Vriendelijk professioneel

Kon via tracker zien waar jullie zaten, voor aankomst netjes gebeld. Snel en professioneel gelost van de container. Zeer vriendelijk ben super te vrede.

Goede producten voor eerlijke prijzen!

De scherpste prijs voor een product dat er geweldig uitziet. De kleurkeuze is daarbij ook heel divers en de container ziet er goed uit. Communicatie snel en helder. De chauffeur is het laatste uur op de minuut af te volgen, wat bijzonder prettig is. Enige verbeterpunt is de communicatie mbt afleveren: * Wees duidelijk over wat wel/niet kan met afleveren. Smalle ruimten zijn al snel niet meer mogelijk. Dat is te begrijpen, maar het moet wel gezegd worden * Wanneer de leverdatum wijzigt, wordt dit alleen met een nieuwe 'standaardmail' doorgegeven. Het is netjes als daar even over gebeld wordt. Verder zeer tevreden!

Netjes en op tijd geleverd, fijne chauffeur.

Toppie

Super bedrijf komt afspraken na

Mooi op tijd levering en ophalen goede service wat heel belangerijk is.

Uitmuntende service!

Wij zijn zeer blij met de service van CBOX. Je krijgt direct iemand aan de lijn bij vragen, de chauffeur was perfect op tijd en dacht goed mee. Kortom, niets dan lof voor dit bedrijf.

Een geweldige partner voor een tijdelijke oplossing!

Zeer goede service! Nette chauffeur die de container kwam neerzetten en weer kwam ophalen. Mooie container en schoon! iedereen aan te bevelen!!

Top!!

Duidelijke communicatie en goede service.

Op tijd en goed geplaatst!

Netjes op tijd gebracht en goed neergezet

Afspraak = afspraak

Offerte Opdracht Afleverdatum Afleveren Klaar!

Mooie container en snel geleverd!

Voor een hele nette prijs een nieuwe zeecontainer. Goed online te vinden en de totale kosten van aanschaf en transport komt er gelijk bij het bestellen uit. Wat ook fijn is dat hij in meerdere RAL-kleuren leverbaar is. Snelle levering door een vakkundige chauffeur die hem in no-time op de cm nauwkeurig neerzet.

top

Container netjes geplaatst, goed overleg met chauffeur, nette container.

zeer goede snelle service

vriendelijk mensen en bedrijf

Goede communicatie en snelle levering. Ondanks dat de plek niet makkelijk bereikbaar was toch perfect op z’n plaats gezet door ervaren chauffeur. Petje af ! Wij zitten weer in een opgeruimde tuin. Erg blij mee !

prima geregeld dik voor mekaar

net als de vorige container alles goed geregeld ook het transport en de container ziet er goed uit zeer tevreden

Goede communicatie en uitvoering breng en ophaal diensten

via email is duidelijk wanneer gehaald en gebracht wordt en wat er vermeld wordt in de emails , dat gebeurt ook werkelijk !

super service

We zijn bijzonder tevreden over de service van C Box. De 2 20ft containers die we gehuurd hadden waren brandschoon toen ze geleverd werden. De chauffeur Ruud is zeer behulpzaam en vriendelijk. CBox is wat ons betreft een aanrader

Goed uitgevoerde levering en ophalen

voor aantal maanden container gehuurd. Handig in afspraken en ophalen

goed geregeld mooi product

netjes geregeld tot de volgende keer

Geweldig geholpen door Angelique, binnen een dag geleverd op een waddeneiland.

De communicatie met Angelique was perfect, ze heeft een spoed levering op Texel nog sneller neer weten te zetten als afgesproken. Goed meedenkende chauffeur die het niet vervelend vond om even te wachten. Al met al perfecte service.

Perfect.

Geweldig leuke en behulpzame chauffeur.

mijn ervaring is prima

contact met kantoor en chauffeur is prima

Prima geholpen tijdens telefonisch overleg. Daarna prima levering.

Heldere en duidelijke communicatie.

Ruud is een fijne en ervaren medewerker !

vriendelijk, meedenkend, behulpzaam

communicatie verloopt prima, chauffeur denkt mee en is vriendelijk

helemaal top!

gister besteld vandaag geleverd, betere service bestaat er niet.

Elbaweg 11 1044AK Amsterdam

(0)85 013 7208 / (0)6 1183 4202

Over CBOX Containers Netherlands B.V.

CBOX Containers verhuurt en verkoopt een breed assortiment aan nieuwe en gebruikte containers. De containers zijn onder andere geschikt voor opslag, transport en als accommodatie. Vrijwel elk type container is uit voorraad leverbaar: - Zee- en opslagcontainers - Offshore DNV containers - Koelcontainers - Cabincontainers - Milieucontainers Bij CBOX Containers kan je rekenen op kwaliteit. Je hebt bij ons keuze uit een breed assortiment aan containers welke ook nog vanuit onze grote voorraad kunnen worden geleverd. Na het plaatsen van een order kunnen wij de containers met eigen kraanwagens binnen 48 uur leveren.