Goede service Klantvriendelijk en fijn dat het artikel wat wij nodig hebben door jullie verkocht wordt. Bedankt voor de snelle aflevering ;)

Ondanks een paar minpuntjes blij met de Douchedeur

De deur is mooi en voldoet aan de omschrijving. De levering liet wat te wensen over. Voor 7u in de ochtend is de deur bij onze voordeur neergezet. Er is niet aangebeld of geklopt. Ik had bericht gehad dat de deur voor de middag bezorgd zou worden, maar vóór 7u al? De doos was helemaal nat geregend. Het was een hele klus om deze in m’n eentje naar binnen te sjouwen. Gelukkig zijn we tevreden want terugsturen was ivm verregende verpakking geen optie meer. Helaas zijn afdekdopjes gebroken. Deze zijn dus niet erg degelijk en niet meer bruikbaar

Beste klant, dankuwel voor uw bericht. Wij hebben in de afgelopen periode contact met u gehad over de afdekdopjes, deze hebben wij inmiddels per post toegezonden (kosteloos)! Voor de onhandige communicatie vanuit de leverancier bieden we onze excuses aan, het is de bedoeling dat al onze klanten een tijdsvak van ca 4u ontvangen en wij nemen uw melding hierover dan ook zeker mee in de volgende vergadering. Mvg Team Sanexo

Uitstekende service!

Bij het uitpakken van de douchecabine is er een glasplaat gesprongen. Na het opruimen een mailtje gestuurd naar de klantenservice van Sanexo. De volgende dag werd ik gebeld door Linda of ik foto's kon sturen. De foto's aangeleverd en de volgende dag werd ik weer gebeld dat de leverancier een nieuwe glasplaat zou sturen. Deze werd 2 dagen later al bezorgd en de douchecabine staat nu geweldig en compleet in onze badkamer!

Uitstekende service en prettig contact met Sanexo.

Ik had 2 maanden geleden een douchewand besteld die keurig is geleverd. Echter nu bij plaatsing bleek er een klein maar belangrijk onderdeel te missen. Dit is snel nageleverd door Sanexo.

Snelle en goede service

Hedda rustica cabine bij Sanexo besteld. Badkamer verder zelf verbouwd. Echter de gekochte tegels(bij andere winkel) kreeg ik niet alleen geplaatst (120x60 tegels). Na vraag of Sanexo deze kon plaatsen kregen wij een keurige offerte voor een nette prijs. Veel dank voor Sanexo voor de snelle planning en keurige betegeling. Wij genieten nu van een mooie badkamer met heerlijk infrarood stoomdouche.

Snelle en goede service

Top service en je wordt verwittigd via telefoon/gsm voor aanpassing.levering perfect.ook bij mail sturen geen probleem, altijd reactie,bedankt aan Lobke.

Goede service voor een goede prijs!

We hebben 2 prachtige douchewanden gekocht bij Sanexo voor een prima prijs. Perfect op tijd geleverd en netjes binnen gebracht. Ik miste een onderdeel, waarschijnlijk zelf kwijt geraakt, maar dat is de volgende dag netjes opgestuurd. Ook goede after sales dus!

Prima service en prachtig product

Na prima telefonisch advies te hebben gehad, de douche pendeldeur direct besteld en al de volgende dag in huis! Geweldig en ook nog eens een pracht product. Al met al zeer tevreden.

Persoonlijke contact over levering.

Fijn dat als je voor het eerst online sanitair besteld, je de volgende dag gebeld word voor een afspraak om de bestelling te leveren. Ook een week na de levering word je gebeld of alles goed gegaan is. Mooi dat dit soort bedrijven bestaan. Ga zeker weer neuzen bij hun als een volgend project zich aan doet.

Fijn geholpen en prima service

Wij wilden een stoom douche cabine met infrarood kopen, via internet terecht gekomen bij Sanexo. We werden super vriendelijk door Lobke ontvangen en gingen uiteindelijk de deur uit met een tevreden gevoel en een bestelling van de complete badkamer, tegels, sanitair, kasten, stoom douche cabine, kranen prullenbak, wastafel en alle verder benodigdheden. De uiteindelijke bezorg en montage service was al evenzo perfect. Alle onderdelen werden keuring op de eerste etage (zonder lift) afgeleverd en op de afgesproken datum gemonteerd. Een niet geheel correct werkende drukknop van de WC werd na 1 telefoontje een vervangend onderdeel toegezonden. Deze was eenvoudig zelf te vervangen, waarna de spoeling uiteindelijk prima werkte. Wanneer je goed advies, goede service, prima producten en vriendelijk geholpen wilt worden is Sanexo een aanrader.

