Als heel prettig ervaren.

We hadden j.l. woensdag 1 maart afgesproken afleveren tussen 13:45 en 15:45. De spullen van de toilet en badkamer keurig afgeleverd om 14:45. De tegels keurig om 15:30. Beiden keurige heren, die weten dat het geen pakje boter is wat je koopt. Alles met elkaar nagelopen en tot in de detail kloppend. Al met al zeer tevreden over Sanexo. Ga zo door zal het in ieder geval aanbevelen bij vrienden en familie.

Zeer goede communicatie

Wij hebben een douchewand van 140 besteld. Helaas was dit bij eerste levering stuk. Na bellen met service team hebben wij nieuwe kunnen bestellen. Bij de levering hebben de team ons zeer goed geholpen om de douchewand bij ons badkamer te leveren. Zeer vriendelijke personeel en mooie douchewand. Wij zijn er erg blij mee!

Formidable

Had een douchecabine aangeschaft en in deze Corona tijden kwam het goed uit sinds dat alle sportscholen gesloten zijn. De service en installatie van Sanexo is uitgestekend zelfs de afterservice is goed en hebben verstand van zaken

Beste AR, Bedankt voor uw feedback. Goed om te horen dat de zowel de service als installatie helemaal naar wens is geweest! Mochten wij in de toekomst nog wat voor u kunnen betekenen, horen wij dat uiteraard graag van u terug. Met vriendelijke groet, Team Sanexo

Zeer tevreden ,mooi product en een goede prijs kwaliteit verhouding

Een echte aanrader mooi vrijstaand ligbad. Levering / service prima. En ook nog even een telefoontje of alles naar wens is verlopen .

Beste Marc, Bedankt voor uw feedback. Wat fijn dat alles naar wens verlopen is en dat u ons een 10 geeft! Ik hoop dat u net zoveel geniet van uw nieuwe ligbad, maar aan uw bericht te zien is dat volgens mij wel het geval. ;) Geniet ervan! En ook u zien wij in de toekomst graag nog eens terug. Met vriendelijke groet, Team Sanexo

geweldig

Fijne service en leuk en kundig personeel zowel bij de aankoop als bij de montage. Product is super, ik gebruik het praktisch elke dag

Beste T. Herpen, Bedankt voor uw feedback. Wat een mooi compliment. :) En wat leuk dat u gebruik gemaakt heeft van onze montageservice. Ik kan me inderdaad voorstellen dat u de stoomcabine praktisch elke dag gebruikt; heerlijk ontspannen! Geniet ervan! En mochten wij in de toekomst nog wat voor u kunnen betekenen horen wij dit uiteraard graag van u terug. Voor nu wensen wij u nogmaals veel plezier toe met uw nieuwe aankoop. Met vriendelijke groet, Team Sanexo

Meer dan geweldig

Geweldige service( ophalen product). Heel klantvriendelijk en meer dan tevreden eigenaren van deze spiegel. Wellicht kunnen jullie aan de fabrikant aangeven om ook sleuven te maken aan lange zijde. De spiegel kun je nul zowel verticaal als horizontaal plaatsen.

Beste Cees, Bedankt voor uw feedback. Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent met uw aankoop en bedankt voor de tip! Wij zullen dit zeker met de fabrikant bespreken. ;) Verder wensen wij u nog veel plezier toe met uw nieuwe aankoop en zien u in de toekomst uiteraard graag nog eens terug. Met vriendelijke groet, Team Sanexo

Service gericht en zeer scherp geprijsd

Ik schrijf nooit reviews maar wil nu toch graag een keer een uitzondering maken. Wij bestelden een grote douchewand bij Sanexo, de prijs was zeer aantrekkelijk. Vervolgens heb ik met Sanexo gebeld om even af te stemmen wanneer de douchewand geleverd zou worden. Onze contactpersoon Aaliyah heeft het vervolgens allemaal perfect geregeld. De chauffeur was zeer behulpzaam en de douchewand bleek in het echt nog mooier te zijn dan op de foto. Wij bestelden een wand van 160 X 200 en hadden van te voren op advies van Sanexo even een houten rechthoek gemaakt om te kijken of de douchewand door het trapgat paste.

Beste Joost, Bedankt voor uw feedback. Wat fijn dat u de service zo goed ervaren heeft! Wij vinden dit erg belangrijk en zijn blij u geholpen te kunnen hebben bij het realiseren van uw droombadkamer! :) De mooie complimenten zal ik ook zeker doorgeven aan de rest van 't team. En mochten wij in de toekomst nog wat voor u kunnen betekenen, staan wij uiteraard graag voor u klaar! Met vriendelijke groet, Team Sanexo

Geheel volgens afspraak

Beste Bas, Bedankt voor uw feedback! Fijn dat alles volgens afspraak verlopen is. Mochten wij in de toekomst nog wat voor u kunnen betekenen, horen wij het uiteraard graag van u terug. Met vriendelijke groet, Team Sanexo

Goede service en vriendelijke klantenservice

Het bestellen en retouneren van het product ging zonder problemen. De handelingen waren snel. Bedrijf neemt contact met je op voor de levering en het ophalen van het product. Bedrijf kwam alle afspraken na zoals terugbellen, en eerlijke tijdsindicatie.

