Snel geleverd en netjes verpakt!

De crockpot was snel geleverd en stevig verpakt! Het verzoek om het als cadeau in te pakken was ook uitgevoerd ondanks dat het een best groot pakket was!

Probleemloos

Snel en netjes

Snelle en correct.

Keurig webadres. Alleen jammer dat Post-NL het pakketje buiten in de regen neerzet.

Tijdens mijn bestelling had ik een vraag, dus belde ik de winkel. Ik Werd perfect geholpen en het was een vrolijke, vriendelijke dame.

Online bestellen en toch telefonisch vragen kunnen stellen.

Prima producten (Waxinelichtjes Jumbo led) gekocht die ook zéér snel werden geleverd. Ik had een vraag over het product en het was dus heel prettig dat ik die gelijk telefonisch kon stellen.

Leuk om zo je bestelling te krijgen

Mijn Zwilling waterkoker kwam mooi als een cadeau ingepakt, samen met een handgeschreven kaart erbij. Daar werd ik gewoon blij van. De waterkoker is overigens ook top.

Top service!

Ik ben lang opzoek geweest naar een meater plus thermometer voor mijn bbq. Hier was met geen mogelijkheid aan te komen. Na ik op een dag wat op Google aan het zoeken was kwam ik bij K-ook terecht waar ze er op voorraad hadden. Deze waren echter snel uitverkocht waardoor ik er op misgreep. Hierna contact gehad met de klantenservice waar ik perfect geholpen werd. De medewerkster (Karen) zou proberen om er te bestellen en me op de hoogte houden. Zo gezegd zo gedaan en uiteindelijk na haar inzet en moeite uiteindelijk dit mooie product kunnen bestellen. Dat noem ik nog eens service!!

Heel erg blij met mijn bestelling!

Snelle levering en mooi verpakt, dus echt een cadeautje om te ontvangen. Jullie onderscheiden je zo mooi van de rest. Lekker zo door blijven gaan :o)

Fantastisch bedrijf, snelle bezorging mooi verpakt!

Een makkelijke website, bestelling zoals beschreven de volgende werkdag bezorgd. En hoe het pakket binnen kwam, zo mooi ingepakt ik werd er gelijk heel blij van een kado voor jezelf

Zeer goed en snel

Vriendelijk en prettige communicatie, prima olijfolie en zout van the Spice Tree. Snelle verzending, bedankt! MvG, Pieter

Super service en snelle levering

Goede ervaring, mooie producten, goede service, goede prijs, goede bereikbaarheid en supersnelle feedback. Een echte aanrader!!!!

Blij met mijn feestelijke pannensponsjes, de euro-scrubbies

Dat een pannensponsje niet alleen handig in gebruik, maar ook een lust voor het oog kan zijn bewijst de euro-scrubby, een vrolijke noot in de keuken. Snel en mooi verpakt bezorgd.

Wat fijn om hier iets te bestellen! Fijn contact en advies gehad naar aanleiding van mijn bestelling en alles heel mooi ingepakt thuisgestuurd! Top!

Mooie produkten, super persoonlijke service en snelle levering!!

Bijzonder vriendelijk en persoonlijk geadviseerd en de bestelling prachtig ingepakt en snel verstuurd! Dank jullie wel!

Zo'n mooie site, bakvormen van Nordic ware besteld en een siliconen invet kwastje de levering was snel en netjes ingepakt en er zit lief kaartje bij dat maakt het net iets persoonlijker

Fantastisch!

Als ik nog eens iets wil bestellen wordt het zeker bij jullie. Goede service, snelle bestelling en onwijs leuk verpakt met een persoonlijk kaartje! Complimenten hoor, ik vertel het door!!

Altijd een feestje!

Super winkel, lekkere producten en mooie spullen. Even heen gaan om iets kleins te halen lukt nooit. Ik kom altijd met meer thuis dan ik van plan was. Fijne meiden, altijd in voor een praatje. Eén van mijn favoriete winkels.

Goede snelle levering!

Snelle levering met een uitstekend product en een gezellig zakje losse thee en een leuk kaartje!

Altijd goed advies en keuze

Vriendelijke assistentie en prima voorraad van de artikelen die wij nodig hebben.

Prima producten, goede service en accurate levering

Een goede service en goede (digitale) bediening, vriendelijk in het contact en alles werd supersnel geleverd waarbij alles ook supernetjes was verpakt en met een strik eromheen!

Super winkel

Kom geregeld bij KOOK , voor een olie, azijn , keukendoek , kadootje enz, lekker snuffelen. Heerlijke winkel. Super aardige meiden, altijd even kletsen. Hoop nog heel vaak langs te komen.

Snelle en nette levering nu lekker aan de Gimber

Mooi en uitgebreid assortiment, snelle levering. Kreeg mijn producten in cadeaupapier ingepakt thuis met een lief kaartje erbij, erg leuke verrassing!

Zeer attente service, supersnelle levering van de Staub vispan. De prijs van deze pan is in vergelijking met andere aanbieders ook zeer aantrekkelijk. Ook aan de telefoon zeer vriendelijk en hartelijk. Bij de levering een kaartje waarop nog gerefereerd werd aan persoonlijke informatie. Top. Dit adres zal ik niet vergeten en zeker aanbevelen aan derden.

Geen goede service en communicatie

In mei bestelde ik een cadeau voor vaderdag. Netjes betaald en factuur ontvangen. Vervolgens kreeg ik de bestelling maar niet binnen. Bleek zonder bericht het geld te zijn teruggestort. Ik had op zn minst een persoonlijk bericht verwacht dat het cadeau niet zou komen. Erg slordig!

Over k-ook

K’OOK! is naast deze webshop ook dé kookwinkel in de Zaanbocht in Wormerveer. Op ruim 160 vierkante meter vind je er de leukste, handigste en meest kwalitatieve kookprodukten. Ook staat er een grote keuken waar regelmatig demo’s, workshops en proeverijen plaatsvinden. Kom je langs op Zaanweg 72 in Wormerveer?