Prachtige Spiegel

Na het plaatsen van mijn bestelling bleek dat het product (Badkamerspiegel Sunlight Rond Touch 120cm Met LED Verlichting En Anti Condens) niet op voorraad was. Deze werd in korte tijd besteld bij de leverancier. Tijdig ben ik geinformeerd over de loop van mijn bestelling en het product is netjes afgevelerd. Installatie is heel duidelijk en makkelijk gegaan. Bedankt voor dit prachtige product!

Betrouwbaar en vakkundig

Goede ervaring met de zojuist geplaatste badkamer. Er wordt goed meegedacht en gemaakte afspraken worden nagekomen. Verder wordt er netjes gewerkt.

Sanexo klantenservice luisteren met aandacht, zijn vriendelijk en lossen problemen snel op!

De mensen van Sanexo zijn zeer klantvriendelijk en goed bereikbaar.

sanexo medewerker en service top! product ook kwalitatief goed en mooi

Ik ben goed geholpen. Vriendelijke personeel en er word met je mee gedacht.i

Fijne douchewand Nano coating

Enige tijd geleden een Blossom douchewand gekocht, was makkelijk zelf te installeren door mijn man en ik ben heel blij met de nano coating, inmiddels al maanden alleen met trekker erlangs en heb nog steeds geen/amper kalkaanslag. Toppie!

Prachtige spiegel voor een goede prijs!

Prachtige spiegel met licht en verwarming voor een super prijs. Ook goede service! Ik werd keurig opgebeld met de vraag of de spiegel naar wens was en of de bezorging ervan goed was verlopen (geen beschadigingen oid). Dit was niet het geval maar erg netjes dat we daarover werden gecontact.

Snelle en goede service na een storing in douchepaneel

Na gemeld te hebben dat mijn douchepaneel een storing had werd snel aan een oplossing gewerkt. Binnen korte tijd werden nieuwe onderdelen gestuurd die ik gewisseld heb met de oude. Hierna werkte het douchepaneel weer naar behoren. Prima service dus!

We hebben online diverse artikelen besteld voor de badkamer, namelijk een inloopdouche, opbouw regendoucheset, ronde spiegel, badmeubel, kraan, sifon en afvoerplug. Zeer snelle levering, goede communicatie en vriendelijke medewerkers.

goede service gehad toen een onderdeel defect was

goede service gehad toen een onderdeel defect was

Heel correct verloop van keuze product tot levering.

We hebben Sanexo ontdekt via het internet. Wij waren op zoek achter een infrarood-stoomcabine + douche. om in onze chalet te plaatsen. Van bij de aanvraag en bezoek aan de winkel tot aan de levering is alles heel vlot verlopen. De perfecte uitleg gekregen, levering en plaatsing volgens afspraak. Is wel een investering maar is zijn geld zeker waard. Frank Inghelbrecht

Fantastic!

A good friend recommended me to visit the Sanexo website. I then ran into the Rosa shower door. This shower door in matt black hasasleek and modernlook. I orderedit on Wednesday andit was already delivered on Friday. Even 30 minutes before the delivery, the drivercalls that they wereon their way. Great service!

Mooie douche-wc van Vitra

Een half jaar geleden hadden we Sanexo benaderd, omdat we een douche-WC wilden. In december 2021 onze toilet door Sanexo laten renoveren en de Vitra V-Care Prime laten instaleren. SUPERblij ermee, was wel een investering, maar absoluut zijn geld dubbel en dwars waard. Advies en communicatie uitstekend. Monteurs hebben prima werk afgeleverd.

Mooie 2-persoons cabine en fijn geïnstalleerd.

Correcte levering en montage, waarbij afspraken goed werden nagekomen, de afstand (Groningen!) geen rol speelde, en waarbij vriendelijkheid de norm was! Wij zijn, tot op heden, erg tevreden met onze 2-persoons infrarood stoomcabine. Carla Vielvoye & Johann van Sluis

Over Sanexo.nl

Wilt u binnenkort een nieuw toilet, een bijpassende kraan, een onderhoudsvriendelijke douche, praktische badkamermeubels of een accessoire aanschaffen? Dat is zo geregeld. Of toch niet? Vandaag de dag is het aanbod in sanitair erg uitgebreid en divers; zoveel soorten wastafels, radiatoren, spiegels en baden. Uw keuzes hangen niet alleen af van de stijl van uw badkamer, maar u dient ook rekening te houden met de verschillende maten, materialen en de kwaliteit van een product. Wij realiseren ons dat dit proces niet voor iedereen even makkelijk is. Om keuze- en aankoopstress te voorkomen willen wij u middels alle mogelijke wegen ondersteunen. Wij denken graag met u mee en willen u producten aanbieden tegen betaalbare prijzen.