Om blij van te worden

Ik was helemaal blij verrast toen ik mijn bestelling ontving: zo mooi verzorgd ingepakt! Daar werd ik erg blij van. Reacties op de inhoud moeten nog even wachten tot na Sinterklaas...

Zojuist mijn eerste pakketje van jullie ontvangen. Het was een feestje om het uit te pakken, mooi kadopapier en ook nog een persoonlijk geschreven kaartje. Alleen jammer dat jullie VANDAAG met de aktie zijn gestart, was voor mij ook wel leuk geweest. Maar ik zal niet treuren, ik was super blij met jullie zending, dankjewel.

Geweldigste kookwinkel in de Zaanstreek!

Groot aanbod met van alles wat culinair koken betreft. De meiden zijn allemaal super enthousiast en bereid om je overal over te informeren. Leuke acties en workshops heel het jaar door. Zeker een aanrader om een keer te bezoeken en het zal zeker niet bij een eenmalig bezoek blijven;)

Nadat ik melding had gedaan van Scheurtjes in mijn woklepel. Heb ik gelijk een nieuw exemplaar ontvangen. Prima service!

Nét even wat specialer

Fijne webshop, goede service en snelle levering. Tot zover niet erg bijzonder zou je denken? Toch wel hoor: bij elke bestelling een persoonlijk kaartje en vaak ook nog een kleine attentie. Ze maken online shoppen nét even wat specialer.

Heerlijk cadeau gisteren ontvangen van mijn lieve vriendin!

Altijd een feestje

Wat een fijne winkel! Hier kom ik altijd met veel plezier en loop nooit met lege handen de winkel uit. Het assortiment is grandioos en kwalitatief uitstekend. De crew is zeer behulpzaam en denkt mee met de klant. Is het niet op voorraad, dan wordt het besteld en word je netjes geïnformeerd. Naast mooie en handige keukenhulpjes, biedt K'OOK ook demo's en workshops. En als je geluk hebt is er net iets lekkers klaargemaakt. Gewoon een keer langsgaan!

Geweldig leuke winkel!

Zeer compleet assortiment en leuk personeel

Zaanweg 72 1521DN Wormerveer

075 - 622 78 60

Over k-ook

K’OOK! is naast deze webshop ook dé kookwinkel in de Zaanbocht in Wormerveer. Op ruim 160 vierkante meter vind je er de leukste, handigste en meest kwalitatieve kookprodukten. Ook staat er een grote keuken waar regelmatig demo’s, workshops en proeverijen plaatsvinden. Kom je langs op Zaanweg 72 in Wormerveer?