Prettig zaken gedaan.

Op een zeer prettige, correcte en vooral vriendelijke manier zaken gedaan. Met dank aan onze contactpersoon Miquel Tjong-A-Hung

Geweldige service, mooi product!,

C box heeft ons ontzettend goed geadviseerd in de keuze van onze tuincontainer, altijd een snelle reactie en goede nazorg. Goede kwaliteit - prijs verhouding. We bevelen hen zeker aan.

GEWELDIG SERVICE

Heb dit als een zeer professioneel en adequaat bedrijf ervaren. De communicatie was top. We moesten ergens veel switchen in tijden, inhoud container en locaties op het laatste moment, en dit was erg goed opgepakt door Latoya. Helaas moesten we haar hiervoor ook buiten de werkuren voor lastigvallen. Dank je wel en ik zal jullie zeker aanbevelen bij onze partners.

Fijne partij om mee samen te werken!

Al een geruime tijd bestellen we hier zakelijk onze containers. Fijne communicatie, vlotte levertijden en eerlijke prijzen. Een aanrader!

Fijne Samenwerking!

Al enige tijd hebben wij een samenwerking met de firma Cbox. De klantvriendelijkheid is zeer prettig. Direct biedt de firma een helpende hand wanneer nodig. De service die Cbox hanteert is snel en duidelijk.

Prima service.

De ervaring met CBOX containers is zeer prettig. Van het bestellen tot de levering van de container ben ik zeer goed over te spreken. Daarnaast is de staat van de container is ook erg goed. Zeker een aanrader.

Zoals bovenstaand vermeld: uitstekend.

Goede service, correcte afhandeling. Perfect.

klantvriendelijk en zeer behulpzaam en deskundig

Ik heb veel contact met Miquel, regelt de zaken keurig vanaf offerte aanvraag tot levering, zowel koop als huur. Zeer prettig om mee samen te werken.

Tijdens mijn verbouwing kwam ik ruimte te kort voor opslag mijn spullen heb ik opgeslagen in een cbox container op mijn erf vriendelijke meneer aan de telefoon gehad en goed begeleid ook de chauffeur op locatie heeft mij goed geholpen om de container waterpas te krijgen

Prima ervaring

Zeer snel en vriendelijk geholpen.

Goede service en prima container

Ik heb een nette 20ft budget container gehad. Vrachtwagen chauffeur was zeer kundig.

Kwaliteit en snelheid

Nadat ik iemand van cbox telefonisch had gesproken heb ik deskundig advies gekregen wat voor mijn situatie de beste optie was. En dat was inderdaad een betere oplossing dan ik eerst zelf in gedachte had. De volgende middag werd mijn container al geleverd.

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons bedrijf te beoordelen. Wij stellen dit zeer op prijs. Vriendelijke groet, Team CBOX Containers