Snel en betrouwbaar!

Pakketje besteld, de volgende dag al in huis en netjes ingepakt. Zou hier zeker weer bestellen :)

Wat je koopt voldoet zeker aan de verwachting

De artikelen die ik de laatste tijd heb besteld voldoen aan de verwachting en zien er mooi uit. Goede keuzes gemaakt. Goede en snelle afhandeling van de bestelling.

De allerleukste kookwinkel

Een heel mooi assortiment voor de kookliefhebber en er is altijd een bijzonder cadeau te vinden. Het gezellige enthousiaste team maakt een dikverdiende 10!

Absolute aanrader!

Mooie opscheplepel en soeplepel gekocht bij de webshop van K'ook. Wordt netjes verpakt en snel afgeleverd samen met een heel leuk persoonlijk bedankbriefje. Binnenkort ook maar eens in de winkel gaan kijken want die ziet er ook geweldig uit.

Snelle verzending en mooi ingepakt

Het mes voor m’n dochter werd snel verstuurd en prachtig ingepakt. Met een persoonlijk kaartje erbij. Zeer tevreden!

Heel goed, keurig verzonden

Ben heel blij met de schwitzer box, alleen jammer, dat jullie dat dan aanleveren met lege batterijen......................... slordig

Beste Edith, dat is inderdaad niet zoals het hoort. En dat gaan we natuurlijk oplossen met je, want wij doen niets liever dan onze klanten blij maken. We nemen contact met je op!

Suer betrouwbare winkel

Uitstekende kwaliteit!!! Bestelling verliep moeiteloos via overzichtelijke website. Vlotte levering, zorgvuldige én professionele verpakking. Zeer vriendelijke, servicegerichte en hoffelijke houding richting de klant.

Mooie winkel en snelle levering

Het leuke van deze winkel is dat je een cadeau pakket kunt samenstellen en mijn bestelling was dan ook mooi ingepakt! Levering was ook snel. Top dus

overzichtelijke & betrouwbare website!

Supersnelle levering en precies zoals omschrijving op de site. Top!

Attent en klantvriendelijk

Altijd attent en prettig in contact, snelle levering

Uitgebreid assortiment en een geweldige service met aandacht voor de klanten. Voorbeeld voor Nederland .

Vlug en goed.

Prima in orde!

Amazing service!

I ordered some plates a few months ago and had such great service that I came right back to this site when I needed bowls. An issue with my order was immediately resolved and they even sent a hand written note! I’d highly recommend K-ook to anyone.

snelle service

het is een mooi apparaat en handig schoon te maken onze nieuwe knoflookpers van OXO

Geen bevestigingsmail

De producten waren goed. Alleen ik kreeg na mijn aankoop geen bevestigingsmail, dus had geen idee of alles was gelukt.

Hoi Tessa, Dank je wel voor je beoordeling. Ik vermoed dat de bevestigingsmail in je spambox is terecht gekomen. Bij sommige emailadressen (gmail/hotmail) verdwijnen onze emails in de spam. Helaas. Veel plezier van je bestelling in ieder geval en een fijne dag!

Ik heb een prachtig servies van Nosse besteld. Het servies was zeer goed verpakt en snel verzonden. Helaas zat er een kleine beschadiging op één bord en week één bord erg af qua kleur. Dit werd direct opgelost door K-ook. Ik werd netjes geholpen en heb de vervangende borden nu al in huis!

Snelle reactie en levering.. En een persoonlijk briefje erbij.

Prachtige Kookwinkel

Prachtige zaak, mooie spullen en super service. Aanrader om een bezoekje te brengen. Van pannen, kookboeken, servies tot een prachtig vulstation met de lekkerste olie en azijn, en alles daar tussenin!

Altijd leuk om een cadeaupakketje samen te stellen

Prettige winkel waar je altijd iets van je gading kunt vinden en waar je hebberig wordt! Mooie serviezen en keukenspullen en heel veel keus om leuke eetpakketjes samen te stellen om cadeau te geven

Fantastische service

Ik had een kookboek gekocht als cadeau. Bij k-ook hebben ze het prachtig voor me ingepakt, beter dan ik zelf zou kunnen, en snel verzonden. Erg blij mee!

vlekkeloos

Het gehele bestelproces en levering verliep vlekkeloos. Niet op aan te merken, dus 5 sterren van mij.

Snel verzonden en geleverd. Leuk handgeschreven briefje erbij. Erg tevreden.

Eerste ervaring met K-ook is prima bevallen.

Mooie apparaten

Waterkoker prima, hoewel het kijken naar de maatverdeling bij het vulling niet echt makkelijk is. Met de broodrooster moet ik nog wat experimenteren om hem goed te kunnen beoordelen.

Veel aanbod tegen gunstige prijzen.

Komen afspraken na.

Over k-ook

K’OOK! is naast deze webshop ook dé kookwinkel in de Zaanbocht in Wormerveer. Op ruim 160 vierkante meter vind je er de leukste, handigste en meest kwalitatieve kookprodukten. Ook staat er een grote keuken waar regelmatig demo’s, workshops en proeverijen plaatsvinden. Kom je langs op Zaanweg 72 in Wormerveer?