Prima geholpen tijdens telefonisch overleg. Daarna prima levering.

Heldere en duidelijke communicatie.

Ruud is een fijne en ervaren medewerker !

vriendelijk, meedenkend, behulpzaam

communicatie verloopt prima, chauffeur denkt mee en is vriendelijk

helemaal top!

gister besteld vandaag geleverd, betere service bestaat er niet.

Fijne ervaring met het leveren van de containers

Door de fijne samenwerking en bereidheid van de chauffeur is het prettig om zaken te doen met C-Box

Super service en vakbekwaam

Goede communicatie vanuit t bedrijf, zelfs met Live tracking zodat je precies weet hoelaat de box aankomt.

Nuttige oplossing voor tijdelijk opslag van huisraad

Afspraken waren helder en zijn goed nagekomen. De internetsite benadrukt de dagkosten maar de aan en afvoerkosten van de container zijn behoorlijk hoog.

Prima container

Nette ruime container. Makkelijke communicatie met het bedrijf. Slot van cbox zou ik niet weer bestellen. Snel kapot en dan is €25 te duur

Goede communicatie, levering op tijd.

Keurig en bekwaam

Professionele afhandeling en transport

Prima geholpen

Komen netjes de afspraken na. Op tijd en goed geregeld

Bedankt voor de service.

Hele nare afhandeling na plaatsing

Twee containers gekocht bij dit bedrijf te Antwerpen. Ik werd door hen onjuist voorgelicht mbt de mogelijkheden tot het plaatsen van de containers op onze locatie. Na plaatsing werd mij ineens een onterechte factuur opgelegd; zogenaamde extra kosten omschreven als 5 wachturen van de chauffeur.. ze deden maar wat , want uit fotomateriaal bleek dat die tijden al geeneens konden kloppen. In eerste instantie geweigerd te betalen , maanden later kwamen zij hier ineens op terug en na veel gemaild, werd er een schikking aangeboden , die ik uiteindelijk heb geaccepteerd om van hun gezeur af te geraken.

Beste Eric, Het spijt ons om te horen dat u niet tevreden bent over onze samenwerking. We proberen steeds heel transparant te zijn over onze dienstverlening en de bijhorende kosten. Uiteraard dienen we extra kosten die bijvoorbeeld voortvloeien uit het niet kunnen leveren op een locatie steeds door te belasten aan onze klanten. We gingen er van uit dat we ondertussen, door middel van onze commerciële geste, het euvel reeds hadden opgelost. We staan steeds ter uwer beschikking indien u nog vragen/opmerkingen moest hebben. Met beleefde groet, Lander Luyckx

primma

uitstekend

Top bedrijf!

Mooie containers heel netjes op zijn plaats gezet

Eerste keer een container gehuurd

Hele nette container en heel netjes op zijn plaats gezet door chauffeur

Lekker gewerkt

Vooral Ruud

Zeer goed.

Op de afgesproken tijd bezorgt met een smile!

Tweede keer een CBOX gehuurd

Nadat we een CBOX hadden gehuurd voor de verbouwing in huis, nu een voor de verbouwing van de tuin. Weer top! Supervriendelijke en goed service.

Erg duidelijke communicatie

Zeer duidelijke mailing mbt ophalen en wegbrengen. Netjes op de afgesproken tijd aanwezig. Materiaal ziet er erg netjes uit.

Prima bedrijf met super chauffeurs!

Zeer correct bedrijf met super nette en aardige chauffeurs. Van container neerzetten tot weer ophalen alles netjes per mail / sms bericht geïnformeerd Super nette container voor tijdelijke opslag Volgende keer zeker weer bij C Box

Naa eerdere goede ervaring twee containers gehuurd voor tijdelijke opslag. Snel en keurig geleverd. Zeer plezierige chauffeur die zijn best doet om het zo netjes mogelijk te installeren. De containers zelf zijn keurig en goed schoon

Uitgebreid, geduldig advies en vlotte levering

Wij bestelden een container voor meubelopslag om nadien als tuincontainer in te zetten. Tom heeft ons goed geadviseerd en was ook geduldig toen onze plannen wat in de war werden gestuurd. Uiteindelijk vlotte bestelling en levering. Heel tevreden van!

Top geregeld en Top product

Verkoop: keurig Begeleiding digitaal: Keurig Chauffeur: helemaal Top De communicatie is helemaal goed gegaan, wat ikzelf erg waardeer. Ook tijdens het bezorgen van de container ging helemaal naar verwachting, wij hadden een moeilijker situatie voor lossen, maar de chauffeur dacht heel sterk mee en heeft de container neer kunnen zetten waar ik het graag wilde. Dank voor alles.

Goede hulp en prijs

Al met al een zeer prettige ervaring met CBox containers. Via de telefoon goed en persoonlijk geholpen bij het maken van de juiste keuze. Levering was snel, een goede prijs en containers in een nieuwe staat. Verbeterpunt is de communicatie betreft de tijd van aflevering, chauffeur was 2 uur eerder dan het aangegeven tijdslot waardoor er geïmproviseerd moest worden met de afhandeling.

Elbaweg 11

1044AK Amsterdam

(0)85 013 7208 / (0)6 1183 4202

Over CBOX Containers Netherlands B.V.

CBOX Containers verhuurt en verkoopt een breed assortiment aan nieuwe en gebruikte containers. De containers zijn onder andere geschikt voor opslag, transport en als accommodatie. Vrijwel elk type container is uit voorraad leverbaar: - Zee- en opslagcontainers - Offshore DNV containers - Koelcontainers - Cabincontainers - Milieucontainers Bij CBOX Containers kan je rekenen op kwaliteit. Je hebt bij ons keuze uit een breed assortiment aan containers welke ook nog vanuit onze grote voorraad kunnen worden geleverd. Na het plaatsen van een order kunnen wij de containers met eigen kraanwagens binnen 48 uur leveren.