Goede en snelle verzending en service!

Het product was als beschreven, werd goed verpakt en snel verzonden en sanexo heeft zelf actief nazorg geboden. Ook op vragen was er steeds snel en kordaat antwoord. Ik raad zowel het product als sanexo.nl aan.

Snelle correcte levering en mooi product

Product ziet er erg mooi uit. We hebben het laten plaatsen dus was een makkie.

Een blikvanger voor in de badkamer.

Ik heb deze verwarming gekocht omdat ik in de badkamer niet veel warmte nodig heb. De verwarming was binnen 24 uur geleverd. Het staat mooi in de badkamer en met de haakjes kunnen er fijn handdoeken aan opgehangen worden. Top product!

Tijdige en probleemloze bezorging

Douchescherm besteld voor een mooie prijs en goede kwaliteit

Super snelle levering en top product

Wij hadden een radiotor besteld bij jullie! Zeer netjes geleverd en snelle vriendelijke service

Zeer tevreden.

Onze douchewand ¨dahlia¨van Sanexo via bol.com besteld. Wij zijn zeer tevreden over de kwaliteit van het product en de goede bereikbaarheid van dit bedrijf. Op de dag van levering werden wij keurig op de hoogte gehouden over het tijdstip van levering. Er was met plaatsen van de douchewand even wat onduidelijkheid maar is dankzij de goede telefonische bereikbaarheid en de deskundigheid van de desbetreffende medewerker naar volle tevredenheid opgelost.

Uitstekend !

Snelle en vlotte levering. Chauffeur was zeer voorzichtig met de douchewand. Hij heeft ons goed geholpen met de levering.

Snelle levering, mooie spiegel voor een goede prijs

Snelle levering, mooie en kwalitatief goede spiegel voor een goede prijs. Bedrijf is klantgericht en vriendelijk in haar communicatie

Vanaf de bestelling tot aan de levering alleen maar positief. Er moest een onderdeel retour, maar ik kreeg dezelfde dag een nieuw onderdeel. Super en heel fijn. Zonder twijfel 5 sterren!

Goed service, mooi product

De levering van mijn douchecabine was mooi binnen de afgesproken tijdsperiode. Tijdens het installeren van de douchecabine liep ik tegen een probleem aan. Na gechat te hebben met een medewerker, werd ik opgebeld om mijn probleem uit te leggen. Tijdens mijn uitleg vroeg de medewerker of ik whatsapp had, zodat wij konden videobellen. Na overgestapt te zijn op videobellen, hebben wij onze douchecabine (in aanbouw) vergeleken met een showroommodel, waardoor ik uiteindelijk een oplossing voor mijn probleem heb gevonden. Erg fijn dat de medewerkers zo mee denken met de klant, daarnaast zeer tevreden met onze douchecabine!

Als heel prettig ervaren.

We hadden j.l. woensdag 1 maart afgesproken afleveren tussen 13:45 en 15:45. De spullen van de toilet en badkamer keurig afgeleverd om 14:45. De tegels keurig om 15:30. Beiden keurige heren, die weten dat het geen pakje boter is wat je koopt. Alles met elkaar nagelopen en tot in de detail kloppend. Al met al zeer tevreden over Sanexo. Ga zo door zal het in ieder geval aanbevelen bij vrienden en familie.

Beste Rob Kruis, Bedankt voor uw feedback. Wat fijn om terug te lezen dat u zo goed geholpen bent en wat leuk dat u ons aanbeveelt bij uw vrienden en familie. Wij staan in de toekomst graag voor jullie klaar! ;) Daarnaast wensen wij u nog heel veel plezier toe met uw gloednieuwe aankoop! Met vriendelijke groet, Team Sanexo

Zeer goede communicatie

Wij hebben een douchewand van 140 besteld. Helaas was dit bij eerste levering stuk. Na bellen met service team hebben wij nieuwe kunnen bestellen. Bij de levering hebben de team ons zeer goed geholpen om de douchewand bij ons badkamer te leveren. Zeer vriendelijke personeel en mooie douchewand. Wij zijn er erg blij mee!

