Kwaliteits producten

Kwaliteits producten

SUPER

Vriendelijk, gezellig, goede prijs kwaliteit en een ruim assortiment.

Ik heb prachtige handdoeken en aanrechtdoekjes gekocht. Super mooie kwaliteit, een soort gebreide versie. Toen ik de doos open maakte, was ik blij verrast. Het was prachtig ingepakt en er zat nog een lief kaartje bij. Wat ik verder ook heel klantvriendelijk vind was de snelle manier van reageren. Ik had een paar vragen en toe kreeg ik meteen antwoord. Een hele fijne winkel om je mooie spulletjes te bestellen dus. Ik ben een zeer tevreden klant!

Fijnste kookwinkel

Ik kom er al jaren. Vanuit de kleine winkel zijn ze groot geworden. Altijd heel betrokken en gezellig. Leuk team, mooie spullen. Mijn favoriete winkel !

Hele fijne ervaring met een persoonlijke touch

Tijdens het plaatsen van mijn onlinebestelling, liep het vast bij de betaling. Ik dacht zelf ik wacht wel tot morgen en probeer het weer. Maar ze namen vanzelf contact met me op en via een omweg is het toen toch gelukt. Ik hou van die go getter mentaliteit en als het linksom niet lukt, dan doen we het gewoon techtsom. Was ook een "gezellige" samenwerking die we beiden met een wijntje afsloten. Daarnaast is het assortiment natuurlijk fantastisch. En alles was ook zo mooi ingepakt. Ik durf eerlijk gezegd niet naar de winkel, want ik ben bang dat ik m leeg koop! Hahaha! Maar ik doe mezelf binnenkort toch een bezoek kado ;-)

Fijne zaak K-ook

Al diverse keren heb ik Gimber besteld. Bij iedere bestelling zit een aardig kaartje. Het bestellen zelf gaat vlot en gemakkelijk en wordt snel geleverd. Naast dat Gimber echt een fantastisch product is, overheerlijk en nog gezond ook en van hoge kwaliteit stel ik het handgeschreven kaartje zeer op prijs.

Eerlijke prijs en snel verzonden.

Kwaliteit en klantvriendelijkheid hoog in het vaandel

Goede kwaliteit-prijsverhouding, fijne service, goed en mooi verpakt.

erg klantvriendelijk en service gericht

Ik werd erg goed geholpen en up to date gebracht aangaande mijn bestelling een persoonlijk kaartje kreeg ik erbij wat wel een finishing touch. Was erg tevreden met de bestelling het product en de service.

Superservice

2 kookboeken besteld welke keurige op tijd werden geleverd in een stevige verpakking. Als extra service bleken ze ook nog eens ingepakt te zijn en zat er een leuke persoonlijke kaart bij de bestelling. Prima service

altijd een feestje - hét adres voor mensen met smaak

Altijd mooie spullen, met prettige en profi advies en vooral zo mooi ingepakt...

Persoonlijk

Goede keuze aan producten. Toen er een probleem was met mn bestelling, zeer positieve interactie en sympathiek opgelost.

Betrokken service

Op mijn verzoek mooi ingepakt

Snel verstuurd en netjes verpakt

Ik kende deze winkel niet, op basis van de beoordelingen een bestelling geplaatst. Werd direct de volgende dag bezorgd en alles was netjes en zorgvuldig verpakt.

Superfijn, tips ,meedenken, gezellig!

Superfijne winkel

Mooie winkel met leuke cadeaus voor elk budget

Bij Kook word je altijd zeer klantvriendelijk behandeld. Het is een mooie winkel met verrassende spullen voor elk budget. Iets niet op voorraad dan wordt het gewoon besteld. Ook krijg je deskundig advies.

Aandacht met zorg

Zelfs voor een kleine bestelling is er aandacht. Ik bestel hier mijn Scrubby schoonmaakdoekjes, voor mezelf en om cadeau te doen. Het pakje dat je krijgt ziet er mooi verzorgd uit. Alsof je een cadeautje aan jezelf krijgt.

Duidelijke website en mooie producten

Duidelijk website, met goede omschrijving. Helder bestel/betaal proces. Bezorgd met PostNL, dus kon netjes in m’n app het tijdvak kiezen. Iets te grote doos voor het product, maar snap dat maatwerk qua dozen lastig is. Blij met m’n bakplaat!

Helemaal goed!

Geen klachten, prima service

Vernieuwend en super kwaliteit!

Voor ons al jaren een adres met een assortiment dat kwalitatief hoogstaand is maar ook super lekkere producten waarmee je de sterren van de hemel kan koken. Ze bezorgen ook in Frankrijk

Ontzettend fijn en klantvriendelijk

Normaal gesproken geef ik geen reviews, maar K-ook is anders dan “normaal gesproken”. Prachtige producten, heeeeele leuke verrassing iedere keer wanneer je pakketje thuis aankomt, super snelle, lieve en vriendelijke klantenservice. Beste webshop EVEEEEEEERRRRRRRRRRR!!!!

Goede snelle levering

Altijd een aardig kaartje erbij.

Super leuke betaalbare winkel ! Je wordt er leuk geholpen .

Behulpzaam, enthousiast en vakkundig

Zoals altijd zijn de dames van K-ook behulpzaam, vakkundig en enthousiast!

Zeer fijn geholpen

Zeer tevreden over het product

Over k-ook

K’OOK! is naast deze webshop ook dé kookwinkel in de Zaanbocht in Wormerveer. Op ruim 160 vierkante meter vind je er de leukste, handigste en meest kwalitatieve kookprodukten. Ook staat er een grote keuken waar regelmatig demo’s, workshops en proeverijen plaatsvinden. Kom je langs op Zaanweg 72 in Wormerveer?