We hebben online diverse artikelen besteld voor de badkamer, namelijk een inloopdouche, opbouw regendoucheset, ronde spiegel, badmeubel, kraan, sifon en afvoerplug. Zeer snelle levering, goede communicatie en vriendelijke medewerkers.

goede service gehad toen een onderdeel defect was

goede service gehad toen een onderdeel defect was

Heel correct verloop van keuze product tot levering.

We hebben Sanexo ontdekt via het internet. Wij waren op zoek achter een infrarood-stoomcabine + douche. om in onze chalet te plaatsen. Van bij de aanvraag en bezoek aan de winkel tot aan de levering is alles heel vlot verlopen. De perfecte uitleg gekregen, levering en plaatsing volgens afspraak. Is wel een investering maar is zijn geld zeker waard. Frank Inghelbrecht

Fantastic!

A good friend recommended me to visit the Sanexo website. I then ran into the Rosa shower door. This shower door in matt black hasasleek and modernlook. I orderedit on Wednesday andit was already delivered on Friday. Even 30 minutes before the delivery, the drivercalls that they wereon their way. Great service!

Mooie douche-wc van Vitra

Een half jaar geleden hadden we Sanexo benaderd, omdat we een douche-WC wilden. In december 2021 onze toilet door Sanexo laten renoveren en de Vitra V-Care Prime laten instaleren. SUPERblij ermee, was wel een investering, maar absoluut zijn geld dubbel en dwars waard. Advies en communicatie uitstekend. Monteurs hebben prima werk afgeleverd.

Mooie 2-persoons cabine en fijn geïnstalleerd.

Correcte levering en montage, waarbij afspraken goed werden nagekomen, de afstand (Groningen!) geen rol speelde, en waarbij vriendelijkheid de norm was! Wij zijn, tot op heden, erg tevreden met onze 2-persoons infrarood stoomcabine. Carla Vielvoye & Johann van Sluis

Ik had per ongeluk verkeerde maat douchecabine besteld. Contact opgenomen met Sanexo en werd gelijk gekeken of de goeie maat er was. Ik zou terug gebeld worden. Hebben ze ook gedaan en paar dagen later werd de goeie maat cabine omgeruild. Vriendelijke mensen aan de telefoon en een vriendelijke bezorger.

Volgens afspraak, geleverd en geïnstalleerd! Prima!

Regelmatig contact gehad met het bedrijf! Het initiatief moest wel van mij komen. Werd verder goed geholpen. Alles in tevredenheid af gehandeld.

Goed.

Helder in contact, houden zich aan afspraken, prima monteurs.

Keurige levering

Duidelijke website, snelle levering en een goed product voor een mooie prijs.

snel en keurig gegaan

prina geholpen snel geleverd

Kwaliteit product, snelle levering en goede klantenservice

Mooie douche deur besteld, is van goede kwaliteit! Klantenservice goed bereikbaar voor (technische) vragen en extra onderdeeltje nog nageleverd gekregen met goede communicatie!

snelle levering en goede service

ik laat bijna nooit een review achter maar ik ben echt heel tevreden over de service bij Sanexo. Er werd goed meegedacht tijdens het inplannen van de leveringsafspraak en toen ik tijdens het monteren een vraag had over de afmetingen werd het gelijk uitgezocht en werd ik teruggebeld met een duidelijk antwoord.

Mooie douchedeur tegen een scherpe prijs

Via Bol.com twee douchedeuren besteld. De prijs was goed en de deuren zijn heel degelijk. Er zat een goede installatiehandleiding bij. Alles netjes en op tijd geleverd.

Zeer goede service

Ik had een ander type douchewand besteld maar die was helaas niet meer leverbaar Sanexo heeft mij een andere douchewand aangeboden die was wel 120€ duurder maar mocht ik voor de zelfde prijs hebben omdat het wat langer duurde dan normaal, kijk dan noem ik nog eens service.