Beste Bob, Bedankt voor uw feedback. Fijn om te horen dat u geheel naar wens geholpen bent en de levering zo snel verlopen is! :) Wij staan uiteraard in de toekomst graag nog eens voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Sanexo

Zeer klantvriendelijk en professioneel

Sanexo heeft veel aanbod voor als je je badkamer en/of wc wilt vernieuwen. De medewerkers zijn zeer behulpzaam en professioneel. Voor mij is de prijs-kwaliteitsverhouding van essentieel belang. Zeer betaalbare, maar luxe producten. Ook hebben ze een groot aanbod aan luxe, betaalbare tegels. Ik kan Sanexo zeker aanraden.

Beste Ergin, Bedankt voor uw feedback! Uitstekende kwaliteit tegen een betaalbare prijs vinden wij zeer belangrijk. Fijn dat u dit dan ook zo ervaren heeft! ;) Uiteraard zien wij u in de toekomst graag nog eens terug. Met vriendelijke groet, Team Sanexo

Top bedrijf!

Komen alle afspraken na zijn erg aardig.

Beste Henk, Bedankt voor uw feedback! Fijn dat wij u hebben kunnen helpen. Uiteraard zien wij ook u graag nog eens een keer terug. :) Met vriendelijke groet, Team Sanexo

fantastisch

Heel fijn contact gehad omtrent mijn bestelling.Kan zelfs op zondag terecht.Hoe mooi en klantvriendelijk kun je het hebben? Gewoon terecht geweldig

Beste Marcel, Bedankt voor uw feedback! Wat fijn om te horen dat u geheel naar wens geholpen bent. Mochten wij in de toekomst nog wat voor u kunnen betekenen, horen wij dat graag van u terug! :) Met vriendelijke groet, Team Sanexo

Prima gesprek. Ging over de bezorging

Het gesprek ging over een bevestiging van de bezorging. De bezorging zou door gaan op de afgesproken datum.

Beste K. Emmeloord, Bedankt voor uw feedback. Fijn dat het gesprek naar wens verlopen is en wat leuk dat u ons aanbeveelt! Wij zien u uiteraard in de toekomst graag nog eens terug. Met vriendelijke groet, Team Sanexo

Top geregeld

Beste Cees, Bedankt voor uw feedback! Wij wensen u nog veel plezier toe met uw gloednieuwe aankoop en zien u in de toekomst graag nog eens terug. Daarnaast nog de beste wensen voor het nieuwe jaar. Dat 2021 gevuld mag zijn met plezier, vele ontspannen momenten en vooral veel gezondheid! Met vriendelijke groet, Team Sanexo

zeer goede service en echt verstand van zaken.in 1 woord SUPER...

Beste Henk, Bedankt voor uw feedback. Ik zal het compliment zeker doorgeven aan de rest van het team, vooral de adviseurs in de showroom. Die zullen hier zeker heel blij mee zijn! ;) Wij wensen u nog veel plezier toe met uw nieuwe aankoop en zien u in de toekomst graag nog eens terug. Daarnaast nog de beste wensen voor het nieuwe jaar. Dat 2021 gevuld mag zijn met plezier, vele ontspannen momenten en vooral veel gezondheid! Met vriendelijke groet, Team Sanexo

Mijn beste ervaring ooit bij een online aankoop.

Beste Ismail, Bedankt voor uw feedback. Wauw, wat een mooi compliment! Bedankt! Wij zijn blij u zo goed geholpen te kunnen hebben en zien u in de toekomst graag nog eens terug. Ook wensen wij u nog veel plezier toe met uw nieuwe aankoop. Daarnaast nog de beste wensen voor het nieuwe jaar. Dat 2021 gevuld mag zijn met plezier, vele ontspannen momenten en vooral veel gezondheid! Met vriendelijke groet, Team Sanexo

Duidelijke webshop

Sanexo had het juiste materiaal voor een scherpe prijs.

Beste Peter, Bedankt voor uw feedback en bedankt voor het compliment met betrekking tot onze webshop. Wij werken er hard aan deze zo goed mogelijk te optimaliseren. Het is dan ook fijn om te lezen dat dit terug te zien is. :) Wij zien u in de toekomst graag nog eens terug. Daarnaast nog de beste wensen voor het nieuwe jaar. Dat 2021 gevuld mag zijn met plezier, vele ontspannen momenten en vooral veel gezondheid! Met vriendelijke groet, Team Sanexo

Goede prijs kwaliteit verhouding

Snelle levering en goede prijs kwaliteit verhouding.

