snel en vriendelijk geholpen

zeer veel plezier gehad van de C-box container tijdens de bouw van mijn huis. Alleen het bijgeleverde hangslot is niet zo goed.

Ziet er ook mooi uit

zeer prettige pro actieve sales

Goed materiaal en kundige chauffeur maar organisatorisch ellende! een dag te laat geleverd!

Tot tegen de avond contact gehad met Cbox omdat zij niet op de geplande tijd leverde (15-2 tussen 15.00 en 17.00 uur) ze belde tegen de avond met de mededeling dat de volgende dag om 9 uur geleverd zou worden, terwijl de te laden materialen voor in de container vrijdag tussen 7 en 8 uur geleverd zouden worden om daarin op te slaan, dat wisten zij. verhitte discussie , waarop ik te kennen gaf dat 9 uur geen optie was, wisselde men 9 (stevig gesprek) naar 06.30-0.700 weliswaar een dag later. Vanmorgen kundig chauffeur en goede container met hoop gedoe en irritatie toch nog net optijd goed gekomen. ervaring met gemengde gevoelens dus.

Mooie containers, vriendelijke Chauffeur, goed gevoel

Nette container, erg vriendelijke Chauffeur die de container kwam brengen, en ook bij de office zeer vriendelijk geholpen door Angelique, ik raad het bedrijf aan

wat een held!

Wat een held! de container stond op een bijna onmogelijke plek, maar gewoon gelukt. Nogmaals dank!

snelle en proffesionele service

zowel het leveren en ophalen van de container ging soepel, vriendelijke chauffeur en ook goede communicatie vanuit de planning.

Super geregeld!

Vanaf de bestelling krijg je keurig in de mail de bevestiging, de factuur, de dag van levering en zelfs het tijdstip van levering! En dat voor één kopje koffie voor de ervaren chauffeur. Ik ben FAN!

Zoals gewenst = i geleverd

Ervaren chauffeur/kraanman heeft de container geleverd en geplaatst. Eea zoals afgesproken. Alles naar wens verlopen. Alle lof voor C-Box en chauffeur. Bedankt Ivo!

Snelle en accurate service

Vanaf bestelling tot aflevering prima communicatie

“ smooth operator “

Tijdens de aanvraag is het me opgevallen dat je goed, snel geholpen wordt en transparant over de voorwaarden zo ook de prijs. Ons Chauffeur is fris, praktisch en benaderbaar. Een kers op de taart. Wij zijn super content. Het product, gekoelde 20ft koel container is spik en spam. Machine is zo goed als nieuw en de interieur is nog beter afgewerkt dan de koelcellen die worden aangeboden. Dit werkt vertrouwen op om daadwerkelijk voedsel in op te slaan.

Top service, mooi op tijd

vriendelijke chauffeur, zette de container na overleg op de goede plek, goed materiaal

Top!!! Heel tevreden. Van kantoor tot chauffeur.

Goed bedrijf, meedenkend en snel. Leuk contact met Angelique op kantoor, en de chauffeur Michel die onze containers bracht. Hij belde om de tijd aan te geven van aankomst. Top op de tijd, en onze containers veilig en goed neergezet. Bedankt team CBOX! Groet, Kaat en Eric

De zeecontainer werd op de afgesproken dag vakkundig door een vriendelijke medewerker met een kraan op ons garagepad gezet. Hier kunnen we tijdens de verbouwing prima al onze meubels van de benedenverdieping in kwijt. Top ervaring!

Goeie service, snel antwoord en zelfs met track and trace

Bel even met CBOX, want het kan maar zo dat ze de container die je zoekt op voorraad hebben. En die staat dan misschien niet op de website!

perfect

mooie container, strak neergezet. Super chauffeur !!

Van aankoop tot en met levering/plaatsen van de zeecontainer alles naar tevredenheid verlopen

Zeecontainer gekocht en volgens afspraak laten leveren en plaatsen Alles naar tevredenheid verlopen en met name het plaatsen door de chauffeur perfect geregeld

Mijn ervaring met CBOX is uitstekend!

Goede bereikbaarheid, informatievoorziening en service. Professionele, deskundige, vriendelijke en servicegerichte medewerkers.

Goede chauffeuer, netjes!

Slordig met afspraken

Na de offerte te hebben goedgekeurd en betaald kwam er nog huur bij die ze waren vergeten in de offerte. Box werd op een andere dag geleverd en opgehaald dan was afgesproken

Beste familie Veerman, Er is inderdaad na jaren helaas een kleine miscommunicatie geweest tussen u en een collega. Zoals afgesproken, heeft u gelukkig niets extra's hoeven te betalen uiteindelijk. Wij kijken er naar uit om ook in de volgende jaren samen te werken! Vriendelijke groet, Team CBOX Containers

Super tevreden, ben niet zo’n internet man Maar is overzichtelijk en was zelfs voor mij te doen hahaha Dank

Uiteindelijk een mooi resultaat, informatie vooraf kan beter

Uitvraag is een doorfietscontainer voorzien van verlichting, oprijplaten en voldoende stroefheid op de vloer. Containers, prima Stroefheid, vloer onvoldoende verlichting, zelf materiaal aangeschaft om containers door te lussen informatie vooraf, matig (rijplaten heeft de chauffeur opgelost) Commercieel medewerker, heel vriendelijk en correct maar mag van mij nog pro actiever zijn in het uitvragen van de klantbehoefte Chauffeur, topper. Zeer beleefd en oplossingsgericht. Blij dat hij er vanochtend bij was.

perfecte levering, niks op aan te merken

op tijd geleverd, aan te bevelen,

Vriendelijk professioneel

Kon via tracker zien waar jullie zaten, voor aankomst netjes gebeld. Snel en professioneel gelost van de container. Zeer vriendelijk ben super te vrede.

Goede producten voor eerlijke prijzen!

De scherpste prijs voor een product dat er geweldig uitziet. De kleurkeuze is daarbij ook heel divers en de container ziet er goed uit. Communicatie snel en helder. De chauffeur is het laatste uur op de minuut af te volgen, wat bijzonder prettig is. Enige verbeterpunt is de communicatie mbt afleveren: * Wees duidelijk over wat wel/niet kan met afleveren. Smalle ruimten zijn al snel niet meer mogelijk. Dat is te begrijpen, maar het moet wel gezegd worden * Wanneer de leverdatum wijzigt, wordt dit alleen met een nieuwe 'standaardmail' doorgegeven. Het is netjes als daar even over gebeld wordt. Verder zeer tevreden!

Netjes en op tijd geleverd, fijne chauffeur.

Toppie

Over CBOX Containers Netherlands B.V.

CBOX Containers verhuurt en verkoopt een breed assortiment aan nieuwe en gebruikte containers. De containers zijn onder andere geschikt voor opslag, transport en als accommodatie. Vrijwel elk type container is uit voorraad leverbaar: - Zee- en opslagcontainers - Offshore DNV containers - Koelcontainers - Cabincontainers - Milieucontainers Bij CBOX Containers kan je rekenen op kwaliteit. Je hebt bij ons keuze uit een breed assortiment aan containers welke ook nog vanuit onze grote voorraad kunnen worden geleverd. Na het plaatsen van een order kunnen wij de containers met eigen kraanwagens binnen 48 uur leveren.