Snelle levering en goeder servivce

Deze week besteld en deze week ook nog geleverd. Vriendelijke chauffeur die de container netjes op zijn plek zet.

SNEL GELEVERD EN PRIMA CONTAINER

Ivo jullie chauffeur is een prima meedenkende vent Ben zeer tevreden over alles

Zeer vriendelijke chauffeur, doet zijn werk met plezier. Netjes vooraf gebeld dat hij kwam en was via een link tot op de meter te volgen waar hij was. Dacht mee met het plaatsen van de container. Dus top.

Super service en mooie container

Chauffeur was zeer vriendelijk en professioneel, Container was snel en correct geleverd, dankjewel.

Kort maar krachtig, CBOX, PERFECT GEREGELD!!!

CBOX heeft ons vandaag 2 stuks nieuwe 40ft HC containers in de kleur RAL9005 geleverd en met de kraanwagen direct perfect op hun definitieve positie geplaatst. Alles was echt tot in de puntjes geregeld, keurig op het afgesproken tijdstip kwamen de door CBOX ingeschakelde transporteurs aan. De chauffeurs verdienen overigens ook een pluim, vaklui met oog voor detail, nogmaals dankjewel mannen! CBOX, jullie verdienen een sterke aanbeveling. Groet Mark.

Goede communicatie duidelijk

Prima geregeld

Goed geregrld

Netjes en professioneel

Goede service. Nette mail wanneer er geleverd wordt. Professionele plaatsing en ophalen.

Snel geleverd, precies geplaatst

Perfect en duidelijk verhaal.

Netjes op tijd volgens afspraak en keurig geplaatst. De chauffeur was erg behulpzaam.

Eenvoudig besteld, direct bevestiggd. Alles ingepland en geleverd volgens afspraak. Keurige containers.

zeer goede communicatie , snelle levering , vakkundig

Hoi Maikel heeft de container keurig op zijn plaats gezet , hij kan heel goed rijden met de lange combinatie We zijn er blij mee Groetjes van Maart uit Ouddorp

Een bedrijf dat doet wat t beloofd!

Een zeecontainer kopen doe ik niet iedere dag, maar bij Cbox gaat t makkelijker dan bij menig ander online bedrijf. Duidelijke website, goede uitleg en ook de klantenservice is vriendelijk en bekwaam. Over het transport wordt ook goed gecommuniceerd en de chauffeur was heel behulpzaam. De container is perfect geplaatst op de juiste locatie. Ik zal Cbox bij iedereen aanprijzen!

prompt and carefully

Thks for support. was to our full satisfaction.

Super service, perfect geplaatst, schone container!

Geweldig proces, de chauffeur was keurig op tijd, vriendelijk en behulpzaam. Geweldig materiaal! Container netjes geplaatst en uitgelegd. Al met al een ontspannen ervaring, aanbevolen!

Planning volgens afspraak.

Keurig tijdig geleverd, volgens planning. Mooie container, schoon gemaakt, ziet er top uit.

Nette levering zoals besproken

Budget container ziet er prima uit en de plaatsing is perfect

heerlijk meedenken , keurig geleverd

een totaal met je meedenkend bedrijf

plaatsing in de tuin, over een hek van 2 meter hoog, op een afstand van 8 meter van de straat. op dag van levering paar uur van tevoren geïnformeerd over moment van aankomst door een zeer correcte en plezierige chauffeur. gijn bedrijf

geweldig

Prima op tijd geleverd en op de aangegeven plek geplaatst. Enige probleem dat ik met de box heb is dat de chauffeur vergeten is om het slot achter te laten. Graag Uw melding of het slot nog na geleverd wordt.

Beste Paul, Onze chauffeurs geven de sloten altijd af als deze besteld zijn tijdens het plaatsen van uw order :) Zoals telefonisch met u besproken, had u geen slot besteld waardoor deze dus ook niet afgegeven is. Vriendelijke groet, Team CBOX Containers

snel en vriendelijk geholpen

zeer veel plezier gehad van de C-box container tijdens de bouw van mijn huis. Alleen het bijgeleverde hangslot is niet zo goed.

Ziet er ook mooi uit

zeer prettige pro actieve sales

Goed materiaal en kundige chauffeur maar organisatorisch ellende! een dag te laat geleverd!

Tot tegen de avond contact gehad met Cbox omdat zij niet op de geplande tijd leverde (15-2 tussen 15.00 en 17.00 uur) ze belde tegen de avond met de mededeling dat de volgende dag om 9 uur geleverd zou worden, terwijl de te laden materialen voor in de container vrijdag tussen 7 en 8 uur geleverd zouden worden om daarin op te slaan, dat wisten zij. verhitte discussie , waarop ik te kennen gaf dat 9 uur geen optie was, wisselde men 9 (stevig gesprek) naar 06.30-0.700 weliswaar een dag later. Vanmorgen kundig chauffeur en goede container met hoop gedoe en irritatie toch nog net optijd goed gekomen. ervaring met gemengde gevoelens dus.

Mooie containers, vriendelijke Chauffeur, goed gevoel

Nette container, erg vriendelijke Chauffeur die de container kwam brengen, en ook bij de office zeer vriendelijk geholpen door Angelique, ik raad het bedrijf aan

wat een held!

Wat een held! de container stond op een bijna onmogelijke plek, maar gewoon gelukt. Nogmaals dank!

Bedrijfsgegevens

Elbaweg 11

1044AK Amsterdam

(0)85 013 7208 / (0)6 1183 4202

[email protected]

Over CBOX Containers Netherlands B.V.

CBOX Containers verhuurt en verkoopt een breed assortiment aan nieuwe en gebruikte containers. De containers zijn onder andere geschikt voor opslag, transport en als accommodatie. Vrijwel elk type container is uit voorraad leverbaar: - Zee- en opslagcontainers - Offshore DNV containers - Koelcontainers - Cabincontainers - Milieucontainers Bij CBOX Containers kan je rekenen op kwaliteit. Je hebt bij ons keuze uit een breed assortiment aan containers welke ook nog vanuit onze grote voorraad kunnen worden geleverd. Na het plaatsen van een order kunnen wij de containers met eigen kraanwagens binnen 48 uur leveren.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.