Beste Jonas, Bedankt voor uw feedback. Fijn dat u tevreden bent met onze service. Wij wensen ook u nog veel plezier toe met uw nieuwe aankoop en zien u in de toekomst graag nog eens terug. Daarnaast nog de beste wensen voor het nieuwe jaar. Dat 2021 gevuld mag zijn met plezier, vele ontspannen momenten en vooral veel gezondheid! Met vriendelijke groet, Team Sanexo

snelle levering en goede kwaliteit

snelle levering en goede kwaliteit

Beste Loes, Bedankt voor uw feedback. Fijn dat u onze service als uitstekend ervaren heeft. Wij doen ons uiterste beste deze te blijven optimaliseren. Uw feedback wordt dan ook zeer gewaardeerd! :) Wij wensen u veel plezier toe met uw nieuwe aankoop en zien u in de toekomst graag nog eens terug. Daarnaast nog de beste wensen voor het nieuwe jaar. Dat 2021 gevuld mag zijn met plezier, vele ontspannen momenten en vooral veel gezondheid! Met vriendelijke groet, Team Sanexo

Super tevreden! Goede service en mooie kwaliteit!

Beste Jamie van Weenen, Bedankt voor uw feedback. Wat leuk dat u ons een 10 geeft! Uw feedback wordt zeer gewaardeerd. Wij wensen u nog veel plezier toe met uw nieuwe aankoop en zien u in de toekomst graag nog eens terug. Daarnaast nog de beste wensen voor het nieuwe jaar. Dat 2021 gevuld mag zijn met plezier, vele ontspannen momenten en vooral veel gezondheid! Met vriendelijke groet, Team Sanexo

Zeer klantvriendelijk

Mooie showroom met ruime assortiment, deskundig en vriendelijk advies. Snelle levering en goede prijs kwaliteit verhouding. Kortom een heel tevreden klant!

Beste Angela, Bedankt voor uw feedback. Wat leuk dat u onze showroom in Wernhout bezocht heeft! Fijn om te lezen dat u weer tevreden weg bent gegaan. Wij zien u uiteraard in de toekomst graag nog eens terug! Voor nu wensen wij u nog veel plezier toe met uw nieuwe aankoop. Daarnaast nog de beste wensen voor het nieuwe jaar. Dat 2021 gevuld mag zijn met plezier, vele ontspannen momenten en vooral veel gezondheid! Met vriendelijke groet, Team Sanexo

Vriendelijk deskundig en snelle levering

Onlangs mijn badkamer en 2e toilet gekocht en laten zetten door Sanexo. Bij binnenkomst hartelijk ontvangen, zij nemen ruim de tijd en adviseren je deskundig. Heel eerlijk ik kwam binnen voor een douchecabine en tegels en ik liep weg met van alles tot aan mijn design radiator. Niets is te gek, alles is aanwezig voor een gehele badkamer renovatie. De renovatie verliep ook soepel en alles was klaar volgens afspraak. Tip:

Beste Emily, Bedankt voor uw feedback. Fijn dat wij hebben kunnen helpen bij het realiseren van uw droombadkamer! Ook goed om terug te lezen dat de renovatie en levering geheel naar wens verlopen zijn. Wij zien u in de toekomst graag nog eens terug. Voor nu wensen wij u in ieder geval nog veel plezier toe met uw nieuwe badkamer! Daarnaast nog de beste wensen voor het nieuwe jaar. Dat 2021 gevuld mag zijn met plezier, vele ontspannen momenten en vooral veel gezondheid! Met vriendelijke groet, Team Sanexo

Goed geholpen

Ik ben tevreden dat ik deze ervaren en vriendelijke mensen ben tegengekomen. Ze hebben me goed geholpen en we zijn super blij! Tip: stel veel vragen, want ze zijn behulpzaam.

Beste Erdem, Bedankt voor uw feedback. Fijn dat u geheel naar wens geholpen bent. Veel vragen stellen is zeker een goede tip; zo kunnen wij onze klanten nog beter helpen op de weg naar een gloednieuwe droombadkamer! ;) Uiteraard zien wij ook u in de toekomst graag nog eens terug. Daarnaast nog de beste wensen voor het nieuwe jaar. Dat 2021 gevuld mag zijn met plezier, vele ontspannen momenten en vooral veel gezondheid! Met vriendelijke groet, Team Sanexo

Super Qualitativ

Professionals Klantegericht Subtiel Chiek Flexible Vriendelijk Geen lange wachttijden Reliable

Beste Melek, Bedankt voor uw feedback. Wat een mooie beschrijving van uw ervaring met ons. Wij staan in de toekomst graag nog eens voor u klaar. Voor nu wensen wij u nog veel plezier toe met uw nieuwe aankoop! Met vriendelijke groet, Team Sanexo

Prettig en goed

Beste Indra, Bedankt voor uw feedback. Fijn dat u tevreden bent met onze service. Veel plezier met uw nieuwe aankoop en wij zien u uiteraard graag nog eens terug! Met vriendelijk groet, Team Sanexo