Beste Morsal, Bedankt voor uw feedback. Wat jammer om te horen dat uw douchewand tijdens de levering kapot gegaan is. Ik kan me voorstellen dat u daarvan baalde. Gelukkig is dit, zoals u aangeeft, zo snel mogelijk opgelost. Wij zijn blij u geholpen te hebben en wensen u nog heel veel plezier toe met uw nieuwe douchewand! :) Met vriendelijke groet, Team Sanexo

Formidable

Had een douchecabine aangeschaft en in deze Corona tijden kwam het goed uit sinds dat alle sportscholen gesloten zijn. De service en installatie van Sanexo is uitgestekend zelfs de afterservice is goed en hebben verstand van zaken

Beste AR, Bedankt voor uw feedback. Goed om te horen dat de zowel de service als installatie helemaal naar wens is geweest! Mochten wij in de toekomst nog wat voor u kunnen betekenen, horen wij dat uiteraard graag van u terug. Met vriendelijke groet, Team Sanexo

Zeer tevreden ,mooi product en een goede prijs kwaliteit verhouding

Een echte aanrader mooi vrijstaand ligbad. Levering / service prima. En ook nog even een telefoontje of alles naar wens is verlopen .

Beste Marc, Bedankt voor uw feedback. Wat fijn dat alles naar wens verlopen is en dat u ons een 10 geeft! Ik hoop dat u net zoveel geniet van uw nieuwe ligbad, maar aan uw bericht te zien is dat volgens mij wel het geval. ;) Geniet ervan! En ook u zien wij in de toekomst graag nog eens terug. Met vriendelijke groet, Team Sanexo

geweldig

Fijne service en leuk en kundig personeel zowel bij de aankoop als bij de montage. Product is super, ik gebruik het praktisch elke dag

Beste T. Herpen, Bedankt voor uw feedback. Wat een mooi compliment. :) En wat leuk dat u gebruik gemaakt heeft van onze montageservice. Ik kan me inderdaad voorstellen dat u de stoomcabine praktisch elke dag gebruikt; heerlijk ontspannen! Geniet ervan! En mochten wij in de toekomst nog wat voor u kunnen betekenen horen wij dit uiteraard graag van u terug. Voor nu wensen wij u nogmaals veel plezier toe met uw nieuwe aankoop. Met vriendelijke groet, Team Sanexo

Meer dan geweldig

Geweldige service( ophalen product). Heel klantvriendelijk en meer dan tevreden eigenaren van deze spiegel. Wellicht kunnen jullie aan de fabrikant aangeven om ook sleuven te maken aan lange zijde. De spiegel kun je nul zowel verticaal als horizontaal plaatsen.

Beste Cees, Bedankt voor uw feedback. Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent met uw aankoop en bedankt voor de tip! Wij zullen dit zeker met de fabrikant bespreken. ;) Verder wensen wij u nog veel plezier toe met uw nieuwe aankoop en zien u in de toekomst uiteraard graag nog eens terug. Met vriendelijke groet, Team Sanexo

Service gericht en zeer scherp geprijsd

Ik schrijf nooit reviews maar wil nu toch graag een keer een uitzondering maken. Wij bestelden een grote douchewand bij Sanexo, de prijs was zeer aantrekkelijk. Vervolgens heb ik met Sanexo gebeld om even af te stemmen wanneer de douchewand geleverd zou worden. Onze contactpersoon Aaliyah heeft het vervolgens allemaal perfect geregeld. De chauffeur was zeer behulpzaam en de douchewand bleek in het echt nog mooier te zijn dan op de foto. Wij bestelden een wand van 160 X 200 en hadden van te voren op advies van Sanexo even een houten rechthoek gemaakt om te kijken of de douchewand door het trapgat paste.

