX for your personalized containers!

We needed two containers with a specific modification, and CBOX was the only one who was able to do it. The job was done exactly as expected with a timely execution. Lander was extremely helpful to choose between different options. CBOX is highly recommended!

Klasse !!

Zojuist is onze zeecontainer geplaatst door Remco van CBox ! Dank je wel Remco, we zijn super tevreden met jouw "plaatsing op maat". TOP

Ik word niet op de hoogte gehouden en heb een week moeten wachten op levering

Waardeloze service. Ik heb gekozen voor de "weeklevering" niet wetende dat je pas een week later geholpen wordt. Want dit was de "goedkoopste" oplossing. Ik had maar drie week vakantie en ben nu al 1/3 kwijt aan wachten. Ook kan ik niet weg om de nodige spullen te haan halen voor de verbouwing. En 426 euro vind ik niet bepaald goedkoop. Wat een waardeloze omgang met klanten. Een keer en nooit meer!!!!

Beste Ruud, Wij vinden het heel vervelend om te horen dat je onze service als 'waardeloos' hebt ervaren. Graag willen wij uitleggen hoe onze weeklevering werkt. Kies je voor een weeklevering dan hebben wij ook echt een week de tijd om de container bij jou af te leveren, voor levering van de container krijg je bericht binnen welk tijdsblok je de container kan verwachten en op welke dag. Op deze manier kun je gewoon weg en hoef je niet thuis te blijven in afwachting van de container. De weeklevering is goedkoper dan de levering op een specifieke dag, juist omdat hiermee een bepaalde flexibiliteit in het leveren wordt ingebouwd maar ook een keuze vrijheid in tarieven. Indien dit niet gewenst is raden wij aan voor de vaste dag levering te kiezen zodat je exact van te voren weet wanneer je de container kan verwachten. Hier zit dus een prijsverschil in en kun jij als klant zelf de keuze in maken. Dit wordt in onze webshop transparant gecommuniceerd en bij het telefonisch inwinnen van advies wordt dit standaard aangegeven. Nogmaals vinden wij het veel vervelend dat jouw ervaring met ons niet naar verwachting is verlopen en hierin wellicht de opvattingen over onze manier van werken niet juist zijn overgekomen. Uiteraard hopen wij dat na ontvangst van jouw container ook jouw ervaring met ons bedrijf als positiever is ervaren! Mochten er vragen zijn of opmerkingen, neem dan natuurlijk contact met ons op! Met vriendelijke groet, Team CBOX Containers

Over CBOX Containers Netherlands B.V.

CBOX Containers verhuurt en verkoopt een breed assortiment aan nieuwe en gebruikte containers. De containers zijn onder andere geschikt voor opslag, transport en als accommodatie. Vrijwel elk type container is uit voorraad leverbaar: - Zee- en opslagcontainers - Offshore DNV containers - Koelcontainers - Cabincontainers - Milieucontainers Bij CBOX Containers kan je rekenen op kwaliteit. Je hebt bij ons keuze uit een breed assortiment aan containers welke ook nog vanuit onze grote voorraad kunnen worden geleverd. Na het plaatsen van een order kunnen wij de containers met eigen kraanwagens binnen 48 uur leveren.