Een parel in onze badkamer!!!

In augustus van dit jaar (2021) een infrarode stoom/douche cabine met 2 krukjes gekocht. Vriendelijk en deskundig personeel. Prima adviezen, snelle levering. Uitermate tevreden over de cabine; mooi materiaal, luxe uitstraling. In 1 woord een parel in onze badkamer!!!

Betaalbare badkamerwinkel

Wij kochten een volledige nieuwe badkamer bij Sanexo en lieten deze ook volledig via hen plaatsen. Op een klein paar minuscule communicatie-foutjes na zijn wij heel tevreden zowel over de goederen als de gehele badkamerrenovatie zelf. Knap werk geleverd. Wij gaven aanbevelingen aan buren en zij zijn inmiddels ook al komen kopen en bestellen. Hopelijk zijn zij net zo tevreden als wij!

voortreffelijk

Op zondag besteld, maandag telefoon van Sanexo om te vragen of het past voor de levering en dinsdag geleverd op het afgesproken uur, zelfs eerst nog bevestigd door hun transporteur. De man van de levering was zeer beleefd en behulpzaam. Zeker ook een max score voor die persoon. De bestelde goederen voldoen helemaal aan onze verwachtingen. Topper....

Mooie douchewand en service

Het is een mooie stevige douchewand die wij hebben aangesloft voor een goede prijs. Alleen zat er geen beschrijving om de wand te plaatsen in het Nederlands bij en daarnaast was deze heel erg uitgebreid. Dit zou wel een verbeterpunt kunnen zijn. Hierdoor zal het plaatsen minder tijd kosten.

Snelle en goede levering.

Zeer tevreden met de douchedeur welke snel en probleemloos werd geleverd. Bij het installeren knapte een afdekdopje van een schroef, waarvan er helaas geen reserve bij zat. Contact opgenomen met Sanexo en ze hebben kosteloos 2 afdekdopjes opgestuurd.

Goede prijs kwaliteit verhouding, contact met medewerker uitstekend.

Prachtige ronde spiegels

We hebben 2 ronde spiegels bij Sanexo gekocht, zeer tevreden ermee. Telefonisch contact gehad, omdat we nog wat vragen hadden. Alle tijd werd er genomen om advies en tips te geven. Toppie!

Mooi en betaalbaar

Sanexo gebeld en telefonisch advies gekregen van Evi. Mooie ronde badkamerspiegel met verlichting en anti condens besteld, was snel binnen, stevig en goed verpakt. Alles netjes in orde.

GEWELDIG!

Zeer goede service, vriendelijk, meedenkend en vakkundig. Snelle levering. GEWELDIG! Aanbevelen? Jazeker.

Overzichtelijk website en personeel is vriendelijk

Website is duidelijk en overzichtelijk, voldoende informatie te vinden. Ik ben erg blij met onze bestelde producten. We hadden ze niet gelijk nodig, gelukkig konden ze die tijdelijk bewaren en een paar weken later afleveren. Uitstekende service, zeker 5 sterren waard!

Wernhoutseweg 72 4884AX Wernhout

Over Sanexo.nl

Wilt u binnenkort een nieuw toilet, een bijpassende kraan, een onderhoudsvriendelijke douche, praktische badkamermeubels of een accessoire aanschaffen? Dat is zo geregeld. Of toch niet? Vandaag de dag is het aanbod in sanitair erg uitgebreid en divers; zoveel soorten wastafels, radiatoren, spiegels en baden. Uw keuzes hangen niet alleen af van de stijl van uw badkamer, maar u dient ook rekening te houden met de verschillende maten, materialen en de kwaliteit van een product. Wij realiseren ons dat dit proces niet voor iedereen even makkelijk is. Om keuze- en aankoopstress te voorkomen willen wij u middels alle mogelijke wegen ondersteunen. Wij denken graag met u mee en willen u producten aanbieden tegen betaalbare prijzen.