Makkelijk vinden van de producten en snel geleverd

Snel en goede levering

Kwam 1 tegel te kort en kreeg deze direct geleverd. Top

goed geregeld

vlotte verzending en het juiste product.

Deskundigheid

Vriendelijke ontvangst met koffie en een praatje

uitstekend

prima, mijn bestelling is op tijd geleverd.

Ontzettend blij met onze prachtige spiegel!!

Wat een fijn bedrijf,ik kreeg netjes antwoorden op al mijn vragen. Daarnaast ook nog eens een prachtige spiegel voor een hele mooie prijs thuis mogen ontvangen!! Toppie!!

prima de luxe

op een zondagavond besteld via internet, en al op de dinsdagmorgen daarna geleverd. (snelle levering) het werkt prima.

Goed product

Mooie badkamerspiegel en goede prijs kwaliteit verhouding. Ook de communicatie via dit bedrijf is heel goed.

Supervriendelijk klantenservice

Ik had vier punten besteld: twee opbouwnissen en twee tandenborstelhouder. De opbouwnissen werden snel en soor hun eigen vervoer bezorgd. De tandenborstelhouder zouden door DPD bezorgd worden. Ondanks dat ik de hele dag thuis was, kreeg ik een mail dat DPD het pakketje bij een afhaalpunt had afgeleverd, en niet eens het meest dichtbij gelegen afhaalpunt. Dus ik was thuis maar zelfs als ik de bel niet gehoord zou hebben, waren er meerdere buren thuis. Ik heb hierop mijn videodeurbel gecontroleerd en wat denk je? Geen bezorgdienst is aan de deur geweest. Hierop heb ik Sanexo gebeld en werd uiterst vriendelijk geholpen. Zij hebben contact opgenomen met DPD. Die hebben op enig moment het pakketje retour gestuurd en ze beweerden wel aan de deur geweest te zijn, de liegebeesten. Dus Sanexo krijgt ook hun vervoerskosten niet terug van DPD, ondanks dat ik bewijs heb. Maar goed, dat zou teveel tijd gaan kosten om daar een zaak van te maken tegen DPD. Sanexo stuurt mij nu het pakket nogmaals, maar met hun eigen vervoersdienst, alhoewel dit qua afmeting en waarde daar eigenlijk te klein voor is. Gedurende deze tijd ben ik pro-actief, vriendelijk en adequaat op de hoogte gehouden en bejegend. Al met al geeft dit het vertrouwen dat naast mooie producten, ook als iets niet goed gaat, dit netjes wordt opgelost.

Goed artikel

Degelijk, betrouwbaar Een duidelijker handleiding is wenselijk

We zijn vriendelijk geholpen in de toonzaal. Ook de levering daarna was goed geregeld. Het product is nog niet geïnstalleerd maar ziet er prima uit.

Een tien voor de service

Sanexo heeft ons een stoom-infrarood douchecabine geleverd en geinstalleerd. De monteur had zich vergist met afsluitkranen waardoor er water was weggelopen waar dat niet moest. Maar Sanexo heeft dat keurige netjes op gelost, en uiteindelijk dus een zeer tevreden klant. De cabine is een genot en wordt goed gebruikt door de hele familie.

Netjes begeleid in onze wensen

Goed advies en inzicht in wat nodig is n.a.v. onze wensen.

duidelijk makkelijk en snelle levering

Zeer vriendelijk personeel, uiterst behulpzaam!

Mooie en goede douchebak gekocht. Zeer tevreden mee. Werd ook nog voor mij in de auto gelegd. Zeer aan te bevelen bedrijf.

uitstekende service

prima service en vlotte afhandeling

Rommelige bezorging en inflexibel bij bestelling verkeerd product

De bezorging van de douchecabine ging erg rommelig, ik kreeg steeds wisselende berichten van de bezorgdienst en de bezorgdatum werd telkens (1 dag van te voren) verplaatst zonder uitleg, het was niet mogelijk om zelf een bezorgdag te kiezen. Toen ik vervolgens erachter kwam dat de douchecabine niet geschikt was voor mijn situatie, waren ze totaal niet flexibel in het retournemen van het product (doordat de retourtermijn verstreken was). Hierdoor zit ik nu met een volledig nieuw product dat ik niet kan gebruiken en ook niet kan retourneren. De responsetijd van de klantenservice was tenslotte ook erg traag, meerdere malen gebeld en afgesproken dat ze zouden terugbellen maar dit gebeurde niet. Conclusie: teleurgesteld door deze leverancier!

Prima service, alles netjes en correct afgehandeld. Eerst door de producent een verkeerde douche cabine geleverd maar door Sanexo is het snel en goed geregeld, binnen een week de cabine om gewisseld.

Goede prijs/kwaliteitverhouding.

Snelle oplevering van de badkamer uitgevoerd door vakkundige mensen.

Superservice

Onlangs diverse artikelen gekocht voor onze badkamer en toilet. Niets was onmogelijk. De verkoper (John) heeft ons dusdanig geholpen dat we alles hebben kunnen aanschaffen naar ons smaak. Hij kwam met alternatieven of had een betere oplossing. Dit deed hij dusdanig dat wij binnen ons budget zijn gebleven. Ik raad deze verkoper iedereen aan.

Zeer vriendelijke en behulpzame klantenservice

Helaas ging er het een en ander mis, artikel niet op voorraad na bestelling via BOL.com. Klantenservice heeft toen contact opgenomen en geprobeerd het zo goed mogelijk op te lossen. Sealskin gordijn gekregen zodat er toch gedoucht kon worden. Vanwege de vriendelijkheid en behulpzame klantenservice zal ik zeker een volgende keer weer bij sanexo kijken.

Mooi product, uitzonderlijk vriendelijkenklantenservice

Vijf sterren voor Sanexo op alle fronten voor de aankoop en levering van onze nieuwe ronde badkamerspiegel met led-verlichting.

Super goede service!

Helaas is er bij het uitpakken van de douche cabine een glazen deur gesprongen en tot alle pech was het vrijdagavond. Ik heb direct een mailtje gestuurd en volgende week woensdag werd een nieuwe glazen deur bij mij afgeleverd. Dus beter kan het niet!

Prettig contact en goede service

Bij missende onderdelen alsnog een snelle en adequate oplossing geboden. Toppie.

Over Sanexo.nl

Wilt u binnenkort een nieuw toilet, een bijpassende kraan, een onderhoudsvriendelijke douche, praktische badkamermeubels of een accessoire aanschaffen? Dat is zo geregeld. Of toch niet? Vandaag de dag is het aanbod in sanitair erg uitgebreid en divers; zoveel soorten wastafels, radiatoren, spiegels en baden. Uw keuzes hangen niet alleen af van de stijl van uw badkamer, maar u dient ook rekening te houden met de verschillende maten, materialen en de kwaliteit van een product. Wij realiseren ons dat dit proces niet voor iedereen even makkelijk is. Om keuze- en aankoopstress te voorkomen willen wij u middels alle mogelijke wegen ondersteunen. Wij denken graag met u mee en willen u producten aanbieden tegen betaalbare prijzen.