Zoals bovenstaand vermeld: uitstekend.

Goede service, correcte afhandeling. Perfect.

klantvriendelijk en zeer behulpzaam en deskundig

Ik heb veel contact met Miquel, regelt de zaken keurig vanaf offerte aanvraag tot levering, zowel koop als huur. Zeer prettig om mee samen te werken.

Tijdens mijn verbouwing kwam ik ruimte te kort voor opslag mijn spullen heb ik opgeslagen in een cbox container op mijn erf vriendelijke meneer aan de telefoon gehad en goed begeleid ook de chauffeur op locatie heeft mij goed geholpen om de container waterpas te krijgen

Prima ervaring

Zeer snel en vriendelijk geholpen.

Goede service en prima container

Ik heb een nette 20ft budget container gehad. Vrachtwagen chauffeur was zeer kundig.

Kwaliteit en snelheid

Nadat ik iemand van cbox telefonisch had gesproken heb ik deskundig advies gekregen wat voor mijn situatie de beste optie was. En dat was inderdaad een betere oplossing dan ik eerst zelf in gedachte had. De volgende middag werd mijn container al geleverd.

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons bedrijf te beoordelen. Wij stellen dit zeer op prijs. Vriendelijke groet, Team CBOX Containers

Over CBOX Containers Netherlands B.V.

CBOX Containers verhuurt en verkoopt een breed assortiment aan nieuwe en gebruikte containers. De containers zijn onder andere geschikt voor opslag, transport en als accommodatie. Vrijwel elk type container is uit voorraad leverbaar: - Zee- en opslagcontainers - Offshore DNV containers - Koelcontainers - Cabincontainers - Milieucontainers Bij CBOX Containers kan je rekenen op kwaliteit. Je hebt bij ons keuze uit een breed assortiment aan containers welke ook nog vanuit onze grote voorraad kunnen worden geleverd. Na het plaatsen van een order kunnen wij de containers met eigen kraanwagens binnen 48 uur leveren.