Beste Joost, Bedankt voor uw feedback. Wat fijn dat u de service zo goed ervaren heeft! Wij vinden dit erg belangrijk en zijn blij u geholpen te kunnen hebben bij het realiseren van uw droombadkamer! :) De mooie complimenten zal ik ook zeker doorgeven aan de rest van 't team. En mochten wij in de toekomst nog wat voor u kunnen betekenen, staan wij uiteraard graag voor u klaar! Met vriendelijke groet, Team Sanexo

Geheel volgens afspraak

Beste Bas, Bedankt voor uw feedback! Fijn dat alles volgens afspraak verlopen is. Mochten wij in de toekomst nog wat voor u kunnen betekenen, horen wij het uiteraard graag van u terug. Met vriendelijke groet, Team Sanexo

Goede service en vriendelijke klantenservice

Het bestellen en retouneren van het product ging zonder problemen. De handelingen waren snel. Bedrijf neemt contact met je op voor de levering en het ophalen van het product. Bedrijf kwam alle afspraken na zoals terugbellen, en eerlijke tijdsindicatie.

Beste Bob, Bedankt voor uw feedback. Fijn om te horen dat u geheel naar wens geholpen bent en de levering zo snel verlopen is! :) Wij staan uiteraard in de toekomst graag nog eens voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Sanexo

Zeer klantvriendelijk en professioneel

Sanexo heeft veel aanbod voor als je je badkamer en/of wc wilt vernieuwen. De medewerkers zijn zeer behulpzaam en professioneel. Voor mij is de prijs-kwaliteitsverhouding van essentieel belang. Zeer betaalbare, maar luxe producten. Ook hebben ze een groot aanbod aan luxe, betaalbare tegels. Ik kan Sanexo zeker aanraden.

Beste Ergin, Bedankt voor uw feedback! Uitstekende kwaliteit tegen een betaalbare prijs vinden wij zeer belangrijk. Fijn dat u dit dan ook zo ervaren heeft! ;) Uiteraard zien wij u in de toekomst graag nog eens terug. Met vriendelijke groet, Team Sanexo

Top bedrijf!

Komen alle afspraken na zijn erg aardig.

Beste Henk, Bedankt voor uw feedback! Fijn dat wij u hebben kunnen helpen. Uiteraard zien wij ook u graag nog eens een keer terug. :) Met vriendelijke groet, Team Sanexo

fantastisch

Heel fijn contact gehad omtrent mijn bestelling.Kan zelfs op zondag terecht.Hoe mooi en klantvriendelijk kun je het hebben? Gewoon terecht geweldig

Beste Marcel, Bedankt voor uw feedback! Wat fijn om te horen dat u geheel naar wens geholpen bent. Mochten wij in de toekomst nog wat voor u kunnen betekenen, horen wij dat graag van u terug! :) Met vriendelijke groet, Team Sanexo

Prima gesprek. Ging over de bezorging

Het gesprek ging over een bevestiging van de bezorging. De bezorging zou door gaan op de afgesproken datum.

Beste K. Emmeloord, Bedankt voor uw feedback. Fijn dat het gesprek naar wens verlopen is en wat leuk dat u ons aanbeveelt! Wij zien u uiteraard in de toekomst graag nog eens terug. Met vriendelijke groet, Team Sanexo

Top geregeld

Beste Cees, Bedankt voor uw feedback! Wij wensen u nog veel plezier toe met uw gloednieuwe aankoop en zien u in de toekomst graag nog eens terug. Daarnaast nog de beste wensen voor het nieuwe jaar. Dat 2021 gevuld mag zijn met plezier, vele ontspannen momenten en vooral veel gezondheid! Met vriendelijke groet, Team Sanexo

zeer goede service en echt verstand van zaken.in 1 woord SUPER...

Beste Henk, Bedankt voor uw feedback. Ik zal het compliment zeker doorgeven aan de rest van het team, vooral de adviseurs in de showroom. Die zullen hier zeker heel blij mee zijn! ;) Wij wensen u nog veel plezier toe met uw nieuwe aankoop en zien u in de toekomst graag nog eens terug. Daarnaast nog de beste wensen voor het nieuwe jaar. Dat 2021 gevuld mag zijn met plezier, vele ontspannen momenten en vooral veel gezondheid! Met vriendelijke groet, Team Sanexo